Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!. Wat wil je met mij doen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit zijn niet zomaar verdachten natuurlijk, deze mensen moeten gewoon dezelfde behandeling krijgen als pedofielen!
Ik hoef niks met jou te doen, want als het waar is, dan kom jij toch wel in de hel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!. Wat wil je met mij doen?
Nee, nee, sommige users op Fok! zoals desiredbard (net weer losgelaten) zeggen dat ik pedofiel ben. Ik zal even mijn adres aan je geven en dan wil ik zien wat jij met mij gaat doen. Put your money where your mouth is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoef niks met jou te doen, want als het waar is, dan kom jij toch wel in de hel.
Pedofielen mogen ook gewoon leven hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit zijn niet zomaar verdachten natuurlijk, deze mensen moeten gewoon dezelfde behandeling krijgen als pedofielen!
En jij zult wel in de hemel komen, want jouw hele leven bestaat uit mensen haten die anders zijn en dat is zoals God het allemaal bedoeld had, right..?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoef niks met jou te doen, want als het waar is, dan kom jij toch wel in de hel.
vanwege welke opmerking/standpunt word je aangezien voor pedofiel dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!. Wat wil je met mij doen?
Niks, want ik ben al ouder dan 9.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
Ik schijn ook een pedofiel te zijn, zeggen sommige users op Fok!.
Nog steeds?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, nee, sommige users op Fok! zoals desiredbard (net weer losgelaten) zeggen dat ik pedofiel ben.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef Gia het volgende:
Niks, want ik ben al ouder dan 9.
Gewoon rechtsconservatieve users annex huilies die op die manier mij een hak proberen te zetten. Het is nergens aan gelieerd. Ze hopen alleen dat op den duur iedereen de leugen gaat geloven. En wel als JohnnyD die leugen gelooft, en dat is blijkbaar voor hem een redelijk criterium voor schuldbewijs, dan wat zal hij met me doen? Me vermoorden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef Vistel het volgende:
[..]
vanwege welke opmerking/standpunt word je aangezien voor pedofiel dan?
Verschil is wel dat in dit geval er geen sprake is van een leugen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
En wel als JohnnyD die leugen gelooft, en dat is blijkbaar voor hem een redelijk criterium voor schuldbewijs, dan wat zal hij met me doen? Me vermoorden?
Yep, gaat gewoon al meer dan 2 jaar even vrolijk door, op Fok! ook nog eens. Ze hebben net desiredbard geunbanned, die paar dagen geleden de smerigste opmerking maakte tegen mij sinds lucy nog actief was op dat siteje. Maar goed, voor het grote licht JohnnyD betekent zo'n hetze dus dat ze mij zouden moeten wat? Vermoorden?quote:
Nee, dat staat in de media, schuld en straf is een kwestie van de rechtbank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Verschil is wel dat in dit geval er geen sprake is van een leugen.
Die vier hebben namelijk al bekend 5 mensen gedrogeerd te hebben en ingespoten met besmet bloed.
Kennelijk zat je dus hysterisch te lullen (wat ik allang dacht).quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon rechtsconservatieve users annex huilies die op die manier mij een hak proberen te zetten. Het is nergens aan gelieerd.
Ja, klopt. Maar er is een verschil met uitgemaakt worden voor pedofiel en bekend te hebben mensen hiv-geïnfecteerd gemaakt te hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat staat in de media, schuld en straf is een kwestie van de rechtbank.
Nee, jij zit hysterisch te lullen, vriend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kennelijk zat je dus hysterisch te lullen (wat ik allang dacht).
Als iemand eigenrechter wil spelen kan hij op z'n minst wachten totdat iemand volgens de wet schuldig is. En dan hoeft het niet meer, want dan krijgt de schuldige straf. JohnD zou echter op basis van wat een stel rechtse huilies mekkeren mij met alle liefde m'n strot afknijpen oid. Dit, terwijl ik onschuldig ben en dus zou hij een nog veel grotere misdaad begaan dan waarvan ik onterecht beschuldigd wordt. Het vermoorden van iemand die vals beticht wordt van een zeer ernstige misdaad door een stel losers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar er is een verschil met uitgemaakt worden voor pedofiel en bekend te hebben mensen hiv-geïnfecteerd gemaakt te hebben.
Of wil je nu zeggen dat, zogauw er een uitspraak is, dan pas hun huizen platgebrand mogen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |