vandaag lekker weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Hier lijkt de drukte afhankelijk te zijn van het weer.
Vandaag lekker weer, bijna geen kip op de fiets te bekennen, in tegenstelling tot dinsdag met slecht weer, te weinig plaatsen
ik heb een tijdje ondergewicht gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:58 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je dat je de discipline had om zoveel af te vallen.
Maar zoals Sylvana ook al zegt, dat gewicht is bij jouw lengte echt te laag en dus heb je ondergewicht. Risico's van ondergewicht zijn sneller botbreuken oplopen, een verhoogde kans op osteoporose (botontkalking) en een verminderd imuunsysteem. Verder kun je je door ondergewicht moe en lusteloos voelen. Daar word je niet blij van!
Ik wil je niet afkraken, maar je wel bewust maken van je gezondheid en hopen dat je je streefgewicht wat gezonder gaat stellen.
Tentamen over voeding was trouwens een eitje, die heb ik wel gehaald.Was een interessant vak!
Da's wel handig ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vandaag lekker weer. Hier (Groningen) niet hoor. Ik zag gisteren wel extreem veel hardlopers en skaters. Terwijl het ook heel lekker is om te hardlopen als het een beetje miezert
.
en voor de ACLO-cursussen betaal je een borg van 10 euro die je alleen terug krijgt als je alle lessen volgt. Dat is voor mij wel een stok achter de deur
. Toch leuk om aan t einde weer 20 euro voor 2 cursussen terug te krijgen
.
Je moet regelmatig een update doen, anders verdwijn je uit het lijstjequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik sta niet meer in t lijstje
ja maar ik ben nog niks afgevallenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet regelmatig een update doen, anders verdwijn je uit het lijstje
Dan doe je gewoon een update met hetzelfde gewicht. Anders word je het lijstje toch uitgekieperd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar ik ben nog niks afgevallen
Staat in de OP hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee wazig
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:49 schreef Alcarin het volgende:
Mogge!
Nou, die ene kilo wil er niet af. Maar mijn taille is inmiddels 72 cm. Maf lijf![]()
Ja, da's allemaal wel leuk en aardig, maar ik zal de 75 bereiken! Het mag dan wel een random gekozen nummer zijn, maar het is toevallig al wel een paar maanden mijn doel. En op de mooie dag dat de weegschaal 75 zegt kom ik hierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:16 schreef Miss_S het volgende:
dat heb ik ook
misschien dat er meer spieren bij komen
dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, da's allemaal wel leuk en aardig, maar ik zal de 75 bereiken! Het mag dan wel een random gekozen nummer zijn, maar het is toevallig al wel een paar maanden mijn doel. En op de mooie dag dat de weegschaal 75 zegt kom ik hierzeggen
![]()
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
dat geloof ik ook wel
maar omdat jij zei zo raar lichaam te hebben met wel centimeters te verliezen
ik zit er al onderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, da's allemaal wel leuk en aardig, maar ik zal de 75 bereiken! Het mag dan wel een random gekozen nummer zijn, maar het is toevallig al wel een paar maanden mijn doel. En op de mooie dag dat de weegschaal 75 zegt kom ik hierzeggen
![]()
Ik heb nog 1 peer,maar ga zo vers fruit halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen fruit vandaag...
De meloen was nog niet goed en de aarbeien zijn op.
Heel vervelend want ik heb best wel trek om te snacken. Ik heb al een boterhammetje op nu, maar de lunch duurt nu nog een uur...vervelend.
Niet echt veel meer. Ze heeft allerlei onderzoeken gehad en er is wat weefsel uit d'r longen gehaald en op kweek gezet. Zij heeft sowieso al 3x longontsteking gehad, dus de kleine plekjes die ze zagen leken op littekentjes, maar dat gaan ze nu onderzoeken dus. Ze is vanochtend weer thuis gekomen en voelt zich prima. Ik vind het toch een beetje eng dat ze geen exacte reden hebben gevonden, want nu heeft ze natuurlijk het idee dat het ieder moment weer kan gebeuren. De 12e juni krijgt ze de uitslag van de kweekjes en als dat goedaardig is, dan moet ze om de 3 maanden een CT-scan, om te kijken of die kleine plekjes zich rustig houden. Lief van je dat je ernaar vraagt!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Colette: hoe gaat het met je stiefmoeder? Weten ze al wat meer?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Colette is echt de moederfiguur hier, merk ik.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef Ticootje het volgende:
qwea, dat gaat goed!!
Ja hoor, zal uitkijken als ik van mn fiets afstapquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Welkom Ladybird en Sylvana, doe je een beetje rustig aan??
En daar komt je aaf eten nog bovenop?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:11 schreef mordradead het volgende:
Ik heb vandaag tot nu toe 1100 calorieen binnen exclusief mijn zelfgemaakte mix van wat yoghurt, aardbeien en ijsblokjes![]()
Blenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |