Leuk he die hoofddoekjes? Ik heb er ook een voor frummel en het staat vet stoer!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier is piet piraat maar dan in vrouwelijke vorm haha
[afbeelding]
Tis een heel ander kindje als dat haar niet zichtbaar is he
Maar nog steeds een droppie
[afbeelding]
Ik heb hem vooral tegen de zonquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:50 schreef Tan het volgende:
Ja!! ik had bij Junah ook hoofddoekjes, supergrappig, en ideaal ook straks op de fiets als het te warm is voor een muts maar te koud voor een kaal hoofdje. Superschattig, ze past ze trouwens ook nog steedsEn dan nu met lange haartjes eronder uit
Foto!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Leuk he die hoofddoekjes? Ik heb er ook een voor frummel en het staat vet stoer!
Dat had ik ook!quote:Op zondag 3 juni 2007 08:55 schreef Tan het volgende:
Quinten met het duimpjeDacht echt dat ik naar een oude foto van Dylan keek
Het is vooral die gezichtsuitdrukking, niet zozeer het hele gezicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:12 schreef beefcake het volgende:
Grappig, ik vind juist dat ze steeds minder op elkaar gaan lijken
Hier Dylan ook met vier maanden:
[afbeelding]
Pinquit, die kaboutermuts komt gewoon bij Artoek. vandaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:59 schreef pinquit het volgende:
jolie wat heb je een prachtige kaboutermuts zeg![]()
![]()
Ik had al tegen Fuente gezegd: "volgens mij komen we met Sara nog wel eens bi het ziekenhuis terrecht". Ze durft alles en ziet nergens gevaar in....quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vindt het zo een prachtig stel KP, echt super hoor. Wat een rijkdom die 2 meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |