quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:Het is erg stilletjes rondom iedereen. Hoe is het? Bar, m.n. rondom jouw persoontje is het akelig stil, hoe gaat het?
Middag allemaal
![]()
Ja het was idd erg stil van mijn kant, mijn excusus voor de gene die zich daardoor misschien "zorgen"maakten.
Wat zal ik eens zeggen, het gaat hier voorzichtig allemaal in stijgende lijn naar boven, val nog wel met enige mate terug, en dan is het gemis soms heel heftig aanwezig, en lijkt het alsof het huilen niet meer stoppen wilt.
De tijd rondom 9 juni en daarvooraf gaand eigenlijk kun je wel spreken van de week ervoor en een tijdje erna, was heel "appart"intens"moeilijk"bijzonder"vol gedachten.
En voor de rest steeds meer stapjes zetten om mijn leven weer invulling te geven, heel voorzichtig aan, want nogmaals ik ben nog steeds "bang"dat als ik teveel geniet, er weer wat heftigs gebeurd...
Maar toch als ik nu terug kijk, heb ik het me toch allemaal veel lichter voorgesteld als dat ik me daadwerkelijk voelde en doorheen ging.
Want waar praat je over 1 jaar, een jaar waarin daarna nog veel meer dingen gebeurd zijn, een jaar waarin met name voor mij heel veel verduidelijkt is.
Was ik eerst verlost van de vervelende nachtmerries.. ze zijn weer terug, de dromen zijn heftig en heel akelig, dromen die gaan over stuipjes... met gevolg dat ik bezweet en vol panniek wakker word, en het liefste opzoek wil gaan naar Thijs...
Vorige week zaterdag heb ik een film zitten kijken: Artificial Intelligence die mij behoorlijk aan het huilen gebracht heeft, het was ergens voor mij erg herkenbaar (moeder overlijd-kindje overlijd) waardoor er in mijn hoofd een hele film begon af te spelen, een film die me terug deed kijken naar de tijd toen mijn moeder overleed, tot aan Thijs die overleed en hoezeer ik die 2 mensen zo gigantisch mis.
In de afgelopen weken is er een kindje van een ex collega van me overleden aan de gevolgen van Leukemie, het jongetje mocht maar 3 lentes oud worden.
waardoor je ook weer even stilstaat bij je eigen verlies, en gemis.
Maar even terug komen op 9 juni 2007, de dag begon al vroeg, beide ontwaakten we al vroeg, ergens rond 6.15 uur, en tegen half 7 wisten we beide heel goed wat er een jaar geleden gebeurd was... de tijd van overlijden van Thijs...
We hebben eigenlijk maar weinig tegen elkaar gezegd, en probeerden zoveel mogelijk te doen, daarna even hier een berichtje gepost, en daarna naar het grafje waar we een teletubbie ballon op hebben gehangen (gekregen van een heel lieve fok mevrouw nogmaals onze vele dank hiervoor
![]()
) en er een bos met 21 gele rozen neergelegd.
Even erbij gebleven in stilte, en daarna vertrokken naar Limburg.
Daar aangekomen even koffie/thee gedronken en daarna naar Gulpen gereden om daar 21 ballonnen op te laten voor Thijs (was een leuk gezicht al die ballonnen in de auto van onze voorganger)
In Gulpen zijn we doorgereden naar een Maria beeld, en de regen verdween er verscheen een mooie blauwe lucht.
Het was nog even "vechten"om de ballonnen goed te krijgen, maar het is gelukt (dank je wel Sjeen, en vriendje)
en dit was het resultaat;
Ballon oplaten in Limburg bij een Maria beeld in Gulpen :
![]()
Ballonnen stevig vasthouden, er stond een aardig windje...
![]()
Isa vond het heel interesant allemaal, en nu was het zoeken naar haar Ballon
![]()
Door de touwtjes glipten er toch een aantal al naar boven...
![]()
Steeds hoger en hoger vlogen de eerste paar...
![]()
Isa nog even uitleggen voor wie de Ballonen waren
![]()
Het aftellen was begonnen... 3 2 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag Thijs Geniet van je ballonnen