quote:Op maandag 28 mei 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zat op hetzelfde hockeyding als PdeHoog. Niet eens super vol zon maar 2 dagen aan een buiten is genoeg om te verbranden
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:57 schreef An24 het volgende:
[..]
yup en dan de zonnebrand vergeten omdat het zonnetje wel meevaltDie dames zijn niet voor niets zo bruin he
![]()
Incl. mijn hoofdhuidquote:Op maandag 28 mei 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
... maar 2 dagen aan een buiten is genoeg om te verbranden
Ik verbrand ieder jaar 1 keer, daarna word ik alleen maar bruinquote:Op maandag 28 mei 2007 10:57 schreef An24 het volgende:
[..]
yup en dan de zonnebrand vergeten omdat het zonnetje wel meevaltDie dames zijn niet voor niets zo bruin he
![]()
Ik probeer het voor te zijn, maar lukt niet altijd...en een paar zonnebankjes doen wonderen...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik verbrand ieder jaar 1 keer, daarna word ik alleen maar bruin
Heel goed!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
Mijn sigma 70-300 is verkocht170 eurootjes rijker
Een paar keer als voorbereiding kan toch ook primaquote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik probeer het voor te zijn, maar lukt niet altijd...en een paar zonnebankjes doen wonderen...
Ik bereid mijn huidje altijd goed voor op de zomer. Vreoger was ik een melkfles en verbrande ik heel snel met allergie en zo. Nu heb ik dat niet meer. Lang leve zonnebank![]()
Feliquote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Oh, en omdat ik geen zin heb om het iedereen apart te vertellen enzo. Ik heb me afgelopen weekend weer bij de single-schare aan mogen sluiten. Geen verwarring meer tussen P1 en P2 dus.
Einde nieuwsbericht![]()
Ahw. Ik heb gisteren juist iets van het tegenovergestelde gefixed, maar tis nog pril. Verwarring alom straks, want ze heet het zelfde als mijn zusquote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Oh, en omdat ik geen zin heb om het iedereen apart te vertellen enzo. Ik heb me afgelopen weekend weer bij de single-schare aan mogen sluiten. Geen verwarring meer tussen P1 en P2 dus.
Einde nieuwsbericht![]()
mooi zoquote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
sondequote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
P1 en P2?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Einde nieuwsbericht![]()
Einde nieuwsbericht![]()
Awwwquote:Op maandag 28 mei 2007 11:08 schreef Yoni het volgende:
Einde nieuwsbericht![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:04 schreef Yoni het volgende:
Succesquote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat nog eventjes sjoppen voor ik moet gaan werken. HoogCatharijne heeft vandaag open én gratis parkeren van 12 tot 18 uur
Ook als ie niet van jezelf was?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:37 schreef freud het volgende:
[..]
![]()
Fotografische verkopen meld topic! Deel #1
Zo'n boxje kan ik ook nog wel in elkaar timmeren........quote:Op maandag 28 mei 2007 11:43 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ook als ie niet van jezelf was?
[afbeelding]
voor 588.613 euro
Dan alleen nog iemand wijs zien te maken dat ie uit 1839 komt en je bent rijkquote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zo'n boxje kan ik ook nog wel in elkaar timmeren........
Koper lensje er op en een verhaal erbij verzinnen en klaar is Kees
Goed punt.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:04 schreef Yoni het volgende:
Niet vergeten er een paar bakstenen in te leggen ook, want hij moet wel 5 kilo wegen
dr was idd verdomd weinig open. maar goed, mijn lege cd'tjes zijn gescoord.quote:
Cameraland is wel een toffe winkel.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
GoeieMiddag allemaal.
Al een tijd ben ik er mee bezig om een studioflitsset te kopen, maar ga het nu ook echt doen !!
Vraagjes:
Is Cameraland een goed adres hier voor, of toch beter fotosg?
Heb eerst 2 op het oog, zoals ...
Cameraland ... Studioset Cameraland
of ...
Fotosg ... Fotosg
Kan er iermand zeggen welke van de 2 eerder aan te bevelen is, of anders nog tips?
OP zich wel een goed adres dus. Of ik er heen ga, is weer een ander verhaal...weet nog niet eens waar ze zittenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Cameraland is wel een toffe winkel.
Zit niet zo ver bij mij vandaan.
Daar komen heel veel profi's ook hun stuf halen.
Ik zou alleen niet op een zaterdag gaan om advies, want dan hebben ze het meestal te druk.
Alkmaarquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
OP zich wel een goed adres dus. Of ik er heen ga, is weer een ander verhaal...weet nog niet eens waar ze zitten![]()
Maar ik heb wel lekkerequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |