ah gossquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Vicky het volgende:
Het poedersuikerfeest was trouwens buiten op het balkon hoorGeen poedersuiker in huis
Vamp, staat in het dreumesjestopic
Ja, en weet ge, toen ik in de winkel stond dacht ik dat dat typisch iets voor de kindjes van Sugar zou zijn en een week later zag ik er Storm mee op de foto staan.quote:
Hele toffe set foto'squote:Op donderdag 7 juni 2007 01:10 schreef Yoni het volgende:
Amber en Iris op het strand-spam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oe ik heb sinds kort de EOS400D met een 18-200 lens. Heb binnenkort een workshop. Ik hoop snel zoals jou te kunnen schietenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Yoni het volgende:
Ik fotografeer met een Canon EOS350DMet daarop een 70-200mm lens die duurder is dan de camera zelf
6 de Ziekte hebben ze allen op de romp. Mikael heeft dat voor 3 weken terug gehad. Dus denk dat het iets anders isquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:06 schreef KD-fotografie het volgende:
thnx! Is de 6de ziekte geloof ik, 3 dagen flinke koorst en nu drogen de bultjes uit.
Mickael sprong er nog net tussen, leuke foto's!!
Dan weet ik het niet meer haha, ach, ben al lang blij dat ze zich beter voelt en dat de koorts weg is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
6 de Ziekte hebben ze allen op de romp. Mikael heeft dat voor 3 weken terug gehad. Dus denk dat het iets anders is![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:11 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet meer haha, ach, ben al lang blij dat ze zich beter voelt en dat de koorts weg is.
Ik vind dit zo een lekker humpie hequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef pinquit het volgende:
ook maar weer eens fotootjes
[afbeelding]
zo zit max als ie zelf in zn stoeltje is geklommen
[afbeelding]
[afbeelding]
opgefrommeld![]()
![]()
[afbeelding]
lief!!
[afbeelding]
gek doen op de gang
| Forum Opties | |