duh!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef Vivi het volgende:
Belaan! heb je Ezra's pielemoosje afgeplakt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef livelink het volgende:
KD_fot, ik zag laatst in het blad Ezeltje Prik een advertentie waar een klein meisje op een zitkussen zat en op het kussen stond Demi en het meisje op het kussen leek ook heel erg op jouw Demi. Kan het kloppen dat zij het was, gefotografeerd door jou?
Dat is uiteraard een fake nummer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:37 schreef Tan het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal! (gaat nu niet iedereen dat telefoonnummer op Demi's hoedje bellen?)
Dat klopt idd, was mijn eerste advertentieopdracht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef livelink het volgende:
Wat een lieve kindjes allemaal![]()
KD_fot, ik zag laatst in het blad Ezeltje Prik een advertentie waar een klein meisje op een zitkussen zat en op het kussen stond Demi en het meisje op het kussen leek ook heel erg op jouw Demi. Kan het kloppen dat zij het was, gefotografeerd door jou?
Leuk he die hoofddoekjes? Ik heb er ook een voor frummel en het staat vet stoer!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier is piet piraat maar dan in vrouwelijke vorm haha
[afbeelding]
Tis een heel ander kindje als dat haar niet zichtbaar is he
Maar nog steeds een droppie
[afbeelding]
Ik heb hem vooral tegen de zonquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:50 schreef Tan het volgende:
Ja!! ik had bij Junah ook hoofddoekjes, supergrappig, en ideaal ook straks op de fiets als het te warm is voor een muts maar te koud voor een kaal hoofdje. Superschattig, ze past ze trouwens ook nog steedsEn dan nu met lange haartjes eronder uit
Foto!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Leuk he die hoofddoekjes? Ik heb er ook een voor frummel en het staat vet stoer!
Dat had ik ook!quote:Op zondag 3 juni 2007 08:55 schreef Tan het volgende:
Quinten met het duimpjeDacht echt dat ik naar een oude foto van Dylan keek
Het is vooral die gezichtsuitdrukking, niet zozeer het hele gezicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:12 schreef beefcake het volgende:
Grappig, ik vind juist dat ze steeds minder op elkaar gaan lijken
Hier Dylan ook met vier maanden:
[afbeelding]
Pinquit, die kaboutermuts komt gewoon bij Artoek. vandaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:59 schreef pinquit het volgende:
jolie wat heb je een prachtige kaboutermuts zeg![]()
![]()
Ik had al tegen Fuente gezegd: "volgens mij komen we met Sara nog wel eens bi het ziekenhuis terrecht". Ze durft alles en ziet nergens gevaar in....quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vindt het zo een prachtig stel KP, echt super hoor. Wat een rijkdom die 2 meiden.
Hihiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ben nog steeds versteld van het look-a-like gehalte van Amber met een kindje van mijn creche!!
En terecht! Mooie Maria!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:29 schreef Sugar het volgende:
Ik weet dat ik erg aan het spammen ben de laatste weken, maar Maria moet nog even geshowd worden.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat vond ik dus ook alquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Jessie, wat is Janneke aan het veranderen in haar gezicht zeg! Ze gaat echt steeds meer op Bo lijken!
ah gossquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Vicky het volgende:
Het poedersuikerfeest was trouwens buiten op het balkon hoorGeen poedersuiker in huis
Vamp, staat in het dreumesjestopic
Ja, en weet ge, toen ik in de winkel stond dacht ik dat dat typisch iets voor de kindjes van Sugar zou zijn en een week later zag ik er Storm mee op de foto staan.quote:
Hele toffe set foto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 01:10 schreef Yoni het volgende:
Amber en Iris op het strand-spam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oe ik heb sinds kort de EOS400D met een 18-200 lens. Heb binnenkort een workshop. Ik hoop snel zoals jou te kunnen schietenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Yoni het volgende:
Ik fotografeer met een Canon EOS350DMet daarop een 70-200mm lens die duurder is dan de camera zelf
6 de Ziekte hebben ze allen op de romp. Mikael heeft dat voor 3 weken terug gehad. Dus denk dat het iets anders isquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef KD-fotografie het volgende:
thnx! Is de 6de ziekte geloof ik, 3 dagen flinke koorst en nu drogen de bultjes uit.
Mickael sprong er nog net tussen, leuke foto's!!
Dan weet ik het niet meer haha, ach, ben al lang blij dat ze zich beter voelt en dat de koorts weg is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
6 de Ziekte hebben ze allen op de romp. Mikael heeft dat voor 3 weken terug gehad. Dus denk dat het iets anders is![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:11 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet meer haha, ach, ben al lang blij dat ze zich beter voelt en dat de koorts weg is.
Ik vind dit zo een lekker humpie hequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef pinquit het volgende:
ook maar weer eens fotootjes
[afbeelding]
zo zit max als ie zelf in zn stoeltje is geklommen
[afbeelding]
[afbeelding]
opgefrommeld![]()
![]()
[afbeelding]
lief!!
[afbeelding]
gek doen op de gang
Max! Ik vind hem zoooo'n leuk lief koppie hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
opgefrommeld![]()
![]()
[afbeelding]
lief!!
[afbeelding]
gek doen op de gang
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ja...zo lig je dan als je bij moeders gedronken hebt.....het was wel weer even een momentje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef piglet het volgende:
Piraat Kaien wij hebben dezelfde theedoeken
Maxquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
opgefrommeld![]()
![]()
[afbeelding]
lief!!
[afbeelding]
gek doen op de gang
Heb ik iets gemist ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou hoop ik helemáál dat alletwéé m'n emmies blijven plakken!
Done...niet aan gedachtquote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef m@x het volgende:
Mooie meiden heb je Suzanna, maar ik zou zelf die foto van het zwembadje er tussenuit halen
geen flensjesquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aaaahhh lieffff
199 euro voor 8 foto's?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef Dynia het volgende:
We hadden een aanbieding gekregen bij de V&D voor foto's. We wilden eigenlijk alleen die ene foto hebben voor 9,95..maar ja...als je dan de hele fotoshoot ziet.....we hebben ze niet alle 8 genomen (199 euro) maar 4 setjes...Hier 2 van de serie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er lezen hier meer fotografen mee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef p_iglet het volgende:
Hihi Yoni, gewoon dezelfde truc als de v&d en supermarkt fotografen toepassen. 1tje gratis/goedkoop en de rest veeeeeeel te duur verkopen. Al die zwijmelende ouders willen dan toch ook de andere foto's.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
199 euro voor 8 foto's?![]()
Ik doe iets niet goed....
Nou het gene wat Yoni niet goed doet is veel geld vragen voor de foto'squote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens![]()
Mijn familie en vrienden (en partner en ikzelf) zijn helemaal weg van de foto die jij op de meet hebt gemaakt van Lucie met het pakpapier!
die supermarktfotografen hebben ook maar één soort foto's.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef p_iglet het volgende:
Maar als ik supermarkt-fotografen beledig, dan bij deze excuses
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
yoni, waar ben jij te boeken? of kom je alleen op meets?
Een auto danquote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
naaaah, de mijne past niet meer in een mandje
Volgens mij gaan wij wel komenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef kims_mama het volgende:
Yoni en co, hopelijk zijn jullie er op de meet, dan duw ik Kim wel voor de lens.![]()
Omdat het eerste aanbod gewoon goed is... ¤ 2,95 voor een foto, voor die prijs heb je nog niets bij een (semi-) proffesionele fotograaf. Dus men is niet zo snel geneigd om zo iemand in te huren. Men denkt mooi goed koop uit te zijn, maar komt uiteindelijk bedrogen uit...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom trapt iedereen daar toch massaal in?
Dat komt wel goed denk ik, ik zag al aardig wat FOTters op de lijst staan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef kims_mama het volgende:
Wij hebben het 1x gedaan bij de supermarkt. De gratis foto (of was dat nou 2 euro) was niet echt geweldig. Wel nog 2 grotere foto's gekocht. Was geloof ik niet al te goedkoop. Wel mooi dus.Volgens mij was Kim toen 3 maandjes. Ik zou het nu niet snel meer doen.
Yoni en co, hopelijk zijn jullie er op de meet, dan duw ik Kim wel voor de lens.![]()
Nee hoor, ik doe ook apart afsprekenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
yoni, waar ben jij te boeken? of kom je alleen op meets?
Ja kom op, zo werkt het toch gewoon?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er lezen hier meer fotografen mee hoor
Dan ga ik gewoon nog een keer goedquote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Lois het volgende:
Denken jullie erom dat dit een fototopic is? Discussies over fotografen liever in een apart topic.
Zo te zien niet he!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Neuk, jullie zijn niet weggestroomd door de regen ? Je woont toch in Enschede ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |