en daar lag jij dan met je druipende flamoes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef Loontjah het volgende:
GVD waarom moest mij dat nou overkomen
Lig ik gisteren lekker in mijn bedje, hoor ik ineens geluid. Eerst de poes aangekeken of die geen gekke streken had. Ze was het niet, toen herkende ik ineens gekreun van een meisje... Ik luisterde.... en luisterde.. word ik gewoon geil ervan... Ik heb de nieuwe buren nog nooit gezien, maar weet dat het jongelui zijn. (antikraakstraat). Na 5 minuten hoor ik niks meer behalve een voordeur die ineens dichtgegooid word... HMMMM![]()
Ik zat er nog aan te denken, maja misschien is het zon lelijke opa.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Heb je niet even aangeklopt om te vragen of je mee mocht doen?
Toepasselijke reclame.. http://www.youtube.com/watch?v=J_2JFwUokIsquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef Loontjah het volgende:
Na 5 minuten hoor ik niks meer behalve een voordeur die ineens dichtgegooid word... HMMMM![]()
ach het zijn beide kloonsquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef zarGon het volgende:
Als dit een topic gaat worden zoals die van -BoosBloempje-,.
je adres ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef Loontjah het volgende:
ik een kloon, no way... kom vanavond maar in mijn slaapkamertje luisteren..
Luisteren? aangezien jij er geil van wordt gaan we dus ff hard neuken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en daar lag jij dan met je druipende flamoes.
En jij denkt dat het dan bij luisteren blijft, als die geile gassies bij je langs komen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef Loontjah het volgende:
Na het bekijken van je fobo roep ik "Adres"quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:20 schreef Loontjah het volgende:
het hoofd heeft ze ook al niet meequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef Baret het volgende:
Ze heeft miscshien wel leuk hoofdje, maar ze heeft haar lichaam er niet op gezet. Argwaan all the way, of ze is dik en durft het niet te laten zien of ze schaamt zich voor zichzelf.
kinky?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
het hoofd heeft ze ook al niet mee
[afbeelding]
maar ze ziet er wel uit of ze het chroom van je fietsje kan zuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
het hoofd heeft ze ook al niet mee
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ze ziet er wel uit of ze het chroom van je fietsje kan zuigen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ze ziet er wel uit of ze het chroom van je fietsje kan zuigen.
Nou als dat gereedschap van jou in verhouding net zo groot is als dat biertje...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef VlaDje het volgende:
Hier is 1 oplossing voor, vladje bellen voor je eigen bevrediging
dan zitten er nog steeds 30 centiliters in een flesje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als dat gereedschap van jou in verhouding net zo groot is als dat biertje...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als dat gereedschap van jou in verhouding net zo groot is als dat biertje...
Hij was origineel trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en daar lag jij dan met je druipende flamoes.
Nee Helmond... Kon net stiekum binnenkijken bij de mensen, heb al 1 gastje gespot..quote:
En nu ben je jezelf aan het ontmaagden met een roestige schaar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee Helmond... Kon net stiekum binnenkijken bij de mensen, heb al 1 gastje gespot..
Dat Fok! hun fotoos weigert wegens de te-lelijk-gezicht-hebben-zelfs-voor-fok! policy kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
Gasten die opeens TS afzeiken over hoe ze eruit ziet, how sad
quote:
één en al, me dunkt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee Helmond... Kon net stiekum binnenkijken bij de mensen, heb al 1 gastje gespot..
Godmienja gek, das een flinke borstquote:
blijf jij maar uit dit topicquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Godmienja gek, das een flinke borst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |