Hehe jij ging voor de fipo hè ratjequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Sok41 het volgende:
DFHFG
Ik moet ook maar weer es gaan spammen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta gewoon nog zevende ook, terwijl ik bijna niets gepost heb gisterenIk was alleen 's avonds aanwezig
Nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hehe jij ging voor de fipo hè ratje
Daarom ook het copyright teken. Voor de juridische achterlijkheid van t publiekquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Sok41 het volgende:
Zeg wat zijn dit voor grappen.. Dat apparaat word door mij op de markt gebracht oh !
weheheh dan sta je geen 7equote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta gewoon nog zevende ook, terwijl ik bijna niets gepost heb gisterenIk was alleen 's avonds aanwezig
Rennen naar de KvK dan gekquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:08 schreef Sok41 het volgende:
Zeg wat zijn dit voor grappen.. Dat apparaat word door mij op de markt gebracht oh !
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef PieterBas het volgende:
003. 227 ReMcOrE
005. 215 Damzkieee
012. 150 Roycoooooo
025. 114 Kuno_van_Dijk
037. 101 PieterBas
049. 085 denB
061. 080 Luctor.et.Emergo
064. 078 Sok41
069. 076 Cuckoo
123. 054 Deansensitized
199. 037 Stienn
219. 034 Bootje84
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef PieterBas het volgende:
003. 227 ReMcOrE
005. 215 Damzkieee
012. 150 Roycoooooo
025. 114 Kuno_van_Dijk
037. 101 PieterBas
049. 085 denB
061. 080 Luctor.et.Emergo
064. 078 Sok41
069. 076 Cuckoo
123. 054 Deansensitized
199. 037 Stienn
219. 034 Bootje84
quote:
Je woont in friesland?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer es gaan spammen...
Maar heb nu niet echt zin, ook niet de tijd, en thuis heb ik geen telefoon en internet
Geen internet, wordt dat dan niet eens tijd om dat te regelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maar heb nu niet echt zin, ook niet de tijd, en thuis heb ik geen telefoon en internet
FOK! doet het bij mij thuis soms gewoon niet. Dan kan de webpagina niet weergegeven wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
Post 1000!!!
IK wil bedanken:
MIjn stage.
Fok!
De koningin!
Prins William Alexmeteenander
ik post elke dag in 5/6 verschillende topics, dan kom je er wel aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Btw; hoe halen jullie zulke achterlijk hoge scoresIk dacht dat ik al aardig m'n best had gedaan
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
Post 1000!!!
IK wil bedanken:
MIjn stage.
Fok!
De koningin!
Ik vraag het me ook wel eens afquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Btw; hoe halen jullie zulke achterlijk hoge scoresIk dacht dat ik al aardig m'n best had gedaan
![]()
Sinds zondag, toen we via internet bij Chello (&(#%^(*&^%)(& #*&^#*(^%#*@&^%#@&^* Chello ) een upgrade deden voor telefoon en internet, en sinds zondagmiddag ligt het er sinds 4 uur uit, en we blijven elke dag bellen via mobiel, maar let maar op, we gaan het nog wel claimen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen internet, wordt dat dan niet eens tijd om dat te regelen?
je werkt te veelquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
Post 1000!!!
IK wil bedanken:
MIjn stage.
Fok!
De koningin!
De ruk-o-meter... kom ik met de tegenhanger.. de iFapquote:
Doe dat nou niet!!!! Dan krijg je apple weer op je dakquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De ruk-o-meter... kom ik met de tegenhanger.. de iFap![]()
toen ik laatst de 400 had had ik alleen in de stage SC gepost...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
beter op je dak dan op je hoofdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef denB het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!!!! Dan krijg je apple weer op je dak
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen ik laatst de 400 had had ik alleen in de stage SC gepost...
ook zeker wel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga maar even verder met m'n conclusies, spam dit topic niet vol aub![]()
Anders halen we de 200 toch nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga maar even verder met m'n conclusies, spam dit topic niet vol aub![]()
Toen hadden we ook 6 delen geloof ik waar Rem en jij 2 topics zelf vol haddenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik sta in de lijst en was er maar een halve dagquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, incl. morgenquote:
Dat beperk ik altijdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
Je moet gewoon in meerdere subforums posten
patenteer het, voor dat apple er mee komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De ruk-o-meter... kom ik met de tegenhanger.. de iFap![]()
er zitten hier mensen op hun stage...! ;')quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
Je moet gewoon in meerdere subforums posten
Rem en ik deden toen aan MSN via Fok!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
Toen hadden we ook 6 delen geloof ik waar Rem en jij 2 topics zelf vol hadden
damn.. ik ook..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zitten hier mensen op hun stage...! ;')
Zou me niks verbazen met wat ze tegenwoordig allemaal niet hebben.. Ik denk dat ik maar eesn contact op ga nemenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
patenteer het, voor dat apple er mee komt![]()
het is vandaag toch niet-roken-dag?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Sok41 het volgende:
Ik ga roken, be are be
dat was gezellig toenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Rem en ik deden toen aan MSN via Fok!![]()
Ze kennen mn zak opblazen, commeriële onzin..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is vandaag toch niet-roken-dag?
met Apple.. of ze de iFap hebben gepatenteerd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen met wat ze tegenwoordig allemaal niet hebben.. Ik denk dat ik maar eesn contact op ga nemen![]()
Nee om ze het idee aan te rijken en ik 50% wilquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
met Apple.. of ze de iFap hebben gepatenteerd...![]()
bij mij is het altijd "niet-roken-dag"quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is vandaag toch niet-roken-dag?
kan je dat niet ff copy-pasten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
Oja, als je je persoonlijke stats wil weten, stuur dan een PM naar JeRa met als titel: "stats help" zonder aanhalingstekens. Dan krijg je een automatisch berichtje terug waarin uitgelegd staat wat je moet sturen om aan allerlei stats te komen. Wel leuk
wat voor stats krijg je dan allemaal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
Oja, als je je persoonlijke stats wil weten, stuur dan een PM naar JeRa met als titel: "stats help" zonder aanhalingstekens. Dan krijg je een automatisch berichtje terug waarin uitgelegd staat wat je moet sturen om aan allerlei stats te komen. Wel leuk
persoonlijke stats zoals?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
bij mij ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
bij mij is het altijd "niet-roken-dag"
![]()
Nah, vind t gewoon goorquote:
Ons bin zuúnig!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij mij ook
roken is duur en ik ben Zeeuw (twee dingen die niet samen gaan)
doe eens liev over het product dat ik aan de man breng...!quote:
Gaat goehoedquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben al op bladzijde 6 met het verbeteren
had ik ook al een keer gedaan, voor alle 6/7 de mogelijkheden, was wel geinigquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
nee, dat doe ik niet. roken is viesquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe eens liev over het product dat ik aan de man breng...!
![]()
Je krijgt volgens mij gewoon een PM terug met: GVD, jij bent als #x die me dat stuurt. Kap eens met die handel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
Persoonlijke stats als:
30 meest geposte subforums
30 dagen waar je het actiefst was
uren van de dag dat je het druktste bent
dagen van de week waar je het meest post
meeste topics geopend per subforum
Drugs zijn okayquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe eens liev over het product dat ik aan de man breng...!
![]()
Zal wel SES zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
Persoonlijke stats als:
30 meest geposte subforums
30 dagen waar je het actiefst was
uren van de dag dat je het druktste bent
dagen van de week waar je het meest post
meeste topics geopend per subforum
hahahahquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij gewoon een PM terug met: GVD, jij bent als #x die me dat stuurt. Kap eens met die handel!![]()
![]()
Btw; Borat gespot in Enschede!!!!!
@ Damzkieee @ Roycoooo: zat die meid die daar zit niet af en toe bij ons in de klas??![]()
op bladzijde 6 staat er wel veel bijquote:
Hangt van de context af maar kan allemaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is het nu opdelen in iets of indelen op iets of indelen in iets?
quote:De mogelijke onderwerpen zijn:
stats postsperdag
Op welke weekdagen heb je het minst gewerkt en het meest je tijd verdaan op FOK!?
stats postsperjaar
In welk jaar sinds je registratie op FOK! was je het meest actief?
stats postspermaand
In welke maanden voel je je het meest Tong80-achtig?
stats postsperuur
Ben je een nachtbraker of een dagnewbie? Hiermee krijg je te zien hoeveel posts per uur je in je userbestaan hebt geplaatst.
stats topicsperjaar
Hoeveel topics opende je in totaal per jaar?
stats topicsperuur
Als je een fervent topicopener bent, dan kun je hiermee een lijstje opvragen van topics per uur.
stats toppostsperdag
De top 30 van de dagen waarop je het minst een leven had.
stats toppostspermaand
De top 30 van maanden waarin je het meest hebt gepost.
stats toppostspersubforum
Voor welke 30 subfora heb je de reactieteller het meest laten oplopen?
stats toppostspertopic
De top 30 van de topics waarin je het nodig vond om een groot aandeel in het geblaat aldaar te hebben. Als je als parameter de code van een subforum opgeeft, bv: toppostspertopic=DIG, dan worden de topics beperkt tot dat subforum.
stats userbuddies
Welke 30 users hebben gepost in het grootste aantal topics waar jij ook in hebt gepost?
stats help
Hiermee krijg je deze PM met instructies. Soms veranderen de mogelijkheden, dus het is slim om af en toe de instructies op te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |