abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49943274
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef robh het volgende:

[..]

Nee. Het was op een feestje waar alleen aan onveilige sex werd gedaan, aldus een vriend/kennis van de daders (Bron: TV Noord).
Ok.

Neemt niet weg dat je een slechte troller bent.
pi_49943695
Goh. Een hoeveelheid GHB waarvan een volwassen man knock-out gaat stop je niet makkelijk ongemerkt(ongeproeft) in iemands drankje.

En daarnaast. Lees dit eens over "bugcatching"
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:48:36 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49944186
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49949574
poging tot moord en veroordelen vanwege enge gedachtenspinsels...weg met die lui
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 00:08:01 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49950267
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Pie.cr het volgende:
Goh. Een hoeveelheid GHB waarvan een volwassen man knock-out gaat stop je niet makkelijk ongemerkt(ongeproeft) in iemands drankje.

quote:

Bugchasers en giftgivers hebben één doel: HIV overdragen. De bugchaser (ruwweg virusjager) wil The Gift (het cadeau, in dit geval HIV) ontvangen van de GiftGiver (de cadeaugever, degene die HIV+ is en bewust onveilige seks heeft).

Als je zo ziek in je hoofd bent om dat soort gezellige feestjes op te zoeken dan is het voor de wereld inderdaad maar beter dat je een enge ziekte krijgt, ze willen zélf dat risico lopen dan moet je achteraf niet zeuren dat je besmet bent .
quote:
Homoseks draait voor mij veel om zaad, om sperma. Dat hoort erbij. Zonder zaad geen orgasme, dan is de seks dus niet af. Maar het zaad van een met HIV besmette man is in mijn gedachten iets dat verboden is. Het is radioactief, besmet, verboden, stiekem. Het mag niet. Veel specialer dan gewoon sperma. Dat geeft die extra laag aan de seks.”
pi_49951060
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:08 schreef Loedertje het volgende:

quote: Homoseks draait voor mij veel om zaad, om sperma. Dat hoort erbij. Zonder zaad geen orgasme, dan is de seks dus niet af. Maar het zaad van een met HIV besmette man is in mijn gedachten iets dat verboden is. Het is radioactief, besmet, verboden, stiekem. Het mag niet. Veel specialer dan gewoon sperma. Dat geeft die extra laag aan de seks.”
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49951130
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Als je zo ziek in je hoofd bent om dat soort gezellige feestjes op te zoeken dan is het voor de wereld inderdaad maar beter dat je een enge ziekte krijgt, ze willen zélf dat risico lopen dan moet je achteraf niet zeuren dat je besmet bent .
[..]
Als deze mannen naar dit 'feestje' gingen om onbeschermde sex te hebben, wat is dan nu precies het probleem?

of je nu HIV oploopt via een leuterspuit of een spuitspuit maakt toch geen olifantje uit?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49951225
Gatverdamme zeg, die "bugcatcher" gast moeten ze meteen afschieten ofzo. WAT een tievusmongool
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49951463
Wat betreft de daders waarvan ik begrepen heb zij moedwillig besmet zijn geraakt met HIV, zouden zij niet uit de ziektekostenverzekering kunnen worden gezet? Een verzekering biedt namelijk de mogelijk een bepaalde kans af te dekken via een collectieve pot geld. Echter als er sprake van opzet is, is er geen sprake meer van een kans en dus zou de verzekering niet de ziektekosten hoeven te vergoeden. Ik wens ze veel succes met het zelf vergoeden van de kosten, het kost 10000 a 20000 euro per jaar om de gemiddelde HIV-patient in leven te houden.

En dan over de slachtoffers, zij werden besmet via een injectie met HIV-besmet bloed. Maar zoals iedereen weet bestaan er bepaalde bloedgroepen en is er ook nog een rhesusfactor. Als deze groepen niet overeen komen kan het bloed gaan klonteren. Een bloedpropje kan maar zo in de kransslagader, hersenen of longenterecht komen met ernstige gevolgen van dien. Hebben ze eerst een kruisproef gedaan? Of hoe moet ik dat voor me zien?
pi_49951525
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat betreft de daders waarvan ik begrepen heb zij moedwillig besmet zijn geraakt met HIV, zouden zij niet uit de ziektekostenverzekering kunnen worden gezet? Een verzekering biedt namelijk de mogelijk een bepaalde kans af te dekken via een collectieve pot geld. Echter als er sprake van opzet is, is er geen sprake meer van een kans en dus zou de verzekering niet de ziektekosten hoeven te vergoeden. Ik wens ze veel succes met het zelf vergoeden van de kosten, het kost 10000 a 20000 euro per jaar om de gemiddelde HIV-patient in leven te houden.

En dan over de slachtoffers, zij werden besmet via een injectie met HIV-besmet bloed. Maar zoals iedereen weet bestaan er bepaalde bloedgroepen en is er ook nog een rhesusfactor. Als deze groepen niet overeen komen kan het bloed gaan klonteren. Een bloedpropje kan maar zo in de kransslagader, hersenen of longenterecht komen met ernstige gevolgen van dien. Hebben ze eerst een kruisproef gedaan? Of hoe moet ik dat voor me zien?
ms in de mond leeg gedrukt of zo?

lijkt me ook niet echt verstandig, besmet bloed 'drinken"
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:08:08 #111
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49952633
Dit is natuurlijk koren op de molen van de Poolse homofoob lobby.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49952634
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef JohnDope het volgende:
We hebben er allemaal veel over gehoord op radio en televisie (dus de bon is overbodig)....

We kennen het uit de States, maar het is nu overgewaaid ook naar nederland.

Er zijn sexfeesten die via internet worden georganiseerd en de onschuldige homosexuelen die daar op af komen worden gedrogeerd, verkracht en vervolgens met aids-bloed geinjecteerd.

En dat volk wil nu ook tijdens de gayparade een boot met kinderen mee laten varen.

nogmaals ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen dat volk die op die boten gaat staan en dat is nog buiten het feit dat wij Nederlanders straks goed voor lul staan wereldwijd, als ze op de gayparade een boot met kinderen laten mee varen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 31-05-2007 02:37:02 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49952641
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef JohnDope het volgende:
Die gaypride moet afgelast worden!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49952653
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik bedoel maar.
Uitzetten die hap!

Over de grenzen ermee.

misschien dat Wilders er morgen weer een lekgeprikt ballonnetje over wil oplaten? doodschieten, onthoofden ofzo?

Niks geen Wilders, die pruik hebben we hier echt niet voor nodig.

Het moet bekend worden in de media, we moeten gewoon tijdens die gayparade radicale demonstraties gaan voeren, iedereen mag komen.

* wegens klacht weggedit *

[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 31-05-2007 02:48:49 ]
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:12:33 #115
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49952699
En je weet het heh, hoe je tegen iemand moet vechten die (eventuele) injectie naalden heeft.
Gewoon een fiets pakken en die op diegene gooien en dan actie ondernemen.
pi_49952747
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:13 schreef JohnDope het volgende:
En je weet het heh, hoe je tegen iemand moet vechten die (eventuele) injectie naalden heeft.
Gewoon een fiets pakken en die op diegene gooien en dan actie ondernemen.
Fantastische tip.
pi_49952835
Weerzinwekkend. Natuurlijk nemen bezoekers van seksparty's een bepaald risico, maar ze zijn nu gewoon slachtoffer van een walgelijk zedenmisdrijf.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef JohnDope het volgende:
Er zijn sexfeesten die via internet worden georganiseerd en de onschuldige homosexuelen die daar op af komen worden gedrogeerd, verkracht en vervolgens met aids-bloed geinjecteerd. En dat volk wil nu ook tijdens de gayparade een boot met kinderen mee laten varen.
Misschien is het een idee om geen verbanden te leggen die er helemaal niet zijn? "Dat volk" ? Op wie doel je in vredesnaam? Leg eens uit waarom je over die boot begint, in relatie tot dit topic? Het heeft net zo weinig met elkaar te maken als bijvoorbeeld het proces tegen Holleeder en Wilders die zich opwindt over politici met dubbele nationaliteit. Je vergelijking slaat als een tang op een varken.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef JohnDope het volgende:
nogmaals ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen dat volk die op die boten gaat staan en dat is nog buiten het feit dat wij Nederlanders straks goed voor lul staan wereldwijd, als ze op de gayparade een boot met kinderen laten mee varen.
Iemand die over homo's praat als "dat volk", die in een topic over een zedenzaak onmiddelijk over de gayparade begint en een niet-aanwezig verband legt, die vindt dat Nederland 'voor lul' staat als homo's één dag per jaar openlijk feestvieren en die zich niet kan verplaatsen in de problemen van de jongeren op de bewuste jongerenboot... daarvoor heb ik helaas toch maar één woord: homofoob. Nee, sorry... twee woorden: conservatief homofoob.

Ga lekker in Polen wonen ofzo. De onderbuik-manier waarop jij hier discussieert is bijna net zo misselijkmakend als de gebeurtenissen in Groningen.
pi_49952888
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef JohnDope het volgende:
Het moet bekend worden in de media, we moeten gewoon tijdens die gayparade radicale demonstraties gaan voeren, iedereen mag komen.

* deleted *
In Rusland zijn vreedzame demonstranten (er was niet eens een gay-parade, maar gewoon een demonstratie) bekogeld, geslagen en bedreigd met messen. Jij geeft hier aan dat Nederland daar 'overheen' moet.

Ik constateer dat je hier een openlijke oproep tot geweld hebt geplaatst. Ik stel vast dat je hier concreet aan het aanzetten bent tot haat (strafbaar volgens de Nederlandse wet) en ik ga hiervan nu melding doen in het feedback-topic.

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 31-05-2007 03:04:21 ]
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:32:16 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49952904
Ligt het aan mij of zijn er meer "homotopics" dan normaal?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2007 @ 07:24:22 #121
3542 Gia
User under construction
pi_49953506
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef milagro het volgende:

[..]

ms in de mond leeg gedrukt of zo?

lijkt me ook niet echt verstandig, besmet bloed 'drinken"
Ik had toch echt gelezen dat ze met bloed geïnjecteerd werden.

En indien dit inderdaad het geval is, dan is dat feit op zich al poging tot moord.

Nu wordt het 'ernstige mishandeling', terwijl je na een hiv-besmetting aids kunt krijgen waar je dood van kan gaan. M.i. is het gewoon moord, ook al moeten de slachtoffers nog dood gaan. Het maakt toch niet uit of iemand snel dood gaat of langzaam! Moord blijft moord.
pi_49953554
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik had toch echt gelezen dat ze met bloed geïnjecteerd werden.

En indien dit inderdaad het geval is, dan is dat feit op zich al poging tot moord.

Nu wordt het 'ernstige mishandeling', terwijl je na een hiv-besmetting aids kunt krijgen waar je dood van kan gaan. M.i. is het gewoon moord, ook al moeten de slachtoffers nog dood gaan. Het maakt toch niet uit of iemand snel dood gaat of langzaam! Moord blijft moord.
Nu ja, blijkbaar kan het niet meer worden dan zware mishandeling met voorbedachte rade, ms toch omdat je er niet dood aan hoéft te gaan, en omdat doden de intentie niet was, "slechts" het besmetten vd ander.

Dat in de mond spuiten vh bloed staat ook nergens, hoor, maar als je idd geen bloed ve ander kan injecteren zomaar zonder problemen te krijgen door bloedgroepincompatibiliteit dan etc.

maar het kan blijkbaar in kleine hoeveelheden wel of zo?

een slachtoffer kreeg al direct klachten.
wist niet dat dat kon.... of is dat wanneer je weerstand op dat moment toevallig al bijzonder laag was?
pi_49954203
misschien was het bloed O negatief ... kan je aan iedereen geven...

ik denk dat als je iemand zelfs een kleine hoeveelheid 'niet compatibel' bloed geeft, dat dit zeer dodelijk kan zijn, behlave O negatief uiteraard.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 09:34:50 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49955454
Ze hebben in principe gekregen waar ze voor kwamen en lopen nu ze even niet geil zijn te zeuren? Ik snap dat niet echt eigenlijk..
pi_49955599
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:34 schreef Loedertje het volgende:
Ze hebben in principe gekregen waar ze voor kwamen en lopen nu ze even niet geil zijn te zeuren? Ik snap dat niet echt eigenlijk..
Wie?
pi_49955632
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:39 schreef petitlapin2 het volgende:
misschien was het bloed O negatief ... kan je aan iedereen geven...

ik denk dat als je iemand zelfs een kleine hoeveelheid 'niet compatibel' bloed geeft, dat dit zeer dodelijk kan zijn, behlave O negatief uiteraard.
Oh ja, dat zal het zijn idd, maar ja , dan nog, ze hebben dan toch geweten welke bloedgroep een ieder had, wiens bloed in die cocktail zat, allemaal O- dan... maar goed, als je hiv hebt, ben je obviously getest en weet je je bloedgroep (wel meer mensen weten dat, maar er zijn er zat die geen idee hebben, want nooit getest op wat dan ook).
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 09:43:48 #127
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49955706
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wie?
Deze thread gaat over mensen die altijd met busladingen vol naar de huishoudbeurs gaan

Over wie zou het nu gaan denk je?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 09:50:20 #128
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49955894
quote:
Via chatboxen zochten ze andere mensen die in kleine groepjes gezellig wilden meedoen aan onveilige sexfeesten, als ze ter plaatse geen zin hadden dan werden ze verkracht nadat ze eerst cocktailtjes hadden gedronken, ze hadden ook gewoon weg kunnen gaan lijkt mij voordat ze nog ff lekker gingen *zuipen*
Er waren gemiddeld 6 mensen aanwezig, drie daarvan dus dan mensen die NIET wilden, waarom gingen ze er dan uberhaupt naartoe> Ze wilden naar een ONVEILIG feestje, besloten te plaatste dat ze niet wilden, dan is het toch een kleine stap om naar de voordeur te wandelen zonder eerst van alles en nog wat naar binnen te werken ?
pi_49955933
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Deze thread gaat over mensen die altijd met busladingen vol naar de huishoudbeurs gaan

Over wie zou het nu gaan denk je?
Je doet net alsof die mensen die nu HIV geinfecteerd zijn ook "bugcatchers" zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:51:48 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49955935
je hebt geen liters bloed nodig om besmet te raken hoor, ik denk dat je het inspuiten met een korreltje zout moet nemeneen krasje op de huid is al genoeg...

maar best ziek (hoeveel wisten de slachtoffers eigenlijk? GHB? onveilige groepssex? besmet bloed?)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 09:54:13 #131
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49956002
Overigens, er zijn genoeg *keurie mannen* die aan riskfucking doen en voor 10 euro een uitgemergelde heroine tippelaarster nemen in hun luxe bmw.

Achteraf klagen dat je *iets* hebt opgelopen is dan gewoon en tikkie belachelijk.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 09:56:06 #132
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49956046
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Je doet net alsof die mensen die nu HIV geinfecteerd zijn ook "bugcatchers" zijn.

Ik doe helemaal nix, heb alleen alle geluidsfragmenten net beluisterd en het gaat over : het werven van gelijkgestemden voor onveilige sexfeestjes in besloten huiselijke kring.
Ja dan ga ik ervanuit dat het om de riskfuckers gaat, ze gingen niet naar een *neukfeest met condooms* maar naar een neukfeestje zonder voorbehoedsmiddelen dus zijn het *bugcatchers*.
pi_49956085
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:54 schreef Loedertje het volgende:
Overigens, er zijn genoeg *keurie mannen* die aan riskfucking doen en voor 10 euro een uitgemergelde heroine tippelaarster nemen in hun luxe bmw.

Achteraf klagen dat je *iets* hebt opgelopen is dan gewoon en tikkie belachelijk.
Er zijn ook genoeg mannen die aan extreme, riskante bergsporten doen. Klagen dat dan iemand moedwillig je van een berg heeft geduwd is dan ook belachelijk?
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:58:40 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49956120
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mannen die aan extreme, riskante bergsporten doen. Klagen dat dan iemand moedwillig je van een berg heeft geduwd is dan ook belachelijk?
, meester van de vergelijkingen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_49956148
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik doe helemaal nix, heb alleen alle geluidsfragmenten net beluisterd en het gaat over : het werven van gelijkgestemden voor onveilige sexfeestjes in besloten huiselijke kring.
Ja dan ga ik ervanuit dat het om de riskfuckers gaat, ze gingen niet naar een *neukfeest met condooms* maar naar een neukfeestje zonder voorbehoedsmiddelen dus zijn het *bugcatchers*.
Bugcatchers zijn mensen die het HIV virus WILLEN ontvangen.
Mensen die onveilig vrijen zijn in de meeste gevallen mensen die vrijen met een condoom niet lekker vinden.
Domme mensen dus, maar een hele andere categorie dan bugcatchers.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:02:45 #136
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49956235
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Leuke vergelijking maar die gaat hier niet echt op.

Staat er bij die reisbureaus ook dat je het risico loopt om naar beneden te donderen en je GEEN bescherming mag meenemen? Je neemt als bergbeklimmer JUIST voorzorgsmaatregelen dat dat niet gaat gebeuren, in dit geval KIES je van te voren juist om het NIET veilig te gaan doen, het is geen leuk geil spermaklodderfeestje waarbij je van te voren wilt zorgen dat je géén risico loopt namelijk, je bent , van te voren, helemaal niet van plan om de risico 's te beperken anders ga je niet naar dat soort chatboxen met de gedachte en intentie om ZONDER condoms (klimhaken/ect) te gaan hobbie-en.
pi_49956395
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Leuke vergelijking maar die gaat hier niet echt op.

Staat er bij die reisbureaus ook dat je het risico loopt om naar beneden te donderen en je GEEN bescherming mag meenemen? Je neemt als bergbeklimmer JUIST voorzorgsmaatregelen dat dat niet gaat gebeuren, in dit geval KIES je van te voren juist om het NIET veilig te gaan doen, het is geen leuk geil spermaklodderfeestje waarbij je van te voren wilt zorgen dat je géén risico loopt namelijk, je bent , van te voren, helemaal niet van plan om de risico 's te beperken anders ga je niet naar dat soort chatboxen met de gedachte en intentie om ZONDER condoms (klimhaken/ect) te gaan hobbie-en.
Bergbeklimmers zijn gewoon slimmer dan domme, onveilig vrijende homo's.

Maar dom doen betekent niet gelijk dat je WIL dat je wat overkomt.

Als een naief meisje in een kort rokje door een donker plantsoen gaat wandelen, kun je zeggen: "Dat is dom" maar niet "Dat meisje wil verkracht worden. Wat zeurt ze nou? Ze heeft toch wat ze wil?". Want je weet niet wat ze precies wilde.

Zo ook met de homo's. Ze deden misschien dom, dat wil nog niet zeggen dat ze de fout in willen gaan.
pi_49956696
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Pie.cr het volgende:

Mijn hemel.. net als ik denk dat het niet gekker kan worden..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:20:00 #139
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49956726
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:07 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Volgens de geluidsfragmenten waren het juist geen domme mensen, ze wilden geen aangifte doen vanwege hun maatschappelijk posities..

Zij maken een keuze, lekker geil spermaklodderen met alle risico´s van dien, dat meisje uit je voorbeeld staat er wederom helemaal los van, die ging niet eerst naar een chatbox om te vertellen dat ze een plantsoen-rape wilde in dat betreffende plantsoen.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:24:11 #140
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49956842
Maar de feestjes vonden plaats in Groningen, de wervingscampagnes voor riskfuckers ging via het internet dus kwamen de bezoekers waarschijnlijk uit heel Nederland.

[ Bericht 56% gewijzigd door Drugshond op 31-05-2007 10:25:13 ]
pi_49956857
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Volgens de geluidsfragmenten waren het juist geen domme mensen, ze wilden geen aangifte doen vanwege hun maatschappelijk posities..

Zij maken een keuze, lekker geil spermaklodderen met alle risico´s van dien, dat meisje uit je voorbeeld staat er wederom helemaal los van, die ging niet eerst naar een chatbox om te vertellen dat ze een plantsoen-rape wilde in dat betreffende plantsoen.
Nee, maar ze nam wel een risico door het plantsoen te betreden.
Net als de homo's een risico namen door het sexfeest te betreden.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:26:09 #142
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49956896
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:24 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nee, maar ze nam wel een risico door het plantsoen te betreden.
Net als de homo's een risico namen door het sexfeest te betreden.
Zij had nimmer de intentie om dat te willen, die mannen wel .Die wisten van te voren waar ze naartoe gingen, dat er gelijkgestemden waren.
pi_49956954
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zij had nimmer de intentie om dat te willen, die mannen wel
Die mannen wilden HIV? Bewijs?
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:28:30 #144
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49956960
quote:
Nieuwe meldingen hiv-zaak bij GGD Groningen

Bron : Nu.nl

AMSTERDAM - De oproep aan mogelijk met hiv-besmette homosexuele mannen om contact op te nemen met de GGD in Groningen, heeft woensdagavond voor acht nieuwe meldingen gezorgd. Dat meldt de NOS.
Inertia Stock

De telefoontjes die de GGD kreeg waren van mannen die de homofeesten in Groningen hadden bezocht. Woensdag werd bekend dat op die party's homo's werden gedrogeerd en geïnjecteerd werden met hiv besmet bloed.

Voor vragen en meer informatie is de GGD bereikbaar via telefoonnummer
pi_49957051
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:07 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Als een naief meisje in een kort rokje door een donker plantsoen gaat wandelen, kun je zeggen: "Dat is dom" maar niet "Dat meisje wil verkracht worden. Wat zeurt ze nou? Ze heeft toch wat ze wil?". Want je weet niet wat ze precies wilde.

Zo ook met de homo's. Ze deden misschien dom, dat wil nog niet zeggen dat ze de fout in willen gaan.
de spuiten lagen klaar, sommigen gingen daarom eerder weg, ze wilden wel russisch rouletten met sex, maar niet met een injectienaald.

ik denk dat deze heren wel degelijk wisten dat ze HIV op zouden kunnen lopen, dat die russische roulette wel kinky gevonden werd, alleen de manier waarop is tegen gevallen.
althans dat vermoeden ze dan , want ze herinneren zich niets meer.

en je vergelijking met het meisje in het rokje gaat weer totaal niet op, hè, compleet krom en ik ga niet eens uitleggen waarom, kom je ws met een nog krommere vergelijking aanzetten.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:31:47 #146
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49957056
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Luister eens naar al die geluidsfragmenten, met ONVEILIGE SEX loop je het risico op soa´s, hiv ect.
Dus ja, ze nemen dat risico.
pi_49957163
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

,,Als ze de woning binnenkwamen, lagen de spuiten met bloed al op tafel. Sommigen gingen er direct vandoor, anderen kregen een drankje in de keuken. Vanaf dat moment weten ze niks meer.’’

ja ik weet niet, hoor..... maar als je dat ziet liggen en je drinkt een met ghb vergeven drankje op, wat je dus schijnt te kunnen proeven, ipv als de sodemieter het pand te verlaten, dan ga je toch denken dat het van te voren allemaal wel spannend leek...de wetenschap dat je ms wel eens besmet gaat worden.
pi_49957219
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Luister eens naar al die geluidsfragmenten, met ONVEILIGE SEX loop je het risico op soa´s, hiv ect.
Dus ja, ze nemen dat risico.
Zoals ik al uitleg: het nemen van een risico op situatie X is niet hetzelfde als situatie X ook echt willen zien gebeuren.

Het zou werkelijk schandalig zijn als die injecteer-mannetjes vrijuit gaan, omdat "het nemen van een risico op HIV" gelijk staat aan "het willen van HIV".
pi_49957285
Oh, dat van die injectiespuiten met HIV wist ik niet. Ze wisten dus al van te voren dat ze met HIV ingespoten zouden worden?
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:41:16 #150
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49957368
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef Dodecahedron het volgende:

Zoals ik al uitleg: het nemen van een risico op situatie X is niet hetzelfde als situatie X ook echt willen zien gebeuren.

Het zou werkelijk schandalig zijn als die injecteer-mannetjes vrijuit gaan, omdat "het nemen van een risico op HIV" gelijk staat aan "het willen van HIV".
Voor mij is het gewoon het bewust kiezen voor dat risico dus niet miepen als je het dan hebt.
Ze worden waarschijnlijk vervolgd voor het bezit/toedienen van drugs (als Justitie dat al kan bewijzen na zo'n lange tijd) en mogelijk die verkrachtingen.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:44:29 #151
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49957473
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef Dodecahedron het volgende:
Oh, dat van die injectiespuiten met HIV wist ik niet. Ze wisten dus al van te voren dat ze met HIV ingespoten zouden worden?
Ervanuitgaande dat de mannen niet blind waren, ja.
pi_49957543
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef Dodecahedron het volgende:
als jij naar een flat gaat ergens in Groningen, bij wildvreemden, om onbeschermde sex te hebben en je ziet een setje injectiespuiten gevuld met wat lijkt op bloed liggen, dan weet je toch dat je in een of andere sicko freakshow beland bent en je moet maken dat je wegkomt en niet mee naar achter moet lopen en je een drankje in moet laten schenken en dat dan achteroverslaan terwijl het smaakt naar zeewater?

ja, sorry, hoor, maar als er dan geen 1254 alarmbellen gaan rinkelen, dan was je volgens mij zelf ook ergens op uit, heb je ervaring met injectie feestjes of je bent compleet achterlijk en denkt dat er ranja in zit.... bloed, drugs, whatever je mag denken dat het was, er liggen injectiespuiten klaar for god sake!!!!!

dat ze nu aangifte doen heeft ms heel ergens anders mee te maken, wie zal het zeggen.

de daders zijn sick freaks, maar de slachtoffers wat mij betreft ook, als je de berichten leest en wat daar in staat klopt, dan lijkt het alsof er een paar details, inzake eigen inbreng zijn weggelaten.
pi_49957574
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Voor mij is het gewoon het bewust kiezen voor dat risico dus niet miepen als je het dan hebt.
Ze worden waarschijnlijk vervolgd voor het bezit/toedienen van drugs (als Justitie dat al kan bewijzen na zo'n lange tijd) en mogelijk die verkrachtingen.
M.a.w. als je over dun ijs schaatst, en je neemt de risico om te verdrinken voor lief, en vervolgens komt er iemand aan en die duwt je in een wak, dan treft die duwer geen enkele blaam. Want:" je nam toch het risico op verdrinking door over dun ijs te schaatsen? Wat zit je nou te miepen?"

Maar ja, als de slachtoffers er al van wisten dat ze met HIV ingespoten zouden worden, dan wordt het natuurlijk een andere zaak en heb je gelijk.
pi_49958499
als je wekelijks een paar keer per dag een drukke snelweg oversteekt puur voor de kick om het gevaar, dan word je op een gegeven moment aangereden.

als je eenmalig door het park loopt omdat die route korter is, dan is er de kans dat net die avond , dat tijdstip je een persoon met kwade bedoelingen tegen het lijf loopt, net zoals er de kans is , als hier dadelijk wordt aangebeld aan de deur, en ik open doe, een of ander idioot me overvalt onder bedreiging van een mes.

tegen wie zeg je nu "dat had je kunnen weten, schat"

als jij sex hebt, met kerels die wekelijks zulke ontmoetingen hebben, jij zelf ook promiscue bent, er geen gebruik gemaakt wordt van condooms, dan neem je niet die ene dag in je leven een kortere route naar huis, nee, dan steek je de snelweg over, voetje voor voetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door milagro op 31-05-2007 11:25:58 ]
pi_49958995
ik vind dat ze de mensen die bewust anderen in gevaar brengen en die bewust het gevaar opzoeken door te neuken met HIV besmette personen ook het recht moeten ontnemen op gefinancierde medicatie en zorg.

als je je zo lekker door een HIV-patient in je reet wil laten neuken dan moet je ook niet miepen als je eenmaal aids hebt.
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:15:58 #156
132386 Kieboom
Handelaar in kolen en olie
pi_49960607
Je denkt elke keer dat het niet triester en ontaarder kan in deze samenleving, maar dan weten bepaalde types je toch weer te verbazen.
pi_49960691
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:15 schreef Kieboom het volgende:
Je denkt elke keer dat het niet triester en ontaarder kan in deze samenleving, maar dan weten bepaalde types je toch weer te verbazen.
Hee, maar het zijn geen allochtonen hè. .
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:41:49 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49961429
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan was de ramp helemaal compleet geweest.
The truth was in here.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:02:10 #159
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49962058
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Que Meki
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49962071
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan was de ramp helemaal compleet geweest.
Voor Kieboom niet.
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:05:35 #161
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49962152
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:15 schreef milagro het volgende:

als jij sex hebt, met kerels die wekelijks zulke ontmoetingen hebben, jij zelf ook promiscue bent, er geen gebruik gemaakt wordt van condooms, dan neem je niet die ene dag in je leven een kortere route naar huis, nee, dan steek je de snelweg over, voetje voor voetje.
Maar hoe dan ook, zij wilden alleen onbeschermde sex hebben. Zij hebben er niet om gevraagd om gedrogeerd te worden, ook niet om verkracht te worden en al helemaal niet om met HIV besmet bloed ingespoten te worden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:07:29 #162
3542 Gia
User under construction
pi_49962205
Ik hoop in elk geval dat die daders de maximale straf krijgen.
Hoorde net op de radio dat de hoofdverdachte als verpleger werkte.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:08:43 #163
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_49962249
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Gia het volgende:
stond in de krant vanmorgen idd
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:14:00 #164
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49962426
nou ben je lekker mee, een verpleger met HIV....in welk ziekenhuis? of bejaardenhuisverpleger ofzo?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49962457
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Gia het volgende:
Denk nou eens na Gia, hoe moet je anders aan gratis injectienaalden komen, duh.
I´m back.
pi_49962492
maar "zware mishandeling" omdat HIV/AIDS niet dodelijk is...
kom op, je lichaam takelt af, kwetsbaarder voor ziekten, immuumsysteem naar de klote, je kunt geen kinderen meer maken (dus je bent indirect vermoord), bij alles oppassen wat je doet, geen onbeschermde liefde meer bedrijven met je liefde, etc.

ik vind HIV/aids krijgen erger dan de dood.
Als ik straks word overreden door een auto ben ik 1 eenmaal dood. maar dan heb ik een leuk leven tot nu toe gehad en dan hoop ik dat het moment van sterven snel en pijnloos is.
ik hoef me dan iig geen 50 jaar als een psychisch en lichamelijk wrak op het einde te wachten omdat iemand mij besmet heeft.
pi_49962626
voor deze mensen moet gewoon weer zo'n middeleeuwse zwaar mens onvriendelijke langzame doodstraf ingevoerd worden.

En de gayparade moet afgelast worden!!
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:25:19 #168
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49962734
Doet er iemand mee een spelletje "homootje prik" ?
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:26:08 #169
31101 _Led_
pi_49962753
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:
voor deze mensen moet gewoon weer zo'n middeleeuwse zwaar mens onvriendelijke langzame doodstraf ingevoerd worden.

En de gayparade moet afgelast worden!!
Deze mensen moeten zwaar gestraft worden.

En ik wil dat de prijzen van bioscoopkaartjes omlaag gaan !
zzz
pi_49962778
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef Vistel het volgende:
maar "zware mishandeling" omdat HIV/AIDS niet dodelijk is...
kom op, je lichaam takelt af, kwetsbaarder voor ziekten, immuumsysteem naar de klote, je kunt geen kinderen meer maken (dus je bent indirect vermoord), bij alles oppassen wat je doet, geen onbeschermde liefde meer bedrijven met je liefde, etc.

ik vind HIV/aids krijgen erger dan de dood.
Als ik straks word overreden door een auto ben ik 1 eenmaal dood. maar dan heb ik een leuk leven tot nu toe gehad en dan hoop ik dat het moment van sterven snel en pijnloos is.
ik hoef me dan iig geen 50 jaar als een psychisch en lichamelijk wrak op het einde te wachten omdat iemand mij besmet heeft.
Ook zo'n bullshit redering van het hof/rechtbank AIDS is dodelijk ja het is te behandelen maar de levensverwachting is echt niet gelijk aan gezonde personen.
pi_49962798
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:25 schreef L.Denninger het volgende:
Een variant op 'hamertje tik' en 'dokter bibber'?
pi_49962810
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:26 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Deze mensen moeten zwaar gestraft worden.

En ik wil dat de prijzen van bioscoopkaartjes omlaag gaan !
En dat die autodrop verboden wordt!
pi_49962842
God Hates Prags.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:35:02 #174
31101 _Led_
pi_49963027
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Een variant op 'hamertje tik' en 'dokter bibber'?
nee "ezeltje prik" natuurlijk, pannekoek
zzz
pi_49963039
Ik begrijp niet dat die huizen van die daders nog niet in brand zijn gestoken, ik heb hier geen worden voor
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:36:02 #176
31101 _Led_
pi_49963051
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef JohnDope het volgende:
God Hates Prags.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Klinkt dat je bekend in de oren ?
Hint : het staat in je sig.

zzz
pi_49963067
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:05 schreef Monus het volgende:

[..]

Maar hoe dan ook, zij wilden alleen onbeschermde sex hebben. Zij hebben er niet om gevraagd om gedrogeerd te worden, ook niet om verkracht te worden en al helemaal niet om met HIV besmet bloed ingespoten te worden.
Ze hebben wmb er wel om gevraagd om een zeer hoge kans op een HIV besmetting.
Rondhangen op barebackchatrooms, ja, wat voor soort sexpartners denk je daar aan te treffen, dan?
Als je er een sport van maakt om ombeschermde sex te hebben met zoveel mogelijk mannen, is de kans natuurlijk aanzienlijk dat je besmet bent, en kies zo iemand uit als sexpartner, dan weet je donders goed dat je besmet kan raken of ms al lang bent.

Dat ze om de rest, de "werkwijze" niet gevraagd hebben, uiteraard niet.
Wie kan zoiets vermoeden immers, al hadden de klaarliggende spuiten al op tenminste iets dubieus moeten wijzen, hetgeen het voor enkele heren ook deed, want die gingen er meteen vandoor.
De rest ging ondanks dat toch mee naar achter, en liet zich GHB aansmeren.
Als ik lees hier van blijkbaar ervaringsdeskundigen dat je GHB in knockoutdosis niet ongemerkt naar binnen kan werken, hebben ze gewoon gruwelijk veel risico's genomen.

Verkrachting echter, met leuter, klisma's, of naalden dat is natuurlijk iets waar je , lijkt mij, niet om vraagt en wat in alle gevallen ziek maar vooral ook strafbaar is.

Echter, ik vind de bezoekers maar een paar tandjes minder ziek dan de gastheren, call me old fashioned, maar op internet vage contacten op dubieuze chatrooms opduikelen om bewust onbeschermde sex mee te hebben, is wmb ziek zat al.

De daders in deze mogen ze , door de onvrijwillige methode die ze gekozen hebben, een jaartje of 10 opsluiten in de funnyfarm, gesloten afdeling, geen bezoek, geen internet, met de gestoorde kippen op stok.
pi_49963102
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:35 schreef JohnDope het volgende:
Ik begrijp niet dat die huizen van die daders nog niet in brand zijn gestoken, ik heb hier geen worden voor
Ja, JohnDope we steken hier de huizen van verdachten van een misdaad in de hens joh.
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:38:53 #179
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49963142
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:25 schreef L.Denninger het volgende:
ik moest lachen
pi_49963160
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, JohnDope we steken hier de huizen van verdachten van een misdaad in de hens joh.
Dit zijn niet zomaar verdachten natuurlijk, deze mensen moeten gewoon dezelfde behandeling krijgen als pedofielen!
pi_49963276
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit zijn niet zomaar verdachten natuurlijk, deze mensen moeten gewoon dezelfde behandeling krijgen als pedofielen!
Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!. Wat wil je met mij doen?
I´m back.
pi_49963304
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!. Wat wil je met mij doen?
Ik hoef niks met jou te doen, want als het waar is, dan kom jij toch wel in de hel.
pi_49963372
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik hoef niks met jou te doen, want als het waar is, dan kom jij toch wel in de hel.
Nee, nee, sommige users op Fok! zoals desiredbard (net weer losgelaten) zeggen dat ik pedofiel ben. Ik zal even mijn adres aan je geven en dan wil ik zien wat jij met mij gaat doen. Put your money where your mouth is.
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:47:19 #184
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_49963418
mooi zo, zo worden AIDS en homo's uiteindelijk toch uitgeroeid
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:47:39 #185
31101 _Led_
pi_49963425
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Pedofielen mogen ook gewoon leven hoor
Zolang ze geen pedosexuelen worden heeft niemand er last van.
zzz
pi_49963449
wat ook zo geweldig aan deze "sport/hobby" is is dat HIV/AIDS medicatie ontzettend duur is.
ze moeten meerdere medicijnen slikken, elke dag, hun hele leven.

als iemand tijd heeft moet je eens gaan uitrekenen wat zo'n eikel ons per dag gaat kosten...

dan zie ik liever dat ze dat geld spenderen aan ontwikkelingslanden dan aan zulke kansloze figuren...
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:48:54 #187
31101 _Led_
pi_49963464
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En jij zult wel in de hemel komen, want jouw hele leven bestaat uit mensen haten die anders zijn en dat is zoals God het allemaal bedoeld had, right..?
zzz
pi_49963482
quote:

[..]

vanwege welke opmerking/standpunt word je aangezien voor pedofiel dan?
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:49:55 #189
3542 Gia
User under construction
pi_49963500
quote:

[..]

Niks, want ik ben al ouder dan 9.
pi_49963638
quote:
Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, nee, sommige users op Fok! zoals desiredbard (net weer losgelaten) zeggen dat ik pedofiel ben.
Nog steeds?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_49963659
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef Gia het volgende:
Niks, want ik ben al ouder dan 9.

Bijdehandje
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_49963702
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef Vistel het volgende:

[..]

vanwege welke opmerking/standpunt word je aangezien voor pedofiel dan?
Gewoon rechtsconservatieve users annex huilies die op die manier mij een hak proberen te zetten. Het is nergens aan gelieerd. Ze hopen alleen dat op den duur iedereen de leugen gaat geloven. En wel als JohnnyD die leugen gelooft, en dat is blijkbaar voor hem een redelijk criterium voor schuldbewijs, dan wat zal hij met me doen? Me vermoorden?
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:58:39 #193
3542 Gia
User under construction
pi_49963773
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
En wel als JohnnyD die leugen gelooft, en dat is blijkbaar voor hem een redelijk criterium voor schuldbewijs, dan wat zal hij met me doen? Me vermoorden?
Verschil is wel dat in dit geval er geen sprake is van een leugen.
Die vier hebben namelijk al bekend 5 mensen gedrogeerd te hebben en ingespoten met besmet bloed.
pi_49963777
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Nog steeds?
Yep, gaat gewoon al meer dan 2 jaar even vrolijk door, op Fok! ook nog eens. Ze hebben net desiredbard geunbanned, die paar dagen geleden de smerigste opmerking maakte tegen mij sinds lucy nog actief was op dat siteje. Maar goed, voor het grote licht JohnnyD betekent zo'n hetze dus dat ze mij zouden moeten wat? Vermoorden?
I´m back.
pi_49963794
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Verschil is wel dat in dit geval er geen sprake is van een leugen.
Die vier hebben namelijk al bekend 5 mensen gedrogeerd te hebben en ingespoten met besmet bloed.
Nee, dat staat in de media, schuld en straf is een kwestie van de rechtbank.
I´m back.
pi_49963825
Maar goed, ik heb weer genoeg rechtsconservatisme voor één dag opgesnoven op Fok!. JD jij krijgt m'n adres jong.
I´m back.
pi_49963844
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewoon rechtsconservatieve users annex huilies die op die manier mij een hak proberen te zetten. Het is nergens aan gelieerd.
Kennelijk zat je dus hysterisch te lullen (wat ik allang dacht).
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:01:29 #198
3542 Gia
User under construction
pi_49963850
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat staat in de media, schuld en straf is een kwestie van de rechtbank.
Ja, klopt. Maar er is een verschil met uitgemaakt worden voor pedofiel en bekend te hebben mensen hiv-geïnfecteerd gemaakt te hebben.

Of wil je nu zeggen dat, zogauw er een uitspraak is, dan pas hun huizen platgebrand mogen worden?
pi_49963939
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kennelijk zat je dus hysterisch te lullen (wat ik allang dacht).
Nee, jij zit hysterisch te lullen, vriend.
I´m back.
pi_49964084
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar er is een verschil met uitgemaakt worden voor pedofiel en bekend te hebben mensen hiv-geïnfecteerd gemaakt te hebben.

Of wil je nu zeggen dat, zogauw er een uitspraak is, dan pas hun huizen platgebrand mogen worden?
Als iemand eigenrechter wil spelen kan hij op z'n minst wachten totdat iemand volgens de wet schuldig is. En dan hoeft het niet meer, want dan krijgt de schuldige straf. JohnD zou echter op basis van wat een stel rechtse huilies mekkeren mij met alle liefde m'n strot afknijpen oid. Dit, terwijl ik onschuldig ben en dus zou hij een nog veel grotere misdaad begaan dan waarvan ik onterecht beschuldigd wordt. Het vermoorden van iemand die vals beticht wordt van een zeer ernstige misdaad door een stel losers.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')