Een buitje daar is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja, Lowlands echter; augustus; meer kans op mooi weer.
Nah laat het maar lekker droog blijven.quote:
Daar gokken we natuurlijk op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah laat het maar lekker droog blijven.
Ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Daar gokken we natuurlijk op.
Zo hoort het tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Mijn weekend was lekker lui.
Misschien wel meer dan 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Gij komt wel een brooike scoren ej.
Gauw incasseren die hap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien wel meer dan 1
Ligt er helemaal nog aan, mijn ex heeft de toegangskaart
Ik heb wel mooie foto's gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Lekker niets doen en beetje aanrommelen. Heerlijk.
Sleepkoffers en vouwfietsen ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Scooters zijn ook irritant.
Gewoon de trein uitgooien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Sleepkoffers en vouwfietsen ook.
Dan zit je je iig niet te vervelen in de treinquote:
Dat doen ze toch al ook al zonder caravanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb vooral last van die dingen voordat ze de trein in gaan. Van die kutten-met-caravan die het ineens doodnormaal vinden dat ze de volle breedte van de roltrap in beslag nemen, dat soort werk
Ja maar dan kan je je er nog omheen bodychecken zonder dat je meteen giga hard op je muil gaat op zoeen randje van de roltrap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al ook al zonder caravan
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je je er nog omheen bodychecken zonder dat je meteen giga hard op je muil gaat op zoeen randje van de roltrap.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Meer sommige mensen die ze bezitten. Ik heb een haske pittig rood sleepkoffertje, maar daar gaat iemand anders echt geen last van hebben. 'T is ook geen hutkoffer op wieltjes, dat scheelt misschien
.
Maar roltrappen zijn engquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Plus dat die untermenschen altijd zowel boven als onderaan de roltrap stil gaan staan om die dissel uit danwel in te klappen.
en iedereen met een IQ boven het vriespunt WEET dat je NOOIT in de loop moet gaan stilstaan, en ZEKER niet onder of bovenaan een roltrapMaar kennelijk schijnt dat nogal wat rekenkracht te vereisen van de gemiddelde Nederlander
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen![]()
Dus je weet helemaal niet hoe het werktquote:
Ohhw, dan is het goed. Wel zwaaien hoor, als je broodje bij me koopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, we zouden samen gaan, dus momenteel ligt-ie daar wel goed
Ik weet hoe ik met een propvolle weekendtas op stap kan zonder mensen te irriteren/bezeren, dat koffertje is kleiner, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je weet helemaal niet hoe het werkt
K geloof er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik met een propvolle weekendtas op stap kan zonder mensen te irriteren/bezeren, dat koffertje is kleiner, dat komt wel goed.
Als het ff kan vermijd ik het OV ook wel als ik iets dergelijks mee moet nemenquote:
Ik heb gewoon een grote rugzak, valt het allemaal heel erg mee. Alleen de roltrap bezet ik nog wel eens. Speciaal van die types die denken er hard langs te moeten rennenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het ff kan vermijd ik het OV ook wel als ik iets dergelijks mee moet nemen. OV
.
Ja, ruimtelijk inzicht is ook wel handig inderdaad. Je staat er met tranen in je ogen naar te kijken hoeveel mensen tegenwoordig van mening zijn dat de wereld bij hun huid ophoudtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef es70 het volgende:
Meer sommige mensen die ze bezitten. Ik heb een haske pittig rood sleepkoffertje, maar daar gaat iemand anders echt geen last van hebben. 'T is ook geen hutkoffer op wieltjes, dat scheelt misschien
.
Als ik jou zie staan en ik heb haast dan douw ik je gewoon vooroverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote rugzak, valt het allemaal heel erg mee. Alleen de roltrap bezet ik nog wel eens. Speciaal van die types die denken er hard langs te moeten rennen
Daar ben jij niet groot genoeg voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik jou zie staan en ik heb haast dan douw ik je gewoon voorover
Over 1 1/2 jaar alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het al gebeuren zeg
De Slag om de Roltrap
Leuke stunt om de doorprorail
vernieuwde roltrappen in Utrecht Centraal in te wijden
Als het klaar is dus he, over anderhalf jaar.
Te weinig op fok gezeten dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik kan voorlopig nog aan het werk blijven. Goede beoordeling gehad.
Ik ben er mee bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Te weinig op fok gezeten dus
Arme jijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik kan voorlopig nog aan het werk blijven. Goede beoordeling gehad.
Vouwfietsenquote:
Beetje wel ja.quote:
Stiptheidsactiesquote:Het is de bedoeling dat buschauffeurs alle wettelijke regels exact naleven. Pauzes worden precies in acht genomen, ze houden zich precies aan de maximumsnelheid en rijden bij halteplaatsen niet verder voordat alle passagiers hun zitplaats hebben ingenomen.
T is de ns niet hoor, bussen rijden vaak wel op tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed nieuws
[..]
Stiptheidsacties
Gaan we het dan EINDELIJK alsnog meemaken dat buschauffeurs op tijd gaan rijden?![]()
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk niet waar
Of -in het geval van de lijn naar ons huissie- zo vaak dat het niet meer dondert of ze op tijd rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
In Breda rijdt alles best redelijk op tijd geloof ik.
Idé-aal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef JDude het volgende:
Of -in het geval van de lijn naar ons huissie- zo vaak dat het niet meer dondert of ze op tijd rijden.
Ik sta hier in Utrecht anders vaak zat een kwartier te wachten op een bus die iedere 5-6 minuten zou moeten rijden. En ja hoor, DAN komen er ineens 3 achter elkaar langs rijden. De macht van de koffie-automaatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is de ns niet hoor, bussen rijden vaak wel op tijd
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed nieuws
[..]
Stiptheidsacties
Gaan we het dan EINDELIJK alsnog meemaken dat buschauffeurs op tijd gaan rijden?![]()
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk niet waar
Ah, utrecht, nou noem je ook watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta hier in Utrecht anders vaak zat een kwartier te wachten op een bus die iedere 5-6 minuten zou moeten rijden. En ja hoor, DAN komen er ineens 3 achter elkaar langs rijden. De macht van de koffie-automaat
Ik geloof het niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, utrecht, nou noem je ook wat
Hier rijden ze echt op tijd
Wat zit je toch te miepen over een kwartiertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta hier in Utrecht anders vaak zat een kwartier te wachten op een bus die iedere 5-6 minuten zou moeten rijden. En ja hoor, DAN komen er ineens 3 achter elkaar langs rijden. De macht van de koffie-automaat
Het is Flessie heh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zit je toch te miepen over een kwartiertje.![]()
Geluid uit of stoppen met smsen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, irritant gewoon. constant die piepjes, vragend kijkende collega's, telkens 2 woorden of zo. En als ik dan denk van "een beller is sneller" dan krijg ik voicemail
quote:
Zullen ze leuk vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn ouders lastigvallen met mijn aanwezigheid.
Ook leuk speelgoedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo naar de MediaMarkt, en als de S3 IS daar betaalbaar is dan ga ik hem meteen kopen
Jawel.quote:
Hóhó.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef Sjowhan het volgende:
Jow!
Sommige mensen zijn ook echt heel domquote:Duitse verwart metrostation met parkeergarage
Een vrouw is met haar cabriolet een metrostation in Düsseldorf binnengereden in de veronderstelling dat het een ondergrondse parkeergarage was. Gelukkig voor haar bleef de auto na vijf treden met zijn chassis op de trap steken en kon zij het voertuig veilig verlaten. De schade wordt geschat op 1.500 euro
Damn. Blondt zekerquote:
Ik hoopte eigenlijk op "Meeeeerry Christmas."quote:
Het is nog niet eens zomer, mutsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op "Meeeeerry Christmas."
Nou enquote:
Das helemaal een dodelijke combinatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Dan was ze vast ook blondt.
Dat is toch ook hun manier van werken. Ze gillen dat ze goedkoop zijn en men gelooft het. Het is alleen niet zo. Daarnaast scoren ze nog eens super zwak op service, garantie etc.......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ze wilden 397 euro hebben voor die cam, die volgens Tweakers Pricewatch ook voor 315 kan. En dan moesten ze hem eerst nog gaan bestellen.
Scheer je weg met je klotezooi zeg
Echt, de dag dat er een medicijn tegen impulsaankopen op de markt komt is de dag voordat de Mediamarkt de tent kan sluiten. Wat een gore kut-oplichters zegEn maar schreeuwen dat ze de goedkoopste zijn
Dat dat gewoon MAG hier joh
Talpaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch ook hun manier van werken. Ze gillen dat ze goedkoop zijn en men gelooft het. Het is alleen niet zo. Daarnaast scoren ze nog eens super zwak op service, garantie etc.......
Nooit meer komen dus
Tien en Talpa bestaan niet lang meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Talpa
Tien
Prorail
Mediamarkt
het lijstje wordt langer en langer
Toch laat ik dat lijstje gewoon langer wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Tien en Talpa bestaan niet lang meer
Prorail komen we niet vanaf en de Mediamarkt moet je gewoon niet komen
Blijf eens van de Dolly Dots af johquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch laat ik dat lijstje gewoon langer worden![]()
Moet je nagaan wat een prachtlijst het geworden was als we er eerder mee begonnen waren
Turbo-jojo's
Dolly Dots
Clickets
Raider
Loloballen
Bonitos
Care Bears
New Kids on the Block
My Little Pony
Midnet
Ruud de Wild
Lewinsky
Sport 7
Paparazzi
Alf Poier
Talpa
Prorail
Mediamarkt
Om te beginnen he
Jak,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
Sport
Raider is lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met Raider
Twix, dat is pas een butnaam
Binnenkort is het RTL 10quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
Tien en Talpa is toch het zelfde?
Mediamarkt mja, altijd standaard zoek een krantje waar de prijs goedkoper instaat en je krijgt het
ook voor die prijs, maar goed dat krijg je meestal bij de anderen ook.
(daarom ga ik altijd naar "de andere" )![]()
Raider is over de datumquote:
Dat zijn dus weer voordelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen even fijn naar Henk Booms in Amsterdam, die heeft hem op voorraard, voor 339 euro
da's schappelijk. EN goed voor de spoorkilometers bovendien.
Jaquote:
Yep, waarbij rtl 10 de sportzender zou wordenquote:
Ach, ze zijn iets goedkoper, maar de meeste kleine zut koop ik toch liever onlinequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is de Mediamarkt ook eigenlijk een nare vervelende teleurstellende winkel.
ONZINquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, ze zijn iets goedkoper, maar de meeste kleine zut koop ik toch liever online
Dat hoop ik niet, het boeit me ook niet, of die blijft bestaan of niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaHoop maar niet dat die gootbagger uit de bodem van het lekputje van de overstortbak van de nationale Mestzender RTL ophoudt te bestaan.
Owh och Koop der alleen dvd,s en xbox360 spelletjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is de Mediamarkt ook eigenlijk een nare vervelende teleurstellende winkel.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Humor in 'blik op de weg'
Wordt er 1 aangehouden. Meer dan 50 te hard. Rijbewijs inleveren dus. Belt ie een collega om hem te komen ophalen. Komt zijn baas die hem op staande voet ontslaat
Daar zat ik ook al naar te kijken. Whehehehe! Proeftijd. aight!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Humor in 'blik op de weg'
Wordt er 1 aangehouden. Meer dan 50 te hard. Rijbewijs inleveren dus. Belt ie een collega om hem te komen ophalen. Komt zijn baas die hem op staande voet ontslaat
Het was vrij rustig op de weg; enkel remde hij af voor een flitspaal, daarna weer flink doorkarrenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft zoeen debiel nog mazzel dat hij niet ondertussen iemand dood gereden heeft.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen vriendjesTot morgen ongetwijfeld
Diepe warme tongzoen voor Loeneke![]()
![]()
Als je hier een beetje lief doet, valt het wel mee hoorquote:
Trustequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef leonieke het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Compleet van de kaart door een paar oude topics uit OUD en dan de recente streepjes-regen.
Doe ik dat dan ergens anders nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef zenna het volgende:
[..]
Als je hier een beetje lief doet, valt het wel mee hoor![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef zenna het volgende:
[..]
Doe je het ooit wel es? That's the question![]()
Trustequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:44 schreef zenna het volgende:
Ik zal het nooit te weten komen.
Ik ga ook slapen, morgen weer vroeg op![]()
Weltrust
streepjes-regen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef leonieke het volgende:
en dan de recente streepjes-regen.
Vrouwendingquote:
Oh okeequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrouwending. Als je zwanger bent krijg je een tweede streepje op de zwangerschapstest
. Er zijn kennelijk veel nieuwe zwangeren
.
* Dr_Flash gooit Sjowhan een koele halve liter aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ha. Werk.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeIs dat een soort promotie dan? net zoals strepen op je mouw? (Mannending, zal wel niet dus
)
Oh ja jij bent viersterren-veterane op dat gebied natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:48 schreef es70 het volgende:Promotie van 'proberen zwanger te raken' naar 'officiele zwangere', de volgende stap is miepen over zere borsten, vocht vasthouden, moodswings, broeken die niet meer passen. Daarna volgt natuurlijk een gruwelijk bevallingsverhaal en vervolgens het miepen over een buik en een doos die vast nooit meer de oude worden
.
Hee, ik heb geen uitgelubberde doosquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jij bent viersterren-veterane op dat gebied natuurlijk
Geen bier op de vroege ochtendquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash gooit Sjowhan een koele halve liter aan
Hier, werk ze
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:55 schreef es70 het volgende:
Hee, ik heb geen uitgelubberde doos. Die is nog als nieuw
.
Niet?quote:
Niet helemaal, 4x een keizersneequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkToen je na 1 keer in de gaten had dat het toch WEL weer goed kwam ben je nog ff doorgegaan
quote:
4 keer?quote:
Gevalletje dikke reet maar toch een smal bekkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 keer?Jezus
Had meteen een ritssluiting genomen of zeauw
Dat maakt zo'n naar geluidquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Klitteband is ook heel praktisch trouwens
Je moet wat over hebben voor je hobby niewaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
6 uur. Poe hee. Da's vroeg.
Vandaag is dat bij mij op het werk ook weerquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
NS door de bocht gisteren, op Hilversum.
[afbeelding]
Buitengebruik? Moet ik dan die keutel maar voor de deur neerleggen of zo?
Het gaat meer om het plaatsie van de spaatsie, die ruimte laat voor bijzonder grappige interpretaatsie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vandaag is dat bij mij op het werk ook weer. De hele dag.
Hij's wel grappigquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat meer om het plaatsie van de spaatsie, die ruimte laat voor bijzonder grappige interpretaatsie.
Lol. Ze schieten hier ook niet echt op met hun werkzaamheden. Ze duren tot eind 2007 zie ik nu op het bord staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Maar jij bent weer ergens anders goed inquote:
Dat gaat over die tunnel mag ik hopen, niet over zoeen pleepotquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. Ze schieten hier ook niet echt op met hun werkzaamheden. Ze duren tot eind 2007 zie ik nu op het bord staan
Ohw? Ik heb het nog niet ontdekt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar jij bent weer ergens anders goed in
Misschien kunnen jouw oceanen van tijd mijn armada van verveling wat gezelschap bieden, of zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Goh, ik heb alles wat ik moest doen deze ochtend al gedaan. Oceanen van tijd over.
quote:
Hier ben ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen jouw oceanen van tijd mijn armada van verveling wat gezelschap bieden, of zo
Ohquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:je bent lief
En niet zo vissen naar complimentjes, dat is foei
Ik dans een rondje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof. En nu?
Ik kijk geamuseerd toequote:
Oeh. Lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk geamuseerd toe
Straks ga ik rond met stukjes leverworst aan zoeen stokje
Dat geeft niet. Dans nog maar een paar rondjes dan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Oeh. Lekker. Alleen nog wel een beetje vroeg.
Dat mag ik ook hopenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat over die tunnel mag ik hopen, niet over zoeen pleepot
Ik las trouwens ook dat het alleen over een fietsers- en voetgangerstunnel gaat. Is er voor de auto's ook iets bedacht? Of blijft die verveel'nde rot-overweg daar gewoon door-ellenderen? De Grote Bomen zijn al vele jaren een bron van irritatie daarquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
Dat mag ik ook hopen
Dat blijft dus door-emmeren. Hilversum en nadenkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las trouwens ook dat het alleen over een fietsers- en voetgangerstunnel gaat. Is er voor de auto's ook iets bedacht? Of blijft die verveel'nde rot-overweg daar gewoon door-ellenderen? De Grote Bomen zijn al vele jaren een bron van irritatie daar
Yeah right, kuukske en werkenquote:
Bijna net zo geloofwaardig als Pheno en werken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
Yeah right, kuukske en werken
Precies, gij kloon van mij. En vice versa.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bijna net zo geloofwaardig als Pheno en werken.
Het cirkeltje is rond.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Pheno het volgende:
Precies, gij kloon van mij. En vice versa.
Ik ook. Maar dan ECHTquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Op werk, én druk.
Maar dat was het altijd al.quote:
Dat is de mooie eigenschap van de cirkel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:59 schreef Pheno het volgende:
Maar dat was het altijd al.
Ach, de aarde was ooit ook plat, misschien is ons de cirkel ook wel voorgelogenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is de mooie eigenschap van de cirkel.
Wel man, al die kerkelijke betweters van vroegah. Die broekekakkers waren bang dat ze van die schijf af zouden lazeren. Echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
De aarde plat? Neen. Dat lieg je.
He, ze geloven in God. I rest my casequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
Stelletje gekken.
Brandmelders doen wonderen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Ik moet een lokaal voorbereiden maar de andere les is nog niet afgelopen.
JA! Hoi, ik ben Kuukske, en jullie gaan allemaal NU opzouten want ik moet erbij. Hup hup!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Ik moet een lokaal voorbereiden maar de andere les is nog niet afgelopen.
Die van jou is door een kat opgegeten hoor ik net.quote:
Nou, dan zal je dus wel EN niet heel oud EN niet heel lelijk zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Er wilde wel een student mee terug naar mijn kantoortje.
Deeltijd studeren, en deeltijd onder jouw buro zitten zekers?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar.. hij was oud ende onknap. Ik wil dat JD deeltijd komt studeren.
Oh ja, en een sloot geheugen waar je helemaal kotsmisselijk van wordtquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Een nieuw fototoestel
Wat heb je voor me in de aanbieding?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar.. hij was oud ende onknap. Ik wil dat JD deeltijd komt studeren.
Communicatie, Bedrijfseconomie, Accountancy, MER, P&O, Commerciële Economie, Small Business.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef JDude het volgende:
Wat heb je voor me in de aanbieding?
In dat geval beperk ik me wel tot het secretariaat.quote:
Dan is het collegegeld waarschijnlijk ook wel wat lager.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef JDude het volgende:
In dat geval beperk ik me wel tot het secretariaat.
In natura?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Dan is het collegegeld waarschijnlijk ook wel wat lager.
Ja. Als jij met tarieven gaat werken kan ik dat ook wel gaan doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef JDude het volgende:
In natura?
Maar da's toch standaard al zo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
Luie kutstudenten van tegenwoordig. Nog te lui om naar een computerlokaal te lopen en vanuit daar een printopdrachtje te versturen naar een printer. Nee. Dat moet allemaal op het secretariaat..
Dat is inderdaad een beetje teveel van het goeie. Dacht dat ze het in de studentenruimte printten naar het secretariaat, maar da's dus niet waar..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik vind het niet kunnen dat ze me
a. lastig komt vallen in de personeelskamer terwijl ik met een bord eten voor m'n neus zit;
b. van me vraagt dat ik m'n bord opzij schuif en haar eerst help;
c. vervolgens binnen 2 stappen naast m'n bureau staat en zowat zélf de USB stick in mijn pc knalt.
BAH.
werken is nooit leuk daar waar ik werkquote:
Nee, studenten printen naar de printers op de gangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is inderdaad een beetje teveel van het goeie. Dacht dat ze het in de studentenruimte printten naar het secretariaat, maar da's dus niet waar..
Ja ik ben nog aan het werk. Dusja..quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
werken is nooit leuk daar waar ik werk
Maar horen dat mijn leidinggevende gedegradeerd wordt was goed om te horen
En jij?
Arme jijquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, studenten printen naar de printers op de gangen.
[..]
Ja ik ben nog aan het werk. Dusja... Tot nu toe wel aardig druk gehad.
Tot 9 uur. Tot 10 uur als het tegenzit.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 9 uur. Tot 10 uur als het tegenzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |