Zegt een Ajacied die met mazzel de 5e plek behaalde tijdens de laatste speelrondequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zonder die pleeoffs had groningen 0,0 kans om de CL te halen maar goed![]()
Ajax was ook voorstander van de playoffs!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zegt een Ajacied die met mazzel de 5e plek behaalde tijdens de laatste speelronde![]()
Klapmongool
En natuurlijk schelden, anders ben je geen echte f'noorderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zegt een Ajacied die met mazzel de 5e plek behaalde tijdens de laatste speelronde![]()
Klapmongool
Over het internet wel ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk schelden, anders ben je geen echte f'noorder.
Ik weet de eindstand niet meer precies, maar jullie waren 4e of 5e. Lekker boeiend. AZ had het verdient om CL te spelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus ben je echt zo dom, of doe je maar alsof? Denk eens een keer na voordat je wat post.
Juistquote:
Daarom speelt hij ook voor Feyenoordquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Juist
Maar goed ff ontopic:
Ik vind hem wat te kort komen voor de top in de eredivisie, als hij zich wat meer met voetbal bezighield was het al een stuk beter!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Vertel dan gelijk ff welke wedstrijden Davids heeft beslist.
Die wedstrijd tegen Juventus zeker, toen hij zijn pingel miste was het beslist.
Uuhhhhhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook voor Feyenoord
Tsja laat ik het zo zeggen... de meeste van die schreeuwusers hebben Koeman en Rijkaard nieteens zien spelen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Staanplaats het volgende:
Lekker belangrijk dat Davids, Koeman, Rijkaard en weet ik veel wie allemaal beter waren..
Maar als zij liepen te spugen, dan rukken sommige zich daar 15 jaar later nog op, en bij Buijs is het ineens ordinair en iq-loos...
Dat is mijn punt.
idd, buijs is idd IQ-loos, die gast moet zich nog bewijzen, iets wat hem overens nooit zal lukken, want hij heeft niets te bewijzen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Staanplaats het volgende:
Lekker belangrijk dat Davids, Koeman, Rijkaard en weet ik veel wie allemaal beter waren..
Maar als zij liepen te spugen, dan rukken sommige zich daar 15 jaar later nog op, en bij Buijs is het ineens ordinair en iq-loos...
Dat is mijn punt.
Van Fräser kon ik het bijvoorbeeld wel hebben. Dat was ook gewoon een nuttige verdediger waar je als aanvaller liever niet tegen speelde. Bij Buijs vind ik het allemaal nog een beetje 'gemaakt', ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Staanplaats het volgende:
Dat is mijn punt.
Als hij eens zou gaan proberen te voetballen misschien wel, ik dicht hem namelijk wel meer voetballende kwaliteiten toe dan een de Wolf of Fraser. Die twee moesten het gewoon echt hebben van hun agressieve (maar wel effectieve) manier van verdedigen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:
Zou Buijs kunnen uitgroeien tot het niveau de Wolf, Fräser etc?
Alstie z'n medicijnen heeft gehad wel ja. Ik heb hem bij FC Grunn goede wedstrijden zien spelen. Toevallig waren dat de wedstrijden waarin hij minder met z'n directe tegenstander bezig was en meer met z'n ploeggenoten en gewoon lekker liep te ballen. Mannetje passeren, voorzet geven. Hij kan voetballen, hij heeft dit gedrag helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:
Zou Buijs kunnen uitgroeien tot het niveau de Wolf, Fräser etc?
Maar Feyenoord is ook geen top. Feyenoord is middenmoot met uitschieters naar onder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Maar goed ff ontopic:
Ik vind hem wat te kort komen voor de top in de eredivisie, als hij zich wat meer met voetbal bezighield was het al een stuk beter!
Al die Feyenoorders zijn wel geil op de gejatte uitspraak.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef F1908 het volgende:
Als je een echte jood bent, ren je in je eigen stad
quote:Buijs mag praten met Gladbach
Buijs mag praten met Gladbach Danny Buijs wacht op een uitnodiging voor een gesprek met Borussia Mönchengladbach. De Duitse club heeft zich officieel bij Feyenoord gemeld voor de middenvelder. ,,Van Feyenoord mag ik praten met Gladbach, maar ik heb zelf nog niets van die club gehoord,’’ stelt Buijs.
,,Mocht het tot een gesprek komen, dan sta ik er open in. Als de nieuwe trainer van Feyenoord het in me ziet zitten, blijf ik graag in de Kuip. En anders is het buitenland een optie. Ik ga zeker niet naar een andere club in Nederland.’’
Wat een voetbalverstand.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Buijs hoort op Zuid!!
Buijs heeft de potentie (zie zn grunn jaren) om drager van dit elftal te worden!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:39 schreef cohen het volgende:
waarom wil je buijs behouden?? hij is voetballend geen toegevoegde waarde
Ik hoop het.quote:
Precies zoals je het uitlegt. Hij zoekt opstootjes op om de opstootjes. Om te laten zien dat die zich inzet ofzo. Toen die nog in Groningen speelde, was er ook al veel kritiek op zijn gedrag hier. Hij was bij vlagen wel een goede speler voor ons, maar de enige reden waarom hij door Feyenoord gehaald is, is omdat die steeds meer waar zei wat voor geweldige club die dat vond. Vreemde manier van scouten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij Buijs vind ik het allemaal nog een beetje 'gemaakt', ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Idd, Lovre (geweldige speler trouwens) lacht er maar wat om; je ziet em denken: heb je dat menneke ook weerquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Precies zoals je het uitlegt. Hij zoekt opstootjes op om de opstootjes. Om te laten zien dat die zich inzet ofzo. Toen die nog in Groningen speelde, was er ook al veel kritiek op zijn gedrag hier. Hij was bij vlagen wel een goede speler voor ons, maar de enige reden waarom hij door Feyenoord gehaald is, is omdat die steeds meer waar zei wat voor geweldige club die dat vond. Vreemde manier van scouten natuurlijk.
Hier hoeft die in ieder geval niet meer terug te komen.
typerend:
http://www.fcupdate.nl/co(...)oningen/fotos/14176/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |