Uit welk jaar was die aflevering?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de aflevering Gert Doet Alles net gekeken. Echt geweldig, Gert nog met een volle bos haar, en Alberto die zich als clown verkleedde en toen hij zich weer verkleed had de naam van Octaaf wou hebben.
Abeltje, Minoes, Knofje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik las toevallig iets in de Veronica gids (een bericht dat iemand had ingestuurd) waar ik nogal geirriteerd van was, al heeft natuurlijk iedereen recht op een eigen mening. Ik zat het even citeren:
Verplopping
Ik wil even Burny Bos van harte complimenteren met zijn geniale opmerking in nummer 38. Deze geweldige 'kinderdeskundige' heeft helemaal gelijk! Het is inderdaad een verplopping van jeugdtelevisie bij de Publieke Omroep. Daarom doen wij altijd graag Abeltje, Minoes en vooral Knofje in de dvd-speler. Er is zo veel meer dan alleen alles van Studio 100. M'n vriend en ik gruwelen er vooral van dat die Gert graag meedoet aan live-optredens en videoclips. Dat neemt niet weg dat ons dochtertje gek is op K3, maar gelukkig blijft het daarbij en kijkt ze graag naar eerder genoemde superproducties van eigen bodem!
Niet echt een aardig bericht.
hoezo kan je hem niet vinden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heeft iemand hem in Nederland al in een winkel zien liggen?
toch vreemd dat die nooit herhaald werden. Zo verwarrend lijkt me dat nu toch niet ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef J_TM het volgende:
@BramKVO; Stef Bos speelde inderdaad Joop Mengelmoes; hij was het die de beroemde woorden "Ik moest kloppen want de bel doet het niet" introduceerde. Samson noemde hem altijd Meneer Chocomoes. Vanaf 1992 werd Mengelmoes vervangen door Octaaf, en waarschijnljk om verwarring te voorkomen zijn deze afleveringen niet meer herhaald. Of er moet een speciale DVD komen 'Gert en Samson; de Mengelmoes-jaren'.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef J_TM het volgende:
Wie durft het volgende tegen Albert te zeggen ? "En ten tweede ben ik die toon meer dan zat, en ten derde is dit mijn huis, en ten vierde smijt ik je eruit als je zo doorgaat".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |