abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:45:17 #126
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50185281
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vind je het democratischer als statenleden een keuze maken, of als partijleden een keuze maken?
Schot voor open doel:
Democratie in NL: verkiesbaren, stemmers, 'voorkeur regel'.
Ontstaan dankzij, willens en al via: leden van partijen en hun stemmers in de 1e en 2e kamer.
Wat je wilt zeggen is dat je een ander systeem dan het huidige wilt, maar dat is te laat voor nu.
De SP is fout bezig, of je nu fan er van bent of niet.
Wat ik dus 'democratischer vind' is niet wat jij me voorstelt, maar '3 iets anders' en wel dat dit zo geregeld en gegaan is en ook (of zelfs JUIST als inmiddls steeds minder on-den-haagse partij!) de SP zich er aan dient te houden.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:54:43 #127
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50185615
De soap continues, zie:
http://www.zwolle.sp.nl/b(...)kozen_in_senaat.html
quote:
De tussenoplossing die nu is gevonden, door eerst de benoeming te aanvaarden en deze vervolgens voor te leggen aan de partijraad, kan op instemming van afdeling Zwolle rekenen. SP Zwolle vindt het van belang dat zowel het partijbestuur als Yildirim met elkaar afspreken om zich neer te leggen bij de uitslag van de partijraad. Daarmee krijgt het hoogste orgaan binnen de SP, de partijraad, het laatste woord. De afdelingen kunnen vooraf in hun eigen afdeling bespreken welke voorkeur hun leden hebben, waarmee de stem van de leden doorklinkt in de partijraad. Democratischer kan het toch niet?
Zie het vraagteken, een slag om de arm....

De SP staat niet boven dat wat al wettelijk vastgelegd is. Maar ze blijven doorzeuren, dus hij zal wel gewipt worden. De SP gaat daarmee imago schade oplopen, de media barst dan echt los. Ik hoop er dus op!! laat die partij discipline maar eens opgeheven worden, want stemmen houd dus steeds minder in, kaasschaaf methodes toepassen op de democratie...tssssssssssss

De verraders van zijn thuisbasis laten hem nog vallen ook op voorhand, althans ik haal dat hiet uit;
"SP Zwolle vindt het van belang dat zowel het partijbestuur als Yildirim met elkaar afspreken om zich neer te leggen bij de uitslag van de partijraad."
Die uitslag mag wel bekend worden geacht inmiddels.
Of hij zijn hoofd even op het slachtblok wil leggen.....

[ Bericht 6% gewijzigd door fokthesystem op 07-06-2007 00:00:58 ]
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:26:26 #128
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50186730
De soap continues, zie:
http://www.zwolle.sp.nl/b(...)kozen_in_senaat.html

quote:
quote:
De tussenoplossing die nu is gevonden, door eerst de benoeming te aanvaarden en deze vervolgens voor te leggen aan de partijraad, kan op instemming van afdeling Zwolle rekenen. SP Zwolle vindt het van belang dat zowel het partijbestuur als Yildirim met elkaar afspreken om zich neer te leggen bij de uitslag van de partijraad. Daarmee krijgt het hoogste orgaan binnen de SP, de partijraad, het laatste woord. De afdelingen kunnen vooraf in hun eigen afdeling bespreken welke voorkeur hun leden hebben, waarmee de stem van de leden doorklinkt in de partijraad. Democratischer kan het toch niet?
Zie het vraagteken, een slag om de arm....

De SP staat niet boven dat wat al wettelijk vastgelegd is. Maar ze blijven doorzeuren, dus hij zal wel gewipt worden. De SP gaat daarmee imago schade oplopen, de media barst dan echt los. Ik hoop er dus op!! laat die partij discipline maar eens opgeheven worden, want stemmen houd dus steeds minder in, kaasschaaf methodes toepassen op de democratie...tssssssssssss

De verraders van zijn thuisbasis laten hem nog vallen ook op voorhand, althans ik haal dat hier uit;
"SP Zwolle vindt het van belang dat zowel het partijbestuur als Yildirim met elkaar afspreken om zich neer te leggen bij de uitslag van de partijraad."
Die uitslag mag wel bekend worden geacht inmiddels.
Of hij zijn hoofd even op het slachtblok wil leggen.....
quote:
  maandag 11 juni 2007 @ 23:18:46 #129
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50355121
quote:
SP ’hetze’ tegen kandidaat-senator Yildirim
Cees van der Laan
Het Overijsselse SP-Statenlid Düzgün Yildirim werd onverwacht op voorkeurstemmen in de Eerste Kamer gekozen. Het partijbestuur wil dat hij zijn zetel teruggeeft, maar hij laat zich morgen beëdigen.
Düzgün Yildirim (43) heeft zijn eigen partij op allerlei mogelijke manieren gediend. Als actievoerder, als raadslid in Zwolle, als Statenlid, als fractievoorzitter en als lijsttrekker. Een doorsnee-partijcarrière voor een trouwe, talentvolle SP’er. „We geloofden in dezelfde idealen, we streden altijd voor dezelfde doelen. Ik heb me al die jaren probleemloos voor de partij ingezet. En ineens gaat het mis. Dat betreur ik zeer.”

Het conflict tussen Yildirim en zijn partijbestuur ontstond eind vorige maand toen hij onverwacht - ook tot zijn eigen verrassing - op voorkeurstemmen van collega-SP-statenleden in de Eerste Kamer werd gekozen. Hij stond op een 18de plaats.

Het partijbestuur vroeg vervolgens aan Yildirim of hij zijn zetel wilde inleveren. Het bestuur wilde vasthouden aan de lijstvolgorde die voor de verkiezingen was vastgesteld door de partijraad. „Na lang nadenken besloot ik vast te houden aan mijn verkiezing, want het partijbestuur had mij zelf voorgedragen voor de kandidatenlijst op basis van mijn professionaliteit en kwaliteit. Er is niet tevoren tegen de SP-Statenleden gezegd dat ze op de nummer 1 moesten stemmen of dat ze de lijstvolgorde tot nummer 12 moesten aanhouden. De reservekandidaten is vooraf niet gevraagd hun zetel af te staan wanneer zij onverhoopt zouden worden gekozen. En er staat nergens in de statuten van de partij dat je geen voorkeurstem mag uitbrengen. Ik zie mijn verkiezing als een erkenning van mijn verdiensten voor samenleving en partij.”

Het partijbestuur zette hem vervolgens toch onder druk zijn zetel op te geven. Hij wil hierover niet in details uitwijden, maar vat het samen als „een hetze tegen mij”. Toch is hij bereid over zijn emoties heen te stappen, zegt hij. „Na veel discussie besloten we dat dit voorgelegd moet worden aan de partijraad, op 23 juni. Laat de leden daarvan maar uitmaken of de Kieswet moet worden gevolgd of de wens van het partijbestuur.”

Volgens Yildirim had het conflict eenvoudig opgelost kunnen worden. „Als ze zeggen: jij kan aanblijven als senator en in de toekomst gaan we dit anders organiseren, dan was er niets aan de hand geweest. Dat lijkt me ook de beste weg voor de partij, want dit doet de minste schade aan de SP en kandidaten. Het is toch vreemd om achteraf de gemaakte fouten in de procedure te willen rechtzetten ten koste van alles. Helaas dacht het partijbestuur er anders over.”

Hoewel hij zich morgen zal laten beëdigen als senator, zegt Yildirim de vergadering van 23 juni af te wachten, waarin de kwestie wordt besproken. „Ik heb afgesproken dat ik voorlopig deel blijf uitmaken van de SP-fractie en na 23 juni zien we wel verder”.

Het resultaat van deze affaire is dramatisch, vindt Yildirim. „De Turkse televisie interviewt mij met de vraag of de SP discrimineert. Er zijn bij andere partijen vier kandidaten op voorkeurstemmen in de Senaat gekozen en dat leidt niet tot problemen en bij de SP wel.”
-----------------------------------------------------------------------

WIL de SP minder stemmers of zo?
Terug naar het imago van STALINISTISCHE partij e.d. uitingen?
Kijk ik wil ze zien regeren, maar misschien ziet JM dat wel anders! Dat er nog steeds te weinig kwaliteit is, dat men goed wegkwam met de verkiezingen (niet regeren) en de provincies (geen mede-verantwoording)
Jammer, heeel ergggg jammer.
Ik hoop wel dat de betroffen SPer zijn rug recht houd!
Zelfs de buitenlandse media zit er al op. (Turkije)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:15:50 #130
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50357544
De SP gaat de man installeren
Daarna gaat de SP proberen de zetel terug te krijgen en te vergeven aan iemand
die de SP stemmers (en andere gemachtigden) dus liever niet hadden.

Maar de EED of belofte die de SPer af gaat leggen is net als de kieswet,
bOvengaande over het SP gedrag intern.

Ik snap niet dat de SP dit door wil zetten, wie wel, en met welke gedachte
daarachter dan!?

Oh ja:

"Na verkiezingen of bij de vervulling van tussentijdse vacatures, vindt beëdiging van (nieuwe) Kamerleden plaats. Een benoemd lid zweert of belooft dat hij of zij geen giften aan iemand heeft beloofd of gegeven om lid van de Kamer te kunnen worden. Tevens zweert of belooft het nieuwe lid bij de uitoefening van het ambt geen beloften of geschenken van iemand te zullen aannemen. Vervolgens zweert of belooft het nieuwe lid trouw aan de Koning, het statuut van het Koninkrijk en de Grondwet.

De eden of beloften worden afgelegd in handen van de Kamervoorzitter."
-------------------------------------------------------------------------------------------

De SP statuten worden niet genoemd, het overkappende koningkrijk en grondwet wel....
pi_50604684
quote:
Cheryl Braam uit Statenfractie GroenLinks
dinsdag 19 juni 2007 08:09

Cheryl Braam, het Statenlid van GroenLinks dat vorige maand een ongeldige stem uitbracht, stapt uit GroenLinks en gaat als zelfstandige fractie verder in de Provinciale Staten van Noord-Holland.

Cheryl Braam verlaat GroenLinks-fractie
GroenLinks had Braam verzocht haar zetel ter beschikking te stellen aan de partij, maar Braam besloot anders. De fractie 'betreurt deze stap ten zeerste, omdat die vindt dat de zetel aan GroenLinks toebehoort', zei fractievoorzitter Harmen Binnema maandagavond.

Bij de Eerste Kamerverkiezingen eind vorige maand stemde Braam verkeerd, door alle hokjes in te vullen. In eerste instantie ontkenden alle GroenLinks Statenleden bij hoog en laag verantwoordelijk te zijn voor de ongeldige stem, maar na een paar dagen bekende Braam haar daad.

'Erg gespannen'
Naar eigen zeggen was Braam 'erg gespannen door omstandigheden van persoonlijke aard' en 'vergiste' zij zich daarom bij het invullen van haar stembiljet.

De actie van Braam zorgde ervoor dat GroenLinks een zetel minder kreeg in de Eerste Kamer. De SP kreeg dankzij het GroenLinks-lid een extra senator.

De geberutenis leidde tot een vertrouwensbreuk. De GroenLinks Statenfractie acht de fractie en GroenLinks als geheel zodanig beschadigd dat verdergaan met Braam niet mogelijk is. Daarom werd Braam maandag gevraagd haar zetel op te geven.
Bron.
Goed nieuws, we hebben er weer een partij van belang bij.
Dames & heren: de groep Braam!
pi_50605794
Waardoor GL dus niet 1 maar 2 zetels kwijtraakt Ben benieuwd of ze volgende keer weer zo snel een excuusallochtoon op de lijst zetten.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:25:18 #133
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50614091
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef Fastmatti het volgende:
Waardoor GL dus niet 1 maar 2 zetels kwijtraakt Ben benieuwd of ze volgende keer weer zo snel een excuusallochtoon op de lijst zetten.
Ze zijn met de ongeldige stem niet een zetel kwijtgeraakt; het was de PvdD die daardoor een zetel verloor. Dit is dus de enige zetel die verloren gaat voor GL.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_50614502
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ze zijn met de ongeldige stem niet een zetel kwijtgeraakt; het was de PvdD die daardoor een zetel verloor. Dit is dus de enige zetel die verloren gaat voor GL.
Er is wel een lijstverbintenis...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:38:04 #135
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50614637
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Er is wel een lijstverbintenis...
Dat was onder andere de oorzaak waarom de PvdD een zetel verloor, maar waarom antwoord je dat op mijn reactie?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_50614938
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef Sidekick het volgende:
Dat was onder andere de oorzaak waarom de PvdD een zetel verloor, maar waarom antwoord je dat op mijn reactie?
Je kan dus niet zeggen dat GroenLinks zichzelf niet in de vingers heeft gesneden.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:04:55 #137
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_50628769
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nog even alle media artikelen over de door alle partijen gebruikte wiskundige en diens uitleg, op een rijtje....

Mensen/iemand in de provincie Utrecht stemde vreemd, en omdat GL en PvdD een lijstverbinding hebben maakt dat verder niet uit dat de SP een extra zetel kreeg.
(GL en PvdD krijgen dus de stemmen deels die de ander misloopt, vandaar _lijst=-=verbindingen_...)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:32:49 #138
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50629808
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef fokthesystem het volgende:

GL en PvdD krijgen dus de stemmen deels die de ander misloopt
Zou je deze zin wat nader toe kunnen lichten, fokthesystem? Waarom deels? Waarom alleen als de andere partij stemmen misloopt?
pi_51386125
quote:
Bonje in SP om kritisch artikel
AMSTERDAM - De top van de SP heeft afgelopen vrijdag hoofdredacteur Elma Verhey van het eigen partijblad Tribune geschorst. Verhey weigerde op verzoek van partijsecretaris Hans van Heijningen een kritisch artikel in te trekken over de besluitvorming in de SP.

Het stuk beschrijft de emotionele discussie tijdens een Zwols afdelingsoverleg in juni over het verzoek van het partijbestuur aan Eerste Kamerlid Düzgün Yildirim om zijn zetel in te leveren. De SP’er werd met voorkeursstemmen in de senaat gekozen, maar de partijtop wil vasthouden aan de volgorde van de kandidatenlijst.

Verhey kreeg niet te horen waarom ze het artikel moest intrekken. ‘Kennelijk beviel de inhoud Van Heijningen niet. Ik vind het buitengewoon jammer dat het blijkbaar niet mogelijk is om in eigen kring openheid te geven over partijdiscussies.’ Ook over haar schorsing zegt de hoofdredacteur, die vroeger als journalist bij Vrij Nederland werkte, geen opgaaf van reden te hebben gekregen.

Geen toelichting
Van Heijningen wil zijn besluit niet toelichten. ‘Ik wil eerst met Verhey overleggen hoe we de pers te woord staan. Eerder zou ik onfatsoenlijk vinden. Ook nu blijkt dat zij daar anders in staat.’ SP-leider Jan Marijnissen was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.

Het partijblad verschijnt volgende week. Volgens de redactie staat het gewraakte artikel ‘Zoveel emotie komt niet uit de lucht vallen’ niet in het blad. In het artikel, dat in handen is van de Volkskrant, staan citaten van partijleden die de cultuur en het democratische gehalte van de SP tijdens de vergadering ter discussie stellen.

Aftreden
Drie bestuursleden uit Zwolle kondigen aan af te willen treden. Zij en andere aanwezigen zijn volgens het artikel ‘geschrokken van de manier waarop de partij met mensen omgaat’.

De commotie rondom Yildirim is nog niet ten einde. Met tien andere partijleden heeft de senator het Comité Democratisering SP opgericht. Zij zijn ontevreden over de beperkte invloed van leden op partijbeslissingen.

Persconferentie
Vanmiddag doet het comité tijdens een persconferentie voorstellen aan de partijtop. ‘Die gaan onder meer over de wijze van besluitvorming van het bestuur’, zegt Yildirim. Hij zou onder voorwaarden bereid zijn zijn zetel op te geven.
bron: Volkskrant

Het bewuste artikel is door de Volkskrant op de website gezet: http://extra.volkskrant.nl/bijlagen/SPartikelyildirim.pdf

Het lijkt de SP toch wat moeite te kosten om te wennen aan de nieuwe status van de partij. Het is een grotere partij en dat brengt meer verschillen en diversiteit met zich mee. En dus kan niet alles meer zo blijven zoals het vroeger was: redelijk overzichtelijk en centraal aangestuurd. Dit is niet zo'n hele slimme actie wederom. Om niet te zeggen eigenlijk heel erg slecht. Censuur is dom, ik ken de statuten van de Tribune niet maar gezien Verhey er als hoofredacteur is benoemd, een echte journaliste en geen partij-vazal, denk ik dat onafhankelijkheid wel gewaarborgd zal zijn. Dus niet.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:49:03 #140
145677 Specsavers
Save your Specs
pi_51386288
Ach ja censuur is oud comministen niet vreemd zie je maar weer
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:55:13 #141
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51386442
Tijdens stresssituaties vallen mensen vaak terug in oude vertrouwde patronen
Vampire Romance O+
pi_51386495
Dat artikel is trouwens erg interessant. Een goed verslag en ook wel een eye-opener. Het zou juist van grote klasse en zelfvertrouwen getuigen als ze het zouden plaatsen en er vervolgens een open discussie over entameren. Het is nogal dom om dit soort dingen te censureren, je weet dat het naar buiten komt.

Het is een logische ontwikkeling dat er in de SP nu ook wat problemen ontstaan zoals vrijwel alle partijen die groeien dat hebben. Daar zullen de Jannen en Hansjes toch echt aan moeten wennen.
pi_51387074
Het gestaalde kader van de SP, zeg maar de groep rond Marijnissen en Kox die halverwege de jaren 80 de macht greep in de partij, zullen moeten beseffen dat met het groeien van de partij ook mensen binnen worden gehaald die andere ideeën hebben over partijdemocratie. Iemand dus als Elma Verheij, die interne kritiek een podium wil geven in het partijblad. In de visie van Marijnissen en Kox is dat totaal ondenkbaar, omdat interne strijd afbreuk doet aan de 'externe' strijd; de strijd tegen de gevestigde orde en het 'neoliberalisme'.

Ik heb trouwens de kwestie rond Yildirim de afgelopen weken nadrukkelijk gevolgd op verschillende mediasites en weblogs, en ik vind het goed dat hij zich niet zoals een Lazrak in de hoek laat zetten en af laat serveren, maar nadrukkelijk de strijd wil aangaan met de partijtop. Men probeert hem weg te zetten als 'profiteur' en 'baantjesjager', maar die kwalificaties worden met elk nieuw bericht over de kwestie ongeloofwaardiger.
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:35:12 #144
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_51387350
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef Kozzmic het volgende:
Het gestaalde kader van de SP, zeg maar de groep rond Marijnissen en Kox die halverwege de jaren 80 de macht greep in de partij, zullen moeten beseffen dat met het groeien van de partij ook mensen binnen worden gehaald die andere ideeën hebben over partijdemocratie. Iemand dus als Elma Verheij, die interne kritiek een podium wil geven in het partijblad. In de visie van Marijnissen en Kox is dat totaal ondenkbaar, omdat interne strijd afbreuk doet aan de 'externe' strijd; de strijd tegen de gevestigde orde en het 'neoliberalisme'.

Ik heb trouwens de kwestie rond Yildirim de afgelopen weken nadrukkelijk gevolgd op verschillende mediasites en weblogs, en ik vind het goed dat hij zich niet zoals een Lazrak in de hoek laat zetten en af laat serveren, maar nadrukkelijk de strijd wil aangaan met de partijtop. Men probeert hem weg te zetten als 'profiteur' en 'baantjesjager', maar die kwalificaties worden met elk nieuw bericht over de kwestie ongeloofwaardiger.
Kun je me wat weblogs aanwijzen waar daarover is bericht?

Overigens is dit gedoe niet iets wat alleen de SP overkomt. Elke partij had moeite met die voorkeursstemmen.

Een paar jaar geleden wilde Tom de Graaf nog de drempel verlagen van het aantal voorkeursstemmen. Leek me een strak plan, maarja, de oude mastodonten van de SP, VVD, CDA, PvdA en wie nog meer niet moesten dat zonodig weer blokkeren.

Blijft één prangende vraag over: waarom willen ze Yildirim zo graag weg hebben? Speelt er meer?

[ Bericht 3% gewijzigd door Klopkoek op 12-07-2007 10:46:13 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_51388048
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kun je me wat weblogs aanwijzen waar daarover is bericht?
Je kunt beginnen op http://www.duzgunyildirim.nl. Daar worden in reacties verschillende andere sites genoemd, onder andere http://sptransparant.blogsome.com/. Ook is wel 'aardig' om te zien hoe Anja Meulenbelt op haar blog reageert op de kwestie. Vanuit het standpunt van de partij dus.

Verder kun je via Google News zoeken op Düzgün Yildirim. Met name De Stentor heeft veel bericht over de zaak.
quote:
Overigens is dit gedoe niet iets wat alleen de SP overkomt. Elke partij had moeite met die voorkeursstemmen.

Een paar jaar geleden wilde Tom de Graaf nog de drempel verlagen van het aantal voorkeursstemmen. Leek me een strak plan, maarja, de oude mastodonten van de SP, VVD, CDA, PvdA en wie nog meer niet moesten dat zonodig weer blokkeren.
Er is wel een groot verschil tussen de SP en de andere partijen. Bij die andere partijen zijn de met voorkeurstemmen gekozen kandidaten uiteindelijk zonder voorbehoud beëdigd en gewoon opgenomen in de respectievelijke fracties. Alleen bij het CDA is in goed overleg een afspraak met de betreffende persoon gemaakt dat deze na twee jaar plaatsmaakt voor de nummer 21 op de lijst.

Wat mij betreft hoeft het trouwens niet makkelijker te worden gemaakt om met voorkeurstemmen te worden gekozen en mag sowieso het hele systeem waarop de Eerste Kamer wordt gekozen op de helling. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat over de manier waarop de SP-top de kwestie probeert af te wikkelen, de leugens die in de media en aan de partijleden worden verkocht en de wijze waarop men omgaat met critici binnen de partij. Natuurlijk is geen enkele partij blij met interne kritiek, maar bij andere partijen worden die critici niet monddood gemaakt en afgeserveerd.
quote:
Blijft één prangende vraag over: waarom willen ze Yildirim zo graag weg hebben? Speelt er meer?
Men wil hem niet per se weg hebben, maar men wil dat hij zich schikt naar de eisen van de partijtop en netjes in het gareel loopt.
pi_51390684
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef Kozzmic het volgende:

die kox is een hele aardige man trouwens heb bij zijn zoon in de klas gezeten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_51391847
Het is heel kwalijk wat er momenteel binnen de SP gebeurd. Zelf ben ik lid van een sp werkgroep, maar op deze manier heb ik er weinig trek meer in. Onze site is vandaag dan ook op 'zwart' gegaan uit protest.

http://borger-odoorn.sp.nl/
pi_51392722
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef Walvisje het volgende:
Het is heel kwalijk wat er momenteel binnen de SP gebeurd. Zelf ben ik lid van een sp werkgroep, maar op deze manier heb ik er weinig trek meer in. Onze site is vandaag dan ook op 'zwart' gegaan uit protest.

http://borger-odoorn.sp.nl/
Wat verwacht je dan van een socialistische partij
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:53:10 #149
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_51393243
wederhoor duzgun yildirim, SP, censuur, mao-filter.... gaat hier ook over, zie daar voor 'alle links'
Vanavond in NOVA op tv komt Duzgun Yildirim ook aan bod en de SP censuur. www.novatv.nl
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:56:25 #150
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_51393344
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef SCH het volgende:

Het lijkt de SP toch wat moeite te kosten om te wennen aan de nieuwe status van de partij. Het is een grotere partij en dat brengt meer verschillen en diversiteit met zich mee.
Het lijkt er op of Jan Marijnissen de pratij niet groter WIL laten worden.
Wat zijn dit voor klungelige zaken eigenlijk om niks!? Niet de's SPs... De ene fout over mensenruggen heen na de andere !

Jammer dat ik vanavond NOVA niet kan kijken maar ik zal het wel opnemen, ben erg benieuwd.

Ook ben ik benieuwd naar de verhalen t.z.t. van o.a. de geschorste Tribune journaliste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')