Waarom ?quote:

quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee Helmond... Kon net stiekum binnenkijken bij de mensen, heb al 1 gastje gespot..

ik had heul geen foto gepostquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:47 schreef remlof het volgende:
Geen foto's posten van buiten FOK! zonder toestemming aub.

Scherm ze dan ook afquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Loontjah het volgende:
Jezus wat een nerds hier... Bekijk even lekker mijn zogenaamde "afgeschermde fotoos".

Oh dus we mogen ze gewoon posten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:50 schreef Loontjah het volgende:
Ze zijn niet eens afgeschermd omdat ik daar geen reden voor heb... Wat intresseert mij nou dat jullie mijn fotoos zien van mijn feestjes in Club Live, of derg.

of van je tet of kutquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:50 schreef Loontjah het volgende:
Ze zijn niet eens afgeschermd omdat ik daar geen reden voor heb... Wat intresseert mij nou dat jullie mijn fotoos zien van mijn feestjes in Club Live, of derg.

Duidelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:52 schreef Loontjah het volgende:
Aan het topic gerelateerd JA, anders NEE

Ja dat wel, maar verder gaat het ook eigenlijk nergens meer over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Puike tiet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |