Tja... Vorig jaar rond deze tijd speelde Thijs nog in de woonkamer, hadden we nog zo gelachen om zijn meesterwerkje hoe eet je op zijn Thijs een croisantje met jam...
Deze avond kreeg Thijs zoals elk ander kindje weer eens koorts, en dus een zetpilletje en zijn bedje in....
In Het dreumes en peutertopic heb ik toen verschillende postjes neergezet;
quote:
Een goed half uur geleden heeft Thijs zijn 2de koortstuip achter de rug, hij heeft ook hoge koorts, ik heb hem uit zijn slaapzak gehaald shirtje uit en nu ligt hij in diepe slaap in zijn hempje en luier te slapen.
heb al die tijd met de huisartsenpost aan de telefoon geweest, ik hoefde geen zetpil meer te geven, maar hem gewoon koel leggen al is dat moeilijk met een kamer temp van 23 graden
Uhm het zullen meerdere onderzoeken gaan worden, want ik vetrouw het nu helemaal niet meer.
Vannacht om half 3 ofzo zaten we in het ziekenhuis ivm koortstuip thijs, 3 uur ongeveer terug thuis.
Vanmorgen tegen half7 weer een aanval van Thijs
En zojuist om half 11 alweer een aanval van Thijs
Ik loop op van de zenuwen en vind het niet kloppen, Thijs is doodziek, ligt te schudden op de bank, hangt is ontzettend huilerig tussendoor
en na een aanval slaapt hij enorm diep.
Al een aantal dagen denk ik terug, terug aan het begin van deze nachtmerrie, slaap beroerd, als de telefoon gaat gaat er vanalles door me heen....
Hieronder post ik wat fotos die ik met mijn mobiel genomen heb, maar nog niet eerder geplaatst heb althans niet hier op fok;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()