Eerst foto's van lege kamers en volle verhuisdozen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ha, we krijgen al een echte serie. Hopelijk kunnen we in het volgende deel lekker foto's gaan spammen van de inrichting en de verbouwing
Heeft ie dat niet eens gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
http://www.onze-bauernhof.nl is misschien wel leuk om te noemen in de OP
Daar hadden ze inderdaad wel eens rekening mee kunnen houden ja. Je hebt tenslotte een kind, waarvoor je ook dingen moet regelen etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef Rewimo het volgende:
[diepe zucht] Pfoe, kreeg ik daarstraks een mailtje of ik in plaats van morgen even vrijdagmorgen kon komen voor het sollicitatiegesprekHeb teruggemaild dat ik nu een logeerplek voor Christan en een overnachting voor mezelf had geregeld en dat ik dat niet meer om kon gooien zo op het laatste moment. Gelukkig was daar begrip voor en gaat de afspraak morgen alsnog door [/diepe zucht]
Me, myself and Iquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef truttebosje het volgende:
(praat je in het echt ook altijd in jezelf?)
Doe niet zo aangebrand. Ik weet zéker dat Truttebosje het zo niet bedoeltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je er last van? Andere topics genoeg hoor
Zo erg is het nou ook weer niet, zo'n tvpquote:
Ja, hoiquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Yoehoe
Haiquote:
Ik had verder niks zinnigs te melden maar volg het wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet, zo'n tvp
Voor wie ga je daarna werken? Eén keer raden: voor je vrouw... die heeft het dan goed voor elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef qltel het volgende:
Ziezo. Morgen maar eens voor het laatst gaan werken (voor een baas..)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:19 schreef Katinkat het volgende:
Voor wie ga je daarna werken? Eén keer raden: voor je vrouw... die heeft het dan goed voor elkaar.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens een erg leuk afscheidscadeautje gekregenEen heel leuk bedrag aan tuincentrumbonnen
Je weet ook dat adresje waar je gratis kunt eten, koffie en thee drinken en slapen...dat zit ook in Duiven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef qltel het volgende:
[..]
En dat tuincentrum zit o.a. in Duiven..
![]()
dus....
Het zwaaiende handje was ook voor dat adres bedoeld..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Je weet ook dat adresje waar je gratis kunt eten, koffie en thee drinken en slapen...dat zit ook in Duiven.
Je bent welkom hoor....quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Het zwaaiende handje was ook voor dat adres bedoeld..
Ik ben kennelijk in de war met de oude en nieuwe woonplaats van "dat adresje"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Tuincentrum zit trouwens in Zevenaar, niet in Duiven
Intratuin beats Groenrijk volledigquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Tuincentrum zit trouwens in Zevenaar, niet in Duiven
Hm, dan zitten we zo'n beetje even hoog. Aangezien ons huis op een heuvel staat..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef paddy het volgende:
Prachtig huis
Wij hebben straks ook een mooi uitzicht.
13 hoog![]()
Denk alleen niet dat die hoogte van jou dodelijk is wanneer je iets te ver naar voren looptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, dan zitten we zo'n beetje even hoog. Aangezien ons huis op een heuvel staat..
Mooier kan altijd. Het gaat erom of je tevreden bent met wat je hebt.. En inderdaad, vaak is het uitzicht in flats erg mooi. Ik kom wel eens in een flat in Rotterdam. Midenin hetcentrum en 15 hoog. Erg mooi daar met dat uitzicht over de stad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat die hoogte van jou dodelijk is wanneer je iets te ver naar voren loopt
[...]
Maar het uitzicht is ook giga mooi, alleen moeten we wel eerst met de lift (die tot 12 hoog gaat) naar beneden om in het bos te gaan wandelenMaar ik verheug me super op ons stulpje
Dat was Rewimo.. Ik heb hier 200 dozen. En de vraag is of dat genoeg is..quote:Ik vind jullie plekje dus echt heel mooiHadden jullie al zoveel ruimte? Ik moest trouwens lachen om de reactie van die verhuizer.(wat je bij de foto's van die verhuisdozen zette) Ik heb volgens mij de helft nog niet eens aan dozen
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooier kan altijd. Het gaat erom of je tevreden bent met wat je hebt.. En inderdaad, vaak is het uitzicht in flats erg mooi. Ik kom wel eens in een flat in Rotterdam. Midenin hetcentrum en 15 hoog. Erg mooi daar met dat uitzicht over de stad.
[..]
Dat was Rewimo.. Ik heb hier 200 dozen. En de vraag is of dat genoeg is..ik heb namelijk een verhuistechnische uitdaging, een vrij grote platenverzameling
Wij wonen nu beiden apart, Rewimo in een bovenhuis met 2 verdiepingen, ik in een eengezinswoning met aangebouwde garage. We hebben dus wel aardig de ruimte, ja.. Maar vanzelfsprekend is dat niet te vergelijken met ons Duitse stulpje..![]()
Eeeeh, helemaal precies weet ik 't niet... Ik kan het alleen maar schatten. Hou het maar op 15.000. En dan nog een heleboel singletjes en CD's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Platenverzameling? Hoeveel platen heb je dan?![]()
Als je die LP's in dozen stampt mag je wel tussendoor checken of het nog te tillen isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef qltel het volgende:
Eeeeh, helemaal precies weet ik 't niet... Ik kan het alleen maar schatten. Hou het maar op 15.000. En dan nog een heleboel singletjes en CD's.
Tja, hobby's lopen wel eens uit de hand.. (merk ik nu ook, na het inpakken van 4 dozen met Coca Cola spullen vind ik overal nog losse Coca Cola spullen terug..(nouja, die kunnen straks mooi in de muziekruimte))
Ja, dat moet ik nog even uitzoeken. Ik zou boekendozen geleverd krijgen (300 stuks) maar dat zijn helaas gewone geworden. Ik wilde juist vanmorgen zo'n volle doos gaan wegen en even met de verhuizer bellen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je die LP's in dozen stampt mag je wel tussendoor checken of het nog te tillen is
Wij hadden de boeken tot de helft van de dozen gevuld en rest aangevuld met lichte dingen, anders was het niet te doen...
Nee dus..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef Rewimo het volgende:
O, en de platen gaan dus ook in boekendozen.
weet je waar ik gek van wordt? Van alles wat niet meegaat. Er staan hier al een aantal dozen voor de kringloop en een aantal vuilniszakken en andere zooi die in m'n container moeten.. Die 200 dozen maken me verder niet zoveel uit. 2/3 wordt gevuld met platen en da's gewoon een kwestie van stapeltjes uit de kast pakken en in een doos stoppen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
200 dozen?ieeeeeeks
wij hadden er ongeveer honderd en daar werd ik al gek van.
Ik heb ze welquote:
Dan nog komen er geen platen in.. Want jouw platen hebben hun weg al naar mijn huis gevonden.. ja, alle 10..quote:
Ik wist wel dat ik 'm had maar wist niet waar hij lag.. Maar ik neem niet aan dat iedereen zomaar een 24 sporen mastertape van een van de hits van de Dolly Dots onder z'n tafel vind..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel wat verrassingen tegen ga komen hier en daarZo mis ik al een hele tijd een accu voor mijn Ixus. En ik vind vast ook wel dingen waarvan ik ook niet weet dat ik ze heb
coca cola zooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Dan nog komen er geen platen in.. Want jouw platen hebben hun weg al naar mijn huis gevonden.. ja, alle 10..![]()
dat niemand trouwens vreemd opkijkt van 5 verhuisdozen met Coca Cola zooi..Ik vond vanmorgen zelfs nog een fraaie muur-ontdopper.
Geen idee dat ik zo'n ding had..
Bewaar die magneet dan ff voor me..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
er is nu alleen nog een coca cola koelkastmagneet en een cocacola muuropener in huis.
de opener omdat die handig is en de magneet omdat ik m steeds vergeet in de kliko te gooien
Zeker. Ik spaar alles waar Coca Cola op staat..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Katinkat het volgende:
Ik heb ooit nog eens cola blikjes uit vietnam voor een verwoed verzamelaar meegebracht; nog in de tijd dat je die dingen in je handbagage mee mocht nemen. Spaar je die ook, blikjes uit verre landen....
Ik ben best blij met een Zwitsers blikje, hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Katinkat het volgende:
Nou als we weer eens ver weg gaan, zullen we aan je denken; de volgende vakantie gaat helaas vor jou naar zwitserland. Volgend jaar wordt het vast weer een verre reis...
Nou dat valt dan wel te regelen hoor! Hou je vast een plekje vrij in jullie huis...?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben best blij met een Zwitsers blikje, hoor..
Misschien kun je het museum van die ene man overnemen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker. Ik spaar alles waar Coca Cola op staat..
wat een k** gemeente.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef Rewimo het volgende:
De ID-kaarten zijn binnen en qltel heeft zich uit laten schrijven per a.s. woensdag. Je krijgt dan namelijk een formulier waarmee je je in DLD weer in kunt laten schrijven. Het duurt 5 dagen voor dat klaarligt, dus moet je je bijtijds uit laten schrijven.
wat is het probleem bij de ing?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Daarentegen zijn we niet blij met de ING. Maar uiteindelijk lijkt het allemaal toch op tijd rond te komen. Na afloop zullen we het hele verhaal wel op de weblog zetten
Loonstrookje, hee da's een goeie, dat wist ik niet. Even noteren voor volgende week.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef z80 het volgende:
wat een k** gemeente.
ik ben na de gemeente Groesbeek gegaan met de dat ik per die dag in Duitsland ging wonen.
de kassa rammelde en ik kreeg een stuk papier mee.
hiermee naar de Duitse gemeente en klaar (deze was gratis).
let wel op dat je bij het inschrijven in Duitsland een legitimatie en bewijs van inkomsten mee neemt (loonstrokje).
Welke man?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien kun je het museum van die ene man overnemen?
Het valt mee... Officieel duurt het 5 dagen, maar ze hebben het gelijk geregeld voor me. Papier heb ik ook al.quote:
Dat is het grote probleem, ja.. Je moet overal achteraan gaan, afspraken worden op 't laatste moment afgezegd, dingen kloppen niet, men vergeet allerlei dingen te controleren... Kort gezegd kun je eigenlijk zeggen dat alles wat fout kan gaan, fout gegaan is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef z80 het volgende:
[..]
toch niet dat ze een beetje (nauwja een beetje heel veel)traag zijn.
en het woord communicatie nog niet kennen.
Was pas bij hart van Nederland ofzo. Het enige coca cola museum in Nederland, maar hij is oud en niemand kan het van hem overnemen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Welke man?
[..]
Het valt mee... Officieel duurt het 5 dagen, maar ze hebben het gelijk geregeld voor me. Papier heb ik ook al.
[..]
Dat is het grote probleem, ja.. Je moet overal achteraan gaan, afspraken worden op 't laatste moment afgezegd, dingen kloppen niet, men vergeet allerlei dingen te controleren... Kort gezegd kun je eigenlijk zeggen dat alles wat fout kan gaan, fout gegaan is.
Ik wist niet wat ik zag. De slaapkamer, die is grooooooooooot..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat zal het ruim zijn als al die spullen eruit zijn
Volgende maand pasquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:50 schreef Xebrozius het volgende:
Hoi mof.
Duimen dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Als... als... als... volgende week woensdag akkoord wordt gegeven voor het creëren van de functie van Afdelingssecretaresse... dan heb ik een baan in Arnhem.
Ik doe een gokje hoor:quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lijkt het je niet enorm irritant om alleen maar omringt te worden met Duitsers?
Of je gaat in Kranenburg wonen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe een gokje hoor:
Nee, want anders verhuis je niet naar Duitsland?
Dit is meer een vraag die pas in de toekomst beantwoord kan worden, wat nu nog als zegen gezien kan worden kan al heel snel als last ervaren worden. Zeker als je Duitse buren je zien als een typische Nederlandse economievluchteling. Niet elke Duitser is vriendelijk tegen je als ze eenmaal beseffen dat het je te doen is om een goedkoop huis en belastingvoordeel...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe een gokje hoor:
Nee, want anders verhuis je niet naar Duitsland?
Geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
Ik hoop voor je dat dat goed gaat!
Weet je al wie je collega wordt als het doorgaat?
Rasrealist. Het leven is goed te doen als je geen ups en geen downs kent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Welk belastingvoordeel
Je bent wel een rasoptimist jij hè?
Nee hoor. Ze is intern aan het solliciteren. En we zijn niet van plan haar baan op te zeggen, interne overplaatsing zal het worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:07 schreef berney het volgende:
Je zou toch overplaatsing vragen bij het bedrijf waar je nu werkt toch? Die zat in Nijmegen ofzo.
Of ben ik in de war nu?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Als... als... als... volgende week woensdag akkoord wordt gegeven voor het creëren van de functie van Afdelingssecretaresse... dan heb ik een baan in Arnhem.
M.a.w daar baal je stevig van?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nog steeds aan het overplaatsenMaar dan naar Arnhem, ik ben op intranet niet één Nijmeegse baan tegengekomen.
Nijmegen zou wel ideaal zijn natuurlijk. Maar Arnhem is ook wel te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef sanni het volgende:
M.a.w daar baal je stevig van?
Dit lijkt mij iets pruim-achtigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:26 schreef qltel het volgende:
Een voor ons nog onbekende vrucht...
[afbeelding]
De meeste (oh nee, alle) stemmen zijn voor pruim, dus daar houden we het maar op..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef Archont het volgende:
[..]
Dit lijkt mij iets pruim-achtig
En ik wist niet dat een tamme kastanje zo bloeide
neem de tijd hiervoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
De agenda voor deze week
[b]autopapieren voor kenteken auto qltel en aanhangwagen regelen
Het betreft een nieuwe auto die nu nog bij een Nederlandse dealer staat.. Problemen met het overschroeven van platen enzo is er dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:51 schreef z80 het volgende:
[..]
neem de tijd hiervoor.
dit gaat namelijk niet zo snel.
dan moet er deze week ook nog even langs.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef qltel het volgende:
[..]
Edit:![]()
![]()
zie net dat Praktiker deze week wederom 20% korting geeft op alles
![]()
![]()
.. Dat heeft ons de vorige keer al meer dan 100 euro gescheeld op onze aanhanger.
Niet op zaterdag gaan. De vorige keer met de -20% actie waren wij er op zaterdagmiddag. Een gemiddelde zaterdag bij Ikea was er niets bij..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
dan moet er deze week ook nog even langs.
Je hebt dan toch wel een hele grote aanhanger gekocht, hoop ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:54 schreef qltel het volgende:
![]()
[..]
Ook maar gelijk wat latex kopen enzo. en een betonmixer. En een heleboel zakken beton.. En armaturen. Oh, en natuurlijk electramateriaal, want ik ga de electra van de schuur vervangen. En nog een hoop meer.
Ja, en het topic zou ook nog passen in dat nieuwe forumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef qltel het volgende:
Goed nieuws over de baan van Rewimo. Om dit topic een beetje schoon te houden heb ik het op ons weblog gezet (klikken op "Onze nieuwe woonstek" onder mijn berichten). Het weblog heeft ook een fraaie reageer-mogelijkheid (tenslotte staat dit topic in K&W en niet in WGR)..![]()
Nou, we waren wat later. De oude eigenaresse was er s'morgens al (en wij hadden een parkeerplekje voor 1 auto nodig). Dus hebben we s'morgens al een beetje rondgekeken of alles er al was en om een uur of 4 mevrouw uitgezwaaid (die overigens heel attent een welkomstbloemetje had neergezet).quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik heb hier een brief dat mijn ouderschapsverlof is toegekend
Kan tot je kind 8 isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:50 schreef Reese het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen... Neem je (verlaat) ouderschapsverlof op om te kunnen klussen/verhuizen/etc? Kan dat? Je zoon is toch al een jaar of vijf, zes, meen ik?
Ik wens jullie een fijn eerste weekend in jullie nieuwe stulp!![]()
Ik vrees voor jou dat de plavuizen voorlopig wel blijven jaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Zoooo, wat een ruimte nu het leeg is
Hoe voelde het, om er echt bezig te zijn, te wonen, te slapen etc etc?
Houden jullie die witte plavuizenvloer? Zoooo vét lelijk vind ik dat altijd
....Om rustig voor je deur op straat te kunnen gaan staan zonder binnen 3 sec. ondersteboven gereden te worden..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is heerlijk om daar te zijn, om te eten met uitzicht, om te slapen tussen vogelgeluiden, om vanuit het keukenraam allerlei vogeltjes af en aan te zien vliegen...![]()
Zijn in ieder geval nog geen plannen voor..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Archont het volgende:
Moet bekennen dat ik de bekleding van het plafond in vide enzo maar niets vind, wordt dat vervangen (of enkel op lange termijn?)
Dit straalt echt de zalige rust van het platteland uitquote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n zonsondergang-met-ballon heeft ook wel wateven klikken voor het beste resultaat
[afbeelding]
Dat is heel fijn!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat is zeker handig. En met toestemming mag je zelfs volledig verlof opnemen. Gelukkig heb ik een toffe baas die wel begrip voor de situatie heeft
Ik heb ze gezien inmiddels. Wat is het groot als het leeg isquote:Vanavond foto's en meer over het afgelopen weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |