niko d50quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Hster het volgende:
met welke camera fotografeerd jij missy
Leukquote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
50 mm 1.8 en een uv filter voor de kitlens heb ik zaterdag aangeschaftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feli hequote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Kremers het volgende:
Zojuist een Canon 30D bij MM gescoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Welkom bij de 30D-bezittersJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu is je bureau 1.4 keer zo groot?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
En een 1.4x-extender staat nu op mijn bureauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yupquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Azathoth het volgende:
[..]
En nu is je bureau 1.4 keer zo groot?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6360quote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef didotcicero het volgende:
Hoe ziet dat er uit, CC? lens dan wel een foto gemaakt met die lens?
Max. diafragma 1.2 of 2.8?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Vanmorgen ontvangen, 20 mm 1.2 Af-d .
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CC.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem een stevige, maar dat kun je beter in een statieventopic vragenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef Disorder het volgende:
Ik wil een statief voor mijn Nikon D50. Nog tips? Welke moet ik hebben en welke kan ik beter ontwijken?
geil, als je testplaatjes heb laat het ons mij wetenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Vanmorgen ontvangen, 20 mm 2.8 Af-d .
Edit, 2.8 ipv 1.2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CC.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer, 1.2 klonk wel heel leuk. Maar goed, 2.8 is ook leuk, hoor! Veel plezier ermee/ervan.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:43 schreef CrazyCharlie het volgende:
foutje, 2.8....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Snapshotje op een D50quote:Op maandag 21 mei 2007 22:50 schreef PS het volgende:
[..]
geil, als je testplaatjes heb laat het ons mij weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop