Nee hoor, ik vind het ook idioterie en dit soort programma's zorgen er voor dat ik juist niet donor wil zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:06 schreef vosss het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar ben ik de enige die dit compleet smakeloos vind?
Wat wil je niet doneren en wat wel? Bespreek dit met je ouders, partner of een goede vriend(in). Geef dan op het donorformulier aan dat je je nabestaanden of een specifiek persoon dit wil laten beslissen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet echt bij stil gestaan. Wat ik nogal 'angstig' vind is ja... je moet ook nog een keuze maken! Wat wil je wel, wat wil je niet... Ik heb zo enorm zo'n idee dat of alles, of niets
!
Die Lisa komt me op een of andere manier ook heel bekend voor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef Leah het volgende:
My two cents, Lisa is een actrice.
Mij dus ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Die Lisa komt me op een of andere manier ook heel bekend voor.
En lelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, die meest rechtse is wel erg irritant.
komt mij ook bekend voor..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Die Lisa komt me op een of andere manier ook heel bekend voor.
Ja, dit zet je wel aan het denken toch. Ben zelf wel al lang donorgeregistreerd. En vind het navenant dat dit op deze manier onder de aandacht van de bevolking gebracht moet worden. De manier waarop is idd eh... erg controversieel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
En toch.... Misschien moet ik ook eens Donor worden
BNN![]()
Die redenatie begrijp ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:05 schreef Leah het volgende:
(...)
Ik heb overigens vanaf mijin 18e een donorcodicil. Toen ik kinderen kreeg heb ik dit omgezet. Ik laat de beslissing nu aan mijn partner, die overigens weet dat ik helemaal achter orgaandonatie sta.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef supaknurft het volgende:
ik hoop dat dat wijf die der nier afstaat terpleke dood valt daar en dat haar nier afsterft.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:09 schreef Falco het volgende:
Wat zit die ene geforceerd gespeeld verkrampt zeg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef supaknurft het volgende:
ik hoop dat dat wijf die der nier afstaat terpleke dood valt daar en dat haar nier afsterft.
Of al zo aangetast door de nier?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, die meest rechtse is wel erg irritant.
Heerlijk, mensen afkraken. Maar ja, ik dacht echt net precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
Vincent heeft ook gebitstransplantatie nodig...
Die blonde vrouw ook :|quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
Dit programma is gewoon te ranzig voor woorden. Niemand in dit programma verdient een nierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
![]()
Neem nog een paar biertjes en laat jouw nieren of lever ook naar de kloten gaan lamlul.![]()
Jij verdient ze beide niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef supaknurft het volgende:
[..]
Dit programma is gewoon te ranzig voor woorden. Niemand in dit programma verdient een nier
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die jongen vind ik eigenlijk het meest tof.![]()
Nee, ik meen het. Mij kwam ze ja... ziek overquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:12 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jij moet stoppen met je domme grappen, lamzak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |