Een buitje daar is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja, Lowlands echter; augustus; meer kans op mooi weer.
Nah laat het maar lekker droog blijven.quote:
Daar gokken we natuurlijk op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah laat het maar lekker droog blijven.
Ik heb er zin in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Daar gokken we natuurlijk op.
Zo hoort het tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Mijn weekend was lekker lui.
Misschien wel meer dan 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Gij komt wel een brooike scoren ej.
Gauw incasseren die hap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien wel meer dan 1
Ligt er helemaal nog aan, mijn ex heeft de toegangskaart
Ik heb wel mooie foto's gemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Lekker niets doen en beetje aanrommelen. Heerlijk.
Sleepkoffers en vouwfietsen ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Scooters zijn ook irritant.
Gewoon de trein uitgooien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Sleepkoffers en vouwfietsen ook.
Dan zit je je iig niet te vervelen in de treinquote:
Dat doen ze toch al ook al zonder caravanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb vooral last van die dingen voordat ze de trein in gaan. Van die kutten-met-caravan die het ineens doodnormaal vinden dat ze de volle breedte van de roltrap in beslag nemen, dat soort werk
Ja maar dan kan je je er nog omheen bodychecken zonder dat je meteen giga hard op je muil gaat op zoeen randje van de roltrap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al ook al zonder caravan
Daar zit wat in jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je je er nog omheen bodychecken zonder dat je meteen giga hard op je muil gaat op zoeen randje van de roltrap.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Meer sommige mensen die ze bezitten. Ik heb een haske pittig rood sleepkoffertje, maar daar gaat iemand anders echt geen last van hebben. 'T is ook geen hutkoffer op wieltjes, dat scheelt misschien
.
Maar roltrappen zijn engquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Plus dat die untermenschen altijd zowel boven als onderaan de roltrap stil gaan staan om die dissel uit danwel in te klappen.
en iedereen met een IQ boven het vriespunt WEET dat je NOOIT in de loop moet gaan stilstaan, en ZEKER niet onder of bovenaan een roltrapMaar kennelijk schijnt dat nogal wat rekenkracht te vereisen van de gemiddelde Nederlander
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen![]()
Dus je weet helemaal niet hoe het werktquote:
Ohhw, dan is het goed. Wel zwaaien hoor, als je broodje bij me koopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, we zouden samen gaan, dus momenteel ligt-ie daar wel goed
Ik weet hoe ik met een propvolle weekendtas op stap kan zonder mensen te irriteren/bezeren, dat koffertje is kleiner, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je weet helemaal niet hoe het werkt
K geloof er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik met een propvolle weekendtas op stap kan zonder mensen te irriteren/bezeren, dat koffertje is kleiner, dat komt wel goed.
Als het ff kan vermijd ik het OV ook wel als ik iets dergelijks mee moet nemenquote:
Ik heb gewoon een grote rugzak, valt het allemaal heel erg mee. Alleen de roltrap bezet ik nog wel eens. Speciaal van die types die denken er hard langs te moeten rennenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het ff kan vermijd ik het OV ook wel als ik iets dergelijks mee moet nemen. OV
.
Ja, ruimtelijk inzicht is ook wel handig inderdaad. Je staat er met tranen in je ogen naar te kijken hoeveel mensen tegenwoordig van mening zijn dat de wereld bij hun huid ophoudtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef es70 het volgende:
Meer sommige mensen die ze bezitten. Ik heb een haske pittig rood sleepkoffertje, maar daar gaat iemand anders echt geen last van hebben. 'T is ook geen hutkoffer op wieltjes, dat scheelt misschien
.
Als ik jou zie staan en ik heb haast dan douw ik je gewoon vooroverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote rugzak, valt het allemaal heel erg mee. Alleen de roltrap bezet ik nog wel eens. Speciaal van die types die denken er hard langs te moeten rennen
Daar ben jij niet groot genoeg voorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik jou zie staan en ik heb haast dan douw ik je gewoon voorover
Over 1 1/2 jaar alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het al gebeuren zeg
De Slag om de Roltrap
Leuke stunt om de doorprorail
vernieuwde roltrappen in Utrecht Centraal in te wijden
Als het klaar is dus he, over anderhalf jaar.
Te weinig op fok gezeten dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik kan voorlopig nog aan het werk blijven. Goede beoordeling gehad.
Ik ben er mee bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Te weinig op fok gezeten dus
Arme jijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik kan voorlopig nog aan het werk blijven. Goede beoordeling gehad.
Vouwfietsenquote:
Beetje wel ja.quote:
Stiptheidsactiesquote:Het is de bedoeling dat buschauffeurs alle wettelijke regels exact naleven. Pauzes worden precies in acht genomen, ze houden zich precies aan de maximumsnelheid en rijden bij halteplaatsen niet verder voordat alle passagiers hun zitplaats hebben ingenomen.
T is de ns niet hoor, bussen rijden vaak wel op tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed nieuws
[..]
Stiptheidsacties
Gaan we het dan EINDELIJK alsnog meemaken dat buschauffeurs op tijd gaan rijden?![]()
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk niet waar
Of -in het geval van de lijn naar ons huissie- zo vaak dat het niet meer dondert of ze op tijd rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
In Breda rijdt alles best redelijk op tijd geloof ik.
Idé-aal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef JDude het volgende:
Of -in het geval van de lijn naar ons huissie- zo vaak dat het niet meer dondert of ze op tijd rijden.
Ik sta hier in Utrecht anders vaak zat een kwartier te wachten op een bus die iedere 5-6 minuten zou moeten rijden. En ja hoor, DAN komen er ineens 3 achter elkaar langs rijden. De macht van de koffie-automaatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is de ns niet hoor, bussen rijden vaak wel op tijd
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed nieuws
[..]
Stiptheidsacties
Gaan we het dan EINDELIJK alsnog meemaken dat buschauffeurs op tijd gaan rijden?![]()
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk niet waar
Ah, utrecht, nou noem je ook watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta hier in Utrecht anders vaak zat een kwartier te wachten op een bus die iedere 5-6 minuten zou moeten rijden. En ja hoor, DAN komen er ineens 3 achter elkaar langs rijden. De macht van de koffie-automaat
Ik geloof het niet eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, utrecht, nou noem je ook wat
Hier rijden ze echt op tijd
Wat zit je toch te miepen over een kwartiertje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta hier in Utrecht anders vaak zat een kwartier te wachten op een bus die iedere 5-6 minuten zou moeten rijden. En ja hoor, DAN komen er ineens 3 achter elkaar langs rijden. De macht van de koffie-automaat
Het is Flessie heh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zit je toch te miepen over een kwartiertje.![]()
Geluid uit of stoppen met smsen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, irritant gewoon. constant die piepjes, vragend kijkende collega's, telkens 2 woorden of zo. En als ik dan denk van "een beller is sneller" dan krijg ik voicemail
quote:
Zullen ze leuk vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn ouders lastigvallen met mijn aanwezigheid.
Ook leuk speelgoedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo naar de MediaMarkt, en als de S3 IS daar betaalbaar is dan ga ik hem meteen kopen
Jawel.quote:
Hóhó.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef Sjowhan het volgende:
Jow!
Sommige mensen zijn ook echt heel domquote:Duitse verwart metrostation met parkeergarage
Een vrouw is met haar cabriolet een metrostation in Düsseldorf binnengereden in de veronderstelling dat het een ondergrondse parkeergarage was. Gelukkig voor haar bleef de auto na vijf treden met zijn chassis op de trap steken en kon zij het voertuig veilig verlaten. De schade wordt geschat op 1.500 euro
Damn. Blondt zekerquote:
Ik hoopte eigenlijk op "Meeeeerry Christmas."quote:
Het is nog niet eens zomer, mutsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op "Meeeeerry Christmas."
Nou enquote:
Das helemaal een dodelijke combinatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Dan was ze vast ook blondt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |