Je hebt gelijk over die stem, die is vreselijk, maar dit topic is juist om de oude Samson te erenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Nielsch het volgende:
Sinds Danny Verbiest weg is als stem van Samson worden er ook geen tv-shows meer opgenomen. Er komen per jaar nog wel wat liedjes uit met een ongelooflijk stomme Samson stem. Voor mij is Samson dan ook niet meer hetzelfde en mag dit topic dicht.
Bestaat er niet zoiets op het internet aangezien er in winkels nergens meer video's te vinden zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand misschien hoe je aan officiele 1e hands video's van S&G kan komen?
Ja maar oude afleveringen staan alleen maar op de video's.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
ja kan toch gewoon DVDtjes kopen?
Ik vond die liedjes echt kut van de laatste jaren, waar ze ook een beetje probeerde met de tijd mee te gaan,quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Hier verder.
Het vorige deel staat hier : Samson & Gert
Laatste post:
[..]
Je hebt gelijk over die stem, die is vreselijk, maar dit topic is juist om de oude Samson te eren
wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is echt leuk!: http://www.youtube.com/watch?v=CaZaF0H2M3Y
Maar is dat dan niet 2de hands? Maar er is dan zeker geen andere manier om er aan te komen? Een speciale site waar je nog video's van vanalles kan bestellen of bestaat dat niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:31 schreef roburt het volgende:
op marktplaats en speurders staan er een paar.
Het lijken net knabbel en babbelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is echt leuk!: http://www.youtube.com/watch?v=CaZaF0H2M3Y
posters zullen ongetwijfeld bestaan, maar vooral aankondigingen voor optredens dan denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oja en zouden er posters van ze bestaan? Ik ben ze nog nooit tegengekomen helaas.![]()
Maar in de DVD van de kerstshows zijn de Burgemeester en Van Leemhuyzen op de zolder van Samson & Gert en daar hangen gewoon echt posters. Het kan ook zijn dat je ze alleen in Belgie hebt aangezien ik ze hier nog nooit heb gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
posters zullen ongetwijfeld bestaan, maar vooral aankondigingen voor optredens dan denk ik.
Ze zingen gewoon "De Wereld is mooi"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En wat vinden jullie hiervan?: http://kidsclub.clubrtl.be/index.php?action=gen_page&idx=78 (Klik op 'Video') Samsons stem.![]()
Ik versta en spreek geen woord frans maar ik vind het wel leuk klinken.
![]()
Laten we dit topic ook gebruiken om plaatjes te posten.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ALS die film er nog komt kan het alleen maar een tegenvaller worden. Dus het enige wat je kan doen is proberen er helemaal niets van te verwachten, misschien valt ie dan wel meequote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de film zal worden. Ik ben alleen bang dat het net als met E&B zal gaan. Geweldige series alleen die film had slechte recensies (heb de film niet gezien, alleen maar voorstukjes maar die film blijkt dus echt alleen voor kleine kinderen nog leuk te zijn en mij lijkt ie ook niet geweldig). Ik denk dat S&G de film veel eerder hadden moeten doen, toen Danny nog Samson deed, toen mevrouw Jeanine nog leefde, toen Alberto nog dikker wasen nog meespeelde, toen Octaaf nog meespeelde etc. Hoe denken jullie dat de film zal worden?
Leuk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Samson en Gert
Toen ik nog een klein lief meisje was ben ik ook live naar een optreden geweest![]()
Niemand die zich dat herinnert?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vinden jullie Van Leemhuyzen als Alberto in de aflevering 'Leuk winkelen' ook zo?
marlijneke als ik het goed schrijf. nooit begrepen waarom die nooit in beeld kwam net als de moeder van alberto die hij dan vanaf beneden aan de trap riepquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef PuzzleBox het volgende:
De Samsonrock!die dansen alle honden in hun hondenhok!
En hoe heette dat vriendinnetje van Gert, Marleneke ofzoiets?
"Die prullenvent"quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef roburt het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Samson_en_Gert
Marlèneke is Gerts vriendinnetje in de televisieserie Samson en Gert (geproduceerd door Studio 100). Marlèneke verscheen nooit in beeld, maar wordt wel in bijna elke aflevering genoemd, of Gert telefoneert veel met haar.
Marlèneke danst op de balletschool en twee mannen vinden haar leuk: Gert en Jean-Louis Michel. Gert noemt Jean-Louis Michel altijd "die prullenvent" en wil zijn naam nooit horen (). Gert doet altijd alles wat Marlèneke hem vraagt en geeft er alles voor op, als zij hem opbelt, geeft hij haar door de telefoon altijd een heleboel kusjes.
quote:Samson & Gert maken hun bioscoopdebuut
wo 04/07/07 - Studio 100 begint in het najaar met de opnames van de eerste bioscoopfilm van Samson & Gert.
In de film, die "Hotel op stelten" zal heten, renoveren Samson & Gert en hun trouwe vrienden een oud hotel, waarin twee boeven een schat verborgen hebben. (VRT) De film moet in maart 2008 in de zalen komen.
Voor het zover is, gaan er nog een paar bioscoopfilms van Studio 100 in première.
In het najaar verschijnen "Plop en de pinguïn", de zevende Plop-film, en "K3 en de kattenprins", de derde K3-film.
Danny Verbiest is uit Studio 100 gestapt rond het einde van 2005. Ik weet niet wat hij nu doet.quote:
Octaaf ook al weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef Canisfire het volgende:
Ze hadden moeten stoppen toen Octaaf weg ging.
Dat was een held. En die minisiter homo die er voor in de plaats kwam was echt een trieste mongool.
Net zo dat het niet tof was dat de laaste twee siezoenen meer over het gemeente huis ging dan over Samson en gert.
En die komt echt niet meer terug, Ann Petersen is overleden.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:59 schreef roburt het volgende:
[..]
Octaaf ook al weg?
Mevrouw de Bolle zit er toch ook al niet meer in...
Juist.quote:hele tijd patat zeggen![]()
Natuurlijk, Samson heeft toch vaak een plobreem?quote:dan waren die 'oude' afleveringen toch beter.
wat ik ook niet meer wist was dat Samson zich wel heel vaak verspreekt, echt in bijna elke zin en dan gertje het helemaal verbeteren
Ik heb er een stukje van gezien maar ik heb de aflevering al eens eerder gezien. Ik vind dat een heel grappig gedoe met die radio.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef roburt het volgende:
wie heeft er gekeken net, en wat vonden jullie ervan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef roburt het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Samson_en_Gert
Marlèneke is Gerts vriendinnetje in de televisieserie Samson en Gert (geproduceerd door Studio 100). Marlèneke verscheen nooit in beeld, maar wordt wel in bijna elke aflevering genoemd, of Gert telefoneert veel met haar.
Marlèneke danst op de balletschool en twee mannen vinden haar leuk: Gert en Jean-Louis Michel. Gert noemt Jean-Louis Michel altijd "die prullenvent" en wil zijn naam nooit horen (). Gert doet altijd alles wat Marlèneke hem vraagt en geeft er alles voor op, als zij hem opbelt, geeft hij haar door de telefoon altijd een heleboel kusjes.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef roburt het volgende:
ik denk eerder een nieuwe want ik keek het vroeger elke week en het zegt me niet zoveel.
(niet dat ik elke aflevering nog ken)
wie heeft het gister gezien, volgens mij heette hij superheld. vanvleermuysen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Cancergeil stylz-topique. Al moet ik zeggen dat ik nog weinig aandacht heb gekregen in vergelijking met de rest.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Frey het volgende:
Het is toch jammer dat ze de serie zo hebben uitgemolken. Alberto, de Burgemeester, Octaaf en mevrouw Jeannine waren![]()
Van Leemhuyzen was al veel minder en Frieda Kroket en de afgevaardigde van de minister waren echt verschrikkelijk![]()
Na het vertrek van Jeannine hadden ze moeten stoppen, dan was het altijd een topserie gebleven.
Kijk, dat is beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kerstshow 1991 Deel 1
Kerstshow 1992 Deel 1
Kerstshow 1994 Deel 1
zal wel een luik zijn met een redelijk grote ruimte niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Canisfire het volgende:
Bij die Kerstshow he ik vraag me af Zat Danny Verbiest dan meer dan een uur lang onder het podium ?
Maar dan zit je wel in de grond met je hand omhoogquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:56 schreef roburt het volgende:
[..]
zal wel een luik zijn met een redelijk grote ruimte niet?
ik ben 10 jaar geleden ook naar zo'n show geweest maar niet met kerst dacht ik.
Haha, die was geweldigquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:45 schreef J_TM het volgende:
Wie kent deze aflevering nog ?
Gert, Samson, de Burgemeester en Albert vallen in voor de bakker die met vakantie is. De Burgemeester krijgt ruzie met Gert over de baktijd en begint voor zichzelf. Albert doet hetzelfde omdat hij geen bruin lust maar zijn baksels lijken in niks op dat "lekkere wittebrood" dat het uithangbord aanprijst.
Mevrouw Jeanninequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha misschien had Gert het toen ook al over 'die prullenvent'.![]()
Onzichtbaar 1/4: http://nl.youtube.com/watch?v=YdwnL6jxjLQ
Je bedoelt posters in de winkel? Vreemd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft er iemand ooit wel eens posters van Samson & Gert gezien? Ik ben die gewoon nog nooit tegengekomen.![]()
Ja posters uit een winkel, om aan de muur te hangen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:44 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je bedoelt posters in de winkel? Vreemd?
Misschien de volgende keer dat je in Vlaanderen bent eens kijken, misschien heb je meer geluk daar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja posters uit een winkel, om aan de muur te hangen.Ik weet dat ze bestaan maar ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Sorry, maar dat vind ik een van de minst leuke afleveringen. Bijna alleen maar Van Leemhuyzen en ik vind dat niet zo'n leuk personage.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vinden jullie Van Leemhuyzen als Alberto in de aflevering 'Leuk winkelen' ook zo?
Ik ook niet zo maar hij deed Alberto daar zo leuk na. Echt op zo'n overdreven manier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik een van de minst leuke afleveringen. Bijna alleen maar Van Leemhuyzen en ik vind dat niet zo'n leuk personage.
Op wie reageer je nouquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De jaren 90waren inderdaad het best!
De gouden tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
O gewoon een beetje in het algemeen.Gisteren werd 'De 100-jarige' uitgezonden en vandaag 'Onzichtbaar'. Allebei met mevrouw Jeannine.
![]()
gelukkig vandaag wel gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jawel maar dan komt het om 2 uur.![]()
O dat las ik op het forum daar, ze blijken dezelfde volgorde van deze oudere afleveringen al eerder uitgezonden te hebben.quote:
gert ziet er nog altijd zo jong uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Er zijn nieuwe persfoto's gemaakt van Studio100-bazen Gert en Hans:
[afbeelding ]
Klik hier voor meer.
ja bah, heel jammer dat Van Leemhuysen en De afgevaardigde zulke grote rollen hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Frey het volgende:
Vandaag was er weer zo'n nieuwere aflevering, saai![]()
Gisteren nog de liftwoning![]()
vroeger irriteerde ik me altijd aan hemquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef J_TM het volgende:
Wie durft het volgende tegen Albert te zeggen ? "En ten tweede ben ik die toon meer dan zat, en ten derde ben je bij in huis, en ten vierde zet ik je eruit als je zo doorgaat".
heb jij m gemaakt?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nieuwe site: http://www.samsonengert.be/
quote:
quote:
Ja, vooral sinds de personages niet meer meededen in de videoclips.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Wouser het volgende:
[..]maja Gert en Samson zijn al jaren niet meer wat het was... Kun je zelf heel goed zien aan de liedjes vind ik... de liedjes van de laatste aantal jaren zijn gewoon niet meer zoals het vroeger was...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:48 schreef Frey het volgende:
Chateau de Bolle![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ATHlSrv0u0w
http://nl.youtube.com/watch?v=N23qS6JMJMA
http://nl.youtube.com/watch?v=366A6RPp3Bc
Dat waren nog eens afleveringen
heb jij ze allemaal gezien?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)n_van_Samson_en_Gert
Dat is een kopie van een eerdere aflevering. Dan heeft de Burgemeester zo'n ding gemaakt en dan gooien Alberto en mevrouw Jeannine er van alles doorheen, veel leukerquote:
Ja ik heb het ook gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:08 schreef Frey het volgende:
De Springplankspringers kwam vandaag![]()
Een van de beste
En Octaaf doorlachen totdat hij de opmerking begrijptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Octaaf: Als de mensen dat horen denken ze dat er drie clowns opkomen.
Burgemeester: Ja De Bolle als ze jou zien hè dan weten ze het zeker.
![]()
En dan die telefoon op de achtergrond die maar blijft doorrinkelen.
Bedanktquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef Franubis het volgende:
Burgemeester Bokser:
Wat is het KA spel?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:56 schreef Zero2Nine het volgende:
De ketnetkroket?
Die afleveringen vond ik dus dikke prut. En net was "De Plumeau". Ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Laatst waren er wel weer leuke afleveringen. Samson als burgemeester, het jeukpoeder en de hardloopwedstrijd. Maarja ik zie t ook niet zo vaak meer dus de meeste afleveringen zijn nog redelijk nieuw voor mij.
quote:In NCRV Netwerk een portret van de keizer van de kindertelevisie die de wereld wil veroveren: Gert Verhulst, mede-oprichter van Studio 100. In Nederland is het Vlaamse mediabedrijf vooral bekend van K3, Samson en Gert, Kabouter Plop, Mega Mindy en Het Huis Anubis. Het bedrijf heeft nu ook de rechten gekocht van een groot aantal klassieke kindertelevisieprogramma's zoals Maja de Bij, Heidi, Wickie de Viking, Lassie en Pippi Langkous. De onderneming is in korte tijd uitgegroeid tot een enorm concern voor kinderamusement. Behalve de populaire kinderprogramma's bezit het bedrijf drie Plopsalandparken in België. Volgend jaar opent het eerste Plopsa Indoor in het Nederlandse Coevorden.
het was leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:56 schreef Zero2Nine het volgende:
ff op uitzendinggemist kijken morgenoverigens vind ik Samson en Gert wel het enige programma dat nog leuk is om te kijken voor mensen van mijn leeftijd, dat andere is wel echt alleen voor de groep waar het ook voor bedoeld is
Misschien is het nieuw aangekochte Wicky de Viking wel een uitzondering nog
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:15 schreef Frey het volgende:
Ketnet is goed bezig. Veel oude afleveringen de laatste tijd, zoals Ballen, De Bom, Emma en Sokkie, Gastvrijheid en vandaag Gert Doet Alles. Hopelijk gaan ze zo door.
Uit welk jaar was die aflevering?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de aflevering Gert Doet Alles net gekeken. Echt geweldig, Gert nog met een volle bos haar, en Alberto die zich als clown verkleedde en toen hij zich weer verkleed had de naam van Octaaf wou hebben.
Abeltje, Minoes, Knofje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik las toevallig iets in de Veronica gids (een bericht dat iemand had ingestuurd) waar ik nogal geirriteerd van was, al heeft natuurlijk iedereen recht op een eigen mening. Ik zat het even citeren:
Verplopping
Ik wil even Burny Bos van harte complimenteren met zijn geniale opmerking in nummer 38. Deze geweldige 'kinderdeskundige' heeft helemaal gelijk! Het is inderdaad een verplopping van jeugdtelevisie bij de Publieke Omroep. Daarom doen wij altijd graag Abeltje, Minoes en vooral Knofje in de dvd-speler. Er is zo veel meer dan alleen alles van Studio 100. M'n vriend en ik gruwelen er vooral van dat die Gert graag meedoet aan live-optredens en videoclips. Dat neemt niet weg dat ons dochtertje gek is op K3, maar gelukkig blijft het daarbij en kijkt ze graag naar eerder genoemde superproducties van eigen bodem!
Niet echt een aardig bericht.
hoezo kan je hem niet vinden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heeft iemand hem in Nederland al in een winkel zien liggen?
toch vreemd dat die nooit herhaald werden. Zo verwarrend lijkt me dat nu toch niet ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef J_TM het volgende:
@BramKVO; Stef Bos speelde inderdaad Joop Mengelmoes; hij was het die de beroemde woorden "Ik moest kloppen want de bel doet het niet" introduceerde. Samson noemde hem altijd Meneer Chocomoes. Vanaf 1992 werd Mengelmoes vervangen door Octaaf, en waarschijnljk om verwarring te voorkomen zijn deze afleveringen niet meer herhaald. Of er moet een speciale DVD komen 'Gert en Samson; de Mengelmoes-jaren'.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef J_TM het volgende:
Wie durft het volgende tegen Albert te zeggen ? "En ten tweede ben ik die toon meer dan zat, en ten derde is dit mijn huis, en ten vierde smijt ik je eruit als je zo doorgaat".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |