Je kan 's nachts als je zin hebt toch zelf een topic openen? Naar mijn weten ben je niet echt een bagger-user die aan de lopende band topics opent, dus dan blijft het topic vast wel openquote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
waarom wordt er in onz gemod alsof het om pol gaat?
geef eens een goede reden... 's nachts is er geen kont meer te beleven op onz.
Zeik niet zo zoalshetis. Er is 's nachts genoeg te doen, het gaat alleen de volgende ochtend weer dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
waarom wordt er in onz gemod alsof het om pol gaat?
geef eens een goede reden... 's nachts is er geen kont meer te beleven op onz.
Ik heb geen bad. Alleen een meer dan geweldige douche. Alleen niet als je een btje verbrand bentquote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef Snakey het volgende:
Ga in een koud bad zitten.
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
mag deze: Waarom eigenlijk geen heteromonument? aub terug naar R&P ?
Ik weet dat jullie aandachtsspanne niet zo heel erg lang is, maar een reaktie was misschien wel op zijn plaats geweestquote:
Komt er zo aan, ik maak em even schoon voor jequote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat jullie aandachtsspanne niet zo heel erg lang is, maar een reaktie was misschien wel op zijn plaats geweest![]()
thanks, je bent een goed mensquote:Op zondag 3 juni 2007 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt er zo aan, ik maak em even schoon voor je
doei allemaalquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef murp het volgende:
zo, ik ga zo slapen, en ik zal een hele tijd niet meer op fok verschijnen, daarom heb ik ook niet gestemd en daarom heb ik geen avatar voor mijzelf gemaakt
* murp gaat de gevaarlijke wereld in![]()
Ik gok op een psychische aandoening.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:03 schreef SiemeN het volgende:
Prachtig. Maar nogmaals: waarom een slotje zetten als het topic toch al is afgezakt en vanzelf uit de index zal verdwijnen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:03 schreef SiemeN het volgende:
Prachtig. Maar nogmaals: waarom een slotje zetten als het topic toch al is afgezakt en vanzelf uit de index zal verdwijnen?
Of, gewoon omdat er anders later door users gekicked wordt?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:24 schreef jogy het volgende:
Ik gok op een psychische aandoening.
Mja, dat kan. Maar dan kan het eventueel alsnog op slot.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Of, gewoon omdat er anders later door users gekicked wordt?
Wat de neuk is "wzz"?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef remlof het volgende:
wzz
"wat zarGon zegt"quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat de neuk is "wzz"?1.
Ik hebserieus gezocht wat de afkorting "wzz" zou kunnen betekenen.1.
Nee, wij halen berichten als alleen "hoi" weg omdat we daar niks aan hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo ik heb feedback.
Dit topic is kapot, hij haalt [random] berichten weg!
Wie wil hier even naar kijken?
dank u,
KM
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeik niet zo zoalshetis. Er is 's nachts genoeg te doen, het gaat alleen de volgende ochtend weer dicht.
Netjes de troep weer opgeruimd en iedereen kan weer zijn gang gaan.
ooowwww my fuckingggg god!!!! een slip of the finger....quote:
Link die topics gewoon niet in het feedbacktopc!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen Vrijdag 1 Juni Aftellen tot het Weekend
Kijk, daar had ik het nou over. Doe die dingen gewoon dicht!
Omdat ik er geen enkele potentie in zie.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef FiXeR999 het volgende:
Remlof, wtfok!! waarom sluit je mijn mooie topic: Antillianen
Als het aan google ligt is het een goed topic: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stigmatiserend&meta=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |