omdat het trager is is het alleen maar in het voordeel van de subtoppers die doorgaans mindere wapens hebben dan de toppers..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
En de spelers waar ze van verliezen hebben daar geen last van
Tragere banen zijn bijvoorbeeld ook in het nadeel van een Karlovic, maar hij wint wel van Blake.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat het trager is is het alleen maar in het voordeel van de subtoppers die doorgaans mindere wapens hebben dan de toppers..
Zijn snelste service was 226 km/h en een gem. van 217 km/h.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef suus21 het volgende:
die service van karlovic was ondanks het trage gravel toch niet te retourneren, aldus Blake...en ja Blake en gravel dat is 3x niks..
Maar door de stuit op het vochtige gravel neemt de snelheid wel af, dat is volgens mij wat Suus bedoelt, dus een deel van zijn voordeel weg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zijn snelste service was 226 km/h en een gem. van 217 km/h.![]()
Dat is echt hard.
Vandaag in de volkskrant werd ie (terecht) ook afgeschilderd als een geldbeluste, omhooggevallen, onprofessionele loserquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:56 schreef suus21 het volgende:
die verkerk heeft al zo'n 44.560 dollar verdiend met alleen maar opdagen op die toernooien dit jaar. geef hem eens ongelijk...al vind ik het een looser..
volkskrantquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Vandaag in de volkskrant werd ie (terecht) ook afgeschilderd als een geldbeluste, omhooggevallen, onprofessionele loser![]()
en wat lees jij dan zoal?quote:
Oehh..quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Vandaag in de volkskrant werd ie (terecht) ook afgeschilderd als een geldbeluste, omhooggevallen, onprofessionele loser![]()
En Verkerk gaat ook nog naar een shabby toernooi in de US om wat geld binnen te slepen a la de voetbalbroertjes de Boer in het midden-oosten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oehh..
Waarom krijgt hij zoveel geld om alleen maar op te dagen? Krijgt iedere speler dat?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:22 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
En tijdens de regen nog even een kleine ode aan de dominantste sporter van de 21ste eeuwhttp://www.youtube.com/watch?v=uF_cyDb4Kns
Nope.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef Steenarend het volgende:
verwachten jullie nog dat monfils wint?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:56 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Henin, snel afmaken dan kan Federer de baan op.
In de bovenste helft zitten wel de 3 topfavorieten. Mauresmo heeft de druk hier nog nooit aangekund en is net terug van een blessure, Ivanovic komt nog tekort tegen de echte top en Sharapova, tja, en dan helemaal op gravel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef Mirri het volgende:
Oh en wat een bullshit trouwens, dat de bovenste helft zwaarder is dan de onderste helft (bij de vrouwen)
In de onderste helft zitten naast Mauresmo en Sharapova ook nog Ivanovic en Kuznetsova, die zijn hartstikke goed op gravel allebei.
De bovenste helft heeft Henin, Jankovic, S. Williams en Vaidisova. Ik vind het wel gelijk opgaan.
nee joh. Dit is een toffe wedstrijd, ik hoop dat ze hier bijj blijjven. Hup Chelaquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom zend Eurosport nou weer Chela - Monfils uitIk wil Federer zien...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
Qua spanning en leuke rally's is dit leuker denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
Ik wou net zeggen. Is de wedstrijd uberhaupt te zien op TV. Nee dus. Erg jammer allemaal weer. Ik dacht dat de staatszenders ook weleens tennis lieten zien. Wat moet ik met Lingo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
Als er eentje was had ik dat wel gedaan..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
.
Ga dan een stream checken ofzo, Federer - Ascione haalt het in geen 1000 jaar bij Chela - Monfils.
Ik hoef die monfils helemaal niet meer te zien. Kunnen we fed nog ergens volgen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef MiLalaa het volgende:
ik wil die vriendjes van Monfils niet meer zien
![]()
Ik heb enkel 't scoreboard als optie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik hoef die monfils helemaal niet meer te zien. Kunnen we fed nog ergens volgen?![]()
MiLalaa en kleinzusje geloof ik.... af en toe Suus21quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef sanni het volgende:
ff tussendoor: Zijn er nog 'babes' op Garros of allemaal van het type " has been"
dan maar scoreboard, hopelijk maakt monfils het snel af (ook al mag ik em niet...)quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ik heb enkel 't scoreboard als optie.Stream op http://www.myp2p.eu doet 't niet.
Dat was vervelend ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Monfils maar vervelend. Al was het maar omdat ie Dick er vorig jaar uitknikkerde.
Datvind ik hem al, alleen nog niet in prestatiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
Federer wordt onbetwist de allerbeste aller tijden.
Da's een feit. Erg gaaf om zo'n levende legende te zien spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Federer wordt onbetwist de allerbeste aller tijden.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind trouwens Van Lottum een fijne commentator. Zeker aangezien hij het nog zo kort doet.![]()
Niet? Almagro draait best een lekker seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Vind ik niet.
Nou... een uitgesproken gravelspeler in goede doen tegen een anti-gravelspeler in matige vorm... enkel het thuisvoordeel is in het voordeel van Llodra.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Vind ik niet.
Hm, ik dacht dat die Llodra wel vaker goed gepresteerd had op gravel.. en thuisvoordeel kan wel veel doen met Fransen hè!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou... een uitgesproken gravelspeler in goede doen tegen een anti-gravelspeler in matige vorm... enkel het thuisvoordeel is in het voordeel van Llodra.
Het is ongeveer net zo'n verrassing als dat Berdych uitgeschakeld wordt imo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat die Llodra wel vaker goed gepresteerd had op gravel.. en thuisvoordeel kan wel veel doen met Fransen hè!
Michael Llodra (FRA)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat die Llodra wel vaker goed gepresteerd had op gravel.. en thuisvoordeel kan wel veel doen met Fransen hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |