Je hebt gelijk over die stem, die is vreselijk, maar dit topic is juist om de oude Samson te erenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Nielsch het volgende:
Sinds Danny Verbiest weg is als stem van Samson worden er ook geen tv-shows meer opgenomen. Er komen per jaar nog wel wat liedjes uit met een ongelooflijk stomme Samson stem. Voor mij is Samson dan ook niet meer hetzelfde en mag dit topic dicht.
Bestaat er niet zoiets op het internet aangezien er in winkels nergens meer video's te vinden zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand misschien hoe je aan officiele 1e hands video's van S&G kan komen?
Ja maar oude afleveringen staan alleen maar op de video's.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
ja kan toch gewoon DVDtjes kopen?
Ik vond die liedjes echt kut van de laatste jaren, waar ze ook een beetje probeerde met de tijd mee te gaan,quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Hier verder.
Het vorige deel staat hier : Samson & Gert
Laatste post:
[..]
Je hebt gelijk over die stem, die is vreselijk, maar dit topic is juist om de oude Samson te eren
wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is echt leuk!: http://www.youtube.com/watch?v=CaZaF0H2M3Y
Maar is dat dan niet 2de hands? Maar er is dan zeker geen andere manier om er aan te komen? Een speciale site waar je nog video's van vanalles kan bestellen of bestaat dat niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:31 schreef roburt het volgende:
op marktplaats en speurders staan er een paar.
Het lijken net knabbel en babbelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is echt leuk!: http://www.youtube.com/watch?v=CaZaF0H2M3Y
posters zullen ongetwijfeld bestaan, maar vooral aankondigingen voor optredens dan denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oja en zouden er posters van ze bestaan? Ik ben ze nog nooit tegengekomen helaas.![]()
Maar in de DVD van de kerstshows zijn de Burgemeester en Van Leemhuyzen op de zolder van Samson & Gert en daar hangen gewoon echt posters. Het kan ook zijn dat je ze alleen in Belgie hebt aangezien ik ze hier nog nooit heb gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
posters zullen ongetwijfeld bestaan, maar vooral aankondigingen voor optredens dan denk ik.
Ze zingen gewoon "De Wereld is mooi"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En wat vinden jullie hiervan?: http://kidsclub.clubrtl.be/index.php?action=gen_page&idx=78 (Klik op 'Video') Samsons stem.![]()
Ik versta en spreek geen woord frans maar ik vind het wel leuk klinken.
![]()
Laten we dit topic ook gebruiken om plaatjes te posten.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ALS die film er nog komt kan het alleen maar een tegenvaller worden. Dus het enige wat je kan doen is proberen er helemaal niets van te verwachten, misschien valt ie dan wel meequote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de film zal worden. Ik ben alleen bang dat het net als met E&B zal gaan. Geweldige series alleen die film had slechte recensies (heb de film niet gezien, alleen maar voorstukjes maar die film blijkt dus echt alleen voor kleine kinderen nog leuk te zijn en mij lijkt ie ook niet geweldig). Ik denk dat S&G de film veel eerder hadden moeten doen, toen Danny nog Samson deed, toen mevrouw Jeanine nog leefde, toen Alberto nog dikker wasen nog meespeelde, toen Octaaf nog meespeelde etc. Hoe denken jullie dat de film zal worden?
Leuk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Samson en Gert
Toen ik nog een klein lief meisje was ben ik ook live naar een optreden geweest![]()
Niemand die zich dat herinnert?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vinden jullie Van Leemhuyzen als Alberto in de aflevering 'Leuk winkelen' ook zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |