Ik hoef die monfils helemaal niet meer te zien. Kunnen we fed nog ergens volgen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef MiLalaa het volgende:
ik wil die vriendjes van Monfils niet meer zien
![]()
Ik heb enkel 't scoreboard als optie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik hoef die monfils helemaal niet meer te zien. Kunnen we fed nog ergens volgen?![]()
MiLalaa en kleinzusje geloof ik.... af en toe Suus21quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef sanni het volgende:
ff tussendoor: Zijn er nog 'babes' op Garros of allemaal van het type " has been"
dan maar scoreboard, hopelijk maakt monfils het snel af (ook al mag ik em niet...)quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ik heb enkel 't scoreboard als optie.Stream op http://www.myp2p.eu doet 't niet.
Dat was vervelend ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Monfils maar vervelend. Al was het maar omdat ie Dick er vorig jaar uitknikkerde.
Datvind ik hem al, alleen nog niet in prestatiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
Federer wordt onbetwist de allerbeste aller tijden.
Da's een feit. Erg gaaf om zo'n levende legende te zien spelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Federer wordt onbetwist de allerbeste aller tijden.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind trouwens Van Lottum een fijne commentator. Zeker aangezien hij het nog zo kort doet.![]()
Niet? Almagro draait best een lekker seizoen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Vind ik niet.
Nou... een uitgesproken gravelspeler in goede doen tegen een anti-gravelspeler in matige vorm... enkel het thuisvoordeel is in het voordeel van Llodra.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Vind ik niet.
Hm, ik dacht dat die Llodra wel vaker goed gepresteerd had op gravel.. en thuisvoordeel kan wel veel doen met Fransen hè!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou... een uitgesproken gravelspeler in goede doen tegen een anti-gravelspeler in matige vorm... enkel het thuisvoordeel is in het voordeel van Llodra.
Het is ongeveer net zo'n verrassing als dat Berdych uitgeschakeld wordt imo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat die Llodra wel vaker goed gepresteerd had op gravel.. en thuisvoordeel kan wel veel doen met Fransen hè!
Michael Llodra (FRA)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat die Llodra wel vaker goed gepresteerd had op gravel.. en thuisvoordeel kan wel veel doen met Fransen hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |