Jetske doet de Rijdende Rechter pas denk ik, niet de Vakantierechterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer begint Jetske nou, en krijgt die wel een foto in de OP van het volgende deel? *bezorgd kijkt*
Zit wat in! Nieuwe seizoen dan, wanneer begint dat, enig idee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jetske doet de Rijdende Rechter pas denk ik, niet de Vakantierechter
Dan maar gewoon een poster-size ding! Ik ga wel es knutselen aan een header!quote:En ze krijgt mss wel een foto in de headerAl ben ik ongeloofelijk slecht in headers maken
Geen idee, maar Jetske is toch met zwangerschapsverlof? Dan kan het wel ff durenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:58 schreef veldmuis het volgende:
Zit wat in! Nieuwe seizoen dan, wanneer begint dat, enig idee?
quote:Ik ga wel es knutselen aan een header!
http://images.google.nl/images?q=Jetske%20van%20den%20Elsen genoeg keus tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Als iemand een kek plaatje van Jetske heeft, doe 'm eens posten! 14.gif
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gepwned door een 15-jarige.
En door Mr. Visserquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gepwned door een 15-jarige.
Knap hoe Frank dat allemaal wel kan verstaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef veldmuis het volgende:
Teletekst ondertitels werken ook! Ik kon het echt niet meer volgen
Ja iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Knap hoe Frank dat allemaal wel kan verstaan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef snellejelle het volgende:
Je huissleutels in je tas doen is echt heel slim
=> Schopje R&Pquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
"Nu nog geld eruit zien te krijgen"
WTF moest dat ongeschoren stuk tuig trouwens met een scheermesje?
Dat zou nog 'ns een mooie uitspraak van Meester Visser zijn.quote:
Als je nou eens zo slim bent om zelf ook 2 wekkers te zettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Ricard0j het volgende:
1300 euro?!
Nee heb geen ervaring daar mee
Daar heeft-ie ook meer macht. Hier geeft-ie alleen advies, daar is z'n uitspraak bindend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Ricard0j het volgende:
Vind de Rijdende Rechter toch leuker dan de Vakantie Rechter.
Daar straalt ie iets meer macht uit
quote:
quote:
Meester Visser had wel een dijenkletser als binnenkomertjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef Pool het volgende:
Sjees, je kunt zelf toch ook wel nagaan of je paspoorten kloppen? En dan gaan lopen zeiken over KLM.
En die mensen keihard lachen (quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meester Visser had wel een dijenkletser als binnenkomertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |