Waarom? Anders krijgt diegene geen nier, overlijdt en dan is alles opeens koek en ei.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:56 schreef golfer het volgende:
Ik hoop toch zo dat het allemaal nep is en in scene gezet, want anders is het echt te walgelijk voor woorden.
Eens. Zeker als je bedenkt dat dat selectieproces in werkelijkheid ook zo wordt uitgevoerd. 25 kandidaten, jongens wie wordt het.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Q. het volgende:
Ik vind het wel geniaal dat BNN zo de discussie op gang brengt, zo maken ze het sociaal bijna onacceptabel om geen donor meer te zijn. Geweldig.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef BVO het volgende:
Heb je zonder nier ook een spraakgebrek? Ze praten allebei nogal .....
Gaat naar goed doel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Het moet nu wel echt zijn anders smsed iedereen voor niets en gooit 60 cent weg
Dat kan je niet maken
Nee, je mag een nier (meestal dan, long of stuk lever kan ook geloof ik) doneren als je een band hebt met de ontvanger. Wordt beste vriend/vriendin en je mag je nier afstaan aan die persoon...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef cikolata het volgende:
Trouwens, is het niet verboden om de donor te laten kiezen?
NEE! Dat heb je nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb stiekem net voor Esther-Claire gesmst
Hahaha ja iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil niet iemand die niet werk, die de hele dag op de bank zit
Camera zoomt in op neger
Het is toch nep. Het gaat om de discussie. Die krijg je niet op gang met een show waarvan je van tevoren al aankondigt dat ie nep is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik vind het alleen te ver gaan om je kandidaat op deze manier uit te gaan zoeken.
I did.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEE! Dat heb je niet!!!! Zij mag niet winnen
![]()
![]()
Wie maakt een Donorschow Esther-Claire topic!
Ik kan me dat niet voorstellen, als ik toch niet meer verder leef, laat iemand anders dan toch genieten van al het goeds dat mijn lichaam mogelijk nog te bieden heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch wat een heleboel mensen doen/willen doen:
'Ik wil geen donor zijn omdat een (roker, niet-donor, marokkaan, dikzak) mijn organen krijgt.'
Jij beslist snelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wil je de andere kandidaten niet eerst beter leren kennen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |