Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
Nope dat was hem niet, had m al gecheckt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:40 schreef kaassouffle het volgende:
had je mijn tip al gechecked.. met je tadadada![]()
Robert Miles - Children.. moest ik aan denken... http://www.youtube.com/watch?v=Y0wUCa-IwJc
Volgens mij bedoelt ie juist het nummer dat ervoor komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze bedoelt Rick James - Super Freak
die site had ik al gevonden.. maar geen succes daaro.. toch bedanktquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt, maar misschien heb je iets aan de volgende link:
http://www.videocodezone.com/videos/z/zero_7/
Daar staan video's van Zero 7.
Succes!
dat is hem! dank u! ik dacht echt zero 7 sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:
http://www.youtube.com/watch?v=ftQfxoAOZII
Michael Jackson - Thriller.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:19 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zoek een nummer (jawel)!
Clip heeft een beetje een horrorthema, eindigt op een begraafplaats, met een huisje.
Al gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=iEILHtmAogUquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Ik zoek een Engelstalig nummer van waarschjnlijk een Nederlandse groep/artiest. Was een paar maande geleden een bescheiden hit in de top 40, maar niet echt doorgebroken. Genre was rock. Iemand?
Usher - you make me wannaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
ik zoek de artiest van I wanna m m I en dat gaat zo het hele liedje door
the Lawyer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
ik zoek de artiest van I wanna m m I en dat gaat zo het hele liedje door
Justice - d.a.n.c.e (ipv love) ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Xords het volgende:
ben opzoek artiest van een nieuwe clip met animatie op tshirt: xxxxx - L.o.v.e
Dat is hem, thanksquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Justice - d.a.n.c.e (ipv love) ??
http://www.youtube.com/watch?v=fo_QVq2lGMs
Volgens mij duran duran - the reflex.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand deze misschien nog?
[..]
Heldquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij duran duran - the reflex.
elly & rikkert - alles is vrij ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor de oudere FOK!kers onder ons, ook ouder dan dat ik ben dus![]()
Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie speeltuin
Het is een wonderlijke speeltuin
En hij is voor iedereen
Daarom gaan we erheen
Je kunt er zwieren en zwaaien
en wippen en draaien...
En verder weet ik 'm dus niet meerHet is een nr volgens mij van eind jaren 60
![]()
Alles is vrijquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor de oudere FOK!kers onder ons, ook ouder dan dat ik ben dus:(
Hé ga je mee, want ik weet een hele mooie speeltuin
Het is een wonderlijke speeltuin
En hij is voor iedereen
Daarom gaan we erheen
Je kunt er zwieren en zwaaien
en wippen en draaien...
En verder weet ik 'm dus niet meer-O-Het is een nr volgens mij van eind jaren 60:)
quote:Opdonderdag 31 mei 2007 22:34schreef SeaOfLove het volgende:
Mag ik verkering met jullie:@
Duizendmaal dank!!!
Heb zulke leuke herinneringen aan dit liedje, vroeger met mijn beste vriendinnetje singletjes draaien van onze ouders waaronder deze of bijv van Les Poppy's, maar dit nr kon ik niet vinden op Lime-Wire enzo. Tik je speeltuin in dan krijg je alleen maar Marco Borsatoquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding], bedankt maar ik val op mannen (daar ik zelf ook V ben)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb zulke leuke herinneringen aan dit liedje, vroeger met mijn beste vriendinnetje singletjes draaien van onze ouders waaronder deze of bijv van Les Poppy's, maar dit nr kon ik niet vinden op Lime-Wire enzo. Tik je speeltuin in dan krijg je alleen maar Marco Borsato-O-
paar opties:quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef jovink het volgende:
goeeeieanovnd
ik zoek een nummer wat laaste tijd veel op 3fm werd gedraaid.
het ging zo
a b c d e f g in een hoog stemmetje en verder weet ik er niks van:P
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |