Max! Ik vind hem zoooo'n leuk lief koppie hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef pinquit het volgende:
ook maar weer eens fotootjes
[afbeelding]
zo zit max als ie zelf in zn stoeltje is geklommen
[afbeelding]
[afbeelding]
opgefrommeld![]()
![]()
[afbeelding]
lief!!
[afbeelding]
gek doen op de gang
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ja...zo lig je dan als je bij moeders gedronken hebt.....het was wel weer even een momentje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef piglet het volgende:
Piraat Kaien wij hebben dezelfde theedoeken
Maxquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef pinquit het volgende:
ook maar weer eens fotootjes
[afbeelding]
zo zit max als ie zelf in zn stoeltje is geklommen
[afbeelding]
[afbeelding]
opgefrommeld![]()
![]()
[afbeelding]
lief!!
[afbeelding]
gek doen op de gang
Heb ik iets gemist ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou hoop ik helemáál dat alletwéé m'n emmies blijven plakken!
Done...niet aan gedachtquote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef m@x het volgende:
Mooie meiden heb je Suzanna, maar ik zou zelf die foto van het zwembadje er tussenuit halen
geen flensjesquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aaaahhh lieffff
199 euro voor 8 foto's?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef Dynia het volgende:
We hadden een aanbieding gekregen bij de V&D voor foto's. We wilden eigenlijk alleen die ene foto hebben voor 9,95..maar ja...als je dan de hele fotoshoot ziet.....we hebben ze niet alle 8 genomen (199 euro) maar 4 setjes...Hier 2 van de serie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er lezen hier meer fotografen mee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef p_iglet het volgende:
Hihi Yoni, gewoon dezelfde truc als de v&d en supermarkt fotografen toepassen. 1tje gratis/goedkoop en de rest veeeeeeel te duur verkopen. Al die zwijmelende ouders willen dan toch ook de andere foto's.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
199 euro voor 8 foto's?![]()
Ik doe iets niet goed....
Nou het gene wat Yoni niet goed doet is veel geld vragen voor de foto'squote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens![]()
Mijn familie en vrienden (en partner en ikzelf) zijn helemaal weg van de foto die jij op de meet hebt gemaakt van Lucie met het pakpapier!
die supermarktfotografen hebben ook maar één soort foto's.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef p_iglet het volgende:
Maar als ik supermarkt-fotografen beledig, dan bij deze excuses
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
yoni, waar ben jij te boeken? of kom je alleen op meets?
Een auto danquote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
naaaah, de mijne past niet meer in een mandje
Volgens mij gaan wij wel komenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef kims_mama het volgende:
Yoni en co, hopelijk zijn jullie er op de meet, dan duw ik Kim wel voor de lens.![]()
Omdat het eerste aanbod gewoon goed is... ¤ 2,95 voor een foto, voor die prijs heb je nog niets bij een (semi-) proffesionele fotograaf. Dus men is niet zo snel geneigd om zo iemand in te huren. Men denkt mooi goed koop uit te zijn, maar komt uiteindelijk bedrogen uit...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom trapt iedereen daar toch massaal in?
Dat komt wel goed denk ik, ik zag al aardig wat FOTters op de lijst staan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef kims_mama het volgende:
Wij hebben het 1x gedaan bij de supermarkt. De gratis foto (of was dat nou 2 euro) was niet echt geweldig. Wel nog 2 grotere foto's gekocht. Was geloof ik niet al te goedkoop. Wel mooi dus.Volgens mij was Kim toen 3 maandjes. Ik zou het nu niet snel meer doen.
Yoni en co, hopelijk zijn jullie er op de meet, dan duw ik Kim wel voor de lens.![]()
Nee hoor, ik doe ook apart afsprekenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
yoni, waar ben jij te boeken? of kom je alleen op meets?
Ja kom op, zo werkt het toch gewoon?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er lezen hier meer fotografen mee hoor
Dan ga ik gewoon nog een keer goedquote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Lois het volgende:
Denken jullie erom dat dit een fototopic is? Discussies over fotografen liever in een apart topic.
Zo te zien niet he!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Neuk, jullie zijn niet weggestroomd door de regen ? Je woont toch in Enschede ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |