Eerst foto's van lege kamers en volle verhuisdozen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ha, we krijgen al een echte serie. Hopelijk kunnen we in het volgende deel lekker foto's gaan spammen van de inrichting en de verbouwing
Heeft ie dat niet eens gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
http://www.onze-bauernhof.nl is misschien wel leuk om te noemen in de OP
Daar hadden ze inderdaad wel eens rekening mee kunnen houden ja. Je hebt tenslotte een kind, waarvoor je ook dingen moet regelen etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef Rewimo het volgende:
[diepe zucht] Pfoe, kreeg ik daarstraks een mailtje of ik in plaats van morgen even vrijdagmorgen kon komen voor het sollicitatiegesprekHeb teruggemaild dat ik nu een logeerplek voor Christan en een overnachting voor mezelf had geregeld en dat ik dat niet meer om kon gooien zo op het laatste moment. Gelukkig was daar begrip voor en gaat de afspraak morgen alsnog door [/diepe zucht]
Me, myself and Iquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef truttebosje het volgende:
(praat je in het echt ook altijd in jezelf?)
Doe niet zo aangebrand. Ik weet zéker dat Truttebosje het zo niet bedoeltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je er last van? Andere topics genoeg hoor
Zo erg is het nou ook weer niet, zo'n tvpquote:
Ja, hoiquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Yoehoe
Haiquote:
Ik had verder niks zinnigs te melden maar volg het wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet, zo'n tvp
Voor wie ga je daarna werken? Eén keer raden: voor je vrouw... die heeft het dan goed voor elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef qltel het volgende:
Ziezo. Morgen maar eens voor het laatst gaan werken (voor een baas..)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:19 schreef Katinkat het volgende:
Voor wie ga je daarna werken? Eén keer raden: voor je vrouw... die heeft het dan goed voor elkaar.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens een erg leuk afscheidscadeautje gekregenEen heel leuk bedrag aan tuincentrumbonnen
Je weet ook dat adresje waar je gratis kunt eten, koffie en thee drinken en slapen...dat zit ook in Duiven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef qltel het volgende:
[..]
En dat tuincentrum zit o.a. in Duiven..
![]()
dus....
Het zwaaiende handje was ook voor dat adres bedoeld..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Je weet ook dat adresje waar je gratis kunt eten, koffie en thee drinken en slapen...dat zit ook in Duiven.
Je bent welkom hoor....quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Het zwaaiende handje was ook voor dat adres bedoeld..
Ik ben kennelijk in de war met de oude en nieuwe woonplaats van "dat adresje"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Tuincentrum zit trouwens in Zevenaar, niet in Duiven
Intratuin beats Groenrijk volledigquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Tuincentrum zit trouwens in Zevenaar, niet in Duiven
Hm, dan zitten we zo'n beetje even hoog. Aangezien ons huis op een heuvel staat..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef paddy het volgende:
Prachtig huis
Wij hebben straks ook een mooi uitzicht.
13 hoog![]()
Denk alleen niet dat die hoogte van jou dodelijk is wanneer je iets te ver naar voren looptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, dan zitten we zo'n beetje even hoog. Aangezien ons huis op een heuvel staat..
Mooier kan altijd. Het gaat erom of je tevreden bent met wat je hebt.. En inderdaad, vaak is het uitzicht in flats erg mooi. Ik kom wel eens in een flat in Rotterdam. Midenin hetcentrum en 15 hoog. Erg mooi daar met dat uitzicht over de stad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat die hoogte van jou dodelijk is wanneer je iets te ver naar voren loopt
[...]
Maar het uitzicht is ook giga mooi, alleen moeten we wel eerst met de lift (die tot 12 hoog gaat) naar beneden om in het bos te gaan wandelenMaar ik verheug me super op ons stulpje
Dat was Rewimo.. Ik heb hier 200 dozen. En de vraag is of dat genoeg is..quote:Ik vind jullie plekje dus echt heel mooiHadden jullie al zoveel ruimte? Ik moest trouwens lachen om de reactie van die verhuizer.(wat je bij de foto's van die verhuisdozen zette) Ik heb volgens mij de helft nog niet eens aan dozen
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooier kan altijd. Het gaat erom of je tevreden bent met wat je hebt.. En inderdaad, vaak is het uitzicht in flats erg mooi. Ik kom wel eens in een flat in Rotterdam. Midenin hetcentrum en 15 hoog. Erg mooi daar met dat uitzicht over de stad.
[..]
Dat was Rewimo.. Ik heb hier 200 dozen. En de vraag is of dat genoeg is..ik heb namelijk een verhuistechnische uitdaging, een vrij grote platenverzameling
Wij wonen nu beiden apart, Rewimo in een bovenhuis met 2 verdiepingen, ik in een eengezinswoning met aangebouwde garage. We hebben dus wel aardig de ruimte, ja.. Maar vanzelfsprekend is dat niet te vergelijken met ons Duitse stulpje..![]()
Eeeeh, helemaal precies weet ik 't niet... Ik kan het alleen maar schatten. Hou het maar op 15.000. En dan nog een heleboel singletjes en CD's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Platenverzameling? Hoeveel platen heb je dan?![]()
Als je die LP's in dozen stampt mag je wel tussendoor checken of het nog te tillen isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef qltel het volgende:
Eeeeh, helemaal precies weet ik 't niet... Ik kan het alleen maar schatten. Hou het maar op 15.000. En dan nog een heleboel singletjes en CD's.
Tja, hobby's lopen wel eens uit de hand.. (merk ik nu ook, na het inpakken van 4 dozen met Coca Cola spullen vind ik overal nog losse Coca Cola spullen terug..(nouja, die kunnen straks mooi in de muziekruimte))
Ja, dat moet ik nog even uitzoeken. Ik zou boekendozen geleverd krijgen (300 stuks) maar dat zijn helaas gewone geworden. Ik wilde juist vanmorgen zo'n volle doos gaan wegen en even met de verhuizer bellen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je die LP's in dozen stampt mag je wel tussendoor checken of het nog te tillen is
Wij hadden de boeken tot de helft van de dozen gevuld en rest aangevuld met lichte dingen, anders was het niet te doen...
Nee dus..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef Rewimo het volgende:
O, en de platen gaan dus ook in boekendozen.
weet je waar ik gek van wordt? Van alles wat niet meegaat. Er staan hier al een aantal dozen voor de kringloop en een aantal vuilniszakken en andere zooi die in m'n container moeten.. Die 200 dozen maken me verder niet zoveel uit. 2/3 wordt gevuld met platen en da's gewoon een kwestie van stapeltjes uit de kast pakken en in een doos stoppen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef lady-wrb het volgende:
200 dozen?ieeeeeeks
wij hadden er ongeveer honderd en daar werd ik al gek van.
Ik heb ze welquote:
Dan nog komen er geen platen in.. Want jouw platen hebben hun weg al naar mijn huis gevonden.. ja, alle 10..quote:
Ik wist wel dat ik 'm had maar wist niet waar hij lag.. Maar ik neem niet aan dat iedereen zomaar een 24 sporen mastertape van een van de hits van de Dolly Dots onder z'n tafel vind..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel wat verrassingen tegen ga komen hier en daarZo mis ik al een hele tijd een accu voor mijn Ixus. En ik vind vast ook wel dingen waarvan ik ook niet weet dat ik ze heb
coca cola zooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Dan nog komen er geen platen in.. Want jouw platen hebben hun weg al naar mijn huis gevonden.. ja, alle 10..![]()
dat niemand trouwens vreemd opkijkt van 5 verhuisdozen met Coca Cola zooi..Ik vond vanmorgen zelfs nog een fraaie muur-ontdopper.
Geen idee dat ik zo'n ding had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |