Zie mijn onderschrift voor foto's van beide bestemmingen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:13 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen.
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
Afvallen is altijd goed met gewrichtsklachten natuurlijk, je belast je gewrichten gewoon minder, maar het heeft bij mijn zus geen wereldschokkend effect gehad ofzo. Jammer dat het bij jou ook niet zoveel helpt als je zou willen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus![]()
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
herbalife is besteldwaarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
Zeeman, hema dat soort winkelsquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Bij de Zeeman hier keken ze me aan alsof ik 1 of andere debiel was toen ik vroeg of ze ook meetlinten haddenquote:
graaggedaan hoorquote:
ja, i kwas ook meteen enthousiast!quote:Wat een leuk idee trouwens!
hema, maar ook op de marktquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Gratis bij Ikeaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
yup dat is zo maar met lijnen kan je ook nooit stoppen. teminste ik niet. Ik vind het voor nu even de beste oplossing ik ben bang maar dan ook echt bang als ik dat niet doe dat ik zo weer op die 102 kilo zit. En de meningen zijn over herbalife verdeelt. Ik heb altijd herbalife willen verdedigen tegen over de mensen die erop tegen zijn. Dat is nu afgelopen. Ik weet hoe ik moet lijnen dat hoeft niemand mij te vertellen. Op dit moment gaat er nu niks af en kom ik alleen maar bij. Met herbalife weet ik dat de streep weer omblaag gaat vandaar dat ik er nu ook weer aan begin. 1 keer 102 wegen geen 2e keer meer echt niet dat maar dan ook dat wil ik nooit maar dan ook nooit meer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef botterfly het volgende:
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Ik woon 3 minuten van de Ikea *naar Ikea rent*quote:
en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ah, thanx voor de tip, ik heb alleen geen Bonuskaart meer, kwijtgeraakt enzo. Maargoed, een nieuwe is sowieso wel handig, er zijn wel eens meer lekkere dingen in de bonus daar.
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp (quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te geven
Ja dat is bij ons ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp () hebben ze bij de kassa een bonuskaart liggen voor de mensen die er geen hebben. Is een lieve AH, iedereen korting!
![]()
![]()
De wii is leuk daar schein je ook van af te vallen als ik bij mijn vriend thuis ben speel ik dat ook best vaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:51 schreef Rewimo het volgende:
Christan op de Wii:
Ik speel negen holle gaame mama, dat is heel moeilijk!
(9 hole game bij golf)
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik ookWe hebben binnenkort een Wii-meet, iets voor jou? Zie meetingtopic
Balen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
29 juni naar de orthopeed jammer dat gewichtsverlies idd eigenlijk weinig doet voor je heupen![]()
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gebruik de Wii nu vooral voor de oude spelletjes. Ik bedoel: Mario, Donkey Kong
, Zelda
, wat wil een mens nog meer?
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook watquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meer
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!quote:
Geen verstand vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook wat
Moet je je Wii aansluiten op internet, dan krijg je er een winkelkanaal bij waar je zulke spellen kan kopen. Voor sommige heb je dan wel een classic controller nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen verstand vanDat mag je me nog weleens uitleggen
Oeh spannendquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Val je van kriebels in je buik ook af? Ik moet over een half uurtje naar mijn sollicitatiegesprek en ik ben zo vreselijk zenuwachtigCV net opgestuurd en motivatiebrief. Ik neem aan dat ze dat zo rond lunchtijd doorlezen en dan zie ik het vanmiddag wel.
En Apocalyptica komt 9 december pas? Jammer, want ik wilde het combineren met een tentoonstelling in het Groninger Museum, maar dat moet dan maar niet gecombineerd worden(die tentoonstelling loopt tot september)
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!![]()
![]()
-edit- iets te vroeg.. 9 december dus.. maar waar?
* online op zoek naar kaartjes gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef teigan het volgende:
[..]
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!
Isa, ik ben veels te laat, maar ik wil natuuriljk ook weten hoe het gegaan is..
Ik had mijn eerste twee brieven terug.. De een(open sollicitatie) had geen vacature, de ander hoor ik binnen twee weken of ik op gesprek mag komen...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isa.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ze bellen nog voor 17:00 terug en ik moet nodig een tas gaan pakken voor Diekirch. Maar als ik het een beetje goed weet in te schatten heb ik een baan. Ik moet alleen nog 'even' afstuderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |