Dan ga ik maar zo ff wat vezelpillen eten anders is 't niet gezond volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Noten zijn goed voor je. Ik eet er ook een hoop van, en ik val nog steeds af. Je hebt vet nodig, ook/juist om af te vallen!
[..]
Jij koolhydraatverslaafde!![]()
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:48 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Calorieen is niet het enige waar je op moet letten, als je gezond wilt eten.
In termen van gezondheid is het natuurlijk niet het meest optimale tussendoortje, maar gelukkig hoeven we niet altijd het meest gezonde te eten. Het is iig lekker makkelijk, past in een dieet en relatief gezien niet al te ongezondquote:Geraffineerd (wit) meel is niet echt tof voor je. Suiker ook niet. Zo'n liga voegt niets toe, behalve simpele calorieen. Oja, en wat vitamines en ijzer, want dat stoppen ze erin.
Oeh, wat voor controversiele theorie heb je nu weer gevonden?quote:Van verzadigde vetten ga je trouwens helemaal niet dood (gevaarlijke uitspraak dit).
afvallen door middel van minder eten maar niet opletten of het gezond isquote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja afvallen = minder eten
niet per see gezond eten
van gezond eten kan je ook dik worden
conclusie.. liga is niet erg
ik drink eigenlijk altijd veelquote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je nog watervergifitging
- voldoende eten = afvallenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja afvallen = minder eten
niet per see gezond eten
van gezond eten kan je ook dik worden
conclusie.. liga is niet erg
succes met die 4 weken danquote:Op maandag 4 juni 2007 11:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe Sonja 4 weekjes en als ik het dan nog leuk vind ga ik door
Ik ga even douchen:W
dan moet je echt helemaal stoppen met etenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Doe Nicole Richie Sonja Bakker?
[afbeelding]
Zo controversieel is het niet hoor, ga maar eens googlenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef STING het volgende:
Oeh, wat voor controversiele theorie heb je nu weer gevonden?![]()
ja maar je hebt gezond eten en gezond etenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:24 schreef STING het volgende:
Gezond eten is gewoon een route voor afvallen
Het is denk ik ook wel de beste route, aangezien je streeft naar de juiste balans.
Met gezond eten loop je volgens mij ook veel minder risico om terug te vallen met je dieet, aangezien je minder van die verslavende suikers en vetten tot je neemt.
Ik merk dat in ieder geval bij mezelf, zodra ik me ff heb uitgeleefd bij de BK (puur hypothetisch), dat ik automatisch meer trek heb in ongezonde 'troep'. Ook niet zo gek natuurlijk, het doel van het lichaam is om zoveel mogelijk vet binnen te krijgen, ter opslag voor in krappe tijden.
Het ging over de verschillende soorten vettenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja natuurlijk heb je vetten nodig
dat leer je in klas 1
En toch gaan veel mensen zo weinig mogelijk vet eten, als ze willen afvallen..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja natuurlijk heb je vetten nodig
dat leer je in klas 1
Of totaal elke vorm van koolhydraten vermijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En toch gaan veel mensen zo weinig mogelijk vet eten, als ze willen afvallen..
is mayonaise niet gezond dan :pquote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, maar heel veel mayonaise is wel heel goed
Elke dag bij elke maaltijd mayo lijkt me niet echt gezond nee :pquote:
ik kan echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst mayo op heb..........quote:Op maandag 4 juni 2007 11:44 schreef STING het volgende:
[..]
Elke dag bij elke maaltijd mayo lijkt me niet echt gezond nee :p
Af en toe patat/gebakken aardappeltjes met mayo, nix mis mee
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kan echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst mayo op heb..........
Vertel, vertelquote:ik ga zo wel iets ongezonds op brood doen![]()
paturainquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef STING het volgende:
[..]Atkins zou zich omdraaien in z'n graf
(als ie die zou hebben)
[..]
Vertel, vertel![]()
Ik ga zo heel verantwoord weer aan de tonijnsalade met bruin bood![]()
Nou vooruit, omdat het 12:00 is geweestquote:Op maandag 4 juni 2007 12:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb ontbijt + tussendoortje gegeten + heeeel veel thee en water
Nu heb ik nog steeds honger dus ga maar lunchen?
zo heb mijn 2 harde broodjes met paturain opquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef STING het volgende:
In de salade bij ons in de kantine zit zowat geen dressing, dus dat scheelt enorm
Paturin, Boursin, stokbrood met kruidenboter
Begrijp ik het nou goed dat je vindt dat je de afgelopen tijd weinig aan afvallen gedaan hebt?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo heb mijn 2 harde broodjes met paturain op
valt me wel op hoe weinig ik er op doe trouwens
eens kijken of we voor vanmiddag nog fruit hebben
nou eigenlijk gewoon niet gestructureerdquote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je vindt dat je de afgelopen tijd weinig aan afvallen gedaan hebt?
Bedoel je dan vnl. sporten of wil je strenger omgaan met eten?
dan loop jij sneller dan ik want ik heb 26 min gelopen en dan 3kmquote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanochtend heb ik ook hardgelopen: les 10 was erg simpel: 1-2-3-3-3, met evenzoveel minuten rust erachteraan. Dat was 3,75 km volgens www.mapmyrun.com
Dit ga ik wel volhouden denk ik![]()
ja ik zat ook af te vragen als ik rustiger begin dat ik dan misschien wel sneller kan eindigen maar goed het maakt me nu niet uit hoe snel ik het doe als ik maar die 3km haal en later de 5quote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarschijnlijk is het veel moeilijker om veel minuten achter elkaar te rennen, dus dat je daarom lager uitkomt. Heb zelf een beetje het idee dat er 'iets' niet klopt met die afstand van mij, maar dit is voor mij op het moment de meest betrouwbare bepaling voor de afstand. Ik zou qua snelheid in elk geval vrij goed zitten voor de 5 km in een half uur die je uiteindelijk moet gaan halen.
ik doe het ook wel echt actief hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Edit: ik weet natuurlijk ook niet hoe actief jij loopt, maar als ik hardloop zweet ik gigantisch en wordt m'n kop behoorlijk rood, zo hard ga ik. Misschien ga jij minder voor de 100% (je doet ook meerdere actieve dingen op een dag geloof ik?), hierbuiten is mijn activiteit nog vooral van huis naar MC en weer naar station lopen...
Ik heb weinig verstand van spruitjes, maar ik vroeg me af: hoe was je broccoli?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef k_i_m het volgende:
Kan je spruitjes roerbakken? Ik heb zin in spruitjes vanavond.
ik ook speciaal voor jullie op een rijtjequote:Op maandag 4 juni 2007 15:03 schreef Alcarin het volgende:
Nou, ik heb het ook nog even op een rijtje gezet (speciaal voor jullie) en ik heb tot nu toe 1200 kcal gegeten. Ik zal er eens wat avondeten bij gaan verzinnen ook...
Je kan spruitjes niet zo wokken, dan moet je ze eerst een beetje voorkoken. Wat wel kan is ze stoven. dus dan bak je ze in een beetje boter en dan doe je de deksel op de pan eventueel met een scheutje water en dan stoven ze gaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:22 schreef k_i_m het volgende:
Prima! Het smaakte me zelfs zo dat ik er stiekem een biertje bij gedaan heb.
Alleen de vis komt me nu een beetje de neus uit, dus ik wil kip wokken. Maar ik stoom/kook spruitjes altijd (met een beetje boter en spekjes. ) en ik heb het idee dat als je ze gelijk wokt ze keihard blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |