dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is een man he, dus kan meer cal hebben
Je moet ook niet een HEEL bord nasi nemen, gewoon iets van 150 gram, dat zijn 3 tot 5 opscheplepels. Wanneer je een paar opscheplepels neemt, kan dat bestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:14 schreef Qwea het volgende:
welk eten van de chinees bevat btw weinig kcal? Nasi is 660 per bord
Is niet stom, is juist goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:42 schreef Alcarin het volgende:
Elke keer kom ik weer dingen tegen die toch anders zijn...
Normaal als ik in de spiegel kijk, zie ik het verschil niet. Maar ik trok net een broek aan die een half jaar geleden toch echt nog strak zat, en nu kan ik 'm zo uittrekken, al zit ie dicht![]()
Echt zo stom![]()
Nou ja, niet stom dat die broek te wijd is, maar stom dat ik het verschil niet zo zie. Tenminste, ik zie echt geen 10 kilo verschil. Maar dat zal wel zijn omdat het geleidelijk gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Is niet stom, is juist goed![]()
Al heb ik ook wat broeken die veel te groot zijn... Daar heb ik dus helemaal niets meer aan![]()
Als toetje yoghurt met ananas en mango vanavond, heb er nu al zin in, maar ik wacht nog eventjes ermee![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef Chicolate het volgende:
<trap op ribben>
Door mij wel hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je na 2,5 maand graag weer gaat sporten!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt superblij dat ik weer kan sporten, maar mijn vreugde wordt verder niet echt gedeeld
Van iedereen die echt bij een diëtist loopt, hoor ik dat afwisseling goed is. Eet je echt zeven keer per week aardappelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:31 schreef YPrue het volgende:
Jullie hebben me niet weggejaagd hoor.![]()
Een paar wilden weten wat ik op een dag eet, nou, ik post het hier maar eens:
Ontbijt:
Meestal 3 boterhammen (volkoren) met iets van kipfilet/kalkoenfilet/rookvlees etc. erop, of 2 van die boterhammen en 1 stuk fruit.
Tussendoor:
(Dit verdeel ik over de hele dag) Meestal is dat fruityoghurt of gewoon blanke yoghurt met vers fruit erdoor (grote kom), paar uur later 2 boterhammen + 1 appel en dan 's avonds laat (paar uur na avondeten) nog kwark met fruit of wat tomaten, komkommer/courgette om op te knabbelen.
Avondeten:
2 keer per week wokken we (vlees is dan kipfilet of runderreepjes) met flink veel groenten en daarbij aardappelen gekookt. 1-2 keer per week eten we vis, zoiets als tonijn of gerookte forel, met veel groenten en aardappelen ook weer. En de rest van de week varieert het van kipfilet, kipgehakt, rosbief, rundergehakt, kalkoenfilet of ragout met veel sla en aardappelen.
Drinken:
Iedere dag minstens 1 liter water en voor de rest wat glazen Crystal Clear oid.
Je bent nog relatief vroeg op vind ik dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:30 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik ben ook weer paraat 14.gif .
Godsamme, ik had gisteren niet zoveel wodka moeten drinkenIk heb me een paar stomme dingen gezegd en gedaan geloof ik
Althans, als ik MikeyMo moet geloven
Ja,MikeyMo maakte me wakker om 06:00quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bent nog relatief vroeg op vind ik dan.
Ga je vandaag de hele dag sporten om de calorietjes weg te werken![]()
Vandaag ga ik naar de markt, lekker gezonde dingen kopen, en misschien winkelen want daar heb ik wel zin in![]()
Tuurlijk niet, ik wissel het ook wel regelmatig af met rijst of wat pasta (al ben ik niet zo gek op pasta). Meestal besluit ik spontaan of het aardappelen, rijst of pasta wordt. En aardappelen vind ik erg lekker.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Van iedereen die echt bij een diëtist loopt, hoor ik dat afwisseling goed is. Eet je echt zeven keer per week aardappelen?
oke, dan is het goed, maar ik vroeg het me ook al af, omdat je in het andere stukje het wel elke dag over aardappelen had...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:42 schreef YPrue het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik wissel het ook wel regelmatig af met rijst of wat pasta (al ben ik niet zo gek op pasta). Meestal besluit ik spontaan of het aardappelen, rijst of pasta wordt. En aardappelen vind ik erg lekker.![]()
Aardappelen was meer als plaatshouder bedoeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oke, dan is het goed, maar ik vroeg het me ook al af, omdat je in het andere stukje het wel elke dag over aardappelen had...
Nou, er zijn genoeg mensen die wel iedere dag aardappelen eten. Als mijn oma nasi / pasta eet, dan zorgt ze ervoor dat ze tijdens een andere maaltijd die dag nog aardappelen eetn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:13 schreef YPrue het volgende:
[..]
Aardappelen was meer als plaatshouder bedoeld.Hmm, misschien had ik beter aardappelen/rijst/pasta kunnen typen. Ach nou ja, ik eet in ieder geval niet iedere dag aardappelen, want dat zou me dan ook de neus uitkomen na een tijdje.
Same here!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:16 schreef Miss_S het volgende:
ik eet misschien een keer of twee keer in de week aardappelen
ik ben meer van de pasta of rijst
Oeh wat leuk zeg, gefeliciteerdquote:Op zondag 3 juni 2007 07:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik stop met lijnen... Ik ben heel trots op mezelf dat ik er toch bijna 5 kilo af heb gekregen. Maar ik ben nu al een paar dagen weer meer aan het eten, voor zover dat gaat.
Ik ben namelijk zwanger!!! Dus nu moet ik eten voor 2 (of 3).
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 juni 2007 07:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik stop met lijnen... Ik ben heel trots op mezelf dat ik er toch bijna 5 kilo af heb gekregen. Maar ik ben nu al een paar dagen weer meer aan het eten, voor zover dat gaat.
Ik ben namelijk zwanger!!! Dus nu moet ik eten voor 2 (of 3).
Je gewicht schommelt sowieso altijd een beetje.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Echt raar, ik woog naar schatting 1/2 weken geleden nog 57,5
Heb daarna veel gelopen en hardgelopen en dat soort dingen en alleen water drinken + normaal eten, en nu weeg ik 58,5, wtf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |