abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49884863
Stel dat je Boulahrouz haalt. Belemmer je dan Vermaelen niet ontzettend in z'n ontwikkeling? Ik zou dat wel zonde vinden, eigenlijk. Ik zie Vermaelen beter worden dan Boulahrouz, misschien komend seizoen al.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:55:29 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49884873
Maar eentje extra kan toch geen kwaad?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49884919
Vermaelen is links en Boula rechts.
pi_49884981
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
Maar eentje extra kan toch geen kwaad?
Absoluut niet, er MOET er zelfs 1tje bij komen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49885001
Wie wil je in het centrum gaan zetten dan? Stam met één van hun twee dan toch, lijkt me. Ik heb liever Vermaelen, eerlijk gezegd. Die is koppend ook veel sterker.
pi_49885034
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien is Speed1971 wel de schrijver van het stukje?
Waar issie trouwens?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:04 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885039
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
Dit stukje spant toch wel de kroon zeg:
[..]

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49885082
Misschien ook al gepost...
quote:
Emanuelson: 'Er kunnen bij Ajax altijd spelers weggaan zoals Sneijder'

“Natuurlijk voel ik mee met AZ,” zei Urby Emanuelson afgelopen zondag, nadat ‘zijn’ Ajax in de Arena met 3-0 had gewonnen en de Alkmaarse concurrent van een ticket naar de laatste voorronde van de Champions League had beroofd. “Ze hebben dit seizoen het mooiste voetbal van Nederland laten zien en tóch hebben ze niks gewonnen. Dat is jammer voor die club. Ik zie AZ nu zeker als een geduchte concurrent voor ons. Volgend seizoen moeten we écht rekening met ze gaan houden.”

Om dat voor elkaar te boksen, zijn directe versterkingen wenselijk volgens de linksback, die uit vrees voor oververmoeidheid afzegde voor het naderende EK onder 21. “Er kunnen bij Ajax altijd spelers weggaan. Wesley (Sneijder) is nu bijvoorbeeld druk met een nieuwe werkgever. Maar los van de vertrekkende spelers, denk ik dat we voor bepaalde posities nog versterking kunnen halen.”

Eén van de posities waarvoor dat (ook volgens hem) zeker níét nodig is, is de positie die hij op termijn zelf ambieert. Op de linkshalfplek zag Emanuelson zondag Edgar Davids weer eens een voortrekkersrol vertolken voor zijn team. “Als je ziet hoeveel sprintjes hij voor ons trekt, dat is niet te geloven. Edgar is een echte winnaar. Hij is buiten de wedstrijd om altijd redelijk rustig, maar tegelijkertijd probeert-ie iedereen scherp te houden. Dat doet-ie op de juiste manier, bij de spelers die dat nodig hebben. Ik ben echt heel blij dat hij tijdens dit seizoen naar ons is toegekomen.”

Terugkijkend op het afgelopen seizoen noemde Emanuelson dat er voor zijn club eentje van ‘ups en downs’. Maar over zijn eigen prestaties kan hij tevreden zijn. “Ik denk dat ik een constant seizoen heb gedraaid.”
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:03:28 #134
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49885158
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef rompompom het volgende:
Wie wil je in het centrum gaan zetten dan? Stam met één van hun twee dan toch, lijkt me. Ik heb liever Vermaelen, eerlijk gezegd. Die is koppend ook veel sterker.
Stam met een nieuwe topverdediger.
Eventueel Johnny of Vermaelen naar de backpositie.
Johnny of Vermaelen kunnen dan naar het centrum verhuizen als Stam geblesseerd is.
Of is dit niet slim?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49885218
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:01 schreef Longmen het volgende:
Misschien ook al gepost...
[..]

Ik had het nog niet gezien. .

Urby op linkshalf, dan moet er een héél betrouwbare verdediger achter staan. Hij lijdt nog wel eens stom balverlies op verkeerde momenten.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:07:51 #136
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49885328
Een van onderstaande moet het gaan worden...

Sparta Praag, Toulouse, Racing Genk, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Dinamo Boekarest, AEK Athene, Fenerbahçe en FC Kopenhagen

Jullie hebben mooi mazzel met de "Beschermde Status"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49885335
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Stam met een nieuwe topverdediger.
Eventueel Johnny of Vermaelen naar de backpositie.
Johnny of Vermaelen kunnen dan naar het centrum verhuizen als Stam geblesseerd is.
Of is dit niet slim?
Hmm, dan kom(t/en) Ogararu en/of Emanuelson er naast te staan. Heitinga zou ik het liefst gewoon vast op het middenveld zien om de spelverdeler van de tegenstander uit te schakelen. Dat kan hij als beste van dit Ajax op die plek. En dan spelen we wat mij betreft dus 4-4-2.
pi_49885361
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef fuckbuddy het volgende:

Sparta Praag, Toulouse, Racing Genk, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Dinamo Boekarest, AEK Athene, Fenerbahçe en FC Kopenhagen

Of een club uit de eerdere voorrondes natuurlijk...en een beschermde status tja, die dwing je af he.
AFC Ajax
pi_49885372
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hmm, dan kom(t/en) Ogararu en/of Emanuelson er naast te staan. Heitinga zou ik het liefst gewoon vast op het middenveld zien om de spelverdeler van de tegenstander uit te schakelen. Dat kan hij als beste van dit Ajax op die plek. En dan spelen we wat mij betreft dus 4-4-2.
Eensch, precies wat ik dacht !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49885379
Er moet nog een top centrale verdediger bij. Grygera is weg mensen, en daar moet een gelijkwaardige, misschien wel betere, verdediger voor terug komen! We gaan CL spelen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49885383
quote:

Dat dwing je af natuurlijk. Met een rijke historie. .

Voor die Uefa-ranking zou het wel mooi zijn als we Boekarest er uit smijten trouwens.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:10:05 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49885401
quote:

geef mij maar Kopenhagen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49885424
quote:

Fenerbache en Moskou noem ik geen mazzel...
Toulouse en Belgrado trouwens ook niet...
pi_49885430
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef Houniet het volgende:

[..]

geef mij maar Kopenhagen
Of AEK/Praag.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:12:51 #145
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49885487
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef Ordinair het volgende:
Er moet nog een top centrale verdediger bij. Grygera is weg mensen, en daar moet een gelijkwaardige, misschien wel betere, verdediger voor terug komen! We gaan CL spelen.
Boula.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:12:59 #146
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49885496
Huurlingen terug naar Ajax

De huurlingen Jan Vertonghen (RKC) en Robbert Schilder (Heracles) zullen terugkeren naar de Amsterdam ArenA. Als het aan trainer Henk ten Cate ligt, zullen er in de selectie nog enkele mutaties plaatsvinden. Voor elke linie wil hij versterking.

Van Zdenek Grygera en Roger werd na het duel met AZ afscheid genomen. Verder is er voor Olaf Lindenbergh, Nicolae Mitea, Tom de Mul en Kenneth Perez geen toekomst meer bij Ajax. Lindenbergh en De Mul hebben zelf aangegeven weg te willen. Mitea kan het niveau niet aan.

Perez weet dat het na alle onverkwikkelijkheden beter is om zijn heil elders te zoeken, ook als Sneijder vertrekt. De beste Ajacied van het seizoen aast op een buitenlands avontuur, maar na het laatste bod heeft Ajax niets meer van Valencia gehoord.

Jaap Stam had voor een jaar getekend, maar de aanvoerder haalde moeiteloos het vooraf bepaalde aantal wedstrijden. Daardoor werd zijn contract automatisch met nog een jaar verlengd.

http://www.telesport.nl/v(...)terug_naar_Ajax.html

Als ik dit zo lees dan kan je inderdaad aannemen dat Perez echt weggaat...

@Longmen,

Fenerbahce is te doen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49885577
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Huurlingen terug naar Ajax

De huurlingen Jan Vertonghen (RKC) en Robbert Schilder (Heracles) zullen terugkeren naar de Amsterdam ArenA. Als het aan trainer Henk ten Cate ligt, zullen er in de selectie nog enkele mutaties plaatsvinden. Voor elke linie wil hij versterking.

Van Zdenek Grygera en Roger werd na het duel met AZ afscheid genomen. Verder is er voor Olaf Lindenbergh, Nicolae Mitea, Tom de Mul en Kenneth Perez geen toekomst meer bij Ajax. Lindenbergh en De Mul hebben zelf aangegeven weg te willen. Mitea kan het niveau niet aan.

Perez weet dat het na alle onverkwikkelijkheden beter is om zijn heil elders te zoeken, ook als Sneijder vertrekt. De beste Ajacied van het seizoen aast op een buitenlands avontuur, maar na het laatste bod heeft Ajax niets meer van Valencia gehoord.

Jaap Stam had voor een jaar getekend, maar de aanvoerder haalde moeiteloos het vooraf bepaalde aantal wedstrijden. Daardoor werd zijn contract automatisch met nog een jaar verlengd.

http://www.telesport.nl/v(...)terug_naar_Ajax.html

Als ik dit zo lees dan kan je inderdaad aannemen dat Perez echt weggaat...

@Longmen,

Fenerbahce is te doen
Iets teveel mutaties weer als je het mij vraagt...

En "te doen" zeiden we ook over Kopenhagen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:17:05 #148
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_49885637
quote:
Verder wil Ten Cate voor elke linie een versterking. In defensief opzicht worden de namen van Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Marius Constantin (Rapid Boekarest) in verband gebracht met Ajax. Voor de middenlinie zouden Tumer Metin (Fenerbahce), Mbark Boussoufa (Anderlecht) en Thiago Motta (FC Barcelona) belangrijke kandidaten zijn en als aanvallende versterking zou Francois Sterchele (Germinal Beerschot) in het schaduwelftal staan.
Wat is die Tumer Metin voor speler?
Jawel, je keek.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:19:41 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49885726
Ben erg benieuwd wat het scoutingsapparaat Hans vd Zee ons gaat opleveren.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49885760
Francois Sterchele
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')