abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:16:34 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50211132
Bar
Ik ben er zaterdag niet, en uit angst dat ik het morgen alsnog ga vergeten ga ik je nu iig alvast een enorme dikke knuffel geven.
Ik kan er eigenlijk nog steeds niet bij...
pi_50212180
Wat een prachige foto's Bar, die geweldige ogen van je manneke
mooi he, alles
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:50:09 #33
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_50212225
Oh Bar, wat een loeizware dagen moeten dit voor jullie zijn. Ik wilde dat ik meer kon doen, maar moet me beperken tot het sterkte wensen en hopen dat jullie er weer goed doorheen komen.
Die foto's zijn prachtig, en toch ook zo verdrietig.
Trouwens nog bedankt voor je mooie en lieve kaart. Onverwachte post heeft altijd iets speciaals.

Pepper, ook voor jullie nog een keertje extra sterkte gewenst voor de komende dagen.
... ♥ ik mis je ♥
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 juni 2007 @ 20:12:36 #34
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50213002
Thijs
Zelfs nu, bijna een jaar later, vind ik het nog steeds onwerkelijk dat Thijs er zomaar niet meer is.

Bar, alvast héél héél veel sterkte voor jullie allebei de komende dagen.
pi_50220586
Het slaat nergens op maar het is net of het nog echter wordt, nu het bijna een jaar is. Heel veel sterkte, Bar.
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:18:10 #36
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50220920
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef sombie het volgende:
Het slaat nergens op maar het is net of het nog echter wordt, nu het bijna een jaar is. Heel veel sterkte, Bar.
Ik snap wat je bedoelt. Het lijkt wel alsof het nu pas echt doordringt, terwijl ik vorig jaar net zo goed in tranen uitbarstte.

Bar en Mar, ik leef met jullie mee.
Pepper ook sterkte met jullie herinneringen..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 07:19:31 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50226094
Pepper, ook voor jou alvast een dikke voor morgen.
1 jaar, 10 jaar...
pi_50226223
[quote]Op donderdag 7 juni 2007 18:46 schreef _Bar_ het volgende:
Tja... Vorig jaar rond deze tijd speelde Thijs nog in de woonkamer, hadden we nog zo gelachen om zijn meesterwerkje hoe eet je op zijn Thijs een croisantje met jam...
Deze avond kreeg Thijs zoals elk ander kindje weer eens koorts, en dus een zetpilletje en zijn bedje in....

Zo heftig, zo'n terugblik. Een jaar geleden wist je nog niks van de grote nachtmerrie die zou volgen. Blijf je gevoel volgen deze bijzondere dagen. Cyberknuf...
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:14:28 #39
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50227731
Thijs

Bar en Pepper voor morgen.
pi_50228538
bar ik moet ook veel aan je denken deze dagen. en aan thijs uiteraard. lieve foto's zeg. sterkte.

pepper jij ook veel sterkte, morgen 10 jaar alweer zeg...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:12:08 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50229359
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef sombie het volgende:
Ik ben me er al even heel erg van bewust dat het echt zo is, maar nog steeds ergens zit dat gevoel wat afentoe het idee geeft, dat het nog steeds 1 grote grap is...
En dat ik op een dag wakker word en Thijs er gewoon weer is...

Helaas het zal altijd bij dromen blijven...

Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
bright eyes.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Bar_ op 08-06-2007 10:18:58 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_50229569
het blijft niet te geloven vind ik.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:42:35 #43
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50230236

Als een vlinder naar het licht ben je ons vooruit gevlogen. Onbereikbaar ver en toch zo heel nabij

Pepper ook voor jou sterkte vandaag,morgen en alle andere dagen
Pluphy, mama van peppijn, humpeltje, moussy,irule25,dayves,bluezz, en aan alle andere ouders die een engeltje bij zich hebben
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:02:46 #44
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_50230923
Als je de posts van vorig jaar leest, dan zie je 'gewoon' een moeder die vreselijk bezorgd is om haar zieke kindje. Gevoelens die denk ik iedereen hier zal herkennen, want hebben we dat allemaal niet zo nu en dan?
Dat het zo af zou lopen vind ik nog steeds niet te bevatten. Hoe kwetsbaar zo'n klein leventje kan zijn... zo ontzettend confronterend en niet eerlijk.

Bar, toen ik net samen met Tobias de foto's van Thijs bekeek hield hij bij hoog en laag vol dat hij het was die daar op die foto's stond. En ze hebben, zeker op het gebied van ondeugendheid en enthousiasme, ook best wat van elkaar weg. Het is niet te geloven dat Thijs er nu al bijna een jaar niet meer is. Heel veel sterkte de komende dagen, waarin alle herinneringen waarschijnlijk dubbel en dwars naar boven zullen komen. Wij denken aan jullie, en aan Thijs.
pi_50231248
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 07:41 schreef humpeltje het volgende:
Zo heftig, zo'n terugblik. Een jaar geleden wist je nog niks van de grote nachtmerrie die zou volgen.
inderdaad

Je leven van de een op de andere dag "zomaar" op z'n kop...

vreselijk en ongelooflijk, bah

iedereen die het nodig heeft veel sterkte
pi_50247233
Lieve Barbara en Marco, heel veel sterkte morgen!! Ik denk aan jullie en brandt een kaarsje!
ik heb je adres neit meer anders had ik een mooie kaart gestuurd

Pepper, jij ook heel veel sterkte morgen met de 10 sterfdag van jullie Max!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50259427
Bar... sterkte jullie vandaag!!!
Wat zal dit een moeilijke dag voor jullie zijn vol met terugblikken gedachtes etc etc.

Vandaag stond er aan de balie op mijn werk een meisje van 11-08-1985, wat kon ik me maar moeilijk losweken van haar geb. datum op haar ponsplaatje, wat moest ik mezelf echt heel erg dwingen om haar niet aan te staren en alles normaal netjes afhandelen, echt raar, na zoveel jaar, echt even van de kaart...
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:17:48 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50260770
Lieve bar en mar doopkaars zal hier branden voor thijs en een ballonetje de lucht in met een tekening van arwen

pepper ook voor jou max eentje erbij en brandt de kaars even hard.

veel kracht en sterkte voor jullie en allen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50260999
Bar ,ik wens je alle sterkte toe.
Ik heb verleden jaar bijna mijn kleindochter moeten verliezen door een koortsstuip.
Heel veel sterkte.
Liefs Vronie
pi_50261078
Bar en Mar sterkte vandaag. Jullie mooie lieve mannetje is er al 1 jaar niet meer. Het is heel raar te bedenken en onwerkelijk dat je kindje er zomaar niet meer zou zijn van de ene op de andere dag.

MvP, ja misschien is het wel dat ene medicijn voor je dat je weer op weg helpt. Het zal zeker niet makkelijk zijn en worden. Maar het is wel heel speciaal. Gefeliciteerd meid, ik hoop echt van harte dat het allemaal goed gaat en op zijn pootjes terecht komt voor je.
pi_50261892
Bar, ik denk aan jullie. Een jaar alweer, hoe is het mogelijk!

Pepper
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50261894
Lieve pepper, vandaag al weer tien jaar terug.
Heel veel sterkte vandaag.

Lieve Bar en Mar, vandaag een jaar later.
Heel veel sterkte samen om deze dag door te komen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:00:18 #53
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50261914
Lieve Bar en Mar, wat onvoorstelbaar dat het alweer een jaar geleden is. Heel veel sterkte vandaag en laat die ballonnen lekker naar Thijs vliegen met alle liefs, knuffels en kusjes die je maar kan bedenken

Pepper, voor jullie ook een dikke
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:20:06 #54
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50261984
Bar en SC, 1 jaar voorbij wat gaat de tijd hard zeg. ongelooflijk dat dat alweer een jaar geleden is. zo'n mooie knul weg heel veel sterkte vandaag met veel kracht. dikke knuf en

Pepper en gezinnetje, ook jullie wil ik veel sterkte toewensen en kracht. het is alweer 10 jaar geleden dat jullie Max weg ging. ook een dikke knuf en
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:38:56 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_50262049
'Een jaar verder... Bar heel veel sterkte vandaag, we denken aan jullie en aan Thijs .

Pepper alweer 10 jaar zonder Max, wat een tijd...

Voor alle ouders met engeltjes
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:43:31 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50262076
9 juni 2006,

Het is vroeg in de ochtend en word gewekt door de telefoon, nog half slaperig pak ik de telefoon, en hoor dat het Marco is.

Hij vraagt me of ik zo snel mogelijk naar het ziekenhuis wil komen, want het gaat niet zo goed... Mij nog totaal niet bewust van de ernst van de situatie, kleed ik me op het gemakje aan, en dan gaat weer de telefoon, Marco weer... Bar ben je al onderweg... Ik moest met nee antwoorden, zocht nog steeds naar buren die wakker zouden zijn en mij even weg wilden brengen, Marco stelde voor om me anders zelf op te komen halen, maar dan kon het wel eens telaat zijn... (zijn woorden ik heb ze niet gehoord) Na eenmaal buren uit hun bed gekregen te hebben en die me weg wilden brengen, gingen we onderweg, snapte er nog steeds maar weinig van, wat was er aan de hand....

En toen ik stapte uit liep naar de ingang en Marco kwam mij al tegemoed gelopen... Maar er klopte iets niet aan dat beeld... Waarom keek hij zo triestig, waarom de beer van Thijs in zijn hand... Hij kon maar weinig uitbrengen, alleen maar ze konden hem niet meer redden...

Toen ben ik gaan lopen, lopen naar de kinderafdeling van het ziekenhuis, lopen naar de kamer waar Thijs lag, Ik riep em maar geen gehoor, ik deed de deur open...De hekjes rond zijnbedje waren naar beneden...en daar lag Thijs op zijn rug, oogjes half open, maar hij ademde niet meer...

Mijn Thijs mijn kindje ons kindje, dit kon toch niet, dit is niet echt, dit gebeurd mij niet echt, wie haalt er een grap met mij uit, in welke droom leef ik, ik streelde zijn haartjes, gaf hem kusjes, maar mij reageerde niet meer...

En toen storte mijn wereld in... Dag zoontje, dag lief kindje, dag lieve Thijs... we moesten dingen gaan regelen, fam inlichten...begrafenis regelen en noem het maar op, mijn grootste angst was werkelijkheid....

Nu 1 jaar later, nog steeds soms vol ongeloof, nog steeds met boel onbeantwoorde vragen, nog steeds hoop je stiekem dat dit nooit gebeurd is, maar als je dan om je heen kijkt weet je dat dat niet zo is, Thijs is overleden en is niet meer in ons leven, Thijs leeft nu bij zijn oma samen daar hoog op die wolkjes, dicht bij de sterren en de maan, soms kijken ze samen naar beneden en zwaaien ze naar ons, dan ontstaat er een prachtige regenboog, soms schiet er ineens een vlinder voorbij, soms het gevoel dat hij snachts heel dicht bij je is, soms even knuffelen in gedachten.

Vergeten doen we je nooit, in die 21 maandjes heb je zoveel voor ons betekend, zoveel met ons gedaan, zoveel ontdekt, zoveel gespeeld, genoten van elke lach, elke traan. Vandaag gaan er speciaal voor jou lieve knul 21 ballonnen de lucht in, elke ballon staat voor 1 maandje van je leven, en aan elke ballon komt een stukje wat zo typisch jou is.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Bar_ op 09-06-2007 08:58:09 ]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:48:17 #57
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50262096
ik denka an jullie de hele dag. en wat mooi 21 ballonnen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 08:55:37 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50262131
Wat wilden we graag dat het een droom was, een nachtmerrie waaruit jullie wakker konden schrikken. Om dan te zien dat het echte leven nog hetzelfde was. Dat er in het echte leven niet zoiets vreselijks gebeurt als in die nare droom.
Maar de nachtmerrie bleef en duurde nu al een jaar. Een echt jaar zonder jullie kind. Steeds beter dat besef: het is echt gebeurd.

Wat zullen jullie Thijs missen en blijven missen.
Ik denk vaak aan jullie, misschien is dat een kleine troost. Veel sterkte vandaag en altijd.

Pepper, ook bij jouw verhaal sta ik vandaag weer even extra stil. Wat een verdriet dat er zulke dingen gebeuren en gebeurden. Een jaar geleden, tien jaar geleden. Heel veel sterkte met deze dagen en alle herinneringen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50262210
Alweer een heel jaar zonder Thijs
Veel sterkte vandaag Bar

En voor Pepper ook een
  Jubileum moderator zaterdag 9 juni 2007 @ 09:40:02 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50262438
Max en Thijs, voor jullie laat ik een ballon op vandaag. De kinderen zijn hier mooie bellen aan het blazen, die komen naar jullie toe.
Lieve ouders, heel veel sterkte vandaag, ik denk aan jullie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')