quote:Als je je mond zo vol hebt van clubliefde, dat het er zowat wekelijks met een shitload aan slijm uit komt gezet, dan ga je natuurlijk niet weg als je even op de bank dreigt te belanden. Had ook niet verwacht dat hij uberhaupt open zou staan voor een eventueel vertrek.
hehe, wat een foto..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hier hoeft die in ieder geval niet meer terug te komen.
typerend:
http://www.fcupdate.nl/co(...)oningen/fotos/14176/
Die blik van Lovre, wat een gast!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hehe, wat een foto..![]()
[afbeelding]
tevens tvp
Goran Lovre doet dezequote:
Hij kan iig beter dan dat hij afgelopen jaar heeft laten zien. Maar vergeet niet dat hij bij Groningen zijn laatste seizoen in een team speelde dat uitstekend liep en een topjaar beleefde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny hoort op Zuid. Hij kan vele male beter en hopelijk gaat hij tonen dat hij de leider is die ik in hem zag!!
Dat moet het haast wel zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef BobbyHill het volgende:
Misschien durft hij niet meer tegen Davids te spelen en gaat hij daarom liever naar een ander land
Bij Feyenoord is nooit alles goed geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat moet het haast wel zijn!
Kijk, niet iedereen is een koekebakker bij F. Ze hebben hem niet voor jandoedel afgetest jaren geleden toen alles nog goed was. Hij doet het leuk bij Groningen, paniek in de tent bij F en hij wordt gehaald.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor F standaard.
Wel waar, kijk maar eens bij de jeugd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij Feyenoord is nooit alles goed geweest.
Jeugd, de spelers die doorkomen zijn binnen 2 jaar weg.. of er komen helemaal geen spelers door en/of ze worden verkloot door het beleid dat er gevoerd wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wel waar, kijk maar eens bij de jeugd.
Gaat best al wel een tijd prima.
Iedereen op Varkenoord kent Buijs en hij is door die mensen jaren geleden gewoon afgetest.
Niet goed genoeg voor het eerste.
Dat dan weer wel maar dat zegt niet alles over de jeugdopleiding.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Jong Feyenoord is trouwens gedegradeerd dit jaar.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens...... Maar eerlijk is eerlijk Feyenoord hoort gewoon in de top 4 mee tedoen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
godzijdank gaat Co het niet doen anders had het nog wel wat kunnen worden.
Dat is het nu ook al. Die gast is gewoon ziek in zijn hoofd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
Het is dat hij al agressief was in het veld, anders zou zijn opgefokte gedrag nog te verklaren zijn.
Ach ja, Alblasserdam is hier vlakbij, dus dan hoor je langs de lijn wel eens wat natuurlijk. Vond het wel een aardig verhaal. Zou een mooie zijn voor in een Hard Gras clubeditie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik verbaas me toch weer over de bovengemiddelde interesse van MM in het privéleven van voetballers.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, Alblasserdam is hier vlakbij, dus dan hoor je langs de lijn wel eens wat natuurlijk.
quote:Feyenoord werkt mee aan vertrek Danny Buijs
De kans is groot dat Danny Buijs komend seizoen niet meer het shirt van Feyenoord draagt. De 25-jarige middenvelder hoopt bij een aantrekkelijke club meer aan spelen toe te komen.
'In principe heb ik nog een contract voor één jaar', legt Buijs uit aan VI.nl. 'Maar Feyenoord heeft aangegeven zich coulant op te stellen als ik een goed gevoel heb bij een club. De kans is dus zeker aanwezig dat ik ergens anders ga voetballen.'
Toch zal Buijs niet morren als hij in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weer bij Feyenoord aansluit. 'Als er niets interessants komt, ga ik er vanaf juli weer volop tegenaan. Ik zal dan vechten voor mijn kans onder de nieuwe trainer.'
Buijs moest dit seizoen genoegen met een bijrol bij Feyenoord. Hij begon in de Eredivisie maar zes keer in de basis. De jaren ervoor bij Feyenoord, FC Groningen en Excelsior was hij wel altijd een vaste waarde.
Vind hem zelfs als bankspeler kwaliteit te kort komen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Gerrard een pauper noemen
Van mij mag hij wel weg, maar aan de andere kant is het een leuk bankspelertje.
quote:Danny Buijs beleeft ’jongensdroom’ op Coolsingel
De familie Buijs is na gisteren heel wat bijzonder filmmateriaal rijker. Feyenoord-speler Danny Buijs was met de camera voortdurend in de hand namelijk één van de ’helden’ waarvoor Het Legioen gistermiddag massaal naar de Coolsingel was gekomen om de bekerwinst op Roda JC van afgelopen zondag te vieren.
,,De beelden zijn voor de privé-verzameling,’’ aldus de 25-jarige Alblasserdammer. ,,Ik heb twee keer eerder een huldiging meegemaakt, maar toen als supporter. In 1995 toen de beker werd gewonnen was ik er bij, net als in 1999 bij het laatste kampioenschap. Om nu als speler zelf op het bordes te staan, is zo ongelooflijk top.’’
Buijs speelde dit seizoen een bijrol bij de club uit Rotterdam-Zuid. Hij kwam tot slechts zes optredens in het basisteam, zeventien keer mocht de twintiger als invaller binnen de lijnen komen van trainer Bert van Marwijk. Buijs - die als negenjarig ventje van Alblasserdam verkaste naar de jeugdopleiding van Feyenoord, het daar schopte tot de beloftes en in de eredivisie eerder speelde voor Excelsior en FC Groningen - mag van Feyenoord dan ook vertrekken als een geïnteresseerde club zich meldt. ,,Ik houd alle opties open,’’ aldus de speler zelf, die nog een contract voor één jaar heeft bij zijn jeugdliefde. ,,Een buitenlands avontuur is een optie, maar ik zal alleen vertrekken als ik echt een goed gevoel heb bij een club. Anders dien ik gewoon mijn contract uit. Dan zal ik vanaf juli keihard knokken om bij de nieuwe trainer (Gertjan Verbeek, JDV) een basisplaats af te dwingen. Trainen met mannen als Giovanni van Bronckhorst en Denny Landzaat maakt je ook niet slechter.’’ De bekerwinst is voor Buijs en zijn teamgenoten een positieve afsluiting van een toch wel teleurstellend verlopen seizoen. ,,Met deze selectie hadden we bij de eerste vijf moeten eindigen.’’
Danny Buijs mocht gisteren voor de tweede keer in een goede week feestvieren. Vorig weekeinde promoveerde hij namelijk met ’zijn’ Alblasserdam overtuigend naar de tweede klasse. ,,Maar dat kampioenschap valt in het niet bij de bekerwinst met Feyenoord,’’ aldus de assistent-coach van Kees Spaan bij de Souburgh-bewoners. ,,Je mag gerust zeggen dat een jongensdroom in vervulling is gegaan.’’
Heb hem daar alleen als speler meegemaakt niet als Assistent. Zie hem niet zo als trainer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Bij Alblasserdam zullen ze balen als hij naar het buitenland gaat, dan kan hij geen assistent-trainer blijven. Doet ie superleuk daar!
Hij is sinds dit seizoen de assistent van Cees Spaan. Doen het geweldig. Dik gepromoveerd met heerlijk aanvallend voetbal en een fanatiek meelevende Danny op de bank. Heeft naar verluidt ook zelf geld ingebracht voor enkele spelers en voor uitjes enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb hem daar alleen als speler meegemaakt niet als Assistent. Zie hem niet zo als trainer.
Pas een artikel over gelezen. Leuk dat ie dat als prof nog doet, zo hoort 'tquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef methodmich het volgende:
Bij Alblasserdam zullen ze balen als hij naar het buitenland gaat, dan kan hij geen assistent-trainer blijven. Doet ie superleuk daar!
2 juni zal ie ook wel spelen, Alblasserdam tegen het All Star team. Ook Youssef El-Akkie doet mee dan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:15 schreef TJDoornbos het volgende:
K ken Danny niet anders als gangmaker van feestjes in de kantine en bikkelaar opt veld zelfs tijdens koninginnendag toernooitjes. Was zelf toen keer de dupe door forse klap op mn knie van hem, speelde paar elftallen onder hem bij de VVA en liep die dag toevallig tegenover hem toen we mixed teams hadden.
Second that. Domme voetballer vind ik het.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag die wel weg, komt te kort voor het niveau van Feyenoord
Natuurlijk ook nooit op de goede manier gebruikt, zoals bij Groningen. Op zich lijkt ie me nauwelijks minder dan een Lucius, die wel speelt.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag die wel weg, komt te kort voor het niveau van Feyenoord
Als hangende rechtshalf wel ja, maar als rechtsback zal hij bij Twente gaan fungeren waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 10:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach laten we niet vergeten dat Buijs bij Groningen een hele nuttige speler was.
quote:
quote:Danny Buijs niet naar FC Twente
Danny Buijs blijft bij Feyenoord. De 26-jarige middenvelder stond in de belangstelling van FC Twente, maar heeft besloten in Rotterdam te blijven.
Feyenoord had de hoop Buijs voor het verstrijken van de transferdeadline te verkopen, zodat de club op zoek kon naar versterking. Naast Twente had ook Vitesse belangstelling voor de Alblasserdammer.
Buijs is bij Feyenoord bezig aan zijn derde jaar. Na dit seizoen is hij transfervrij.
bron
Dat krijg je als je succes hebt..quote:Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eerst Theo gepasseerd en vervolgens Perez en misschien Buijs als nieuwe aanwinsten, denk dat je toch wel op 2 a 3 posities meer dan een klasse aan kwaliteit verliest.
Dat idee krijg ik ook, anders ga je Buijs niet kopen.quote:Op maandag 1 september 2008 11:06 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het idee dat ze bij Twente geen cent te makken hebben, ondanks dat ze wat spelers hebben verkocht.
quote:Buijs: Ik zit niet op de schopstoel
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Feyenoorder Danny Buijs is in zijn zoektocht naar een nieuwe werkgever niet van plan om zich onder druk te laten zetten door de clubleiding van de Rotterdammers. Ook niet nu hij tijdelijk is verbannen naar het beloftenelftal. ,,Feyenoord denkt misschien dat ik hierdoor eerder weg zal gaan,’’ zegt Buijs over ‘het spel’ rond zijn persoon. ,,Maar dat zal ze zo niet lukken.’’
Terwijl zijn ploeggenoten zich in Turkije voorbereiden op de tweede helft van het seizoen, moet Buijs zich ver weg van de A-selectie fit houden in Rotterdam.
,,Daar word je niet vrolijk van,’’ zegt de 26-jarige verdediger, die met klem benadrukt dat hij zelf graag mee was gegaan naar het trainingskamp. ,,Ik wil natuurlijk voetballen. Dat ik niet mee mag, terwijl ik eindelijk fit ben, is wel een teleurstelling voor me. Daar ga ik niet over liegen. Er zijn zelfs beloftes mee naar Turkije.’’
Zijn afwezigheid in Belek komt niet helemaal uit de lucht vallen. Hoewel genezen van blessures aan knie en hamstring, die hem lange tijd aan de kant hielden, zat Buijs eind december ook al niet bij de selectie voor de competitieduels met PSV en NAC. Vooral dat laatste was een teken aan de wand.
,,Bahia, Bruins en El Ahmadi waren voor de wedstrijd tegen NAC geschorst. Maar toen werden drie beloftes teruggehaald van vakantie. Ik had dus al een voorgevoel,’’ aldus Buijs.
In een gesprek met trainer Gertjan Verbeek en technisch directeur Peter Bosz kreeg hij eind vorige maand te horen waarom hij niet meeging op trainingskamp.
,,Ze hebben me verteld hoe ze tegen mijn situatie aankeken. Omdat mijn contract na dit seizoen afloopt, hopen ze dat ik in januari naar een andere club ga. Bosz en Verbeek hebben aangegeven dat ze alleen verder willen met jongens die bij Feyenoord blijven. Dat hebben ze letterlijk zo gezegd.’’
Met die uitleg kon de Alblasserdammer op zich nog wel leven. ,,Ik ben dan alleen wel benieuwd wat ze doen met Diego Biseswar en Serginho Greene. Ook zij hebben hun contract nog niet verlengd. Als zij niet bijtekenen en wél bij de selectie blijven, kun je zeggen dat de club me nu onder druk probeert te zetten. Dat zal in februari blijken.’’
Wat er ook gebeurt, Buijs zal er niet van opkijken. Er zijn in zijn loopbaan wel gekkere dingen gebeurd. ,,Na mijn eerste jaar bij Feyenoord wilde Bosz al van me af. Bert van Marwijk werd toen trainer en zei dat ik genoeg minuten zou maken. Dat is vorig seizoen ook wel gebleken.’’
Deze keer is het afscheid van zijn favoriete club onvermijdelijk, al is het nog altijd de vraag wanneer hij vertrekt. ,,Voor de winterstop waren er wel clubs die informeerden,’’ weet Buijs, die om uiteenlopende redenen eerder afzag van een overgang naar Vitesse en Twente.
,,Maar ik durf niet te zeggen of er op dit moment belangstelling is. Daarover heb ik nog niet met mijn zaakwaarnemer gesproken.’’
Of hij inderdaad voor 1 februari weg komt, zal ook afhangen van de manier waarop Feyenoord zich opstelt. ,,Feyenoord heeft niet gezegd dat ik transfervrij weg mag. Als je zo graag van iemand af wil, hadden ze dat misschien wel moeten doen. Nu is het maar weer afwachten. Ik weet ook wel dat het beter voor me is als ik naar een andere club ga. Maar het totaalplaatje moet wel kloppen.
,,Alles is bespreekbaar, maar ik heb wel voorwaarden. Ik ga - met alle respect - bijvoorbeeld niet naar een club als FC Dordrecht. Dan wacht ik nog wel vier maanden, ook al moet ik al die tijd op de tribune zitten. Ik zit niet op de schopstoel.’’
Feyenoord wilde niet op de uitlatingen van Danny Buijs reageren
Daar waren we al een tijdje achter jorien.quote:
Onzin Jorien. Clubliefde hoeft niet te betekenen dat je dan maar iets gaat doen waar je niet 100 % achterstaat en je eigen loopbaan daar niet beter van wordt.quote:
Kijk, dat is wat Danny Buijs vreesde.quote:
Alsof iemand hier jorientje serieus neemtquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk, dat is wat Danny Buijs vreesde.
Die jongen is al vernederd door de clubleiding en dan vind je het kennelijk nodig nog een trap na te geven.
Zag jij Buijs dan ook als Oranje speler?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg er al een Bosschaart gevoel bij.
De nieuwe Van Bommel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zag jij Buijs dan ook als Oranje speler?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een primeur![]()
Was net op weg naar me werk, en wie zie ik daar op de A13 / A4 in zijn mooie BMW![]()
Danny Buijs ! op 5 km afstand van het ado stadion![]()
Foto's gemaakt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Foto's maken van jongetjes die zich willen bewijzen
wat stond er op dat doek?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spandoek was zijn hoogtepunt uit zijn carriere.
Het ontstaan van de play-offs ook. Dus dan heeft het toch nog iets van een verbandquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef BertMaalderink het volgende:
Dat was inderdaad meelijwekkend triest![]()
Als dat op z'n spandoek had gestaan wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef Keltie het volgende:
Het ontstaan van de play-offs ook. Dus dan heeft het toch nog iets van een verband
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind ADO ook echt een club voor zo'n raspauper als Danny.
quote:
Danny heeft de afgelopen jaren vooral laten zien wat hij zelf mist....kwaliteit.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny liet zien wat we bij Feyenoord missen.....STRIJD
Liever met strijd ten onder als op de manier wat die bende laffe kuthonden die er nu staan laten zien.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Danny heeft de afgelopen jaren vooral laten zien wat hij zelf mist....kwaliteit.
Je hebt toch met je eigen ogen kunnen zien dat die zogenaamde strijd van hem geen fuck oplevert bij een club als Feyenoord?
Ik had het niet willen missen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
Had ie afgekeken van Arif Irilmazbilek bij Alblasserdam dan gisteren. Die had rood moeten krijgen, maar scoorde er daarna twee toen hij die kaart kreeg. Met assistent Danny als blije toeschouwer.
Als je een voetballiefhebber bent niet inderdaad Bert, maar volgens Marco en de internationals heb je meer met schaatsen toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:26 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik had het niet willen missen.
quote:Interesse NAC Breda streelt Danny Buijs
11/03/2009 09:30
Danny Buijs heeft een eerste informeel gesprek gevoerd met NAC Breda. De 26-jarige middenvelder van Feyenoord, die het seizoen op huurbasis afmaakt bij ADO Den Haag, is aan het einde van het seizoen transfervrij.
'Het klopt dat ik gesproken heb met NAC Breda', zegt Buijs deze week in Voetbal International. 'Maar het is niet zo dat we al in verregaande onderhandeling zijn, of zo. De club heeft haar plannen ontvouwd, meer eigenlijk niet. Het was een goed, maar informeel onderhoud. Ik heb NAC gezegd dat de interesse me streelt.'
'Voorlopig wil ik me eerst concentreren op ADO Den Haag', aldus de huurling. 'Ik hoop zo snel mogelijk veilig te zijn met die club, pas dan komt mijn toekomst ter sprake. Bovendien lijkt het me niet meer dan netjes als ADO ook de kans krijgt een goed verhaal te vertellen. En daarnaast heb ik een buitenlands avontuur ook nog steeds niet uit mijn hoofd gezet. Dus de volgorde is simpel: eerst handhaving met ADO, daarna mijn nieuwe club.'
Buijs kwam aan het begin van het seizoen niet aan spelen toe bij Feyenoord. In januari maakte hij de overstap naar Den Haag. Voor ADO kwam de middenvelder inmiddels vijf keer in actie en scoorde hij één keer.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |