Ah jullie zitten weer naast elkaar? In Xplora?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Frazz het volgende:
Ook goedemorgen.
Projectgenoten die discussies gaan houden en geen steek verder komen met de discussie.
Rizzo's die je muis afpakken.
Dan moet je maar van m'n krant afblijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Frazz het volgende:
Ook goedemorgen.
Projectgenoten die discussies gaan houden en geen steek verder komen met de discussie.
Rizzo's die je muis afpakken.
63quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah jullie zitten weer naast elkaar? In Xplora?
Ik heb geen contactadvertenties nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef Swiffer het volgende:
krant lezen.. bah.. terwijl er zoveel neiuws sites zijn.. mar daar staan natuurlijk geen contactadvertenties op voor Rizz..
Achjaah ieder zijn ding..
Ik neem aan de voorzijde altijd de middeningang omdat ik dan tenminste zelf rustig De Pers uit zoeen groene bak kan vissen, in plaats van dat je van alle kanten wat in je handen wordt geduwd door die Melkertbaanfigurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef bassieVL het volgende:
En je hebt tegenwoordig keuze uit 4 kranten.
Ze staan nu zelfs aan de achterkant van het station elkaar te beconcurreren (DAG en Spits)
quote:
DAG en De Pers zijn toch wel anders dan de Metro en Spits.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef Swiffer het volgende:
k hoef niet met de trein, maar dan is een (2dehands) pepieren versie wel okay jah.
en in alle krantjes staat toch hetzelfde..of je moet de Televaag krijgen.. das een grote hoop stierenpoep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |