dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is een man he, dus kan meer cal hebben
Je moet ook niet een HEEL bord nasi nemen, gewoon iets van 150 gram, dat zijn 3 tot 5 opscheplepels. Wanneer je een paar opscheplepels neemt, kan dat bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Qwea het volgende:
welk eten van de chinees bevat btw weinig kcal? Nasi is 660 per bord
Is niet stom, is juist goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef Alcarin het volgende:
Elke keer kom ik weer dingen tegen die toch anders zijn...
Normaal als ik in de spiegel kijk, zie ik het verschil niet. Maar ik trok net een broek aan die een half jaar geleden toch echt nog strak zat, en nu kan ik 'm zo uittrekken, al zit ie dicht![]()
Echt zo stom![]()
Nou ja, niet stom dat die broek te wijd is, maar stom dat ik het verschil niet zo zie. Tenminste, ik zie echt geen 10 kilo verschil. Maar dat zal wel zijn omdat het geleidelijk gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Is niet stom, is juist goed![]()
Al heb ik ook wat broeken die veel te groot zijn... Daar heb ik dus helemaal niets meer aan![]()
Als toetje yoghurt met ananas en mango vanavond, heb er nu al zin in, maar ik wacht nog eventjes ermee![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef Chicolate het volgende:
<trap op ribben>
Door mij wel hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je na 2,5 maand graag weer gaat sporten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt superblij dat ik weer kan sporten, maar mijn vreugde wordt verder niet echt gedeeld
Van iedereen die echt bij een diëtist loopt, hoor ik dat afwisseling goed is. Eet je echt zeven keer per week aardappelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef YPrue het volgende:
Jullie hebben me niet weggejaagd hoor.![]()
Een paar wilden weten wat ik op een dag eet, nou, ik post het hier maar eens:
Ontbijt:
Meestal 3 boterhammen (volkoren) met iets van kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees etc. erop, of 2 van die boterhammen en 1 stuk fruit.
Tussendoor:
(Dit verdeel ik over de hele dag) Meestal is dat fruityoghurt of gewoon blanke yoghurt met vers fruit erdoor (grote kom), paar uur later 2 boterhammen + 1 appel en dan 's avonds laat (paar uur na avondeten) nog kwark met fruit of wat tomaten, komkommer/courgette om op te knabbelen.
Avondeten:
2 keer per week wokken we (vlees is dan kipfilet of runderreepjes) met flink veel groenten en daarbij aardappelen gekookt. 1-2 keer per week eten we vis, zoiets als tonijn of gerookte forel, met veel groenten en aardappelen ook weer. En de rest van de week varieert het van kipfilet, kipgehakt, rosbief, rundergehakt, kalkoenfilet of ragout met veel sla en aardappelen.
Drinken:
Iedere dag minstens 1 liter water en voor de rest wat glazen Crystal Clear oid.
Je bent nog relatief vroeg op vind ik dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:30 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik ben ook weer paraat 14.gif .
Godsamme, ik had gisteren niet zoveel wodka moeten drinkenIk heb me een paar stomme dingen gezegd en gedaan geloof ik
Althans, als ik MikeyMo moet geloven
Ja,MikeyMo maakte me wakker om 06:00quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bent nog relatief vroeg op vind ik dan.
Ga je vandaag de hele dag sporten om de calorietjes weg te werken![]()
Vandaag ga ik naar de markt, lekker gezonde dingen kopen, en misschien winkelen want daar heb ik wel zin in![]()
Tuurlijk niet, ik wissel het ook wel regelmatig af met rijst of wat pasta (al ben ik niet zo gek op pasta). Meestal besluit ik spontaan of het aardappelen, rijst of pasta wordt. En aardappelen vind ik erg lekker.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Van iedereen die echt bij een diëtist loopt, hoor ik dat afwisseling goed is. Eet je echt zeven keer per week aardappelen?
oke, dan is het goed, maar ik vroeg het me ook al af, omdat je in het andere stukje het wel elke dag over aardappelen had...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:42 schreef YPrue het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik wissel het ook wel regelmatig af met rijst of wat pasta (al ben ik niet zo gek op pasta). Meestal besluit ik spontaan of het aardappelen, rijst of pasta wordt. En aardappelen vind ik erg lekker.![]()
Aardappelen was meer als plaatshouder bedoeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oke, dan is het goed, maar ik vroeg het me ook al af, omdat je in het andere stukje het wel elke dag over aardappelen had...
Nou, er zijn genoeg mensen die wel iedere dag aardappelen eten. Als mijn oma nasi / pasta eet, dan zorgt ze ervoor dat ze tijdens een andere maaltijd die dag nog aardappelen eetn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef YPrue het volgende:
[..]
Aardappelen was meer als plaatshouder bedoeld.Hmm, misschien had ik beter aardappelen/rijst/pasta kunnen typen. Ach nou ja, ik eet in ieder geval niet iedere dag aardappelen, want dat zou me dan ook de neus uitkomen na een tijdje.
Same here!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Miss_S het volgende:
ik eet misschien een keer of twee keer in de week aardappelen
ik ben meer van de pasta of rijst
Oeh wat leuk zeg, gefeliciteerdquote:Op zondag 3 juni 2007 07:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik stop met lijnen... Ik ben heel trots op mezelf dat ik er toch bijna 5 kilo af heb gekregen. Maar ik ben nu al een paar dagen weer meer aan het eten, voor zover dat gaat.
Ik ben namelijk zwanger!!! Dus nu moet ik eten voor 2 (of 3).
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 juni 2007 07:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik stop met lijnen... Ik ben heel trots op mezelf dat ik er toch bijna 5 kilo af heb gekregen. Maar ik ben nu al een paar dagen weer meer aan het eten, voor zover dat gaat.
Ik ben namelijk zwanger!!! Dus nu moet ik eten voor 2 (of 3).
Je gewicht schommelt sowieso altijd een beetje.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Echt raar, ik woog naar schatting 1/2 weken geleden nog 57,5
Heb daarna veel gelopen en hardgelopen en dat soort dingen en alleen water drinken + normaal eten, en nu weeg ik 58,5, wtf![]()
Je kunt volgens mij opnieuw een target gewicht invullen.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:23 schreef Miss_S het volgende:
hoi allemaal
ik wil me eigenlijk opnieuw komen aanmelden
quote:sinds ik hier zit was ik niet echt meer actief bezig met afvallen
maar heb nu toch besloten echt richting die 70 kilo te willen
Advies over je weblog, of advies over sporten en je dieet?quote:dus ik zal voornamelijk mijn weblog gebruiken om te posten wat ik sport en eet
ik zou graag advies daar over krijgen
overal advies overquote:Op maandag 4 juni 2007 08:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij opnieuw een target gewicht invullen.
[..]
![]()
[..]
Advies over je weblog, of advies over sporten en je dieet?
Je weblog ziet er iig leuk uit
minder kcal heb ik niet echt nodigquote:Op maandag 4 juni 2007 08:49 schreef STING het volgende:
Mijn dieet hulp: Knackebrod.
Minder calorien dan boterhammen en lekker
leg uitquote:Op maandag 4 juni 2007 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
15 minuten heeft toch geen zin
ik ga later vandaag nog 2 uur sporten maar had nu ff zin om iets te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:16 schreef robertoo het volgende:
wel als je daarna nog andere dingen gaat doen, of ervoor.
dus ik kan beter op de bank blijven zitten?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dan ben je net opgewarmd en stop je alweer..
ik doe het om af te vallen en dan zefs alleen maar 15 min zouden helpenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet niet wat jij beter wel en niet kan doen
maar als ik sport doe ik dat om beter te worden en dan lukt niet echt in 15 minuten
Nee prima als je niet langer kan en dit een verbetering is is dat natuurlijk alleen maar goed !quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe het om af te vallen en dan zefs alleen maar 15 min zouden helpen
en ik word ook beter want eerst deed ik het 10 min en nu 15
ligt eraan wat daarna je tussendoortje isquote:Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ontbijt: 1 schaaltje yoghurt, 1 appel
dat is toch niet gezond
Jep. 15 minuten cardio is verloren tijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus ik kan beter op de bank blijven zitten?
tussendoor: 1 liga koekjequote:Op maandag 4 juni 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan wat daarna je tussendoortje is
maar je valt er wel van afquote:Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. 15 minuten cardio is verloren tijd.
Als je begint met inspannen, begin je eerst met de verbranding van je suikers.
Pas na ~20 minuten kom je bij de koolhydraten en uiteindelijk de vetten.
hmm tja voor mij is dat behoorlijk normaalquote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
tussendoor: 1 liga koekje
lunch (2????) boterhammen met kaas en kipfilet
roeien kan ik op het moment echt niet langerquote:Op maandag 4 juni 2007 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een ander verhaal, voor iemand die nul-conditie heeft, dan bouw je je trainingstijd langzaam op, maar als ik het zo lees doe je al wat langer cardio
hahaha ik vind het echt een afrika dieetquote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hmm tja voor mij is dat behoorlijk normaal
maar kan begrijpen dat het voor jou weinig is
dus sonja bakker bevalt nog niet zo goed?
hoeveel eet je normaal dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hahaha ik vind het echt een afrika dieet
je eet net genoeg zodat je net niet dood gaat![]()
maar misschien zijn mijn eet gewoontes gewoon raar
kan ook
p.s. ik vind t goed hoor dat je geen bank gaat hangen maar sportenquote:
Ieder heeft z'n eigen stofwisseling.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
kan ook
ja dat begrijp ikquote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef STING het volgende:
Verloren tijd in figuurlijke zin.
Als je je bewust gaan inspannen voor het afvallen, is een korte inspanning simpelweg niet efficient. Ja, natuurlijk verbrandt je calorien, maar je verbrandt geen vet. Het afvallen gaat daardoor veel langer duren. Als je dus echt serieus cardio wil gaan doen voor het afvallen (lees: vetverbranding), zou ik het echt langer gaan doen, mits je conditie het toestaat natuurlijk.
Het is ook een crashdieet...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kan ook
als ik dat zou eten zou ik zo boven de 100 kilo zittenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
p.s. ik vind t goed hoor dat je geen bank gaat hangen maar sporten
ehm.. nou 's ochtends bijv. 2 boterhammen hageslag, 2 chocopasta, , 2 crackers hagelslag
3 glazen coolbest
tussendoor: gevulde koek
+ 2 koffie
lunch: pizza of 2 boterham hagelslag of op woensdag saucijzenbroodje en dan ook 3 glazen sap en meestal 4-6 boterhammen hangt er vanaf ewat ik nog meer eet
tussendoor: koek of kleine koekjes
meestal nog 2 boterhammen
avond eten
en dan om 10 uur en om 02 uur vaak nog brood of anders chips
het is heerlijk maar niet gezondquote:Op maandag 4 juni 2007 10:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ligakoekje is toch niet ongezond
fruit?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wat moet je anders eten als tussendoortje..
in mijn idee is dat bijv sultana of zo iets
Liga's en eierkoeken zijn niet gezond. Het hangt er natuurlijk vanaf waar je het mee vergelijkt, en ik ben de gezondheidszeur, maar ik vind het troep.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hey! zoveel at ik ook ooit eensquote:Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
p.s. ik vind t goed hoor dat je geen bank gaat hangen maar sporten
ehm.. nou 's ochtends bijv. 2 boterhammen hageslag, 2 chocopasta, , 2 crackers hagelslag
3 glazen coolbest
tussendoor: gevulde koek
+ 2 koffie
lunch: pizza of 2 boterham hagelslag of op woensdag saucijzenbroodje en dan ook 3 glazen sap en meestal 4-6 boterhammen hangt er vanaf ewat ik nog meer eet
tussendoor: koek of kleine koekjes
meestal nog 2 boterhammen
avond eten
en dan om 10 uur en om 02 uur vaak nog brood of anders chips
Fruit, noten, yoghurt, zoietsquote:Op maandag 4 juni 2007 10:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar wat moet je anders eten als tussendoortje..
in mijn idee is dat bijv sultana of zo iets
Voor zover ik weet is het inderdaad een 'verantwoord' tussendoortje te noemenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Calorieen is niet het enige waar je op moet letten, als je gezond wilt eten. Geraffineerd (wit) meel is niet echt tof voor je. Suiker ook niet. Zo'n liga voegt niets toe, behalve simpele calorieen. Oja, en wat vitamines en ijzer, want dat stoppen ze erin.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:42 schreef STING het volgende:
Voor zover ik weet is het inderdaad een 'verantwoord' tussendoortje te noemen
Het is maar ca. ~75kcal, vrijwel alleen onverzadigde vetten (Liga Evergreen dan).
Dus geen probleem lijkt me, om ff de gap tussen de eerstvolgende maaltijd te vullen.
Noten zijn goed voor je. Ik eet er ook een hoop van, en ik val nog steeds af. Je hebt vet nodig, ook/juist om af te vallen!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en noten.. zitten wel gezonde vetten in maar toch 600 calorieen per handje ???
anders ren ik zo naar de noten toe
Jij koolhydraatverslaafde!quote:ik wil brood![]()
koolhydraatquote:Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Noten zijn goed voor je. Ik eet er ook een hoop van, en ik val nog steeds af. Je hebt vet nodig, ook/juist om af te vallen!
[..]
Jij koolhydraatverslaafde!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |