abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:34:28 #101
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49929496
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Technisch gezien is dit niet eens mogelijk. Ik ben zelf een semiet (van oorsprong).

²
Negeer Bansheeboy, zeg. Hij is een trol. Hij reageert niet eens op argumenten.

6²
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:49:01 #102
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49930006
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Of een van de vele andere topics die er over hebben gelopen. Of open er zelf 1.
Die topics waarin jij alle bronnen die niet jouw standpunt delen afdoet als 'Armenenvriendjes' of 'Türkfeindlich'? Die topics bedoel je?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_49930213
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:

* ter beoordeling aan de FA's. *
jammer dat moslims altijd de holocaust erbij halen als er kritiek op hun word geuit.

[ Bericht 45% gewijzigd door Drugshond op 30-05-2007 18:07:54 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:58:25 #104
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49930340
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef Onryo het volgende:

[..]

jammer dat moslims altijd de holocaust erbij halen als er kritiek op hun word geuit.
"Moslims" doen dat niet "altijd", en don't feed the troll. Heb je nou niet verdergelezen?

Voerigens gaat dit topic over de holocaust.
Dag!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:02:23 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49930458
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Negeer Bansheeboy, zeg. Hij is een trol. Hij reageert niet eens op argumenten.

6²
Ik wil graag in gaan op de vele posts, echter zit ik nu op mijn werk. Ik reageer nu alleen op de argumenten die enigzins de vorm van een argument hebben.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:03:50 #106
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49930501
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil graag in gaan op de vele posts, echter zit ik nu op mijn werk. Ik reageer nu alleen op de argumenten die enigzins de vorm van een argument hebben.

²
En daarom reageer je wel op:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ah gut,

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat jij in wezen gewoon een ouderwertsche (rel) antisemiet bent.
En niet op:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, man, dit is echt op zoveel vlakken onzin. Waar te beginnen?
1. Holocaust is een Griekse term. Joden noemen de holocaust de Goerboen of de Hasjowa. Het woord is al ouder dan twintigste eeuw.
2. Hoe gebruiken "de joden" dit om hun bankrekening te spekken?
3. De holocaust slaat ook op homo's en zigeuners en slaven en communisten en mongolen en marokkanen die in de concentratiekampen zijn omgekomen.
?
Feilloze smaak in argumenten, hoor!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:39:59 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_49931840
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

En daarom reageer je wel op:
[..]

En niet op:
Oh, man, dit is echt op zoveel vlakken onzin. Waar te beginnen?
1. Holocaust is een Griekse term. Joden noemen de holocaust de Goerboen of de Hasjowa. Het woord is al ouder dan twintigste eeuw.
2. Hoe gebruiken "de joden" dit om hun bankrekening te spekken?
3. De holocaust slaat ook op homo's en zigeuners en slaven en communisten en mongolen en marokkanen die in de concentratiekampen zijn omgekomen.

?
Feilloze smaak in argumenten, hoor!
Jou argumenten slaan nergens op. Om er dan toch op te reageren:
1) Waar, maar helemaal niet relevant in de discussie
2) Nooit Finkelstein gelezen?
3) Pertinent onjuist. Hoewel de holocaust eigenlijk niet veel meer dan een zijspoor van WOII geweest is, hebben pas na de oorlog de door jou genoemde groepen hun plaatsje in de gaskamers opgeeist. Hitler is altijd heel tolerant geweest tegen homoseksuelen, enkel diegenen die zich vergrepen aan jongetjes (vaak HJ ) werden meestal tijdelijk in een concentratiekamp geplaatst. Dat er een holocaust tegen homoseksuelen plaats gevonden heeft is volstrekte onzin.
Zigeuners zijn natuurlijk wel vernietigd, alhoewel ook niet alle zigeunervolkeren "op de lijst stonden"
Met slaven bedoel je waarschijnlijk Slaven. Er is nooit sprake van een endloesing tegen hen geweest. En hoezo marokkanen? Krijgen die nu ook al hun eigen monument in Auschwitz?
Ik weet dat het uitermate politiek correct is om iedereen slachtoffer van Hitler te maken, zelfs als een bepaalde bevolkingsgroep helemaal niet in Europa was tijdens de oorlog, maar het is volslagen onzin. De holocaust was tegen de Joden gericht. Met op een zijspoor de zigeuners.
The End Times are wild
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:37:46 #108
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49933810
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jou argumenten slaan nergens op. Om er dan toch op te reageren:
1) Waar, maar helemaal niet relevant in de discussie
Heb je de originele post van Bansheeboy wel gelezen, of was dat een beetje teveel moeite?
quote:
2) Nooit Finkelstein gelezen?
Nope.
quote:
3) Pertinent onjuist. Hoewel de holocaust eigenlijk niet veel meer dan een zijspoor van WOII geweest is, hebben pas na de oorlog de door jou genoemde groepen hun plaatsje in de gaskamers opgeeist. Hitler is altijd heel tolerant geweest tegen homoseksuelen, enkel diegenen die zich vergrepen aan jongetjes (vaak HJ ) werden meestal tijdelijk in een concentratiekamp geplaatst. Dat er een holocaust tegen homoseksuelen plaats gevonden heeft is volstrekte onzin.
Zigeuners zijn natuurlijk wel vernietigd, alhoewel ook niet alle zigeunervolkeren "op de lijst stonden"
Met slaven bedoel je waarschijnlijk Slaven. Er is nooit sprake van een endloesing tegen hen geweest. En hoezo marokkanen? Krijgen die nu ook al hun eigen monument in Auschwitz?
Ik weet dat het uitermate politiek correct is om iedereen slachtoffer van Hitler te maken, zelfs als een bepaalde bevolkingsgroep helemaal niet in Europa was tijdens de oorlog, maar het is volslagen onzin. De holocaust was tegen de Joden gericht. Met op een zijspoor de zigeuners.
Op welke ontkenningsschool heb jij gezeten? Holocaust betekent gewoon "volkerenmoord".
- Marokkanen werden door Vichy France in concentratiekampen gezet
- Voor homo's bestond zelfs een speciale 'jodenster', de roze driehoek, die homo's in concentratiekampen kregen opgespeld
- Mongoolse sovjetdivisies hebben in Kamp Vught gezeten en zijn stelselmatig doorgevoerd
- Slaven waren geen onderdeel van de endlosing, maar als minderheid in Duitse gebieden werden ze wel stelselmatig gedeporteerd en geinterneerd in concentratiekampen.
pi_49933996
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Floripas het volgende:
Wat? Belachelijk. Onmiddelijk terugdraaien.

Edit: oh, het is de Daily Hate, een boulevardvod. Ik kan geen echte bron vinden voor het onderzoek. Iemand?
Oi dat het boulevard blad is, wil not niet zeggen dat het bnniet waar is.

Herinner jij je de PIGSBAG rel nog (geen stressballen in varkensvorm en Winnie de Pooh kalenders op de werkplek..... dat kwam ook vie hen naarbuiten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:44:23 #110
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934058
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oi dat het boulevard blad is, wil not niet zeggen dat het bnniet waar is.

Herinner jij je de PIGSBAG rel nog (geen stressballen in varkensvorm en Winnie de Pooh kalenders op de werkplek..... dat kwam ook vie hen naarbuiten
Nee, en ik kan het ook niet vinden.
pi_49934331
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, en ik kan het ook niet vinden.
* flamen doe je maar ergens anders *

http://community.channel4(...)9460501/m/9200031523

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/europe/10/04/britain.redcross/

beide kwamen eerst via een "boulevard blad" naarbuiten maar zoals je kunt zien wordt het bericht herhaald door CNN en C4

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 30-05-2007 17:59:48 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:01:29 #112
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934650
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

beide kwamen eerst via een "boulevard blad" naarbuiten maar zoals je kunt zien wordt het bericht herhaald door CNN en C4
Vond je dat al flamen? Dan heb je me kennelijk nooit los zien gaan.

Ik zal me even inlezen.

Edit: die eerste is een discussieforum a la fok, en die tweede gaat over een kruis, niet over varkens. Ik wil het echt graag lezen, maar heb je ook een echte bron?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:44 #113
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_49934993
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Sex and violence, punk's not dead.

Zullen we nu weer ontopic, blauwgevederde vriend?
Is goed... ff deleten die rommel.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:14:25 #114
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935046
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is goed... ff deleten die rommel.
Het voordeel van een pièce en deux met jou
pi_49939918
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vond je dat al flamen? Dan heb je me kennelijk nooit los zien gaan.

Ik zal me even inlezen.

Edit: die eerste is een discussieforum a la fok, en die tweede gaat over een kruis, niet over varkens. Ik wil het echt graag lezen, maar heb je ook een echte bron?
Haalt je hoofd eens uit die geitenreet, of het zand meneer de struisvogel
Bijde linkjes tonen keurig aan dat dit verschijnsel , cultuur engeschiedenis verloochening zich internationaal al langer afspeelt.
Mischien moet je ook eens gaan praten met de gemiddelde godsdienst/levensbeschouwelijkevorming leraar op een middelbare schoool in een grote stad.

Het feit dat dit schering en inslag is, alhoewel jij dat bij hoog enn laag ontkent, maakt het net als de armeense genocide niet minder waar.

@ Drugshond : dit is geen flame dit is een zacht roosterend vlammetje, flames had je in die "niet bestaande ovens in het niet bestaand auswitz in de nimmer plaats gehad hebbende WOII
pi_49987297
Ik kan natuurlijk ergens overheen gelezen hebben, maar heb nog steeds geen antwoord gezien, waarom erkennen van de holocaust beledigend is voor moslims. Behalve dan de suggestie, dat moslims hun visie op of mening over joden zouden moeten herzien. Maar als ik het goed heb, kwam die suggestie van een niet-moslim. Dus graag alsnog een antwoord van een moslim!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:05:33 #117
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49992365
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:02 schreef Kees22 het volgende:
Ik kan natuurlijk ergens overheen gelezen hebben, maar heb nog steeds geen antwoord gezien, waarom erkennen van de holocaust beledigend is voor moslims. Behalve dan de suggestie, dat moslims hun visie op of mening over joden zouden moeten herzien. Maar als ik het goed heb, kwam die suggestie van een niet-moslim. Dus graag alsnog een antwoord van een moslim!
Ik denk niet dat je hier moslims treft die die mening zijn toegedaan. Sterker nog, ik denk dat je bijna geen moslims vindt waar dan ook die die mening zijn toegedaan.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:06:13 #118
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49992385
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Haalt je hoofd eens uit die geitenreet, of het zand meneer de struisvogel
Bijde linkjes tonen keurig aan dat dit verschijnsel , cultuur engeschiedenis verloochening zich internationaal al langer afspeelt.
Mischien moet je ook eens gaan praten met de gemiddelde godsdienst/levensbeschouwelijkevorming leraar op een middelbare schoool in een grote stad.

Het feit dat dit schering en inslag is, alhoewel jij dat bij hoog enn laag ontkent, maakt het net als de armeense genocide niet minder waar.

@ Drugshond : dit is geen flame dit is een zacht roosterend vlammetje, flames had je in die "niet bestaande ovens in het niet bestaand auswitz in de nimmer plaats gehad hebbende WOII
Zo, ik vraag je om een bron en jij schiet meteen uit de slof?
pi_49992879
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:02 schreef Kees22 het volgende:
Waarom zou dat beledigend zijn
pi_49992916
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo, ik vraag je om een bron en jij schiet meteen uit de slof?
Ik gaf je onderschrijvende bronnenm, en als je de OP leest staat daar ook een bron in.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:25:55 #121
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49993017
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik gaf je onderschrijvende bronnenm, en als je de OP leest staat daar ook een bron in.
Inmiddels staat er een bron in van de Times, ja, en die is nogal anders van toon.

Maar over je PIGBAG-schandaal, of wat je dan ook in kapitalen dacht neer te kwakken, heb ik nog geen normale bron gezien.

Ik stel overigens voor dat je voortaan tot tien telt voor je post.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:35:24 #122
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_49993306
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom zou dat beledigend zijn
Goede vraag. Ik krijg dan ook de indruk dat dat idee alleen in hoofden van politiek correcte niet-moslims zit, uit angst iets te kunnen zeggen wat mogelijk niet helemaal in het gemiddelde moslimstraatje past.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:36:06 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49993321
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik krijg dan ook de indruk dat dat idee alleen in hoofden van politiek correcte niet-moslims zit, uit angst iets te kunnen zeggen wat mogelijk niet helemaal in het gemiddelde moslimstraatje past.
Inderdaad.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:39:26 #124
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49993422
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je hier moslims treft die die mening zijn toegedaan. Sterker nog, ik denk dat je bijna geen moslims vindt waar dan ook die die mening zijn toegedaan.
En ook al zou die moslim zijn/haar mening hierover willen delen, wat zegt dat dan überhaupt?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:47:26 #125
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49993637
Schande.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:48:23 #126
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49993663
Kei en keihard aanpakken!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49994669
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Inmiddels staat er een bron in van de Times, ja, en die is nogal anders van toon.

Maar over je PIGBAG-schandaal, of wat je dan ook in kapitalen dacht neer te kwakken, heb ik nog geen normale bron gezien.

Ik stel overigens voor dat je voortaan tot tien telt voor je post.
Er zijn mij hier teveel extreme pederasten een 5e collone leden aanwezig om tot 10 te tellen. De stupiditeit (het is aan naiviteit voorbij)
Als jij de times betrouwbaarder vind ga eens door hun archief heen. Irish independent had ook een stukje maar die hebben een klote archief.

Maar doe ook even ter leering ende vermaeck een linkje naar dat times ....
pi_49995914
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Er is niets bewezen. Maar gezien jouw gekleurdheid in deze zul je ook wel denken dat armeense rebellen niet hele Turkse dorpen hebben uitgemoord.
Ow al die skelletten die in rivierbeddingen gevonden worden aan de turks syrische grens die zijn daar neergelgd door mensen die de turken de armeense kwestie willen aansmeren. Het grote complot.
pi_49996062
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow al die skelletten die in rivierbeddingen gevonden worden aan de turks syrische grens die zijn daar neergelgd door mensen die de turken de armeense kwestie willen aansmeren. Het grote complot.
Knap dat jij aan de hand van skeletten kan aantonen dat het armenen zijn en niet koerden, Turken, Arabieren, Amerikanen, Britten of Duitsers.

Hebben armenen soms een andere lichaamsbouw dat ze als zodanig herkend kunnen worden?
pi_49996536
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Knap dat jij aan de hand van skeletten kan aantonen dat het armenen zijn en niet koerden, Turken, Arabieren, Amerikanen, Britten of Duitsers.

Hebben armenen soms een andere lichaamsbouw dat ze als zodanig herkend kunnen worden?
Met resten kun je wel degelijk de etnische afkomst bepalen aan de hand van het DNA. Zo wordt al jaren de geschiedenis van etnische groepen onderzocht.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:21:48 #131
66444 Lord_Vetinari
pi_49996578
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Met resten kun je wel degelijk de etnische afkomst bepalen aan de hand van het DNA. Zo worden al jaren de geschiedenis van etnische groepen onderzocht.
Nog afgezien natuurlijk van het feit dat die mensen niet naakt waren, maar dat er rondom de lichamen altijd artefacten gevonden worden, die aanwijzingen geven voor de herkomst van de lichamen.
pi_49996643
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nog afgezien natuurlijk van het feit dat die mensen niet naakt waren, maar dat er rondom de lichamen altijd artefacten gevonden worden, die aanwijzingen geven voor de herkomst van de lichamen.
Ach, volgens Kirmiz is het toch niet gebeurt
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:24:29 #133
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49996677
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht dat de appeasement politiek niet meer gebruikt werd na de ervaringen van Engeland in de vorige eeuw. Maar niets is minder waar.

Sommige moslims zijn chronisch beledigd. Daar rekening mee houden is schier onmogelijk zonder allerlei zaken over boord te gooien.
idd belachelijk gebeuren weer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:25:09 #134
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49996708
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is dus loeiende kolder.
klopt ze kwamen niet naar duitsland
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_49996757
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Met resten kun je wel degelijk de etnische afkomst bepalen aan de hand van het DNA. Zo wordt al jaren de geschiedenis van etnische groepen onderzocht.
Prima, maar kom dan met die gegevens en niet met enkel de mededeling "Er zijn lijken gevonden". Waar zijn de resultaten van het DNA onderzoek?
pi_49996778
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Aangezien velen nog wel wat resten van kleren of kleine personelijke beziiten bij zich hadden, en in massa's bij elkaar liggen zijn velen van die genoemde groepen al uit te sluiten. Ook zijn er groepen gevonden waarvan er maar een paar een kogel door hun kop hadden en de rest aan elkaar gebonden waren om zodoende de rest te laten verdrinken in die rivier. Mischien zijn het wel skelletten van dino's die ze gevonden hebben en we zo de bijbel kunne verklaren dat de aarde in 6 dagen geschapebn is maar 6000 jaar geleden.

Het kan toeval zijn, maar het is frappant om te zien dat je veel bevolkingsgroepen met een hoofdletter schrijft, maar de groepen die niet echt door de turkse gemeenschap erkent worden met een klein letter.
pi_49996896
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Aangezien velen nog wel wat resten van kleren of kleine personelijke beziiten bij zich hadden, en in massa's bij elkaar liggen zijn velen van die genoemde groepen al uit te sluiten. Ook zijn er groepen gevonden waarvan er maar een paar een kogel door hun kop hadden en de rest aan elkaar gebonden waren om zodoende de rest te laten verdrinken in die rivier.
Bron?

En stel, we gaan ervan uit dat het armenen waren, wie zegt mij dat het de Turken waren die ze hebben gedood en wie zegt dat ze onschuldig waren? En stel, ook hier gaan we ervanuit dat Turkse soldaten een groepje onschuldige armenen hebben gedood, hoe is dit een bewijs van genocide? Weet je uberhaupt wat genocide inhoudt?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:31:51 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_49996936
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Bron?
Waarom? Je gelooft hem toch niet.
pi_49996941
Zijn er ook intelligente turken op fok! eigenlijk?
pi_49996967
quote:

[..]

Bron?
Als ik de boeken ga noemen ga jij er dan 1 van lezen?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:35:51 #141
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49997048
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Geldt minstens zo veel voor de christelijke wereld. Het is niet voor niets dat de armenen enkel bij hun christeljike broeders voet aan de grond krijgen.
hoeveel nobelprijzen heeft de moslim wereld de laatste honderd jaar ontvangen
pi_49997069
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als ik de boeken ga noemen ga jij er dan 1 van lezen?
Als die boeken kunnen aantonen dat de slachtoffers onschuldige armenen waren, de daders Turkse soldaten waren en dat de opzet van de Turken was om alle armenen om te brengen, wat genocide zou inhouden, dan ben ik best bereid hiernaar te kijken. Geschiedenis leert mij echter dat deze boeken simpelweg niet bestaan. In die zin, dat het altijd boeken zijn die zijn opgesteld door of missionarissen of door toenmalige bezetters van het Ottomaanse Rijk en zelden geheel volgens de waarheid zijn geschreven.

Maar verbaas me zou ik zeggen.
pi_49997095
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hoeveel nobelprijzen heeft de moslim wereld de laatste honderd jaar ontvangen
Ik vat de relevantie niet helemaal, maar dat kun jij me vast wel vertellen
pi_49997127
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat het in de hoofden van wat neo-cons zit die het gebruiken om de boel op te stoken en hun eigen pluche veilig te stellen.

Heb het rapport maar eens opgezocht. Dat werkt altijd verhelderend. Het is een onderzoek geweest om te kijken hoe leraren omgaan met zogenaamde emotive and controversial subjects. Dit zijn onderwerpen waarbij leerlingen al eenzijdige denkbeelden hebben vaak gebaseerd op invloeden vanuit thuis of religie. Ze noemen voorbeelden als slavernij, joods-israelisch conflict, holocaust en kruistochten.

Hun conclusie is dat er een aantal verbeterpunten zijn. Er zijn immers een hoop leraren, vooral op de basisscholen, die moeite hebben om deze emotive and cobtroversial subjects goed over te brengen. Soms leidt dit zelfs tot het weglaten van het onderwerp. De onderzoekers geven een aantal tips (p5 en 6) zodat leraren deze emotive subjects beter kunnen presenteren en overdagen aan de klas. Zij geven een aantal voorbeeld (p.15) waarin het fout gaat. Ze denken dat met de eerder genoemde tips onderstaande fouten in het vervolg voorkomen kunnen worden.

Het gewraakte stukje:
quote:
For example, a history department in a northern
city recently avoided selecting the Holocaust as a
topic for GCSE coursework for fear of confronting
anti-Semitic sentiment and Holocaust denial among
some Muslim pupils. In another department, teachers
were strongly challenged by some Christian parents
for their treatment of the Arab-Israeli conflict and
the history of the state of Israel that did not accord
with the teachings of their denomination. In another
history department, the Holocaust was taught despite
anti-Semitic sentiment among some pupils, but
the same department deliberately avoided teaching
the Crusades at Key Stage 3 because their balanced
treatment of the topic would have directly challenged
what was taught in some local mosques.
Where teachers model the processes of critical enquiry
that characterise the adult discipline of the subject,
history teaching may well clash with a narrow and
highly partisan version of family or communal history
in which some pupils have been reared. In some
settings, emotive and controversial history is avoided
because it is considered irrelevant to the needs of
pupils. In an all-white school, little black history may
be taught at all on the grounds that there are no black
pupils to whom it would be relevant.
In some schools, teachers also respond to the
students’ wishes to avoid history being complicated
and problematical. This clearly affects the teaching of
emotive and controversial history.
Je kunt dit natuurlijk ook helemaal uit zijn verband halen en roepen dat moslims bezig zijn om de geschiedenisles te indoctrineren. Zoals de al eerder genoemde neo-cons graag doen als ze wijzen op het rode, gele, moslimgevaar. Je zult er maar intrappen.

bron
pi_49997262
quote:

[..]

Bron?

En stel, we gaan ervan uit dat het armenen waren, wie zegt mij dat het de Turken waren die ze hebben gedood en wie zegt dat ze onschuldig waren? En stel, ook hier gaan we ervanuit dat Turkse soldaten een groepje onschuldige armenen hebben gedood, hoe is dit een bewijs van genocide? Weet je uberhaupt wat genocide inhoudt?
Ja genocide is het bewust uitroeien van een bevolkings groep. Als extremistiche moslims niet een beetje zich gaan matigen naar de wetsterse standaard in europa zie ik de geschiendnis zich hier zich ook nog wel eens herhalen met de genoemde groep mensen.

Dat de armenen verdreven zijn door de turken daar kunnen we het toch wel over eens zijn, dat was een beleids punt van turkijke rond 1915 of zo dat men hun weg wou hebben. Dat is ook gedocumenteerd door de turkse overheid.
pi_49997352
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja genocide is het bewust uitroeien van een bevolkings groep. Als extremistiche moslims niet een beetje zich gaan matigen naar de wetsterse standaard in europa zie ik de geschiendnis zich hier zich ook nog wel eens herhalen met de genoemde groep mensen.
Wishful thinking.
quote:
Dat de armenen verdreven zijn door de turken daar kunnen we het toch wel over eens zijn, dat was een beleids punt van turkijke rond 1915 of zo dat men hun weg wou hebben. Dat is ook gedocumenteerd door de turkse overheid.
Ze zijn inderdaad verhuisd ja.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:47:51 #147
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49997401
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:38 schreef Zemi77 het volgende:

<knip>
Dus je zegt dat de neo-cons achter de publicatie van dit artikel zitten?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:53:26 #148
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49997579
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Zijn er ook intelligente turken op fok! eigenlijk?
heel zeldzaam
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:54:11 #149
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_49997601
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als die boeken kunnen aantonen dat de slachtoffers onschuldige armenen waren, de daders Turkse soldaten waren en dat de opzet van de Turken was om alle armenen om te brengen, wat genocide zou inhouden, dan ben ik best bereid hiernaar te kijken. Geschiedenis leert mij echter dat deze boeken simpelweg niet bestaan. In die zin, dat het altijd boeken zijn die zijn opgesteld door of missionarissen of door toenmalige bezetters van het Ottomaanse Rijk en zelden geheel volgens de waarheid zijn geschreven.

typ dan gewoon NEE dat is veel makkelijker
pi_49997610
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een boek waar ik het heel helder en objectief in beschreven wordt is de grote beschavingsoorlog van robert fisk. Deze man is journalist in het middenoosten geweest voor meer dan 30 jaar heeft ontmoetingen gehad met alle belangrijke leiders, en in mij optiek redelijk objcetief. Hij laat zich in dat boek ook heel negatief over het israelische disproportioneel geweld uit. En de geopolitiek van het westen.

Hij beschrijft dat de transportaties wel met opzet gebuerden en dat hierbij veel missstanden hebben plaatst gevonden.

Ook in onze recente geschiedenis hebben we ook wat zwarte pagina's gemaakt als ik bijvoorbeeld het abu graib en guatomo objectief bekijk. Maar deze vallen nog in het niet bij het veroorzaken van tussen de 500.000 en de 1.500.000 doden door slechte transporten te organiseren en excessen gewoon toe te laten.

http://www.ourararat.com/eng/e_1915.htm De plaatjes op deze site zijn zeker allemaal gephotoshopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')