Dank jequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef Ymke het volgende:
@pea , ik zit regelmatig in de nachtdienst en elk jaar hoor je aan het eind van een sombere lange donkere winter de vogeltjes om 6.00 uur beginnen te zingen , en elke keer denk ik dan , he lekker het wordt lente.![]()
Dus , in mijn ogen ben je zoooooooo terecht de winnares![]()

De mooiste wil niet altijd zeggen dat die het beste het gevoel uitdraagt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je![]()
dit lees ik ff voor aan mijn man, die vroeg waarom ik nu gewonnen had, hij vond die van IkVind de mooiste

Je moet de foto zelf gemaakt hebben, van wie de camera is boeit nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef Ymke het volgende:
Ik hoef niet na te denken voor volgende maand , heb toch geen camera![]()

Mooi , hoe laat kom je hem brengen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef ..zapper het volgende:
Gefeliciteerd Pea!!!
Mijn eerste nul punten boehoehoehoe.
[..]
Je moet de foto zelf gemaakt hebben, van wie de camera is boeit niet.

De asperagus en het lam heb ik beiden opgegeten. De Rosé heb ik aan mijn ma kado gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ha , worden we uitgenodigd voor een diner?![]()

quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De asperagus en het lam heb ik beiden opgegeten. De Rosé heb ik aan mijn ma kado gedaan
(lees: nope)

User seekfaM heeft hier ook erg veel zelf getekend in die stijl, leuk! Alleen niet compleet aan de PS regelsquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
groenten en fruit, hopelijk kan ik wel wat leuks maken deze maand
alvast even iets grappigs:
[afbeelding]

Elke post voortaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:16 schreef freud het volgende:
kan iemand me even helpen herinneren...

Gesplatte fruit en groente tegen een dooie pc?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
gefeliciteerd winnaars!!
ik heb al een ideetje, maar ik maak het mezelf weer eens lastig
naja da's de uitdaging zullen we maar denken

met rotte tomaten en eieren de buurman achtervolgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Gesplatte fruit en groente tegen een dooie pc?![]()

Of aan courgettesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:50 schreef freud het volgende:
Ennuh... Waarom moet ik bij groenten gelijk aan die paarse aubergine denken...

shit die zitten inmiddels in mijn avondprakkie in de vriezerquote:

quote:

- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij slingert er nog wel ergens een appel-etende FOK!(st)er rondMisschien die maar eens opduiken
edit: al gevonden
[afbeelding]

quote:

hiero wat voorbeelden van internet:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb nog geen ideeën
*thinkinghat opzet*

Mopperkontquote:Op zondag 3 juni 2007 09:27 schreef Ymke het volgende:
Ik ga alleen punten geven aan foto's met groente EN fruit, mopper niet alleen groente of alleen fruit![]()

Ik ga maar eens schurenquote:

Dat is bewegingsonscherpte zo te zien.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
die met die aardbei in dat glas water is tof shark
dat water zo scherp, die aardbei onscherp, hoe is dat gedaan

Voor de goede orde, bananen en aardbeien zijn groentes, olijven zijn fruit.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:27 schreef Ymke het volgende:
Ik ga alleen punten geven aan foto's met groente EN fruit, mopper niet alleen groente of alleen fruit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |