abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:16:11 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50004617
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hij is een man he, dus kan meer cal hebben
dan heb ik niks gezegd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:19:52 #102
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_50004756
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Qwea het volgende:
welk eten van de chinees bevat btw weinig kcal? Nasi is 660 per bord
Je moet ook niet een HEEL bord nasi nemen, gewoon iets van 150 gram, dat zijn 3 tot 5 opscheplepels. Wanneer je een paar opscheplepels neemt, kan dat best Nasi is gewoon opgebakken rijst, daar zit in principe niet zo heel veel kcal in, maar wel als je veel te veel neemt

Verder zijn zoetzure sausjes meestal niet zo kcalrijk. Satésaus daarentegen wel . Runderreepjes en kip zijn ook niet kcalrijk. Wat vlees betreft: neem iets van 120 gram vlees, toen ik ging afvallen en bij een diëtiste liep, bleek dat ik veel te veel vlees at.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_50004886
Tjaptoi met witte rijst of noedels, dat is de beste keuze volgens mij. Heel veel lekkere groenten met kip of garnalen, zonder zoet of vette saus.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:27:12 #104
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_50005006
Ik krijg nu wel honger. Misschien ga ik vanavond ook wel bij de Chinees eten. Of bij de Indiër.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:35:45 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50005286
ja aan die paar lepels heb ik dus mooi niet genoeg hea. Ik zie wel wat ik eet. Ik heb iig geen tussendoortjes gehad En ik geloof dat chinees ook al weer van de baan is.

Ik wilde BBQ'en maar de rest wil dat niet Nu weten we niet echt wat we moeten eten
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:08:18 #106
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50006321
Oeh ik eet vandaag ook Chinees ... mama's nasi met van die kantenklare gehaktballetjes in zoetzure saus. Was bang dat ze alleen satesaus zouden halen, want nasi zonder sausje lust ik eigenlijk niet (en kan niet tegen pinda's)

Wel gezond gegeten vandaag, voor de rest
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:31:41 #107
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50006950
Jullie hebben me niet weggejaagd hoor.

Een paar wilden weten wat ik op een dag eet, nou, ik post het hier maar eens:

Ontbijt:
Meestal 3 boterhammen (volkoren) met iets van kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees etc. erop, of 2 van die boterhammen en 1 stuk fruit.

Tussendoor:
(Dit verdeel ik over de hele dag) Meestal is dat fruityoghurt of gewoon blanke yoghurt met vers fruit erdoor (grote kom), paar uur later 2 boterhammen + 1 appel en dan 's avonds laat (paar uur na avondeten) nog kwark met fruit of wat tomaten, komkommer/courgette om op te knabbelen.

Avondeten:
2 keer per week wokken we (vlees is dan kipfilet of runderreepjes) met flink veel groenten en daarbij aardappelen gekookt. 1-2 keer per week eten we vis, zoiets als tonijn of gerookte forel, met veel groenten en aardappelen ook weer. En de rest van de week varieert het van kipfilet, kipgehakt, rosbief, rundergehakt, kalkoenfilet of ragout met veel sla en aardappelen.

Drinken:
Iedere dag minstens 1 liter water en voor de rest wat glazen Crystal Clear oid.
The Police 08-06-2008
pi_50007096
Kiinkt slank en gezond
pi_50010096
YPrue: het ziet er best goed uit, maar is dit ook het eetplan waarmee je een aantal jaar terug 30 kg in (3 a 4 maanden was het?) was afgevallen? want dat vond ik echt extreem veel en ik vroeg me af wat je toen gedaan hebt

Vanavond nasi met notenrijst, zak thaise roerbakmix en nog een halve paprika op (met 2en:)).
Best een gezonde maaltijd, zeker voor m'n vriendje
Het mooi kotsende meisje.
pi_50010229

Sporten was echt super lekker

Eerst een half uur op de crosstrainer, toen 6 krachttrainingspparaten gedaan, 2 voor de armen, 2 voor de benen, 1 voor de rug en 1 voor de buik en toen nog 20 minuten fietsen Daarna lekker half uur in de sauna geweest, dus was echt heerlijk

Hier heb ik echt 2,5 maand naar uitgekeken, eindelijk weer sporten

Nu pas eten koken, hokkien mie, heb echt honger gekregen ervan

Net ook boodschappen gedaan, en ook al heb ik een lege maag, alleen maar gezonde dingen gekocht zoals ontbijtkoek, cherrytomaatjes, paprika en druiven
pi_50010841
Elke keer kom ik weer dingen tegen die toch anders zijn...
Normaal als ik in de spiegel kijk, zie ik het verschil niet. Maar ik trok net een broek aan die een half jaar geleden toch echt nog strak zat, en nu kan ik 'm zo uittrekken, al zit ie dicht
Echt zo stom
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50011007
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef Alcarin het volgende:
Elke keer kom ik weer dingen tegen die toch anders zijn...
Normaal als ik in de spiegel kijk, zie ik het verschil niet. Maar ik trok net een broek aan die een half jaar geleden toch echt nog strak zat, en nu kan ik 'm zo uittrekken, al zit ie dicht
Echt zo stom
Is niet stom, is juist goed
Al heb ik ook wat broeken die veel te groot zijn... Daar heb ik dus helemaal niets meer aan
Als toetje yoghurt met ananas en mango vanavond, heb er nu al zin in, maar ik wacht nog eventjes ermee
pi_50011205
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Is niet stom, is juist goed
Al heb ik ook wat broeken die veel te groot zijn... Daar heb ik dus helemaal niets meer aan
Als toetje yoghurt met ananas en mango vanavond, heb er nu al zin in, maar ik wacht nog eventjes ermee
Nou ja, niet stom dat die broek te wijd is, maar stom dat ik het verschil niet zo zie. Tenminste, ik zie echt geen 10 kilo verschil. Maar dat zal wel zijn omdat het geleidelijk gaat.
Deze broek is nu ook wel te wijd, maar hij is nog wel lekker voor schoonmaken/zondaghangen/fietsen e.d.

Yoghurt met fruit...echt geweldig
Ik eet op dit moment geheel anti-sonja een bakje druiven
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:35:57 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50012768
zo, de klere met dat dieet

Ik ga tanken Rode vodka met jus de orange

En nee, dit doe ik niet elk weekend dit is het 1ste weekend in 5 maanden weer
pi_50013595
net uit eten geweest
voor gerecht en hoofdgerecht salade
ik kan ff geen salade meer zien maar het was wel lekker
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:44:37 #116
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50015651
Whaha heb ik weer hoor ... ga ik trainen (was eigenlijk veel te moe) en laat ik me weer opjagen/alert maken, op zich heerlijk, maar moest pantser aan (en dan trappen ze een stuk harder) ... presteert een jongen het onder mn pantser te schoppen, in mn oksel, op mn borst (auwie) en duwt mn hele ribbenkast in elkaar. Ik met hulp van de trainer mn ribben weer op de goeie plaats gekregen (ze waren in elkaar geduwd ofzo) ..

Kom thuis, vertel het verhaal, zegt mn moeder (verpleegster): oh dan kan je een gekneusde rib hebben, of wel meer ...

En ik moet maandag naar het zwembad Heerlijk heldere actie weer hoor (ja zo stom ben ik nou)
pi_50015861
Ow, das idd niet echt fijn nee, heb je er ook veel last van nog?

Hier ging het sporten goed hoor, heb heel erg goed opgepast toen ik van mn fiets afstapte op het eind

Ik ben echt superblij dat ik weer kan sporten, maar mijn vreugde wordt verder niet echt gedeeld, terwijl ik het echt zo ontzettend gemist heb de afgelopen 2,5 maand. Sporten maakt echt een groot deel van mn leven uit en was gewoon erg kut dat ik niet mocht sporten, maar nu gelukkig wel weer

Alleen ga niet overhaasten, dus wil in het begin 2-3 keer in de week gaan gewoon Ben nu geweest en dan ga ik dinsdagmiddag weer
pi_50016176
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef Chicolate het volgende:
<trap op ribben>
Auw!
Maar daar kunnen ze verder niets aan doen geloof ik he? Zelfs als het gebroken is moet het maar gewoon helen?
pi_50016240
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt superblij dat ik weer kan sporten, maar mijn vreugde wordt verder niet echt gedeeld
Door mij wel hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je na 2,5 maand graag weer gaat sporten!
Sporten is goed
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:35:38 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50017787
@Sylvana: ik kan supergoed begrijpen hoe blij je bent weer te sporten ... sporten is ook mijn leven, en ik zou het niet aankunnen weer langere tijd niet te kunnen sporten zoals vorig jaar.
Ga dr voor! maar niet te hard van stapel zoals ik toen ... (had binnen paar weken weer blessure)

Enne, ik heb nu nog niet echt last van mn ribben, beetje stijfjes misschien. Maar dat heb ik altijd na een training, omdat ik overal getrapt word (vorige keer zonder pantser keihard in mn buik) .. Heb al wel paracetamol klaarliggen voor vannacht, wil niet wakker worden van de pijn

Hoop nog steeds dat het niets is , ga ook niet naar een dokter ofzo ..
pi_50026785
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef YPrue het volgende:
Jullie hebben me niet weggejaagd hoor.

Een paar wilden weten wat ik op een dag eet, nou, ik post het hier maar eens:

Ontbijt:
Meestal 3 boterhammen (volkoren) met iets van kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees etc. erop, of 2 van die boterhammen en 1 stuk fruit.

Tussendoor:
(Dit verdeel ik over de hele dag) Meestal is dat fruityoghurt of gewoon blanke yoghurt met vers fruit erdoor (grote kom), paar uur later 2 boterhammen + 1 appel en dan 's avonds laat (paar uur na avondeten) nog kwark met fruit of wat tomaten, komkommer/courgette om op te knabbelen.

Avondeten:
2 keer per week wokken we (vlees is dan kipfilet of runderreepjes) met flink veel groenten en daarbij aardappelen gekookt. 1-2 keer per week eten we vis, zoiets als tonijn of gerookte forel, met veel groenten en aardappelen ook weer. En de rest van de week varieert het van kipfilet, kipgehakt, rosbief, rundergehakt, kalkoenfilet of ragout met veel sla en aardappelen.

Drinken:
Iedere dag minstens 1 liter water en voor de rest wat glazen Crystal Clear oid.
Van iedereen die echt bij een diëtist loopt, hoor ik dat afwisseling goed is. Eet je echt zeven keer per week aardappelen?
pi_50027043
goede morgen
ik heb nog niet helemaal besloten wanneer ik ga hardlopen vandaag denk ergens aan de eind van de middag
vanmorgen heb ik geen zin en daarna wil ik in de zon liggen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:30:04 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50027222
mogguh. Ik ben ook weer paraat 14.gif .

Godsamme, ik had gisteren niet zoveel wodka moeten drinken Ik heb me een paar stomme dingen gezegd en gedaan geloof ik Althans, als ik MikeyMo moet geloven
pi_50027274
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:30 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik ben ook weer paraat 14.gif .

Godsamme, ik had gisteren niet zoveel wodka moeten drinken Ik heb me een paar stomme dingen gezegd en gedaan geloof ik Althans, als ik MikeyMo moet geloven
Je bent nog relatief vroeg op vind ik dan.
Ga je vandaag de hele dag sporten om de calorietjes weg te werken
Vandaag ga ik naar de markt, lekker gezonde dingen kopen, en misschien winkelen want daar heb ik wel zin in
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:37:45 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50027286
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je bent nog relatief vroeg op vind ik dan.
Ga je vandaag de hele dag sporten om de calorietjes weg te werken
Vandaag ga ik naar de markt, lekker gezonde dingen kopen, en misschien winkelen want daar heb ik wel zin in
Ja,MikeyMo maakte me wakker om 06:00 nog 2 uur geslapen daarna ennu kan ik niet meer maffen. Ik ga strax de stad in, grote ronde emmen lopen
pi_50027346
ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd met boterhammen ontbeten
vraag me af hoe dat gaat vallen de rest van de dag
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:57:14 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50027463
ik hoop dat de bewolking een beetje wegtrekt en het net zulk weer als gisteren wordt. Anders vanaaf geen BBQ
pi_50027485
In de allerhande staan een hoop tips om redelijk slank te barbecuen
Anders: koop een elektrische, dan kan je het evt. ook binnen doen (niet dat ik dat ooit geprobeerd heb )
pi_50027699
Goeiemorgen

Ik zit al weer braaf aan het ontbijt

Hier is het al heerlijk weer, alleen moet ik de hele dag werken

_Arual_, je hebt wel gelijk wat betreft die aardappelen, ik zou het als ik YPrue was ook varieren met rijst, noodles en pasta ofzo

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 02-06-2007 10:57:22 ]
pi_50028618
Goeiemorgen allemaal Ben lekker al bijna 5 uur wakker en nog bijna geen last van mn ribben (moeder: "dan ben jij waarschijnlijk gewoon een stuk flexibeler als wij, oude mensen" )

Het is hier ook al heerlijk weer, echt te heet om lang in te blijven zitten (zonder bikini), maar veel van die zon zal ik niet zien, moet een groot werkstuk maken vandaag, en het moet ook af dit weekend.

Oh en ik heb waarschijnlijk alsnog een vakantiebaantje . Niet bij het bedrijf dat 'valsspeelt', maar bij een verplegingstehuis bij me in de buurt. In de keuken. Officieel nog niet aangenomen, maar al wel halve toezegging gehad via de telefoon, en ze zitten te springen om mensen. Ik hoef niet eens op gesprek te komen waarschijnlijk!

En de weegschaal was ook lief ... enige stomme dit weekend is dus dat werkstuk, voor de rest: (zingt) "ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit"
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:42:00 #131
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50028920
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 08:17 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Van iedereen die echt bij een diëtist loopt, hoor ik dat afwisseling goed is. Eet je echt zeven keer per week aardappelen?
Tuurlijk niet, ik wissel het ook wel regelmatig af met rijst of wat pasta (al ben ik niet zo gek op pasta). Meestal besluit ik spontaan of het aardappelen, rijst of pasta wordt. En aardappelen vind ik erg lekker.
The Police 08-06-2008
pi_50029490
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:42 schreef YPrue het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik wissel het ook wel regelmatig af met rijst of wat pasta (al ben ik niet zo gek op pasta). Meestal besluit ik spontaan of het aardappelen, rijst of pasta wordt. En aardappelen vind ik erg lekker.
oke, dan is het goed, maar ik vroeg het me ook al af, omdat je in het andere stukje het wel elke dag over aardappelen had...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:13:14 #133
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50029564
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

oke, dan is het goed, maar ik vroeg het me ook al af, omdat je in het andere stukje het wel elke dag over aardappelen had...
Aardappelen was meer als plaatshouder bedoeld. Hmm, misschien had ik beter aardappelen/rijst/pasta kunnen typen. Ach nou ja, ik eet in ieder geval niet iedere dag aardappelen, want dat zou me dan ook de neus uitkomen na een tijdje.
The Police 08-06-2008
pi_50032728
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef YPrue het volgende:

[..]

Aardappelen was meer als plaatshouder bedoeld. Hmm, misschien had ik beter aardappelen/rijst/pasta kunnen typen. Ach nou ja, ik eet in ieder geval niet iedere dag aardappelen, want dat zou me dan ook de neus uitkomen na een tijdje.
Nou, er zijn genoeg mensen die wel iedere dag aardappelen eten. Als mijn oma nasi / pasta eet, dan zorgt ze ervoor dat ze tijdens een andere maaltijd die dag nog aardappelen eetn.
pi_50035811
ik eet misschien een keer of twee keer in de week aardappelen
ik ben meer van de pasta of rijst
pi_50036974
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Miss_S het volgende:
ik eet misschien een keer of twee keer in de week aardappelen
ik ben meer van de pasta of rijst
Same here!

Voor het eerst dat ik niet hoefde te werken met het mooie weer. Heb net aan de rand van de zwemvijver een wodkaatje gedronken. Goddelijk.
pi_50045904
Ik moest wel werken, van kwart voor 3 tot kwart voor 11, maar dat hield wel in dat ik alleen kon opeten wat ik mee had, en dat was dus erg gezond

Ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
Lunch: 2 tosti's met 30+ kaas
Avondeten: roerbakmie
Tussendoor: 500 gram druiven ( meerdere keren wat van gegeten)
  zondag 3 juni 2007 @ 07:46:15 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50052936
Ik stop met lijnen... Ik ben heel trots op mezelf dat ik er toch bijna 5 kilo af heb gekregen. Maar ik ben nu al een paar dagen weer meer aan het eten, voor zover dat gaat.

Ik ben namelijk zwanger!!! Dus nu moet ik eten voor 2 (of 3).
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50052974
Gefeliciteerd ticootje!! Hoe lang weet je het al?
En eten voor 2-3 personen zou ik niet doen hoor, wie weet hoe moeilijk de kilo's eraf gaan, ook zeker niet doen wat SB voorstelt, 2 extra dingen bovenop haar dieet , maar echt hoger dan 2500 aan gezonde dingen moet je echt niet gaan lijkt me
Dat is wel bijna 2x zoveel als je nu doet waarschijnlijk.
pi_50053062
gefeliciteerd ticootje
maar inderdaad ik zou zeker niet teveel (en ongezond) gaan eten
pi_50054314
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik stop met lijnen... Ik ben heel trots op mezelf dat ik er toch bijna 5 kilo af heb gekregen. Maar ik ben nu al een paar dagen weer meer aan het eten, voor zover dat gaat.

Oeh wat leuk zeg, gefeliciteerd

Ik zit weer braaf aan het ontbijt, vandaag ook weer van kwart voor 3 tot kwart voor 11 werken, en als ik thuis kom is als het goed is Peter er al
  zondag 3 juni 2007 @ 11:34:36 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50054946
quote:
Op zondag 3 juni 2007 07:46 schreef Ticootje het volgende:

Gefeliciteerd! . Dan kun je na je zwangerschap hier weer terugkomen .
Of in het dieetclubtopic als je pech hebt .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:27:54 #143
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50056206
Goeiemiddag

Oh wat leuk Ticootje ... Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?
  Redactie Games zondag 3 juni 2007 @ 15:18:04 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50061412
Echt raar, ik woog naar schatting 1/2 weken geleden nog 57,5
Heb daarna veel gelopen en hardgelopen en dat soort dingen en alleen water drinken + normaal eten, en nu weeg ik 58,5, wtf
.....Kennedy
pi_50069917
Gefeliciteerd Ticootje!

Wat een rust hier..
Ik ben gisteren uit eten geweest, maar het was niet zo lekker dus heb ik ook niet heel veel gegeten Beetje jammer wel, maar goed.
pi_50072732
begin morgen weer met een dagelijks update van mijn weblog
proberen naar de 70 te komen
  zondag 3 juni 2007 @ 21:56:07 #147
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50072819
Ik heb net hardgelopen, conditie viel best mee... niet goed ofzo maar beter dan ik had verwacht
Binnenkort maar weer
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:29:05 #148
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50073956
Inderdaad stil hier vandaag. Iedereen heeft andere bezigheden in het weekend vrees ik

Morgen zwembad ... spannend ... (net na het weekend blijft een slecht moment )
pi_50082016
hoi allemaal
ik wil me eigenlijk opnieuw komen aanmelden
sinds ik hier zit was ik niet echt meer actief bezig met afvallen
maar heb nu toch besloten echt richting die 70 kilo te willen

dus ik zal voornamelijk mijn weblog gebruiken om te posten wat ik sport en eet
ik zou graag advies daar over krijgen
pi_50082024
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Echt raar, ik woog naar schatting 1/2 weken geleden nog 57,5
Heb daarna veel gelopen en hardgelopen en dat soort dingen en alleen water drinken + normaal eten, en nu weeg ik 58,5, wtf
Je gewicht schommelt sowieso altijd een beetje.
Ik merk dat als ik net gesport heb, ik altijd iets meer weeg, waarschijnlijk vanwege al het vocht dat vastgehouden worden. Pas de dag erna zakt het ietsje terug.

He he eindelijk ben ik onder de 69 gezakt.
Ik zit al sinds januari stabiel rond de 69, ondanks dat ik het sporten flink heb opgevoerd.
Maar sinds ik sinds vorige week m'n eten iets heb aangepast, lijkt het dan eindelijk te gaan zakken.
Eens kijken of we de 68 kunnen halen binnen 2 weken
pi_50082113
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:23 schreef Miss_S het volgende:
hoi allemaal
ik wil me eigenlijk opnieuw komen aanmelden
Je kunt volgens mij opnieuw een target gewicht invullen.
quote:
sinds ik hier zit was ik niet echt meer actief bezig met afvallen
maar heb nu toch besloten echt richting die 70 kilo te willen
quote:
dus ik zal voornamelijk mijn weblog gebruiken om te posten wat ik sport en eet
ik zou graag advies daar over krijgen
Advies over je weblog, of advies over sporten en je dieet?
Je weblog ziet er iig leuk uit
pi_50082298
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef STING het volgende:

[..]

Je kunt volgens mij opnieuw een target gewicht invullen.
[..]

[..]

Advies over je weblog, of advies over sporten en je dieet?
Je weblog ziet er iig leuk uit
overal advies over alleen wil ik al een tijdje mijn weblog er beter uitlaten zien maar daar ben ik niet goed in

ontbijt:
2 meergranen boterhammen met sandwich spread
pi_50082368
Mijn dieet hulp: Knackebrod.
Minder calorien dan boterhammen en lekker
pi_50082944
Zo, nog maar een halve kilo te gaan.
En 1 scriptie..
pi_50082961
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:49 schreef STING het volgende:
Mijn dieet hulp: Knackebrod.
Minder calorien dan boterhammen en lekker
minder kcal heb ik niet echt nodig
maar moet ze wel uitgezondere producten halen
4 glazen water al op
pi_50083073
Nog wat tips ten aanzien van het sporten:
- Voldoende eten voor het sporten, zodat je intensiever en/of langer kan sporten
- Klein beetje de koolhydraten aanvullen na het sporten

Wat mij ook wel goed bevalt, is minder brood eten en het vervangen door bijv. salades.

dat dubbele whopper menu van zaterdag was weer heerlijk
  maandag 4 juni 2007 @ 10:03:09 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50083810
mogguh!
  maandag 4 juni 2007 @ 10:09:38 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50083941
zo,een half bakkie cornflakes (mn yoghurt was op ) en een broodje jam
pi_50084018
Wow ik ben aan 't Sonja Bakkeren en m'n ingewanden willen elkaar opeten van de honger
pi_50084021
zo net ff 15 min geroeid
pi_50084058
15 minuten heeft toch geen zin
pi_50084078
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
15 minuten heeft toch geen zin
leg uit
pi_50084095
wel als je daarna nog andere dingen gaat doen, of ervoor.
hoi
pi_50084137
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

leg uit
Dan ben je net opgewarmd en stop je alweer..
pi_50084141
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:16 schreef robertoo het volgende:
wel als je daarna nog andere dingen gaat doen, of ervoor.
ik ga later vandaag nog 2 uur sporten maar had nu ff zin om iets te doen
pi_50084159
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dan ben je net opgewarmd en stop je alweer..
dus ik kan beter op de bank blijven zitten?
pi_50084192
Ik weet niet wat jij beter wel en niet kan doen
maar als ik sport doe ik dat om beter te worden en dan lukt niet echt in 15 minuten
pi_50084235
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet niet wat jij beter wel en niet kan doen
maar als ik sport doe ik dat om beter te worden en dan lukt niet echt in 15 minuten
ik doe het om af te vallen en dan zefs alleen maar 15 min zouden helpen
en ik word ook beter want eerst deed ik het 10 min en nu 15
pi_50084266
ontbijt: 1 schaaltje yoghurt, 1 appel
dat is toch niet gezond
pi_50084286
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik doe het om af te vallen en dan zefs alleen maar 15 min zouden helpen
en ik word ook beter want eerst deed ik het 10 min en nu 15
Nee prima als je niet langer kan en dit een verbetering is is dat natuurlijk alleen maar goed !
pi_50084299
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ontbijt: 1 schaaltje yoghurt, 1 appel
dat is toch niet gezond
ligt eraan wat daarna je tussendoortje is
pi_50084308
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus ik kan beter op de bank blijven zitten?
Jep. 15 minuten cardio is verloren tijd.
Als je begint met inspannen, begin je eerst met de verbranding van je suikers.
Pas na ~20 minuten kom je bij de koolhydraten en uiteindelijk de vetten.
Dus voor afvallen (lees: vetverbranding) moet je je minstens 30 minuten inspannen.

Dit is natuurlijk een ander verhaal, voor iemand die nul-conditie heeft, dan bouw je je trainingstijd langzaam op, maar als ik het zo lees doe je al wat langer cardio
pi_50084362
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt eraan wat daarna je tussendoortje is
tussendoor: 1 liga koekje

lunch (2????) boterhammen met kaas en kipfilet
pi_50084370
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef STING het volgende:

[..]

Jep. 15 minuten cardio is verloren tijd.
Als je begint met inspannen, begin je eerst met de verbranding van je suikers.
Pas na ~20 minuten kom je bij de koolhydraten en uiteindelijk de vetten.
maar je valt er wel van af
het is niet zo dat dat pas na 20 minuten gebeurd wat vele (ik eerst) ook geloven

denk nou eens na hoe kan 15 min beweging verloren inspanning zijn
je zegt toch ook tegen mensen dat ze beter de fiets kunnen pakken dan de auto te nemen
pi_50084397
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

tussendoor: 1 liga koekje

lunch (2????) boterhammen met kaas en kipfilet
hmm tja voor mij is dat behoorlijk normaal
maar kan begrijpen dat het voor jou weinig is
dus sonja bakker bevalt nog niet zo goed?
pi_50084419
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef STING het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een ander verhaal, voor iemand die nul-conditie heeft, dan bouw je je trainingstijd langzaam op, maar als ik het zo lees doe je al wat langer cardio
roeien kan ik op het moment echt niet langer
maar zoals ik al zei ik ga later vandaag wel langer nog cardio doen maar had nu gewoon ff zin om iets te doen
en slechter word je er niet van
pi_50084441
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hmm tja voor mij is dat behoorlijk normaal
maar kan begrijpen dat het voor jou weinig is
dus sonja bakker bevalt nog niet zo goed?
hahaha ik vind het echt een afrika dieet
je eet net genoeg zodat je net niet dood gaat

maar misschien zijn mijn eet gewoontes gewoon raar
kan ook
pi_50084477
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

kan ook
hoeveel eet je normaal dan?
pi_50084511
Verloren tijd in figuurlijke zin.

Als je je bewust gaan inspannen voor het afvallen, is een korte inspanning simpelweg niet efficient. Ja, natuurlijk verbrandt je calorien, maar je verbrandt geen vet. Het afvallen gaat daardoor veel langer duren. Als je dus echt serieus cardio wil gaan doen voor het afvallen (lees: vetverbranding), zou ik het echt langer gaan doen, mits je conditie het toestaat natuurlijk.
pi_50084600
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoeveel eet je normaal dan?
p.s. ik vind t goed hoor dat je geen bank gaat hangen maar sporten

ehm.. nou 's ochtends bijv. 2 boterhammen hageslag, 2 chocopasta, , 2 crackers hagelslag
3 glazen coolbest

tussendoor: gevulde koek
+ 2 koffie

lunch: pizza of 2 boterham hagelslag of op woensdag saucijzenbroodje en dan ook 3 glazen sap en meestal 4-6 boterhammen hangt er vanaf ewat ik nog meer eet

tussendoor: koek of kleine koekjes

meestal nog 2 boterhammen

avond eten

en dan om 10 uur en om 02 uur vaak nog brood of anders chips
pi_50084669
quote:

[..]

kan ook
Ieder heeft z'n eigen stofwisseling.
Wat voor de ander veel is, is voor de ander weinig.
Je dieet vergelijken met iemand anders, heeft dan ook niet zo heel veel zin.

Naar mijn mening, alls je maar genoeg eet, om niet gelijk na een uur al honger te krijgen en je naar de tussendoortjes moet grijpen.
pi_50084701
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef STING het volgende:
Verloren tijd in figuurlijke zin.

Als je je bewust gaan inspannen voor het afvallen, is een korte inspanning simpelweg niet efficient. Ja, natuurlijk verbrandt je calorien, maar je verbrandt geen vet. Het afvallen gaat daardoor veel langer duren. Als je dus echt serieus cardio wil gaan doen voor het afvallen (lees: vetverbranding), zou ik het echt langer gaan doen, mits je conditie het toestaat natuurlijk.
ja dat begrijp ik
en dat ga ik dus ook later vandaag doen
maar heb ook afentoe gewoon ff zin om te bewegen en niet fanatiek te sporten
pi_50084708
als ik overdag maar 6 boterhammen eet krijg ik na t avond eten echt heel veel trek
dus dan eet ik daarna weer brood
want chips is niet echt gezond of zo
pi_50084712
quote:

kan ook
Het is ook een crashdieet...
En nog ongezonde dingen ook. Een ligakoekje
Laten we de mensen geraffineerde troep geven, zodat ze snel weer honger krijgen en dan mogen ze wel 2 boterhammen!

Mijn tante was ook aan het sonjabakkeren, en meldde 's avonds trots wat ze allemaal had bespaard: 'ik mag eigenlijk nog een eierkoek, en een kop koffie... '
Ik:
pi_50084729
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ehm.. nou 's ochtends bijv. 2 boterhammen hageslag, 2 chocopasta, , 2 crackers hagelslag
3 glazen coolbest

+ 2 koffie

lunch: pizza of 2 boterham hagelslag of op woensdag saucijzenbroodje en dan ook 3 glazen sap en meestal 4-6 boterhammen hangt er vanaf ewat ik nog meer eet

avond eten

als ik dat zou eten zou ik zo boven de 100 kilo zitten
ik denk dat je ergens een tussen weg moet vinden want sonja bakker is dan echt veel te weinig voor je
pi_50084731
ligakoekje is toch niet ongezond
pi_50084743
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is heerlijk maar niet gezond
als je het als koekje ziet is er niets mis mee maar echt een gezond tussendoortje is het niet
pi_50084775
maar wat moet je anders eten als tussendoortje..
in mijn idee is dat bijv sultana of zo iets
pi_50084785
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
fruit?

of gewoon een cracker of boterham
pi_50084798
quote:
Liga's en eierkoeken zijn niet gezond. Het hangt er natuurlijk vanaf waar je het mee vergelijkt, en ik ben de gezondheidszeur, maar ik vind het troep.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:41:54 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50084805
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

3 glazen coolbest

+ 2 koffie

avond eten

hey! zoveel at ik ook ooit eens

Maak je eigen dieetplan en hou op met sonja. Sonja sucks IMHO

Dieetplan FTW
pi_50084825
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fruit, noten, yoghurt, zoiets
pi_50084831
quote:
Voor zover ik weet is het inderdaad een 'verantwoord' tussendoortje te noemen
Het is maar ca. ~75kcal, vrijwel alleen onverzadigde vetten (Liga Evergreen dan).
Dus geen probleem lijkt me, om ff de gap tussen de eerstvolgende maaltijd te vullen.
pi_50084914
okee dan eet je 's ochtends en 's middags brood
en dan als tussendoortje brood.. eh nee

fruit vind ik ook niet echt een tussendoortje want t vult niet echt
fruitsalade wel i

en noten.. zitten wel gezonde vetten in maar toch 600 calorieen per handje ???
anders ren ik zo naar de noten toe

mn ontbijt was nu al yoghurt
ehw

ik wil brood
pi_50084968
Dinsdag: 2 crackers jam
Woensdag: yoghurt + kiwi
Donderdag: 1 glas drinkyoghurt + kiwi
Vrijdag; yoghurt + 1 lepel musli
Zaterdag; 1 glas melk + 1 plak kruidkoek
Zondag: 2 pistoletjes

omg
pi_50084987
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:42 schreef STING het volgende:
Voor zover ik weet is het inderdaad een 'verantwoord' tussendoortje te noemen
Het is maar ca. ~75kcal, vrijwel alleen onverzadigde vetten (Liga Evergreen dan).
Dus geen probleem lijkt me, om ff de gap tussen de eerstvolgende maaltijd te vullen.
Calorieen is niet het enige waar je op moet letten, als je gezond wilt eten. Geraffineerd (wit) meel is niet echt tof voor je. Suiker ook niet. Zo'n liga voegt niets toe, behalve simpele calorieen. Oja, en wat vitamines en ijzer, want dat stoppen ze erin.

Van verzadigde vetten ga je trouwens helemaal niet dood (gevaarlijke uitspraak dit ).
pi_50085030
Maar kijk ik zou liever een gevulde koek van de bakker nemen
of een bounty

maar dan neem ik maar een liga

ik ben gewoon suiker verslaafd, helaas
pi_50085037
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en noten.. zitten wel gezonde vetten in maar toch 600 calorieen per handje ???
anders ren ik zo naar de noten toe
Noten zijn goed voor je. Ik eet er ook een hoop van, en ik val nog steeds af. Je hebt vet nodig, ook/juist om af te vallen!
quote:
ik wil brood
Jij koolhydraatverslaafde!
pi_50085049
Ik ga maar even douchen en iets doen want van de hele tijd zien wat ik nog mag eten krijg ik alleen maar honger
pi_50085071
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Noten zijn goed voor je. Ik eet er ook een hoop van, en ik val nog steeds af. Je hebt vet nodig, ook/juist om af te vallen!
[..]

Jij koolhydraatverslaafde!
koolhydraat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')