abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:48:01 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49921457
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik stoor me daar niet echt aan. Het zijn er een heleboel die gesneuveld zijn. Ik stoor me meer aan mensen die die moorden misbruiken of die zeggen dat het niet heeft plaats gevonden.
Ik stoor me aan mensen die zich storen aan mensen die die gebeurtenis ontkennen. Daar moet je geen tijd aan schenken. Dat is nl. net zo dom als het ontkennen van het bestaand van water of eerlijke Marokkanen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_49921499
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik stoor me aan mensen die zich storen aan mensen die die gebeurtenis ontkennen. Daar moet je geen tijd aan schenken. Dat is nl. net zo dom als het ontkennen van het bestaand van water of eerlijke Marokkanen.

²
ik stoor me aan mensen die zcih storen aan mensen die zich aan ontkenners storen ..storend
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:49:42 #78
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49921529
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het alleen belachelijk dat deze genocide een aparte naam draagt. "Holocaust", alsof deze gebeurtenis een meer bijzondere status zou hebben dan andere genocides. Ik erger me er ook aan dat er altijd zo moeilijk gedaan wordt over het aantal slachtoffers. Het aantal is nl. irrelvant, dat het heeft plaatsgevonden, dat is het punt!

²
Heel veel slachtpartijen en uitroeiingen hebben een sprekende naam.
"De nacht van de lange messen", bijvoorbeeld. De rillingen lopen je toch over de rug?
Dat is juist heel goed. Daarmee geef je aan dat wij, als nabestaanden, emotioneel terugdenken op dat soort gebeurtenissen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:53:40 #79
13462 BansheeBoy
pi_49921706
[quote]Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Floripas het volgende:
* Post aangeboden ter beoordeling aan de FA's. *

[ Bericht 73% gewijzigd door Drugshond op 30-05-2007 18:04:57 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:58:29 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49921901
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
* ter beoordeling *
Oh, man, dit is echt op zoveel vlakken onzin. Waar te beginnen?
1. Holocaust is een Griekse term. Joden noemen de holocaust de Goerboen of de Hasjowa. Het woord is al ouder dan twintigste eeuw.
2. Hoe gebruiken "de joden" dit om hun bankrekening te spekken?
3. De holocaust slaat ook op homo's en zigeuners en slaven en communisten en mongolen en marokkanen die in de concentratiekampen zijn omgekomen.

[ Bericht 31% gewijzigd door Drugshond op 30-05-2007 18:05:27 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:21:30 #81
3542 Gia
User under construction
pi_49922646
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:22 schreef DS4 het volgende:
Dus straks is het ontkennen van de holocaust strafbaar en het erkennen ook... Veel gekker moet het niet worden.
Ach, ligt er maar aan waar je het bangst voor bent. Ik blijf het erkennen.
quote:
Kan iemand mij overigens een uitleggen waarom het erkennen van de holocaust beledigend zou zijn voor moslims?
Ze zoeken weer een stok om mee te slaan.
Tot nu toe krijgen ze gewoon alles voor elkaar met dreigen. En steeds als ze hun zinnetjes weer krijgen, hebben ze niks meer te dreigen. Dan moeten ze dus weer iets nieuws bedenken.

Denk dat ze hiermee lang vooruit kunnen.
pi_49923718
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef Pool het volgende:

[..]

Mwah, elk geval is er eentje teveel.
Zonder meer.
pi_49924803
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar dat doen wij dus niet, deze generatie voelt zich verre van betrokken. Ik zie het ook meer als een soort van merchandising, uitbuiting (op financiėle gronden) door de Joodse gemeenschap.

Het is pijnlijk dat de Holocaust heeft plaatsgevonden. Jammer dat veel Joden dit aangrijpen om hun bankrekening te voorzien van degelijke valuta.

²
Ah gut,

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat jij in wezen gewoon een ouderwertsche (rel) antisemiet bent.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:44:11 #84
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_49925593
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:07 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Zo raar is het niet, bepaalde moslims zien joden het liefst alleen als dader, door onderwijs over de holocaust zouden ze joden ook als schachtoffer moeten zien en dat komt ze niet zo goed uit.
Laatst zat ik vast in de lift. Was ik toen ook schachtoffer?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_49925680
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Laatst zat ik vast in de lift. Was ik toen ook schachtoffer?
Met een beetje gevoel voor drama was je toen het slachtoffer van een kapotte lift ja, als je heel graag wil.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:51:01 #86
13462 BansheeBoy
pi_49925827
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ah gut,

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat jij in wezen gewoon een ouderwertsche (rel) antisemiet bent.
Technisch gezien is dit niet eens mogelijk. Ik ben zelf een semiet (van oorsprong).

²
pi_49926183
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Technisch gezien is dit niet eens mogelijk. Ik ben zelf een semiet (van oorsprong).

²
Dat berijp ik ( in het geval van mensen uit het Midden-Oosten danwel Noord-Afrika) toch is het de algemeen gebruikte en geaccepteerde term dus daar hou ik me maar even aan.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:12:56 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_49926665
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:47 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Met een beetje gevoel voor drama was je toen het slachtoffer van een kapotte lift ja, als je heel graag wil.
Lees nu eens goed!
The End Times are wild
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:15:17 #89
13462 BansheeBoy
pi_49926756
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Lees nu eens goed!
Hij leest niet eens!

²
pi_49927194
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Lees nu eens goed!
wat moet ik lezen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:29:50 #91
3647 B.R.Oekhoest
pi_49927252
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

wat moet ik lezen?
Schachtoffer. Beetje woordblind misschien?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_49927320
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Schachtoffer. Beetje woordblind misschien?
ah ja, ik ben idd een beetje, behoorlijk, woordblind.
pi_49927795
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:37 schreef Pool het volgende:

[..]

Als je je daardoor prettiger voelt, dan mag je de genocide van Armeniėrs van mij ook een naam geven hoor.
Dat heeft het al. "De Grote Armeense Leugen"
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:55:01 #94
3647 B.R.Oekhoest
pi_49928089
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Roep dat ook eens zo stoer bij het Armeense monument in Assen, of in Armenie zelf.
pi_49928174
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat denken ze alleen in Turkije hoor . Kom, neem eens een voorbeeld aan de Duitsers, die weten hoe ze met een negatief verleden moeten omgaan.
pi_49928290
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat denken ze alleen in Turkije hoor .
En in de rest van de niet-christelijke wereld, maar goed
quote:
Kom, neem eens een voorbeeld aan de Duitsers, die weten hoe ze met een negatief verleden moeten omgaan.
Dus omdat Duitsland een genocide heeft gepleegd, hebben andere landen dat ook. Oke, klinkt logisch.
pi_49928357
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En in de rest van de niet-christelijke wereld, maar goed
De moslimwereld staatb niet bepaald bekend om onbevooroordeelde wetenschap.
quote:
[..]

Dus omdat Duitsland een genocide heeft gepleegd, hebben andere landen dat ook. Oke, klinkt logisch.
Nee. Maar zij ontkennen het niet, en daar mogen landen waar bewezen een genocide heeft plaatsgevonden een voorbeeld aan nemen.
pi_49928580
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De moslimwereld staatb niet bepaald bekend om onbevooroordeelde wetenschap.
Geldt minstens zo veel voor de christelijke wereld. Het is niet voor niets dat de armenen enkel bij hun christeljike broeders voet aan de grond krijgen.
quote:
[..]
Nee. Maar zij ontkennen het niet, en daar mogen landen waar bewezen een genocide heeft plaatsgevonden een voorbeeld aan nemen.
Er is niets bewezen. Misschien zit daar het probleem wel.
pi_49929194
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Geldt minstens zo veel voor de christelijke wereld. Het is niet voor niets dat de armenen enkel bij hun christeljike broeders voet aan de grond krijgen.
Ondanks dat ik uit een cultuur kom met christelijke wortels ben ik niet christelijk, en dat geldt voor een hele grote groep wetenschappers uit deze contreien... Kulverwijt.
quote:
[..]

Er is niets bewezen. Misschien zit daar het probleem wel.
Er is bewezen dat er veel Armenen zijn omgekomen. En het was geen burgeroorlog gezien de eenzijdigheid van de slachtpartijen.
pi_49929402
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ondanks dat ik uit een cultuur kom met christelijke wortels ben ik niet christelijk, en dat geldt voor een hele grote groep wetenschappers uit deze contreien... Kulverwijt.
Het is een feit dat westerlingen van oudsher nauwere banden hebben met christelijke broeders dan met moslims. Wetenschapper of niet.
quote:
Er is bewezen dat er veel Armenen zijn omgekomen. En het was geen burgeroorlog gezien de eenzijdigheid van de slachtpartijen.
Er is niets bewezen. Maar gezien jouw gekleurdheid in deze zul je ook wel denken dat armeense rebellen niet hele Turkse dorpen hebben uitgemoord.

Maar deze discussie is offtopic. Je mag deze Armeense kwestie (genocide?) doorlezen als je meer wilt weten. Of een van de vele andere topics die er over hebben gelopen. Of open er zelf 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')