Ik kom hier even afscheid nemen van alle mama's (en papa's) van prachtige engeltjes.
Ik ben iedereen heel dankbaar voor alle steun in de tijd dat ik hier gepost heb, maar ik heb voorlopig even genoeg van OUD.
Sowieso heb ik buiten dit topic niet zo heel veel te zoeken in OUD al en ik merk dat er toch wel verschillend wordt gereageerd op mensen die vanaf de zwangerschap hier mee doen of mensen die zich later aanmelden. Geen verwijt hoor, naar niemand niet, maar het speelt wel mee.
Ik merkte ook dat ik het toch wel moeilijk
vond vind dat er hier een Pepijn is geboren en dat zijn belevenissen verteld gaan worden. Daar kan p_iglet helemaal niks aan doen uiteraard, het is ook een hele leuke naam maar waarom mezelf kwellen? Het is iets waar ik aan moet werken maar wel wanneer ik daar klaar voor ben.
Al met al is het een optel sommetje dat zijn hoogtepunt wel bereikt heeft de laatste dagen.
Ik heb heel veel aan dit topic gehad toen ik het heel heel erg moeilijk had. Het gaat momenteel heel redelijk en ik ga mijn stinkende best doen om dat gevoel vast te houden. Ik kom er wel. Voor iedereen die contact wil houden is er het wonder genaamd PM.
Tot ziens lieve mensen