abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 22:38:41 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50109754
YeaY vanmiddag was mijn laatste gesprek met de psycholoog
Hij vond dat het prima met me ging, de hoge pieken en de lage dalen zijn drastisch afgenomen, panniekaanvallen zijn weg, net zo nu en dan nog een lichte vorm van hyperventilatie.

Maar het gaat lekker

Voor de rest idd veel terug kijken, terug denken, stilstaan bij Thijs en vorig jaar....

Mama van Pepijn je kaart geweldig en zo lief dank je wel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:07:11 #27
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_50117882
Da's mooi Bar! Moet een goed gevoel geven, dat de peut/loog bevestigt wat je zelf al voelde.
Fijn voor je. En natuurlijk weer sterkte de komende dagen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_50127560
Fijn Bar!!
Maar pas goed op jezelf.
Hoe is het met 'Mar' intussen?
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:46:45 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50210192
Tja... Vorig jaar rond deze tijd speelde Thijs nog in de woonkamer, hadden we nog zo gelachen om zijn meesterwerkje hoe eet je op zijn Thijs een croisantje met jam...
Deze avond kreeg Thijs zoals elk ander kindje weer eens koorts, en dus een zetpilletje en zijn bedje in....

In Het dreumes en peutertopic heb ik toen verschillende postjes neergezet;
quote:
Een goed half uur geleden heeft Thijs zijn 2de koortstuip achter de rug, hij heeft ook hoge koorts, ik heb hem uit zijn slaapzak gehaald shirtje uit en nu ligt hij in diepe slaap in zijn hempje en luier te slapen.
heb al die tijd met de huisartsenpost aan de telefoon geweest, ik hoefde geen zetpil meer te geven, maar hem gewoon koel leggen al is dat moeilijk met een kamer temp van 23 graden
Uhm het zullen meerdere onderzoeken gaan worden, want ik vetrouw het nu helemaal niet meer.
Vannacht om half 3 ofzo zaten we in het ziekenhuis ivm koortstuip thijs, 3 uur ongeveer terug thuis.
Vanmorgen tegen half7 weer een aanval van Thijs
En zojuist om half 11 alweer een aanval van Thijs
Ik loop op van de zenuwen en vind het niet kloppen, Thijs is doodziek, ligt te schudden op de bank, hangt is ontzettend huilerig tussendoor
en na een aanval slaapt hij enorm diep.

Al een aantal dagen denk ik terug, terug aan het begin van deze nachtmerrie, slaap beroerd, als de telefoon gaat gaat er vanalles door me heen....
Hieronder post ik wat fotos die ik met mijn mobiel genomen heb, maar nog niet eerder geplaatst heb althans niet hier op fok;

pi_50210327
Bar
Vannacht moest ik aan jullie denken, hoe het vorig jaar was en hoe het ineens veranderde in een nachtmerrie. We zullen altijd in gedachten bij jullie wezen
Wat een mooie foto's Bar
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:16:34 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50211132
Bar
Ik ben er zaterdag niet, en uit angst dat ik het morgen alsnog ga vergeten ga ik je nu iig alvast een enorme dikke knuffel geven.
Ik kan er eigenlijk nog steeds niet bij...
pi_50212180
Wat een prachige foto's Bar, die geweldige ogen van je manneke
mooi he, alles
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:50:09 #33
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_50212225
Oh Bar, wat een loeizware dagen moeten dit voor jullie zijn. Ik wilde dat ik meer kon doen, maar moet me beperken tot het sterkte wensen en hopen dat jullie er weer goed doorheen komen.
Die foto's zijn prachtig, en toch ook zo verdrietig.
Trouwens nog bedankt voor je mooie en lieve kaart. Onverwachte post heeft altijd iets speciaals.

Pepper, ook voor jullie nog een keertje extra sterkte gewenst voor de komende dagen.
... ♥ ik mis je ♥
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 7 juni 2007 @ 20:12:36 #34
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50213002
Thijs
Zelfs nu, bijna een jaar later, vind ik het nog steeds onwerkelijk dat Thijs er zomaar niet meer is.

Bar, alvast héél héél veel sterkte voor jullie allebei de komende dagen.
pi_50220586
Het slaat nergens op maar het is net of het nog echter wordt, nu het bijna een jaar is. Heel veel sterkte, Bar.
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:18:10 #36
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50220920
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef sombie het volgende:
Het slaat nergens op maar het is net of het nog echter wordt, nu het bijna een jaar is. Heel veel sterkte, Bar.
Ik snap wat je bedoelt. Het lijkt wel alsof het nu pas echt doordringt, terwijl ik vorig jaar net zo goed in tranen uitbarstte.

Bar en Mar, ik leef met jullie mee.
Pepper ook sterkte met jullie herinneringen..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 07:19:31 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50226094
Pepper, ook voor jou alvast een dikke voor morgen.
1 jaar, 10 jaar...
pi_50226223
[quote]Op donderdag 7 juni 2007 18:46 schreef _Bar_ het volgende:
Tja... Vorig jaar rond deze tijd speelde Thijs nog in de woonkamer, hadden we nog zo gelachen om zijn meesterwerkje hoe eet je op zijn Thijs een croisantje met jam...
Deze avond kreeg Thijs zoals elk ander kindje weer eens koorts, en dus een zetpilletje en zijn bedje in....

Zo heftig, zo'n terugblik. Een jaar geleden wist je nog niks van de grote nachtmerrie die zou volgen. Blijf je gevoel volgen deze bijzondere dagen. Cyberknuf...
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:14:28 #39
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50227731
Thijs

Bar en Pepper voor morgen.
pi_50228538
bar ik moet ook veel aan je denken deze dagen. en aan thijs uiteraard. lieve foto's zeg. sterkte.

pepper jij ook veel sterkte, morgen 10 jaar alweer zeg...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:12:08 #41
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50229359
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef sombie het volgende:
Ik ben me er al even heel erg van bewust dat het echt zo is, maar nog steeds ergens zit dat gevoel wat afentoe het idee geeft, dat het nog steeds 1 grote grap is...
En dat ik op een dag wakker word en Thijs er gewoon weer is...

Helaas het zal altijd bij dromen blijven...

Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
bright eyes.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Bar_ op 08-06-2007 10:18:58 ]
pi_50229569
het blijft niet te geloven vind ik.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:42:35 #43
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50230236

Als een vlinder naar het licht ben je ons vooruit gevlogen. Onbereikbaar ver en toch zo heel nabij

Pepper ook voor jou sterkte vandaag,morgen en alle andere dagen
Pluphy, mama van peppijn, humpeltje, moussy,irule25,dayves,bluezz, en aan alle andere ouders die een engeltje bij zich hebben
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:02:46 #44
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_50230923
Als je de posts van vorig jaar leest, dan zie je 'gewoon' een moeder die vreselijk bezorgd is om haar zieke kindje. Gevoelens die denk ik iedereen hier zal herkennen, want hebben we dat allemaal niet zo nu en dan?
Dat het zo af zou lopen vind ik nog steeds niet te bevatten. Hoe kwetsbaar zo'n klein leventje kan zijn... zo ontzettend confronterend en niet eerlijk.

Bar, toen ik net samen met Tobias de foto's van Thijs bekeek hield hij bij hoog en laag vol dat hij het was die daar op die foto's stond. En ze hebben, zeker op het gebied van ondeugendheid en enthousiasme, ook best wat van elkaar weg. Het is niet te geloven dat Thijs er nu al bijna een jaar niet meer is. Heel veel sterkte de komende dagen, waarin alle herinneringen waarschijnlijk dubbel en dwars naar boven zullen komen. Wij denken aan jullie, en aan Thijs.
pi_50231248
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 07:41 schreef humpeltje het volgende:
Zo heftig, zo'n terugblik. Een jaar geleden wist je nog niks van de grote nachtmerrie die zou volgen.
inderdaad

Je leven van de een op de andere dag "zomaar" op z'n kop...

vreselijk en ongelooflijk, bah

iedereen die het nodig heeft veel sterkte
pi_50247233
Lieve Barbara en Marco, heel veel sterkte morgen!! Ik denk aan jullie en brandt een kaarsje!
ik heb je adres neit meer anders had ik een mooie kaart gestuurd

Pepper, jij ook heel veel sterkte morgen met de 10 sterfdag van jullie Max!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50259427
Bar... sterkte jullie vandaag!!!
Wat zal dit een moeilijke dag voor jullie zijn vol met terugblikken gedachtes etc etc.

Vandaag stond er aan de balie op mijn werk een meisje van 11-08-1985, wat kon ik me maar moeilijk losweken van haar geb. datum op haar ponsplaatje, wat moest ik mezelf echt heel erg dwingen om haar niet aan te staren en alles normaal netjes afhandelen, echt raar, na zoveel jaar, echt even van de kaart...
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:17:48 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50260770
Lieve bar en mar doopkaars zal hier branden voor thijs en een ballonetje de lucht in met een tekening van arwen

pepper ook voor jou max eentje erbij en brandt de kaars even hard.

veel kracht en sterkte voor jullie en allen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50260999
Bar ,ik wens je alle sterkte toe.
Ik heb verleden jaar bijna mijn kleindochter moeten verliezen door een koortsstuip.
Heel veel sterkte.
Liefs Vronie
pi_50261078
Bar en Mar sterkte vandaag. Jullie mooie lieve mannetje is er al 1 jaar niet meer. Het is heel raar te bedenken en onwerkelijk dat je kindje er zomaar niet meer zou zijn van de ene op de andere dag.

MvP, ja misschien is het wel dat ene medicijn voor je dat je weer op weg helpt. Het zal zeker niet makkelijk zijn en worden. Maar het is wel heel speciaal. Gefeliciteerd meid, ik hoop echt van harte dat het allemaal goed gaat en op zijn pootjes terecht komt voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')