Je mag achteraan sluiten bij de file. Je gaat nu meemaken hoe de Nederlanders niet kunnen rijden als het regent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben in het weekend niet online geweest, maar wou even meedelen dat ik vrijdag mijn rijbewijs gehaald heb
Wat is dat voor idioot iets?quote:
Ja, wat die kleutertjes op de frontpage ook doen. Triestquote:
Hoiquote:
Dat komt door dit tyfusland en hun achterlijk rijgedrag als het wat mot regent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo aan je posts te zien ben je niet bepaald vrolijk vandaag Pheno...![]()
en daar zijn wij de dupe van...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt door dit tyfusland en hun achterlijk rijgedrag als het wat mot regent.
Daar gebruiken ze niet zo intens veel smilies.quote:
alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Werk. Dolletjes. Vandaag beoordelingsgesprek.
Doe er wat aan, geef iedere mongool die een file veroorzaakt een nekschot, dan is het probleem zo opgelostquote:
ik heb geen auto....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe er wat aan, geef iedere mongool die een file veroorzaakt een nekschot, dan is het probleem zo opgelost
Nah, eerst had ik voortgangsgesprekje. Nu beoordeling met salarisverhoging enzo. Althans, dat hoop ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
alweer?
Dan ben je veilig, op de fiets haal je iedereen in een file in.quote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
Dan ben je veilig, op de fiets haal je iedereen in een file in.
Als je voortgang goed is geweest dan ben je daar toch zeker van? Je bent ambtenaar, daar is alles al vastgelegdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, eerst had ik voortgangsgesprekje. Nu beoordeling met salarisverhoging enzo. Althans, dat hoop ik.
Ik heb een keer dat van JD onderge..nja..spuugd met bierquote:
Ja 2 keer per jaar sowieso verhoging. Maar goed, we zullen zien. Ben benieuwd of internetgebruik ter sprake komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:46 schreef Pheno het volgende:
Als je voortgang goed is geweest dan ben je daar toch zeker van? Je bent ambtenaar, daar is alles al vastgelegd
En als het sneeuwt, de zon schijnt, herfst wordt, er al file staat....... etc........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag achteraan sluiten bij de file. Je gaat nu meemaken hoe de Nederlanders niet kunnen rijden als het regent.
Niets wat vochtig toiletpapier kan oplossen. Ik zie daar dus het nut van inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een keer dat van JD onderge..nja..spuugd met bier. Ik nam net een slok en toen moest ik lachen.
Niezen volgens mij. Maar ja zoveel keer niezen --> Hooikoorts FTW!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
15 a 20 keer niesen? Damn. Is het niesen, of niezen trouwensik weet het even niet.
Er is altijd wel een reden. laagstaande zon (oh, zonnebril is te duur of zo?). Echt, 90% van de mensen in dit land kunnen gewoon niet rijden. DOm inhalen, of continu strookje wisselen....Hoe maken we files ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
En als het sneeuwt, de zon schijnt, herfst wordt, er al file staat....... etc........![]()
Same goes for keukenrol.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
Niets wat vochtig toiletpapier kan oplossen. Ik zie daar dus het nut van in
Oh minder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Niezen volgens mij. Maar ja zoveel keer niezen --> Hooikoorts FTW!
Ik erger me er ook altijd rot aan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is altijd wel een reden. laagstaande zon (oh, zonnebril is te duur of zo?). Echt, 90% van de mensen in dit land kunnen gewoon niet rijden. DOm inhalen, of continu strookje wisselen....Hoe maken we files ?
Heel herkenbaar dit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik erger me er ook altijd rot aan...
Haalt een of andere debiel je eerst in met 1,5 km/h verschil.... of juist met 40 km/h...![]()
Vervolgens gaat ie pal voor je rijden, remt af tot onder jouw snelheid, zodat jij er vervolgens weer omheen moet...![]()
Dan bedenkt ie zich dat ie wel weer erg langzaam rijdt, wat tot gevolg heeft dat ie gas geeft, terwijl jij net inhaalt en er dus weer lastiger voorbij komt en zelf veel te hard rijdt....![]()
Heej Papier!quote:
werken. tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Jullie nog bijzondere plannen vandaag?
Dank je. Ik wilde eigenlijk met drie aparte windows heel snel achter mekaar 3 posts plaatsen maar dat werkt dus niet.quote:
Je vraagt je af waar ze hun rijbewijs gekocht hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik erger me er ook altijd rot aan...
Haalt een of andere debiel je eerst in met 1,5 km/h verschil.... of juist met 40 km/h...![]()
Vervolgens gaat ie pal voor je rijden, remt af tot onder jouw snelheid, zodat jij er vervolgens weer omheen moet...![]()
Dan bedenkt ie zich dat ie wel weer erg langzaam rijdt, wat tot gevolg heeft dat ie gas geeft, terwijl jij net inhaalt en er dus weer lastiger voorbij komt en zelf veel te hard rijdt....![]()
Hehe!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:57 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde eigenlijk met drie aparte windows heel snel achter mekaar 3 posts plaatsen maar dat werkt dus niet.![]()
Juist....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar ze hun rijbewijs gekocht hebben
quote:
Gratis bij een pakje boter!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liggen ze niet meer gewoon op straat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gratis bij een pakje boter!
Gratis gekregen in het legerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Gratis gekregen in het leger![]()
Ik hoor net dat deze fileochtend op #10 ooit staat....quote:
Oh, dan moet je dus eerste de eerste posten en dan wachten tot ie er staat en dan ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe!Sja zo in een nieuw deel 's ochtends gaat het altijd hard!
Er is met zekerheid een wegpiraat gesignaleerd in de KSC dus!!quote:
Dat is antispammers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, dan moet je dus eerste de eerste posten en dan wachten tot ie er staat en dan ...![]()
![]()
Ja nee dus. Ik probeerde ze dus echt snel achter elkaar te posten, en dat werkt dus niet.
gelukkig welquote:
Tegen mensen als admiraal_anaal....quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Tegen mensen als admiraal_anaal....![]()
Kijk hier maar eens.... http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics![]()
Aha, dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:04 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dus eerste de eerste posten en dan wachten tot ie er staat en dan ...![]()
![]()
Ja nee dus. Ik probeerde ze dus echt snel achter elkaar te posten, en dat werkt dus niet.
Doel je op mij of op Papier?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Er is met zekerheid een wegpiraat gesignaleerd in de KSC dus!!![]()
Ben ik aan het doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:25 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Dus als
je je best doet
kan je best
wel turbo-posten
Jammer dat het net niet allemaal achter elkaar wasquote:
Een van onze volume-posters zat er tussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jammer dat het net niet allemaal achter elkaar was
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een van onze volume-posters zat er tussen![]()
Vannacht zei ze hier alleen dat ze er vroeg uit moestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:31 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Een van onze volume-posters zat er tussen![]()
Iemand nog iets gehoord van die andere volume poster, JJ?
Er was nog iets met een musical van 1 van de kids (maar 's ochtends?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vannacht zei ze hier alleen dat ze er vroeg uit moest
Ik ben veels te laat opgestaan vandaag...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Vroeg opstaan sucks. Ik begin ook enigszins hoofdpijn te kweken.
hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
hoi.
ehm, best aardig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Eer! Hoest?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:15 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 28 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
016. 122 Houniet
042. 091 juon_jacket1
057. 078 Sebasser
065. 072 vrolijke-frits
100. 057 Sander170
104. 055 OA
121. 050 eer-ik
133. 048 Lenny_Leonard
135. 047 BrandX
185. 037 crossover
185. 037 MPG
193. 036 Pheno
Hier alles prima.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
ehm, best aardig.
net wakker, baggerslecht geslapen, en straks moet ik het kutste vak van de wereld leren
Maar verder gaat het goed.
Met jou ook?
Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
M'n leven
Ik begin het weer terug te krijgen
En ik ook!quote:
Je vriendin had toen hoofdpijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:52 schreef OA het volgende:
En ik ook!![]()
Het grootste deel van de posts is in de nacht van zo. op ma. gedaan![]()
Neuh... die lag gewoon op de bank te pitten!quote:
Wakker maken dan!quote:
quote:
Heej MPG!!quote:
Toen ik naar bed ging...quote:
En ze biedt jou geen alternatief aan voor de niet aanwezige updeetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Neuh... die lag gewoon op de bank te pitten!![]()
quote:
Heey OAquote:
Jawel, maar dat hoeft niet altijd des avonds te zijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
En ze biedt jou geen alternatief aan voor de niet aanwezige updeet???
In the name of.....quote:
Dat kan toch best meerdere keren per dagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoeft niet altijd des avonds te zijn!![]()
Ik heb de mededeling voor de updeet trouwens wel gezien... vanochtend!![]()
Dus nog niets gedownload en geen preview gezien...Vanavond dan maar!
Heb gisteren vroeg de laptop weggelegd.. zit de laatste tijd al veel te veel achter de laptop/pc...![]()
Los!!!!!quote:
Kán, idd....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan toch best meerdere keren per dag
Whehe.... Naja, veel plezier vanavond
Verstandig plan, zou ik ook moeten doen
Harmlosquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou heb ik die nog nooit bewust geluisterd.
Ik zet 'm eens even aan.
gotlosquote:
HIj moet nog een heel erg mooi vakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Welk examen moet je nog eer?
Wiskunde?quote:
Werk ze Ph.quote:
8 tot 9 uur maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Kán, idd....![]()
Ik ga denk ik sowieso minder aan dat ding zitten na het werk...![]()
Zit toch al snel 8 tot 9 uur per dag naar een beeldscherm te staren....![]()
![]()
jepquote:
whehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dit niet zal beamen!
Het arme schaap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef MPG het volgende:
jep
Zinnlosquote:
mooi vak welquote:
Neuh, ik ben het daar inderdaad niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dit niet zal beamen!
quote:
quote:
wat je allemaal al over moet hebben voor een diploma hè....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]
8 tot 9 uur maar?
Ik haal volgens mij doordeweeks hendig de 12 - 13 uur wel![]()
![]()
Zonder Kuuks lijken we een stuk kanslozerquote:
Whehe....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
wat je allemaal al over moet hebben voor een diploma hè....![]()
Zeg M, wat heb jij allemaal uitgespookt in het weekend?quote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonder Kuuks lijken we een stuk kanslozer![]()
Ik vind Sonne wel leuk, maar Benzin lijkt me de leukste om zelf te spelen.quote:
Que?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zonder Kuuks lijken we een stuk kanslozer![]()
Gewerkt, efteling, uit eten en gewerktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg M, wat heb jij allemaal uitgespookt in het weekend?![]()
Echt, die studenten van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef vdvorst het volgende:
Help, de week begint weer!!!
maarja, even een half uurtje school overleef ik wel, en morgen vrij, dus kan ik weer bijkomen van de zware dag vandaag...
Zo maar eens in de bus stappen
He, vdv!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef vdvorst het volgende:
Help, de week begint weer!!!
maarja, even een half uurtje school overleef ik wel, en morgen vrij, dus kan ik weer bijkomen van de zware dag vandaag...
Zo maar eens in de bus stappen
Tuig is het, schoremquote:
Deels goed besteed dus!quote:
Vertel mij wat!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
Tuig is het, schorem
Whehe... je doelt toch niet op het werken hequote:
Mja, ik vind de laatste 2 cd's sowieso niet echt top van hun.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind Sonne wel leuk, maar Benzin lijkt me de leukste om zelf te spelen.
Hehe! Heul niet mee eens zelfs!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neuh, ik ben het daar inderdaad niet helemaal mee eens
Ja, dat kan 2 dingen betekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Heul niet mee eens zelfs!
Net weer een lekkere regionale uitspraak gedaan:"Hoe laat ga je weg?" Ik:"Ja, ff 1 uur."
whehe.. ik ben vanochtend om 8 uur aangeredenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Heul niet mee eens zelfs!
Net weer een lekkere regionale uitspraak gedaan:"Hoe laat ga je weg?" Ik:"Ja, ff 1 uur."
Ik kan helemaal met je mee, ik hou wel van een beetje dramaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik vind de laatste 2 cd's sowieso niet echt top van hun.
Herzeleid, Sehnsucht en Mutter vind ik echt stukken beter, maar goed, dat kan ook een kwestie van smaak zijn
En verder is het nietszeggend....quote:
whehe, krijgen we dat weer inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.. ik ben vanochtend om 8 uur aangereden
oh, jawel hoor.quote:
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, krijgen we dat weer inderdaad
'door wat ben je aangereden dan?'?
[..]
oh, jawel hoor.
Het betekent dat ie even voor, of even na enen vertrekt.
Nee, die zit gewoon vast aan de muur. Hoezo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is de deur ook los bij jullie?
ja, die wappert de hele tijd in de windquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is oosters. Het raam is niet open maar los in het oosten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, die zit gewoon vast aan de muur. Hoezo.
Wil ik ook weleens weten??!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, krijgen we dat weer inderdaad
'door wat ben je aangereden dan?'?
[..]
Misschien ook wel dubbelzinnig...quote:oh, jawel hoor.
Het betekent dat ie even voor, of even na enen vertrekt.
Simpelheid voor alles!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Ze bennen zo lekker simpel hier in de buurt hè!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
godver, arbeiders, sodemieter op uit m'n straat met je keipalen en koppesnellers
verdomme, m'n hele huis trilt ervan.
Oh, dat wordt fijn leren straks
Proletariërs zijn het!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
godver, arbeiders, sodemieter op uit m'n straat met je keipalen en koppesnellers
verdomme, m'n hele huis trilt ervan.
Oh, dat wordt fijn leren straks
In het oosten (Indonesië e.o.) is er wel meer los...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is oosters. Het raam is niet open maar los in het oosten.
En de deur ook.
Rare mensen daar in het oosten...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dat is oosters. Het raam is niet open maar los in het oosten.
En de deur ook.
Yep!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rare mensen daar in het oosten...![]()
IK ben aangereden (van huis vertrokken dus, wijsneus)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Wil ik ook weleens weten??!!!![]()
![]()
[..]
Misschien ook wel dubbelzinnig...
Vertrek even voor of na eenen.. en wellicht blijft ie ook maar 1 uur weg...![]()
[..]
Simpelheid voor alles!![]()
Ik heb net als remedie net een banaantje verorberdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al honger. Verdulle.
in het zuiden ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rare mensen daar in het oosten...![]()
Welkom in de cyberjunglequote:
Ik ben ze nog niet tegengekomenquote:
Wel Donkey Kong'squote:
stoerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was mijn 2e handheld! Zo'n openklapdinggebeuren met 2 schermpjes!
Deze dus:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
maggik maggik maggik?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Shoot bokito. Echt. Ik word er gek van.
Bokito is tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen heeft het erover iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Afschieten zulke lui...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen heeft het erover idd
Eergister lag een maat van mij lam in z'n stoel, toen zei iemand dat ie helemaal bokito was
Bquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eergister lag een maat van mij lam in z'n stoel, toen zei iemand dat ie helemaal bokito was
whehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, net als bokito zelf.quote:
Ja echt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heb je met de oude gedaan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een nieuwe pinpas halen.
Ja, alweer
No 27
Whehe...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even een nieuwe pinpas halen.
Ja, alweer
No 27
hier ook scheuren... binnenkort maar es nieuwe halenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ik moet ook weer een nieuwe hebben...bij mij scheuren ze altijd na een tijdje...
![]()
Maar ja, binnenkort wellicht sowieso een nieuwe als de ABN wordt overgenomen....![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je met de oude gedaan dan?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
27 keer verloren?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
hier ook scheuren... binnenkort maar es nieuwe halen
Nou ,ik heb geen portemonnee, omdat ik eeen tyfushekel aan die dingen heb, en ik heb toch maar 1 pasje, en dat is m'n pinpas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef Kuukske het volgende:
27e pas. Wow.
Daarbij is die kerel pas 18!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Kerel was trouwens moeilijk aan het doen.
Hij geloofde niet dat ik mezelf was, omdat er op m'n rijbewijs een nogal andere foto staat dan hoe ik er nu uit zie, en omdat er 2 erik van dijken in ter aar wonen, en die vent meent dat we allebij op dezelfde dag jarig zijn
Nou is die andere erik van dijk niet op dezelfde dag jarig als ik maar die vent bleef volhouden van wel
Naja, hij kijkt maar effe.
Hahah wat een mafkees!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Kerel was trouwens moeilijk aan het doen.
Hij geloofde niet dat ik mezelf was, omdat er op m'n rijbewijs een nogal andere foto staat dan hoe ik er nu uit zie, en omdat er 2 erik van dijken in ter aar wonen, en die vent meent dat we allebij op dezelfde dag jarig zijn
Nou is die andere erik van dijk niet op dezelfde dag jarig als ik maar die vent bleef volhouden van wel
Naja, hij kijkt maar effe.
Dat weet hij dan weer he!quote:
Doe niet zo eigenwijs, koop een portomonnee.quote:
Ondanks mijn portemonnee gaan ze gewoon ook kapot hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ,ik heb geen portemonnee, omdat ik eeen tyfushekel aan die dingen heb, en ik heb toch maar 1 pasje, en dat is m'n pinpas.
Nou ben ik altijd nogal onoplettend met die dingen, dus ik meot steeds nieuwe aanvragen omdat ze kapot gaan.
Zo was deze al heel lang kapot, heb deze zeker een driekwart jaar gehad, wat voor mijn doen erg lang isM'n huidige pas was gebroken omdat ik 'm in zo'n klein vakje van een spijkerbroek had gedaan
Effe geen rekening mee gehouden dat wanneer ik in m'n auto zou stappen, dat zakje niet echt meegeeft, dus toen brak ie.
Nou heb ik 'm maar in het vuur gedonderd van het weekend
Geeft mooie kleuren joh!
portemonneequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe niet zo eigenwijs, koop een portomonnee.
Ik heb zo'n metalen pas-houdertje.
En dan in je portemonnee zeker??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe niet zo eigenwijs, koop een portomonnee.
Ik heb zo'n metalen pas-houdertje.
Ja, ik had in dit geval dat die chip er bijna uitlag, die zat nog aan 1 kant vast.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ondanks mijn portemonnee gaan ze gewoon ook kapot hoor...![]()
Al heeft het deze keer beduidend langer geduurd dan de vorige keer... De vakjes voor pasjes zitten in dit ding verticaal ipv horizontaal en dat scheelt...![]()
Dan heb jij ook vast eens gehad dat die scheur dwars door het goudkleuige vierkantje ding liep...?![]()
quote:
Goeie zaken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb om half 12 beoordelingsgesprek. Maar ik zie nog geen baas.
ja, maar daar gaat het dus direct al fout.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij snapt het. En mijn porto in mn kontzak, en mijn kont in de auto. Zo kan er niks misgaan.
![]()
Hij mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
Goeie zaken.
Jij moet je baas beoordelen?
Zou meteen zeggen dat je het niet accepteert dat ie zo laat komt steeds.
En dat je meer loon verdiend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaken.
Jij moet je baas beoordelen?
Zou meteen zeggen dat je het niet accepteert dat ie zo laat komt steeds.
Hier beoordeelt iedereen elkaar de hele dag door...quote:
hier veroordeelt iedereen erlkaar de hele dag door...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hier beoordeelt iedereen elkaar de hele dag door...![]()
hij is er nog steeds niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Ben benieuwd.
Zo ook op typo'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier veroordeelt iedereen erlkaar de hele dag door...
Overheidsinstelling.quote:
Zaken doen met een overheidsinstelling....quote:
Ambtenaren heh.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier veroordeelt iedereen elkaar de hele dag door...
ja hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Gebeurde toen ik nog thuis woonde ook de hele dag door....![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
4mBtEn4rEn fTw
Hey JJquote:
Whahahahahahaha!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://msn.frogster.nl/tools/msnnaam_breezah-tekst.php
WhEh3 GeInIgE $iTequote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://msn.frogster.nl/tools/msnnaam_breezah-tekst.php
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
WhEh3 GeInIgE $iTe
jUh zAl mAr 4LtIjD Zo aLeS OpSgRiJvEn eN DaT AlS UiT Je hOfD.!!1!1!1!!1!!111!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
Ja j3 HeBt dUs eGt mEnSeN DiE SeRiEuS AlEs zO Op$gRiJvEn!11!!!!! hIhI LoL *oNe lUv* UiT HeT HoFd oK NoG EnS1!11! hIhI DuZz *OnE LuV* aLs iK WeL EnS LaNg$ De cOmPuTeR LoP BnEd3n wAr mN Zu$jUhS MsN AnStAt sTaN Er oK H3Le bUsL4DiNgEn bReZ3Rn4m3n tUsEn!1!!!11! hIhI LoL *oNe lUv*quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
WhEh3 GeInIgE $iTe
jUh zAl mAr 4LtIjD Zo aLeS OpSgRiJvEn eN DaT AlS UiT Je hOfD.!!1!1!1!!1!!111!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
EgT OnGeLoFeLiJk aLs jE $eRiEuS 4lEs zO SgRiJfT.11!!!11!!!1!11!11! hIhI DuZz *OnE LuV* rquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja j3 HeBt dUs eGt mEnSeN DiE SeRiEuS AlEs zO Op$gRiJvEn!11!!!!! hIhI LoL *oNe lUv* UiT HeT HoFd oK NoG EnS1!11! hIhI DuZz *OnE LuV* aLs iK WeL EnS LaNg$ De cOmPuTeR LoP BnEd3n wAr mN Zu$jUhS MsN AnStAt sTaN Er oK H3Le bUsL4DiNgEn bReZ3Rn4m3n tUsEn!1!!!11! hIhI LoL *oNe lUv*
De tering hé, ik trek dat echt heel slecht!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja j3 HeBt dUs eGt mEnSeN DiE SeRiEuS AlEs zO Op$gRiJvEn!11!!!!! hIhI LoL *oNe lUv* UiT HeT HoFd oK NoG EnS1!11! hIhI DuZz *OnE LuV* aLs iK WeL EnS LaNg$ De cOmPuTeR LoP BnEd3n wAr mN Zu$jUhS MsN AnStAt sTaN Er oK H3Le bUsL4DiNgEn bReZ3Rn4m3n tUsEn!1!!!11! hIhI LoL *oNe lUv*
1 |
G3LuKiG PrAt mE ZuSjUh nIeT Zo mE BrOeRtJuH Ok nIeT 3n d4t i$ MaR Go3d oK!1!1!!1! HiHi lOl dUzZ AnDeRs hAdEn zE AlEbIj eN N3K$GoT VaN M3 gEkReGeNquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
EgT OnGeLoFeLiJk aLs jE $eRiEuS 4lEs zO SgRiJfT.11!!!11!!!1!11!11! hIhI DuZz *OnE LuV* r
iK V3Rd3nK Me bRoErTjUh(s) 3r oK VaN Zo tE KuNeN $gRiJvEn!1!111 hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
![]()
ja, doe maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef OA het volgende:
eer, ben je nog geïnteresseerd in mijn fietsreparatiefotoverslag??![]()
Blijf maar kuuk, het is weer over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Als jullie over gaan op Breezertaal haak ik voorgoed af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[ code verwijderd ]
wat staan er een trieste dingen op die site..
Dit is mijn bitchnaam: Towelboy
Bijnaam: Towel Boy
Arabische naam: Abul-Husayn al-Hafiz
DJ naam: DJ Mothership
Maffianaam: The BishopSmurfennaam:Koning Smurf
Nietus!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[ code verwijderd ]
wat staan er een trieste dingen op die site..
Dit is mijn bitchnaam: Towelboy
Bijnaam: Towel Boy
Arabische naam: Abul-Husayn al-Hafiz
DJ naam: DJ Mothership
Maffianaam: The BishopSmurfennaam:Koning Smurf
Het wordt wel een hele grote post met foto's...quote:
Hai Muckie!quote:
Whehehe.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Hij is een beetje karig geworden
Muck!quote:
Hehe Nogal ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Te gek! Loonsverhoging?quote:
Jaquote:
eer-ikquote:
Ja.. ik citeer: "Ga zo door"quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig geweeest OA
Zoals ik gister al zei: je kan zo het nobele vak van fietsenmaker gaan uitoefenen
Thanks!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooi project OA!
Hij gaat weer als een trein ook?
Nee, was éénmalig!quote:
Goed bezig Kuuk!quote:
Eer-ik!!! heb ik nou al een Maak-je-eigen-smilyes-cursus-voor-dummies gekregen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Dat dan weer nietquote:
Echt welquote:
Mooi he?quote:
Multi-quote-dezelfde persoon-posts ook!quote:
Valt weer tegen....quote:
Och ik ben allang blij dat ik mag blijven.quote:
Haha!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Echt wel![]()
[..]
Mooi he?![]()
[..]
Multi-quote-dezelfde persoon-posts ook!![]()
Zo is het wel weer genoeg OA...![]()
Dus gewoon 200 posts per dagquote:
ehm, neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer-ik!!! heb ik nou al een Maak-je-eigen-smilyes-cursus-voor-dummies gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |