Bewaar die magneet dan ff voor me..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
er is nu alleen nog een coca cola koelkastmagneet en een cocacola muuropener in huis.
de opener omdat die handig is en de magneet omdat ik m steeds vergeet in de kliko te gooien
Zeker. Ik spaar alles waar Coca Cola op staat..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Katinkat het volgende:
Ik heb ooit nog eens cola blikjes uit vietnam voor een verwoed verzamelaar meegebracht; nog in de tijd dat je die dingen in je handbagage mee mocht nemen. Spaar je die ook, blikjes uit verre landen....
Ik ben best blij met een Zwitsers blikje, hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Katinkat het volgende:
Nou als we weer eens ver weg gaan, zullen we aan je denken; de volgende vakantie gaat helaas vor jou naar zwitserland. Volgend jaar wordt het vast weer een verre reis...
Nou dat valt dan wel te regelen hoor! Hou je vast een plekje vrij in jullie huis...?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben best blij met een Zwitsers blikje, hoor..
Misschien kun je het museum van die ene man overnemen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker. Ik spaar alles waar Coca Cola op staat..
wat een k** gemeente.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef Rewimo het volgende:
De ID-kaarten zijn binnen en qltel heeft zich uit laten schrijven per a.s. woensdag. Je krijgt dan namelijk een formulier waarmee je je in DLD weer in kunt laten schrijven. Het duurt 5 dagen voor dat klaarligt, dus moet je je bijtijds uit laten schrijven.
wat is het probleem bij de ing?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Daarentegen zijn we niet blij met de ING. Maar uiteindelijk lijkt het allemaal toch op tijd rond te komen. Na afloop zullen we het hele verhaal wel op de weblog zetten
Loonstrookje, hee da's een goeie, dat wist ik niet. Even noteren voor volgende week.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef z80 het volgende:
wat een k** gemeente.
ik ben na de gemeente Groesbeek gegaan met de dat ik per die dag in Duitsland ging wonen.
de kassa rammelde en ik kreeg een stuk papier mee.
hiermee naar de Duitse gemeente en klaar (deze was gratis).
let wel op dat je bij het inschrijven in Duitsland een legitimatie en bewijs van inkomsten mee neemt (loonstrokje).
Welke man?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien kun je het museum van die ene man overnemen?
Het valt mee... Officieel duurt het 5 dagen, maar ze hebben het gelijk geregeld voor me. Papier heb ik ook al.quote:
Dat is het grote probleem, ja.. Je moet overal achteraan gaan, afspraken worden op 't laatste moment afgezegd, dingen kloppen niet, men vergeet allerlei dingen te controleren... Kort gezegd kun je eigenlijk zeggen dat alles wat fout kan gaan, fout gegaan is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef z80 het volgende:
[..]
toch niet dat ze een beetje (nauwja een beetje heel veel)traag zijn.
en het woord communicatie nog niet kennen.
Was pas bij hart van Nederland ofzo. Het enige coca cola museum in Nederland, maar hij is oud en niemand kan het van hem overnemen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Welke man?
[..]
Het valt mee... Officieel duurt het 5 dagen, maar ze hebben het gelijk geregeld voor me. Papier heb ik ook al.
[..]
Dat is het grote probleem, ja.. Je moet overal achteraan gaan, afspraken worden op 't laatste moment afgezegd, dingen kloppen niet, men vergeet allerlei dingen te controleren... Kort gezegd kun je eigenlijk zeggen dat alles wat fout kan gaan, fout gegaan is.
Ik wist niet wat ik zag. De slaapkamer, die is grooooooooooot..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat zal het ruim zijn als al die spullen eruit zijn
Volgende maand pasquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:50 schreef Xebrozius het volgende:
Hoi mof.
Duimen dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Als... als... als... volgende week woensdag akkoord wordt gegeven voor het creëren van de functie van Afdelingssecretaresse... dan heb ik een baan in Arnhem.
Ik doe een gokje hoor:quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lijkt het je niet enorm irritant om alleen maar omringt te worden met Duitsers?
Of je gaat in Kranenburg wonen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe een gokje hoor:
Nee, want anders verhuis je niet naar Duitsland?
Dit is meer een vraag die pas in de toekomst beantwoord kan worden, wat nu nog als zegen gezien kan worden kan al heel snel als last ervaren worden. Zeker als je Duitse buren je zien als een typische Nederlandse economievluchteling. Niet elke Duitser is vriendelijk tegen je als ze eenmaal beseffen dat het je te doen is om een goedkoop huis en belastingvoordeel...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe een gokje hoor:
Nee, want anders verhuis je niet naar Duitsland?
Geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
Ik hoop voor je dat dat goed gaat!
Weet je al wie je collega wordt als het doorgaat?
Rasrealist. Het leven is goed te doen als je geen ups en geen downs kent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Welk belastingvoordeel
Je bent wel een rasoptimist jij hè?
Nee hoor. Ze is intern aan het solliciteren. En we zijn niet van plan haar baan op te zeggen, interne overplaatsing zal het worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:07 schreef berney het volgende:
Je zou toch overplaatsing vragen bij het bedrijf waar je nu werkt toch? Die zat in Nijmegen ofzo.
Of ben ik in de war nu?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Als... als... als... volgende week woensdag akkoord wordt gegeven voor het creëren van de functie van Afdelingssecretaresse... dan heb ik een baan in Arnhem.
M.a.w daar baal je stevig van?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nog steeds aan het overplaatsenMaar dan naar Arnhem, ik ben op intranet niet één Nijmeegse baan tegengekomen.
Nijmegen zou wel ideaal zijn natuurlijk. Maar Arnhem is ook wel te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef sanni het volgende:
M.a.w daar baal je stevig van?
Dit lijkt mij iets pruim-achtigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:26 schreef qltel het volgende:
Een voor ons nog onbekende vrucht...
[afbeelding]
De meeste (oh nee, alle) stemmen zijn voor pruim, dus daar houden we het maar op..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef Archont het volgende:
[..]
Dit lijkt mij iets pruim-achtig
En ik wist niet dat een tamme kastanje zo bloeide
neem de tijd hiervoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
De agenda voor deze week
[b]autopapieren voor kenteken auto qltel en aanhangwagen regelen
Het betreft een nieuwe auto die nu nog bij een Nederlandse dealer staat.. Problemen met het overschroeven van platen enzo is er dus niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:51 schreef z80 het volgende:
[..]
neem de tijd hiervoor.
dit gaat namelijk niet zo snel.
dan moet er deze week ook nog even langs.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef qltel het volgende:
[..]
Edit:![]()
![]()
zie net dat Praktiker deze week wederom 20% korting geeft op alles
![]()
![]()
.. Dat heeft ons de vorige keer al meer dan 100 euro gescheeld op onze aanhanger.
Niet op zaterdag gaan. De vorige keer met de -20% actie waren wij er op zaterdagmiddag. Een gemiddelde zaterdag bij Ikea was er niets bij..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef z80 het volgende:
[..]
dan moet er deze week ook nog even langs.
Je hebt dan toch wel een hele grote aanhanger gekocht, hoop ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:54 schreef qltel het volgende:
![]()
[..]
Ook maar gelijk wat latex kopen enzo. en een betonmixer. En een heleboel zakken beton.. En armaturen. Oh, en natuurlijk electramateriaal, want ik ga de electra van de schuur vervangen. En nog een hoop meer.
Ja, en het topic zou ook nog passen in dat nieuwe forumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef qltel het volgende:
Goed nieuws over de baan van Rewimo. Om dit topic een beetje schoon te houden heb ik het op ons weblog gezet (klikken op "Onze nieuwe woonstek" onder mijn berichten). Het weblog heeft ook een fraaie reageer-mogelijkheid (tenslotte staat dit topic in K&W en niet in WGR)..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |