Ja, K3 en Plop zijn veel recentere hypes en daarvan bestaan er allang films.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat dat er niet al veel eerder is gekomen zeg.
Ja ze hadden het veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat dat er niet al veel eerder is gekomen zeg.
Goeie opmerking, echte boeven zijn er in Samson en Gert nooit geweest. Vaak was het gewoon twee verhaallijnen die samen kwamen op het einde, waarbij Gert, vaak met iemand anders, iemand "een poets bakte" omdat die eerder in de aflevering iets oneerlijks of zo had gedaan. Heel uitzonderlijk was het Gert zelf die de dupe was op het einde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Jovatov het volgende:
Waarom moet het nu weer over boeven gaan dan?
De serie was altijd meer komedie, gewoon allerlei misverstanden wat aan het einde allemaal weer goed komt, met de nodige versprekingen van Samson natuurlijk. Maar nu met de film willen ze er een soort spannend avontuur van maken.
Nougoed, ik bekijk hem wel op dvd denk ik, toch een beetje jeugdsentiment.
Great, krijgen we straks nog de opa van Marlèneke te zien voor we ooit Marlèneke zelf gezien hebben.quote:De film gaat over dat Samson & Gert op vakantie gaan en zullen overnachten in het hotel van de opa van Marlèneke.
quote:Op zondag 16 september 2007 17:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Marlèneke zal in de film te zien zijn, wat vinden jullie daarvan?
Maar die is toch al eens te zien geweest in één of andere kerstshow of zo?quote:Op zondag 16 september 2007 18:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Erg jammer, haalt de magie weg van de tv-serie.
Hoe meer ik van deze film lees hoe minder enthousiast ik word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |