komt er dan die missende 10 cm bij?quote:
Bite mequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker belangrijk en gaat heen ofzo![]()
![]()
Ohhh remlof, give it to me beebquote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:22 schreef remlof het volgende:
Hier een slotje, en ik trek em extra hard aan
Waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:29 schreef eQuaL het volgende:
dat duurde wel lang siem
Voorbije tijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef Jarno het volgende:
Wat zijn dit voor slotjes?
een vraag voor jd sandstom
Newbies die moderator mogen spelen..... Triest.
Dit was dus een reactie op yoki.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Jarno het volgende:
Nee. De DJ Sandstorm grap is nog actueel (want pas een relletje), mult-forum (via KLB) en via een oldbie kloon (ook actueel, zie FB) gewoon leuk.
Maar goed. Tegenwoordig moet je de heilige zegen van Dirkh hebben om hier te mogen posten geloof ik, terwijl die gast echt nog NOOIT iets grappigs heeft gepresteerd. Lucille heeft nog meer humor.
Dat is juist de grap, vieze newbie die je er bent!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
De TS mag eerst even énigszins fatsoenlijk leren typen en het dan met een leuke inhoudelijke OP nog eens proberen.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, vieze newbie die je er bent!.
Mijn god wat dom.
euhmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef Jarno het volgende:
Whahahahahaha. Dit is een nieuw ONZ dieptepunt..
Nee.quote:
Wat wil je horen? Dat ik mijn klassiekers niet ken? Prima. Het zegt me weinig. Ik zag de lol er niet van. En ja, dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:57 schreef Jarno het volgende:
Doe vooral alsof je die post zo bedoeld had. Valt niet op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |