Dat hengsel is lang genoeg om hem kruislings over mijn lichaam te dragen en ik ben grootquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is het hengel lang genoeg om hem kruislings over m`n romp te dragen? In dat geval; waar woon je?
Zondagavond komt-ie kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben niet zo groot dus voor mij zal hij dan ook wel lang genoeg zijn.
Wanneer weet je meer? Ik wil hem wel
Haha, rustig maar hoor. Had je adv. ook al op DPZ gezien. Ik wil geen topic kapen. Ik vermeld het alleen maar voor het geval iemand anders die hier interesse heeft de tas niet bij jou kan kopen omdat deze al verkocht is...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
EyNiet een beetje klanten jatten hier he
![]()
Zie dequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Stinger666 het volgende:
[..]
Haha, rustig maar hoor. Had je adv. ook al op DPZ gezien. Ik wil geen topic kapen. Ik vermeld het alleen maar voor het geval iemand anders die hier interesse heeft de tas niet bij jou kan kopen omdat deze al verkocht is...
Dus ik zal je in het geval ik wordt benaderd eerst even vragen of jouw tas al weg is...
Die van mij is ook zwart en nog met garantie en nagenoeg nieuw en moet iets meer kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |