mwah volgens mij niet, anders liep SCH hier nooit meer rond,quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar notes zijn gewoon opmerkingen? hebben voor de rest geen gevolgen (2 notes is rood)
Ik weet van niks en ontken allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Gatver, grote zedenzaak in Grunn. Wat nu weer...
Eerst pauze
Ja idd leuk Golferquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Prettig nieuws Golfer, hopelijk wordt het nu echt iets
Ou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat lopen er toch een hoop debielen rond op Fok!.
nog even door duimen dan !quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben wel positief, maar merkte aan de andere kant van de tafels soms wat twijfels.
Enfin, vrijdag afwachten dus maar.
vertel mij watquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Tja daar was ik 6 jaar geleden al achterquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar??quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Verspreid over het hele forum. Zelfs in VBL kom je ze wel eens tegen.quote:
Over debielen gesproken......quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Nou inderdaad, jezusmina.quote:
Niet normaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:17 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens Vaduz het is idd een fiets met versnellingenen een rem.. en zelfs vering...
Het is dat ik zelf nog moet trappen...quote:
Heb het net gelezen, echt niet te gelovenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |