quote:Op maandag 28 mei 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat op hetzelfde hockeyding als PdeHoog. Niet eens super vol zon maar 2 dagen aan een buiten is genoeg om te verbranden
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:57 schreef An24 het volgende:
[..]
yup en dan de zonnebrand vergeten omdat het zonnetje wel meevaltDie dames zijn niet voor niets zo bruin he
![]()
Incl. mijn hoofdhuidquote:Op maandag 28 mei 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
... maar 2 dagen aan een buiten is genoeg om te verbranden
Ik verbrand ieder jaar 1 keer, daarna word ik alleen maar bruinquote:Op maandag 28 mei 2007 10:57 schreef An24 het volgende:
[..]
yup en dan de zonnebrand vergeten omdat het zonnetje wel meevaltDie dames zijn niet voor niets zo bruin he
![]()
Ik probeer het voor te zijn, maar lukt niet altijd...en een paar zonnebankjes doen wonderen...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik verbrand ieder jaar 1 keer, daarna word ik alleen maar bruin
Heel goed!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
Mijn sigma 70-300 is verkocht170 eurootjes rijker
Een paar keer als voorbereiding kan toch ook primaquote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer het voor te zijn, maar lukt niet altijd...en een paar zonnebankjes doen wonderen...
Ik bereid mijn huidje altijd goed voor op de zomer. Vreoger was ik een melkfles en verbrande ik heel snel met allergie en zo. Nu heb ik dat niet meer. Lang leve zonnebank![]()
Feliquote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Oh, en omdat ik geen zin heb om het iedereen apart te vertellen enzo. Ik heb me afgelopen weekend weer bij de single-schare aan mogen sluiten. Geen verwarring meer tussen P1 en P2 dus.
Einde nieuwsbericht![]()
Ahw. Ik heb gisteren juist iets van het tegenovergestelde gefixed, maar tis nog pril. Verwarring alom straks, want ze heet het zelfde als mijn zusquote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Oh, en omdat ik geen zin heb om het iedereen apart te vertellen enzo. Ik heb me afgelopen weekend weer bij de single-schare aan mogen sluiten. Geen verwarring meer tussen P1 en P2 dus.
Einde nieuwsbericht![]()
mooi zoquote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
sondequote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
P1 en P2?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
Awwwquote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Einde nieuwsbericht![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
Succesquote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat nog eventjes sjoppen voor ik moet gaan werken. HoogCatharijne heeft vandaag open én gratis parkeren van 12 tot 18 uur
Ook als ie niet van jezelf was?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:37 schreef freud het volgende:
[..]
![]()
Fotografische verkopen meld topic! Deel #1
Zo'n boxje kan ik ook nog wel in elkaar timmeren........quote:Op maandag 28 mei 2007 11:43 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ook als ie niet van jezelf was?
[afbeelding]
voor 588.613 euro
Dan alleen nog iemand wijs zien te maken dat ie uit 1839 komt en je bent rijkquote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zo'n boxje kan ik ook nog wel in elkaar timmeren........
Koper lensje er op en een verhaal erbij verzinnen en klaar is Kees
Goed punt.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef Yoni het volgende:
Niet vergeten er een paar bakstenen in te leggen ook, want hij moet wel 5 kilo wegen
dr was idd verdomd weinig open. maar goed, mijn lege cd'tjes zijn gescoord.quote:
Cameraland is wel een toffe winkel.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.
Al een tijd ben ik er mee bezig om een studioflitsset te kopen, maar ga het nu ook echt doen !!
Vraagjes:
Is Cameraland een goed adres hier voor, of toch beter fotosg?
Heb eerst 2 op het oog, zoals ...
Cameraland ... Studioset Cameraland
of ...
Fotosg ... Fotosg
Kan er iermand zeggen welke van de 2 eerder aan te bevelen is, of anders nog tips?
OP zich wel een goed adres dus. Of ik er heen ga, is weer een ander verhaal...weet nog niet eens waar ze zittenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Cameraland is wel een toffe winkel.
Zit niet zo ver bij mij vandaan.
Daar komen heel veel profi's ook hun stuf halen.
Ik zou alleen niet op een zaterdag gaan om advies, want dan hebben ze het meestal te druk.
Alkmaarquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OP zich wel een goed adres dus. Of ik er heen ga, is weer een ander verhaal...weet nog niet eens waar ze zitten![]()
Maar ik heb wel lekkerequote:
Onze jongste eet al jaren niets anders.....quote:Op maandag 28 mei 2007 17:44 schreef Ynske het volgende:
nooit geweten dat Groenteburgers nog lekker kunnen zijn
ik kon hier op t werk kiezen voor garnalenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:19 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Onze jongste eet al jaren niets anders.....
Hmmm, geen softbox, niet traploos instelbaar. Twee dingen die toch bijzonder handig zijn. Voor 70euro minder heb je 200W setje die dat wel kan van FE. Ik zou die nemen. Iets langere herlaadtijden zijn niet erg imo.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.
Al een tijd ben ik er mee bezig om een studioflitsset te kopen, maar ga het nu ook echt doen !!
Vraagjes:
Is Cameraland een goed adres hier voor, of toch beter fotosg?
Heb eerst 2 op het oog, zoals ...
Cameraland ... Studioset Cameraland
of ...
Fotosg ... Fotosg
Kan er iermand zeggen welke van de 2 eerder aan te bevelen is, of anders nog tips?
Heb je al geprobeerd een lens te wisselenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een canon eos330d, vandaag veel gebruikt en op een gegeven moment gaf hij een error 99 aan. Dat doet hij nu na elke foto. Ik moet dan eerst het toestel uitzetten voordat ik een nieuwe foto kan maken. Iemand een oplossing?
Ja, hij doet het bij elke lensquote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd een lens te wisselen
Zijn het canon-lenzen of sigma / tamron-lenzenquote:
De oplossingquote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een canon eos330d, vandaag veel gebruikt en op een gegeven moment gaf hij een error 99 aan. Dat doet hij nu na elke foto. Ik moet dan eerst het toestel uitzetten voordat ik een nieuwe foto kan maken. Iemand een oplossing?
Dank je wel Ynskequote:
Als ik via google ga zoeken, kom ik uit op het vervangen van de sluiter. ( http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=29980 )quote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef Ymke het volgende:
Schoonmaken helpt ook niet , als ik de flits aanzet krijg ik een hele zwarte foto, ook zoiets raars
Ik zat net hetzelfde te lezenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken, kom ik uit op het vervangen van de sluiter. ( http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=29980 )
Je fisheyequote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
het heeft lang genoeg geduurd heur, ik stop ermee. Iemand nog op zoek naar accessoires of lenzen voor een EOS 300D?
Goed punt Freud, dat met die softboxen zekers. Dat traploos instellen had ik wel gezien. maar is dat zoveel van meer waarde dan de vast instellingen?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:38 schreef freud het volgende:
[..]
Hmmm, geen softbox, niet traploos instelbaar. Twee dingen die toch bijzonder handig zijn. Voor 70euro minder heb je 200W setje die dat wel kan van FE. Ik zou die nemen. Iets langere herlaadtijden zijn niet erg imo.
Interesse voor mijn Body in een topic over bruine hockeydames, wie verzint DAT?quote:
hoe dat zo?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
het heeft lang genoeg geduurd heur, ik stop ermee. Iemand nog op zoek naar accessoires of lenzen voor een EOS 300D?
Ik heb het hele gebeuren het afgelopen jaar eigenlijk niet of nauwelijks gebruiktquote:
klopt zeer zeker, wel jammer dat welquote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het hele gebeuren het afgelopen jaar eigenlijk niet of nauwelijks gebruiktMja, dan is het ook zonde, toch?
wat wil je hiervoor hebben?quote:een Canon 90-300 /4,5-5,6
en een Tamron 2x Teleconvertert (de versie met 7 elementen)
MSNquote:Op maandag 28 mei 2007 22:31 schreef Ynske het volgende:
wat wil je hiervoor hebben?
spreek me anders ff aan op msn
Nee ik bedoelde als je in de buurt bent dan staat hier de koffie klaarquote:
* klik * oe..mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef k_man het volgende:
Gaat er nog iemand zeggen dat ik mooie foto's heb gemaakt?![]()
![]()
![]()
verder per PM dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:08 schreef Yoni het volgende:
Fles, wat wil je voor je 50mm?
nog aan het kijken is...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef k_man het volgende:
![]()
![]()
euhm neequote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef k_man het volgende:
![]()
![]()
Op die manier ...Thnx & Dealquote:Op maandag 28 mei 2007 22:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde als je in de buurt bent dan staat hier de koffie klaar
Das flink pijnlijk..succes met et doorkomen van de dagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:43 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
ze hebben me afgeschoten
lag er laat in, en net belt de fysio of ik eventjes langs kan komen vandaag ipv donderdag
Gaap, en vannaaf word t weer laat
Afgeschoten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:43 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
ze hebben me afgeschoten
lag er laat in, en net belt de fysio of ik eventjes langs kan komen vandaag ipv donderdag
Gaap, en vannaaf word t weer laat
dank jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Das flink pijnlijk..succes met et doorkomen van de dag![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:33 schreef freud het volgende:
Goedemorgen allen! Ik merkte dat ik erg weinig Fok de laatste tijd... Veel showcases gepost en zo door mensen, goed werk!
Dat ken ik ergens van.... Bij mij zijn het maar 800 zoveel foto's van een motorstunt evenement gisteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGisteren toch wel de eerste 100 fotos van de 1500 uitgezocht en bewerkt
Dit gaat een langdurig drama worden
Te pril. Ik ben er nog niet helemaal achter of ik een ontzettend blauwtje heb gelopen of ontzettend ben gedumpt, ergens er tussen in denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:12 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb gisteren juist iets van het tegenovergestelde gefixed, maar tis nog pril. Verwarring alom straks, want ze heet het zelfde als mijn zus.
Aaawquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Te pril. Ik ben er nog niet helemaal achter of ik een ontzettend blauwtje heb gelopen of ontzettend ben gedumpt, ergens er tussen in denk ik.
Goeiemorgen.
Is dat niet hetzelfde dan? Ja okee, bij optie 2 heb je nog de ruimte om jezelf voor te houden dat er echt iets wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef ..zapper het volgende:
Te pril. Ik ben er nog niet helemaal achter of ik een ontzettend blauwtje heb gelopen of ontzettend ben gedumpt, ergens er tussen in denk ik.
Koffiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan? Ja okee, bij optie 2 heb je nog de ruimte om jezelf voor te houden dat er echt iets was
Kut voor je johmaar weet je? Het went, op den duur
Neem nog een bakkie
Beter een blauwtje gelopen als niet gelopen zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Goeie tip!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Dagonet het volgende:
Hey, jullie meeten nogal vaak, begin juli (eerste weekend) is er in Deventer het Deventer op Stelten festival.
[afbeelding]
Met 90 van dit soort voorstellingen moet daar voor jullie toch wel een leuke meet uit te halen zijn?.
Of, om maar helemaal in de kleurensfeer te blijven: Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef freud het volgende:
[..]
Beter een blauwtje gelopen als niet gelopen zeg ik altijd maar.
Tof!! Felicidingus!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Yoni het volgende:
Mijn contract is omgezet naar onbepaalde tijdNu al
Terwijl het pas eind juni af zou lopen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Yoni het volgende:
Feliquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Yoni het volgende:
Gefeli, maar dat ze het nu doen is logisch. Als ze niets hadden gezegd, was het stilzwijgend omgezet, omdat ze minimaal een maand voor einde contract uitsluitsel moeten gevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Yoni het volgende:
Nee, een contract voor bepaalde tijd loopt van rechtswege gewoon af op de datum van einde contract. Het is wel zo netjes om minimaal een maand vooraf uitsluitsel te geven, maar het is niet verplicht. Alleen als zij géén uitsluitsel geven en je gaat werken de dag nadat je contract afgelopen is, dan wordt het stilzwijgend verlengd met dezelfde periode als het contract duurde mits het nog niet je 3e contract voor bepaalde tijd was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef freud het volgende:
[..]
Gefeli, maar dat ze het nu doen is logisch. Als ze niets hadden gezegd, was het stilzwijgend omgezet, omdat ze minimaal een maand voor einde contract uitsluitsel moeten geven.
Als je al 2x een contractverlenging hebt gehad, gaat het van rechtswege over in een vast contract als je gewoon gaat werken en je wordt er niet uitgezetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef Yoni het volgende:
mits het nog niet je 3e contract voor bepaalde tijd was.
Ja, dat dus!quote:
Dat bedoelde ik met dat "mits het nog niet je 3e contract was"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je al 2x een contractverlenging hebt gehad, gaat het van rechtswege over in een vast contract als je gewoon gaat werken en je wordt er niet uitgezet
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Ynske het volgende:
Zucht.... soms wilde ik dat ik me dingen niet zo ontzettend aantrek
ga je mee bieren na t werk? (moet nog tot 0.15 uquote:
Ik denk dat ik dan nockout in bed lig.. Althans dat hoop ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je mee bieren na t werk? (moet nog tot 0.15 u)
ook best een goed idee...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan nockout in bed lig.. Althans dat hoop ik.
Als je het niet erg vind begin ik vast met bieren, dat is ook een goed idee. Morgen lekker thuiswerken, dan wordt mijn nieuwe laptop bezorgd. Heb ik nieuw speeltje, en dus afleidingquote:
Ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:35 schreef Ynske het volgende:
ga je mee bieren na t werk?
Owquote:(moet nog tot 0.15 u)
jah tof hequote:
Geen idee, kijk er nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi,
Even een vraagje, is hier ook een centraal Nikon topic?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi,
Even een vraagje, is hier ook een centraal Nikon topic?
Ik heb t niet eens mogen ontvangenquote:Duizenden mensen moeten vakantiegeld teruggeven
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: dinsdag 29 mei 2007 @ 19:25
Icoon BinnenlandsDuizenden mensen krijgen een dezer dagen een telefoontje van uitkeringinstantie UWV met de boodschap dat zij geld moeten terugbetalen. UWV heeft bij 18.000 mensen vergeten de loonheffing over het vakantiegeld in te houden.
Zij moeten nu het te veel betaalde bedrag terugbetalen. Bij de meeste mensen gaat het om een bedrag tussen de 200 en 500 euro, zo heeft UWV dinsdag laten weten.
Het foutje kwam bij een test aan het licht. Wanneer minder dan 45 euro moet worden terugbetaald, dan verrekent UWV dit. Betrokkenen krijgen hierover schriftelijk bericht.
Gaat het om meer geld, dan stelt het UWV de betrokkenen telefonisch op de hoogte. Er kan een afbetalingsregeling worden getroffen.
Het UWV heeft in totaal ongeveer 1,3 miljoen klanten.
Joh sorry hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]makkelijk hoor, de zoekfunctie aanklikken en nikon intoetsen
Nikon DSLR topic deel 5
Ach het went wel dat je niks krijgt maar wel wordt belast. Dat heet legale oplichting.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb t niet eens mogen ontvangen
maar mag wel 400 euro aan de Belastingdienst geven door het geklooi bij het UWV
doet t er toe of de tekst TT gerelateerd is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef sanni het volgende:
Eeeeeh gaat dit topic nu over zoals de TT segt " over zonnebrand en bruine hockeydames " of iets anders gezien de laatste berichten... [afbeelding]
[afbeelding]
sporten is zowiezo al vermoeiendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:29 schreef Chanty het volgende:
Avond
Twee nachten zwaar slecht slapen, 10,5 uur werken en daarna meteen sporten is best vermoeiend
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef prupke het volgende:
ola marcb
ik krijg morgen kookles![]()
ff leren hoe van een parelhoen mousse kan maken... (misschien dat het in die substantie wel te eten is want gewone hoen is aan mij niet besteed)
Pekingeend is wel heel lekker dan weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:52 schreef prupke het volgende:
Koken is wel leuk idd, en ik kan het ook aardig goed (al zeg ik het zelf)
Er zijn alleen een paar dingen die ik dus niet lust. (die hoen en duif en eend enz)
en dan vind ik het dus eigenlijk ook zonde om het te gaan bereiden..
doe mij maar een stukkie koe of verreken
bedrijfsuitje....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pekingeend is wel heel lekker dan weer
Maar als je het niet lekker vindt, waarom ga je het dan leren
Das wel een goede reden jaquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:18 schreef prupke het volgende:
mooie foto ynske
Als ik zo'n aap zie :
moet altijd aan kalende mensen denken die hun haren over de kale plekken heenkammen
Zwaar, ik ga snurkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Ynske het volgende:
@..zapper. hoe valt t bier?
slaap lekker, en trek t je neit te veel aanquote:
reflectieschermen gebruik je wanneer je lampen tekort komtquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:22 schreef didotcicero het volgende:
Hoe en wanneer werk je met inflitsen en reflectieschermen en de techniek van het schieten zelf.
machtsmisbruikquote:
Had al zoiets in mijn hoofd om te combineren met een ba-meet, zaterdagje of zo, 5 mensen, model vragen. Zal geen FOT aangekondigde meet worden, omdat er dan simpelweg teveel aanmeldingen zijn. Ook is een meet afspreken pas zinnig als je niet na 10 minuten al vol zit lijkt me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:22 schreef didotcicero het volgende:
Hoort hier vast niet in thuis maar goed: ben eigenlijk wel toe aan een lesje modelshoot. Hoe en wanneer werk je met inflitsen en reflectieschermen en de techniek van het schieten zelf.
Kunnen we daar een keer een (kleinschalige) meet/workshop-achtig ding aan wijden? Of misschien wil iemand mij eens inwijden in de geheimen van de modelshoot..
* freud plaatst topicreport machtsmisbruik MODje...quote:
Aaah! Heb ik die gemist!?!?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
Mogguh!
Dit gaat een caffeïnedag worden. Lag pas om half drie in bed. Concert van de Chemical Brothers was wel de moeite waard...
En nu...![]()
Yup, je krijgt een herkansing, eind juni staan ze in de Heineken Music Hall...quote:
Dat was Pampus en nee, dat ligt even stil vanwege teveel andere dingenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:36 schreef ..zapper het volgende:
Mogge, de zon schijnt.
Zo'n meet zie ik ook wel zitten @didot. Wellicht ook een idee om het combineren met de euh eiland meet? Zit daar nog schot in? (naam van eiland vergeten is)
Ga zeker even kijken of ik nog kaarten los kan peuteren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, je krijgt een herkansing, eind juni staan ze in de Heineken Music Hall...
Met studiospullen op een eiland. I don't think so...quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:36 schreef ..zapper het volgende:
Mogge, de zon schijnt.
Zo'n meet zie ik ook wel zitten @didot. Wellicht ook een idee om het combineren met de euh eiland meet? Zit daar nog schot in? (naam van eiland vergeten is)
Er zijn nog kaarten te krijgen... Linkjequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ga zeker even kijken of ik nog kaarten los kan peuteren...
Je hebt natuurlijk niet altijd studio-spul nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Met studiospullen op een eiland. I don't think so...
Eigenlijk kun je dit ook heel goed buiten doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:22 schreef didotcicero het volgende:
Hoort hier vast niet in thuis maar goed: ben eigenlijk wel toe aan een lesje modelshoot. Hoe en wanneer werk je met inflitsen en reflectieschermen en de techniek van het schieten zelf.
Kunnen we daar een keer een (kleinschalige) meet/workshop-achtig ding aan wijden? Of misschien wil iemand mij eens inwijden in de geheimen van de modelshoot..
ook ik heb daar wel interesse in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:36 schreef ..zapper het volgende:
Mogge, de zon schijnt.
Zo'n meet zie ik ook wel zitten @didot.
Ohwww, maar das geen probleem joh. Je laat het gewoon eerst een ander doen, en daquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook ik heb daar wel interesse in.
durf alleen niet zo goed iemand neer te zetten en dan te gaan proberen
Waarom niet? Het lijkt mij dat er ook mobiel studiospul bestaat voor buiten. Dat vind ik persoonlijk een stuk interessanter al dan binnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Met studiospullen op een eiland. I don't think so...
Leuk hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef An24 het volgende:
Morgen luitjes. Vandaag gaat -Bizzy-Bee- haar trouwjurk passen. Dat moet natuurlijk ff op de foto gezet worden![]()
Het bestaat, maar je moet een boel accu's mee gaan slepenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Waarom niet? Het lijkt mij dat er ook mobiel studiospul bestaat voor buiten. Dat vind ik persoonlijk een stuk interessanter al dan binnen.
* Chanty leest stiekem mee, wil ook meer leren over belichtingquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dit ook heel goed buiten doenIs nog wel iets makkelijker dan binnen met studiowerk denk ik
Kwestie van een keer ff iemand lief aankijken of hij / zij mee wil werken
![]()
Count mequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:07 schreef freud het volgende:
[..]
Had al zoiets in mijn hoofd om te combineren met een ba-meet, zaterdagje of zo, 5 mensen, model vragen. Zal geen FOT aangekondigde meet worden, omdat er dan simpelweg teveel aanmeldingen zijn. Ook is een meet afspreken pas zinnig als je niet na 10 minuten al vol zit lijkt me.
[..]
* freud plaatst topicreport machtsmisbruik MODje...
Je moest maar eens op de koffie komen eerdaags.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:22 schreef didotcicero het volgende:
das waar, maar denk dat t weekend het weer beter isquote:
word jij nu ook gepromoveerd?quote:
Jaa ze zijn schattig hequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:03 schreef ..zapper het volgende:
Heb mn nieuwe laptopje net binnen, hij is echt liefYoni! En tis net een babytje naast mn andere laptop ghehehe.
Het enige wat ik er jammer aan vindt is dat ie met SD slot ipv CF slot wordt geleverdquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa ze zijn schattig heIk heb er toevallig hier nu ook weer eentje staan. Ik vind het ergens zooo jammer dat ik er niet ook eentje heb (hoewel een laptop waar wél een CD-ding in kan ook wel weer zo fijn is)
Ja suf. Hebben veel laptopsquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:24 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het enige wat ik er jammer aan vindt is dat ie met SD slot ipv CF slot wordt geleverd.
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Ymke het volgende:
Mijn camera weggebracht , gaat me 170 euro en 4 weken geen camera kosten![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef Ymke het volgende:
Mijn camera weggebracht , gaat me 170 euro en 4 weken geen camera kosten![]()
Die jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die ene waar je over vertelde laatst in de auto?
Van de nood een deugd makenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef Ymke het volgende:
De meneer in de winkel dacht inderdaad dat het de sluiter was , nou ja ik wacht wel af. Intussen ga ik nu maar eindelijk eens mn binnnehoutwerk schilderen
Ze vinden altijd wel wat te zeikenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef Ynske het volgende:
Nu op 3
de dierenpolitie
over de slechte leefomstandigheden van de Serval in Blijdorp
en andere zaken die er niet goed geregeld zijn
ze kwamen in eersten instantie vanwegen doodgeslagen muizen in de voliere door het personeelquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel wat te zeikenVolgens mij heeft Blijdorp het best goed voor elkaar allemaal
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf ook bent ontsnaptquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel wat te zeikenVolgens mij heeft Blijdorp het best goed voor elkaar allemaal
Shitquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:12 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf ook bent ontsnapt.
Pukito?quote:
vastbinden een optie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef An24 het volgende:
![]()
Trouwjurk was mooi!
Ook nieuwe lens gekocht. Raki wil alleen nog niet stil blijven zitten![]()
[afbeelding]
maar dan issie niet echt aaibaar meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef ..zapper het volgende:
Diepvries! Dan blijft ie ook mooi klein.
Valiumpje in de visquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan issie niet echt aaibaar meer
slaapmiddel
Dan wordt ie helemaal slapquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan issie niet echt aaibaar meer
slaapmiddel
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan wordt ie helemaal slap.
Wat dacht je van opzetten?
stropen en vacht vullen met knuffelberenvullingquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan wordt ie helemaal slap.
Wat dacht je van opzetten?
je hebt t wel over een kat hequote:
En dat zijn slimme dieren, dus om te kopenquote:
Zeg ik, vetmesten met visquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg ik, vetmesten met visVolgende week ff proberen wat leuke foto's te maken...nu ga ik zelf ff eten
![]()
foto? telegraaf? hoe? wat? waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:13 schreef rudedeltadude het volgende:
nog 1 nachtje slapen en dan staat mijn foto in de telegraaf![]()
spannend!
foto? ja kloptquote:
Wat leuk zeg! Ik haal hem ff morgen, eventjes kijken. Waarschijnlijk mag ik zaterdag een concertregistratie maken/ fotograferen van Tiesto. Heb ik enorm veel zin inquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
foto? ja klopt
telegraaf? ja klopt
hoe? met mijn fotocamera gemaakt
wat? Tiesto in optreden met Blue man Group
waarom? ze wilden daar een foto van in de krant
Oeh, lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:03 schreef Ynske het volgende:
Iemand zelfgemaakte eierpannekoeken?
heb er veel te veel gemaakt
Zonde! hoe komt het? makkelijker met je S3?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Peatje
Ja, gebruik m al heul lang niet meer
Je ziet toch echt vervorming hoor, hoofdje is beetje veuul te groot en ook de achtgrond heeft een bolling..tis 15 mm he!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef Ynske het volgende:
Ik mis iets an
waar zit t nut van die fisheye bij foto2?
ik zie de vis niet
Ik vind dat Raki een ontzettend mooie vacht heeft. Zodra dat kittenpluizige er een beetje af is wordt dat een mooie poes om te zien denk ik...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef An24 het volgende:
Pfff My god. Heb toch ff een poging gedaan om die 13 weken oude rakkers van me op de foto te zetten. Valt niet mee. Als jullie er genoeg van hebben hoor ik het wel![]()
Met de S1 al eigenlijk. Hoop gesleep, lenzen wisselen, gedoequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zonde! hoe komt het? makkelijker met je S3?
@ an...lieeeeffff!
Scheel dat klinkt weer zo hard. Ze loenst gewoon een beetje...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef An24 het volgende:
ze is verschrikkelijk pluizig, denk ook dat ze mooit uit groeit. En dat ze een beetje scheel is vind ik alleen maar schattig![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheel dat klinkt weer zo hard. Ze loenst gewoon een beetje...
Voor zover mijn poging om het dan es positief te benaderen...quote:
Welnee, ik heb ze een mooi lijstje gegeven met de nummers. Ze hebben aangekruist welke ze op welk formaat hoevaak willen hebben. Ze mogen daarna zelf het pokkewerk doen...wie welke heeft besteld boeit mij nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
nabestellingen uitzoeken is toch een heidens pokkewerk?
Dan alquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, weer een camera afgerangeerd
Met de opvolger van de S3 ga ik over een jaar of 3 mijn 100.000ste foto maken denk ik
hmmm zie t niet echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Je ziet toch echt vervorming hoor, hoofdje is beetje veuul te groot en ook de achtgrond heeft een bolling..tis 15 mm he!![]()
Tof! Waar ergens?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik best wel een tof studiootje ga krijgen (studiootje als in: 1 kamerappartement).
Jaquote:
Eindelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik best wel een tof studiootje ga krijgen (studiootje als in: 1 kamerappartement).
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
A40: 17.284 foto's, 578 filmpjes
A60: 10.328 foto's, 469 filmpjes (wordt nog af en toe gebruikt)
S1: 17.875 foto's, 1087 filmpjes
300D: 20.260 foto's.
samen 65.747 foto's, 2134 filmpjes. Dat is dus ongeveer 17.000 foto's per cam gemiddeld, dus tegen het eind van de volgende zit ik aan de 100.000. Komende dinsdag ben ik precies 5 jaar bezig qua digitale fotografie![]()
En nu verder met de S3 dus
Nooit problemen mee gehad hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoe was het met de sluiter en spiegel van je 300D gesteld? zeker geen amandag model als ik had
![]()
![]()
Oh ja en ik heb alles bewaardquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef pea4fun het volgende:
@fles Ik zou niet weten aan de hoeveel foto's ik eigenlijk zit, maar vast niet zo veel
Mag ik ook roepen dat ik er geen genoeg van krijg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef An24 het volgende:
Pfff My god. Heb toch ff een poging gedaan om die 13 weken oude rakkers van me op de foto te zetten. Valt niet mee. Als jullie er genoeg van hebben hoor ik het wel![]()
[afbeelding]
Fish eye raki nr 1
[afbeelding]
very close fisheye raki nr 2
[afbeelding]
Bailey vind het nog niets en bekijkt het een beetje vanaf een afstandje![]()
Waar kwam de jouwe vandaan? BestPrices of Mediamarkt? Mja...quote:
ibu 600 ook goei ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Ynske het volgende:
zucht, iemand toevallig nog aléve of naproxen bij de hand?
Dat bedoel ik idd!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
Een imagetank bedoel je?
En die dingen zijn bij de meeste fotozaken te koop
oeh ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef prupke het volgende:
kookles was erg leuk![]()
geen parelhoen gezien
dit was lekker :
[afbeelding]![]()
Op deze pagina staat ie: http://telegraaf-i.telegr(...)070531_21/pagina.phpquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oeh ziet er lekker uit!
mijn foto(otje) staat vandaag in de telegraaf!
een leuk begin!
kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Op deze pagina staat ie: http://telegraaf-i.telegr(...)070531_21/pagina.php
Alleen kun je hem niet groter zien zonder abo.
Kijk, DAT is pas een leuk kadootje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef Xilantof het volgende:
Haa, toch wel? Ben benieuwd hoelang het nu duurt voor er een nieuwe lens komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteren een extraatje gekregen van mijn paIk heb toch serieus lopen twijfelen over een 24-105 F4, maar uiteindelijk besloten dat ik verstandig ga zijn en het voor andere doeleinden ga gebruiken
een 24-70 f2.8?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteren een extraatje gekregen van mijn paIk heb toch serieus lopen twijfelen over een 24-105 F4, maar uiteindelijk besloten dat ik verstandig ga zijn en het voor andere doeleinden ga gebruiken
Helaasquote:
ah geen fotografisch object....quote:
Die heb ik alquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ah geen fotografisch object....
hmm... een oven voor brownies dan?
OMG hij heeft een dinnie gevind...quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG hij heeft een dinnie gevind...
vrouwen kosten te veel geld P Niet doen![]()
![]()
![]()
Nee...geen dinniequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG hij heeft een dinnie gevind...
Ik had afgelopen weekend gratis vrouwen kunnen versierenquote:vrouwen kosten te veel geld P Niet doen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...geen dinnieEr is nog zoiets als *kuch*sparen en schulden wegwerken *kuch*
[..]
Ik had afgelopen weekend gratis vrouwen kunnen versierenKreeg 20 consumptiebonnen mee bij het fotograferen met de melding "als het niet genoeg is, kom je maar nieuwe halen"
En vervolgens de vraag waarom ik alleen wegging
"Hoeveel bonnen heb je nog nodig om een meid te scoren?"
Kunnen we het misschien eens niet hebben over hockeytrutjes, hockeysletjes of weet ik wat nog meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:06 schreef HMaster-II het volgende:
Hockeytrutjes....
Ze vinden het ook vanzichzelf..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen we het misschien eens niet hebben over hockeytrutjes, hockeysletjes of weet ik wat nog meerHet zijn gewoon vrouwen en het lijkt me niet meer dan normaal dat we daar normale termen voor gebruiken
Whateverquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef Yoni het volgende:
Hockeysletjes/trutjes/meisjes zijn niet gewoon vrouwen.....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen we het misschien eens niet hebben over hockeytrutjes, hockeysletjes of weet ik wat nog meerHet zijn gewoon vrouwen en het lijkt me niet meer dan normaal dat we daar normale termen voor gebruiken
Oprah is een mediag#$le vrouw die alleen maar zielig kan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef didotcicero het volgende:
Ik stel voor om ze dan maar (a la Oprah Winfrey) hockeyende medemens van het vrouwelijk geslacht te noemen
iedereen aan een nieuwe tasquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oprah is een mediag#$le vrouw die alleen maar zielig kan doen.![]()
Analyseer het dan eerst op z'n Dr. Phills of kom met een wijshied a la Jerry Springer.![]()
twijfel nog steeds of ik een Tamrac Expedition 8 zou moeten aanschaffen of een andere goede grote rugtas.
![]()
Heb jij niet opgelet danquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |