abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49943274
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef robh het volgende:

[..]

Nee. Het was op een feestje waar alleen aan onveilige sex werd gedaan, aldus een vriend/kennis van de daders (Bron: TV Noord).
Ok.

Neemt niet weg dat je een slechte troller bent.
pi_49943695
Goh. Een hoeveelheid GHB waarvan een volwassen man knock-out gaat stop je niet makkelijk ongemerkt(ongeproeft) in iemands drankje.

En daarnaast. Lees dit eens over "bugcatching"
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:48:36 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49944186
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49949574
poging tot moord en veroordelen vanwege enge gedachtenspinsels...weg met die lui
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 00:08:01 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49950267
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Pie.cr het volgende:
Goh. Een hoeveelheid GHB waarvan een volwassen man knock-out gaat stop je niet makkelijk ongemerkt(ongeproeft) in iemands drankje.

En daarnaast. Lees dit eens over "bugcatching"
quote:

Bugchasers en giftgivers hebben één doel: HIV overdragen. De bugchaser (ruwweg virusjager) wil The Gift (het cadeau, in dit geval HIV) ontvangen van de GiftGiver (de cadeaugever, degene die HIV+ is en bewust onveilige seks heeft).

Als je zo ziek in je hoofd bent om dat soort gezellige feestjes op te zoeken dan is het voor de wereld inderdaad maar beter dat je een enge ziekte krijgt, ze willen zélf dat risico lopen dan moet je achteraf niet zeuren dat je besmet bent .
quote:
Homoseks draait voor mij veel om zaad, om sperma. Dat hoort erbij. Zonder zaad geen orgasme, dan is de seks dus niet af. Maar het zaad van een met HIV besmette man is in mijn gedachten iets dat verboden is. Het is radioactief, besmet, verboden, stiekem. Het mag niet. Veel specialer dan gewoon sperma. Dat geeft die extra laag aan de seks.”
pi_49951060
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:08 schreef Loedertje het volgende:

quote: Homoseks draait voor mij veel om zaad, om sperma. Dat hoort erbij. Zonder zaad geen orgasme, dan is de seks dus niet af. Maar het zaad van een met HIV besmette man is in mijn gedachten iets dat verboden is. Het is radioactief, besmet, verboden, stiekem. Het mag niet. Veel specialer dan gewoon sperma. Dat geeft die extra laag aan de seks.”
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49951130
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Als je zo ziek in je hoofd bent om dat soort gezellige feestjes op te zoeken dan is het voor de wereld inderdaad maar beter dat je een enge ziekte krijgt, ze willen zélf dat risico lopen dan moet je achteraf niet zeuren dat je besmet bent .
[..]
Als deze mannen naar dit 'feestje' gingen om onbeschermde sex te hebben, wat is dan nu precies het probleem?

of je nu HIV oploopt via een leuterspuit of een spuitspuit maakt toch geen olifantje uit?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49951225
Gatverdamme zeg, die "bugcatcher" gast moeten ze meteen afschieten ofzo. WAT een tievusmongool
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49951463
Wat betreft de daders waarvan ik begrepen heb zij moedwillig besmet zijn geraakt met HIV, zouden zij niet uit de ziektekostenverzekering kunnen worden gezet? Een verzekering biedt namelijk de mogelijk een bepaalde kans af te dekken via een collectieve pot geld. Echter als er sprake van opzet is, is er geen sprake meer van een kans en dus zou de verzekering niet de ziektekosten hoeven te vergoeden. Ik wens ze veel succes met het zelf vergoeden van de kosten, het kost 10000 a 20000 euro per jaar om de gemiddelde HIV-patient in leven te houden.

En dan over de slachtoffers, zij werden besmet via een injectie met HIV-besmet bloed. Maar zoals iedereen weet bestaan er bepaalde bloedgroepen en is er ook nog een rhesusfactor. Als deze groepen niet overeen komen kan het bloed gaan klonteren. Een bloedpropje kan maar zo in de kransslagader, hersenen of longenterecht komen met ernstige gevolgen van dien. Hebben ze eerst een kruisproef gedaan? Of hoe moet ik dat voor me zien?
pi_49951525
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat betreft de daders waarvan ik begrepen heb zij moedwillig besmet zijn geraakt met HIV, zouden zij niet uit de ziektekostenverzekering kunnen worden gezet? Een verzekering biedt namelijk de mogelijk een bepaalde kans af te dekken via een collectieve pot geld. Echter als er sprake van opzet is, is er geen sprake meer van een kans en dus zou de verzekering niet de ziektekosten hoeven te vergoeden. Ik wens ze veel succes met het zelf vergoeden van de kosten, het kost 10000 a 20000 euro per jaar om de gemiddelde HIV-patient in leven te houden.

En dan over de slachtoffers, zij werden besmet via een injectie met HIV-besmet bloed. Maar zoals iedereen weet bestaan er bepaalde bloedgroepen en is er ook nog een rhesusfactor. Als deze groepen niet overeen komen kan het bloed gaan klonteren. Een bloedpropje kan maar zo in de kransslagader, hersenen of longenterecht komen met ernstige gevolgen van dien. Hebben ze eerst een kruisproef gedaan? Of hoe moet ik dat voor me zien?
ms in de mond leeg gedrukt of zo?

lijkt me ook niet echt verstandig, besmet bloed 'drinken"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:08:08 #111
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49952633
Dit is natuurlijk koren op de molen van de Poolse homofoob lobby.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49952634
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef JohnDope het volgende:
We hebben er allemaal veel over gehoord op radio en televisie (dus de bon is overbodig)....

We kennen het uit de States, maar het is nu overgewaaid ook naar nederland.

Er zijn sexfeesten die via internet worden georganiseerd en de onschuldige homosexuelen die daar op af komen worden gedrogeerd, verkracht en vervolgens met aids-bloed geinjecteerd.

En dat volk wil nu ook tijdens de gayparade een boot met kinderen mee laten varen.

nogmaals ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen dat volk die op die boten gaat staan en dat is nog buiten het feit dat wij Nederlanders straks goed voor lul staan wereldwijd, als ze op de gayparade een boot met kinderen laten mee varen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 31-05-2007 02:37:02 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49952641
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef JohnDope het volgende:
Die gaypride moet afgelast worden!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49952653
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik bedoel maar.
Uitzetten die hap!

Over de grenzen ermee.

misschien dat Wilders er morgen weer een lekgeprikt ballonnetje over wil oplaten? doodschieten, onthoofden ofzo?

Niks geen Wilders, die pruik hebben we hier echt niet voor nodig.

Het moet bekend worden in de media, we moeten gewoon tijdens die gayparade radicale demonstraties gaan voeren, iedereen mag komen.

* wegens klacht weggedit *

[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 31-05-2007 02:48:49 ]
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:12:33 #115
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49952699
En je weet het heh, hoe je tegen iemand moet vechten die (eventuele) injectie naalden heeft.
Gewoon een fiets pakken en die op diegene gooien en dan actie ondernemen.
pi_49952747
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:13 schreef JohnDope het volgende:
En je weet het heh, hoe je tegen iemand moet vechten die (eventuele) injectie naalden heeft.
Gewoon een fiets pakken en die op diegene gooien en dan actie ondernemen.
Fantastische tip.
pi_49952835
Weerzinwekkend. Natuurlijk nemen bezoekers van seksparty's een bepaald risico, maar ze zijn nu gewoon slachtoffer van een walgelijk zedenmisdrijf.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef JohnDope het volgende:
Er zijn sexfeesten die via internet worden georganiseerd en de onschuldige homosexuelen die daar op af komen worden gedrogeerd, verkracht en vervolgens met aids-bloed geinjecteerd. En dat volk wil nu ook tijdens de gayparade een boot met kinderen mee laten varen.
Misschien is het een idee om geen verbanden te leggen die er helemaal niet zijn? "Dat volk" ? Op wie doel je in vredesnaam? Leg eens uit waarom je over die boot begint, in relatie tot dit topic? Het heeft net zo weinig met elkaar te maken als bijvoorbeeld het proces tegen Holleeder en Wilders die zich opwindt over politici met dubbele nationaliteit. Je vergelijking slaat als een tang op een varken.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef JohnDope het volgende:
nogmaals ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen dat volk die op die boten gaat staan en dat is nog buiten het feit dat wij Nederlanders straks goed voor lul staan wereldwijd, als ze op de gayparade een boot met kinderen laten mee varen.
Iemand die over homo's praat als "dat volk", die in een topic over een zedenzaak onmiddelijk over de gayparade begint en een niet-aanwezig verband legt, die vindt dat Nederland 'voor lul' staat als homo's één dag per jaar openlijk feestvieren en die zich niet kan verplaatsen in de problemen van de jongeren op de bewuste jongerenboot... daarvoor heb ik helaas toch maar één woord: homofoob. Nee, sorry... twee woorden: conservatief homofoob.

Ga lekker in Polen wonen ofzo. De onderbuik-manier waarop jij hier discussieert is bijna net zo misselijkmakend als de gebeurtenissen in Groningen.
pi_49952888
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef JohnDope het volgende:
Het moet bekend worden in de media, we moeten gewoon tijdens die gayparade radicale demonstraties gaan voeren, iedereen mag komen.

* deleted *
In Rusland zijn vreedzame demonstranten (er was niet eens een gay-parade, maar gewoon een demonstratie) bekogeld, geslagen en bedreigd met messen. Jij geeft hier aan dat Nederland daar 'overheen' moet.

Ik constateer dat je hier een openlijke oproep tot geweld hebt geplaatst. Ik stel vast dat je hier concreet aan het aanzetten bent tot haat (strafbaar volgens de Nederlandse wet) en ik ga hiervan nu melding doen in het feedback-topic.

[ Bericht 20% gewijzigd door Drugshond op 31-05-2007 03:04:21 ]
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:32:16 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49952904
Ligt het aan mij of zijn er meer "homotopics" dan normaal?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')